Tesla prodlužuje nabídku aut s nelimitovaným nabíjením, rozjíždí vylepšeného Autopilota

Jan Horčík - 02 Leden 2017

Tesla nedávno oznámila konec neomezeného nabíjení u Superchargerů zdarma. Místo toho zavádí kredity a ke každému autu bude dávat zdarma určitý počet. Původně se měla auta s neomezeným nabíjením prodávat do konce roku 2016, ale Tesla nabídku prodloužila do 15. ledna 2017.auto elektromobil Tesla Model X otevřené dveře Falcon Wings

Otevřené zadní dveře elektromobilu Tesla Model X lákají k nastoupení. Teď ještě o 14 dnů déle s nabídkou nelimitovaného nabíjení v síti Superchargerů.
foto: Tesla

Kdo si svůj elektromobil Tesla Model S či Tesla Model X objedná do 15. ledna 2017, bude mít stále k síti Tesla Supercharger neomezený, nelimitovaný přístup. Ti ostatní se budou muset spokojit s ročním přídělem 400 kWh zdarma.

Není bez zajímavosti, že souběžně Tesla o 14 dnů, tedy na 15. ledna 2017, odsunula plánované 5% zdražení svých aut v Británii. Tesla Motors zároveň konečně začala distribuovat dlouho očekávaný Autopilot 2 ("Enhanced Autopilot"). Prvních 1000 aut vybavených novým Autopilot 2.0 hardwarem dostalo softwarový update na Nový rok.

Pokud se neobjeví žádné problémy a vše bude šlapat jak má, "zbytek flotily bude následovat tento týden," napsal Elon Musk na svém Twitteru. Do konce ledna se pak vylepšeného Autopilota dočkají i auta s původním hardwarem.

Většina dalších updatů pro Autopilot už ale bude určena pouze pro elektromobily Tesla vybavené hardwarem verze 2. Dlouhodobým cílem je plně autonomní řízení, které Elon Musk slibuje snad už na příští rok. Akorát včas u příležitosti plánovaného masivního uvedení Tesla Model 3.

Electrek.co
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Autopilot je na nic!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja nechci auto s autopilotem!! Ja chci auto, které bude stat normální peníze a které si budu ridit sam. Místo aby ty osly, kteri vymíšlejí autopilota propustily a o jejich platy zlevnily auto tak je tam plati!!! Auto by bylo o milion levnější a nestálo by tak neskutečné peníze, kdyby v Tesle nevymýšlely blbosti.
Mimochodem auto bez pilota se jmenuje TAXI!! A člověk v něm muze mít i čtyri piva v hlavě!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pracuji pro Vídeňskou pobočku Tesly kde mám na starost hlavně Českou a Slovenskou klientelu. Neváhejte mne kontaktovat nebo předat kontakt.

+43 12531789 a zmáčkněte trojku nebo dhasala@tesla.com

off

A teď zpátky na zem, proč čekat na dinosaury až se smilujou a dodaj větší baterky? Dejte si je do auta sami.
Nadšenci si sami prodlužují dojezd u Leafu pomocí DIY 18650 paků.
Ale když vidím jak si holejma rukama hraje s 390 V tak je to spíš sebevrah...
https://www.youtube.com/watch?v=B9PhfnHLEBg
https://www.youtube.com/channel/UCpbI_UDhjutTXsfajpMsV5g

Další si nechal dát do kufru velkou baterku a nějak mezi nima přepíná.
Z 24 kWh udělal 48 kWh.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9agY5Vbv8U

Tedle to zase u Sparka řeší trakčníma baterkama v kufru a dobíjením přes měnič a získá tak 6 mil navíc čili cca 9,5 km navrch.
https://www.youtube.com/watch?v=gO0TSaEJKOY

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

DC napeti v baterkach neni zase tak nebezpecne jak to vypada. Jedna se o izolovanou sit bez spojeni se zemi. Kdyz si sahne na jeden pol baterky, tak se mu vubec nic nestane. Samozrejme nesmi sahnout zaroven na oba poly. Pak byt to bylo mnohem nebezpecnejsi nez uraz proudem ze site. Baterka nema zadny bezpecnostni vypinac typu RCD tak by proud tekl tak dlouho nez by byla baterka prazdna. Ale s minimem opatrnosti se nikdo nedotkne obou polu soucasne.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to je dobré když elektrika v baterkách není nebezpečná. Aspoň se v tom mohou hrabat i osoby bez elektrotechnické kvalifikace.

Jen se divím proč hasiči při haváriích baterkových aut mají z baterek takový strach, když to nic nedělá.

Asi ta pravda bude někde úplně jinde!

SS proud je daleko nebezpečnější než střídavý. Ale pravdou je, že pokud člověk není idiot, nebo neopatrný, tak to není problém. Elektrické vzdělání v oblasti bezpečnosti sdělí následky a opatření aby se to nestalo... dále jen vysvětluje na co všechno nesahat... Mám průmku i kompletní VŠ vzdělání, vím o čem mluvím. Leckterý kutil je opatrnější než já, protože má z neznámého větší strach než já z síťového napětí, se kterým jsem si potykal několikrát.
Hasiči mají strach z baterek oprávněně. Přehřáté baterky, baterky poškozené do kterých vniká vlhkost, nedej bože voda jsou dost nebezpečné. Naopak 18650 mám doma dvě do svítilen (náhrada za 3 uTužky) a nemám z nich strach. Možná proto, protože v kapse, i v tašce na tablet nosím baterie daleko nebezpečnější, protože de facto nemají ochranu kromě samotného obalu telefonu/tabletu/ultrabooku... A dle nedávných událostí tak i ty nejdražší telefony vyřazují některé ochrany za pár desítek centů jenom, aby v těch milionových produkcích měli zase pár desítek tisíc dolarů navíc...

Z baterek v elektromobilu strach nemám, z těch v kapse ano.

Hasiči nemají mé vzdělání ani zkušenosti, ti mají strach z neznámého.

Obrázek uživatele ePavel

Přesně naopak AC je nebezpečnější, než DC. Což byl jeden z argumentů pana Edisona proti Teslově střídavé elektrizační soustavě. Na důkaz toho Edison předváděl lidem, jak střídavý proud usmrtí krávu, kdežto stejnosměrný ji jenom popálí.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 164.000 el. km. 24 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

No hádat se nebudu protože je u obojího pro a proti. Jednak je třeba počítat s efektivní hodnotou ale hlavě obojí má úplně jiné účinky.
AC při průchodu hrudníkem způsobuje často fibrilaci srdce. Nervy v srdci se snaží přizpůsobit frekvenci elektrického proudu probíhajícího nervy. 50 Hz je oproti lidským 0,75 Hz docela nášup. Také lépe vymazává paměť hází s člověkem, má tendenci ho určitě vypnout což způsobuje pád a kdesi jsem četl že 70% umrtví způsobeného střídavým napětím zapříčiňuje pád a úraz hlavy. To vše je dáno, že tělo funguje na elektřinu (nervy, elektrické vzruchy). Takže ano AC je nebezpečný. (Uvažoval jsem střídavé napětí a proud ze sítě, pro VF platí něco jiného)
Z DC co si pamatuji jsou hlavní dva problémy. Popáleniny v místě kde proud jde do a z těla, a konečně důvod proč si myslím že DC je zrádnější a tím pro mne nebezpečnější, elektrolýza krve. (V určité míře vzniká i při AC)
Takovýto člověk totiž v klidu a s ošetřenou popáleninou odkráčí domů a tam sebou večer sekne a umře.
Ale jak říkám nepřu se, je to jen můj názor.

Psal jsem jasne o montovani na neposkozene baterce. Vas blabol o hasicich je o necem jinem. Po havarii muze byt baterka nebezpecna, protoze muze byt poskozena a muze za 1. horet, za 2. muze pri haseni dojit ke spojeni elektrickeho obvodu mezi jednim polem baterky pres proud vody, strikacku, pres hasice zpet ke druhemu polu baterky. To by byl doopravdy problem. O tom pisi na konci meho prispevku.
Aby nedochazelo k urazum proudem hasicu a zachranaru, ma kazde EV hlavni vypinac, se kterym se baterka kompletne odpoji. Urcity zbytek nebezpeci vsam zustava. Stejne jako nadrz plna benzinu u spalovaku.

Obrázek uživatele Jolinar

coze? asi jste cetl neco jineho nez ja...

1. Od kterých voltů, proudů a kapacit je stejnosměrné napětí zabiják?
2. Jak moc mě ohrozí 12V, 24V, 48V nabitá baterie u ostrovní FVE? Nebo je to smrtelný až od vysších napětí, kapacit, proudů?
Běžně vídám montáž baterek s 500 V rukavicema, ale tedle maník na to šahá holejma rukama.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele ozana

http://fyzika.jreichl.com/main.article/view/335-ochrana-pred-urazem-elektrickym-proudem

---

Jezdím na proud, najeto prvních 56 tisíc km. G-E STROMOS

Obrázek uživatele ePavel

Pekne vysvetleno az na nepresnost v onznacovani siti. Pokud někdo rozdělí TN-C síť až před bytem, jak je popisováno v textu, vytvoří síť TN-C-S, nikoliv TN-S.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 164.000 el. km. 24 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Děkuju.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele PaRi

Díky, zajímavé počtení.

Obrázek uživatele Radovan

To není sebevrah, on jen k smrti miluje elektřinu :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 51 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 14 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Obrázek uživatele Michelin

Nejak se v clancich na Ceskych webech opet vytraci ta druha polovina podminky a totiz, ze auto musi byt take dodano do 15.4.2017. Coz patrne nestihnou ani u meho modelu X objednaneho v listopadu...
U Ska mozna. Objednaval jsem ho (pro meho kolegu) zaroven s tim Xkem a momentalne nam slibuji termin dodani unor nebo zacatek brezna.

---

To Tesla dává křídla. 20tis.km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To není úplně pravda, není to dodání ale vyrobeno do 15.4.2017.
Přikládám kopii oficiálního dopisu z TESLY.

Due to exceptionally high demand at the end of the year, we've extended the order date by two weeks for customers who were unable to finalise their purchase by 31st December 2016. Any Tesla ordered by 15th January 2017 and built by 15th April 2017, will continue to benefit from free unlimited Supercharging.

Obrázek uživatele Michelin

V mé komunikaci s Vídeňskou pobočkou Tesly zase psali o "dodání" do původně 31.3.2016.

Výňatek z naší emailové komunikace z listopadu:
"
Please be advised, that free Supercharging can not be assured for orders placed after November 25th, as we have a delivery timeframe of four to five months.

I hereby confirm, that Supercharging will be unlimited and free of charge for you, even if delivery takes place after March 31st, in case we receive a proof of payment until November 25th.
"

---

To Tesla dává křídla. 20tis.km

Pozor, uz mame 2017. "Kdo si ... auto objedna do 15. ledna 2016 ..." Ten to urcite nestihne.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% online