Tesla Model 3: inženýři německých automobilek jsou z auta nadšeni

Jan Horčík - 19 Únor 2018

Na konci ledna si nejmenovaná evropská automobilka přivezla do Evropy první kusy elektromobilu Tesla Model 3. Süddeutsche Zeitung hlásí, že její inženýři jsou z auta nadšeni.auto elektromobil Tesla Model 3 design interiér minimalismus

Minimalistický interiér je podle řady spekulací přípravou na plně robotické řízení a systém sdílení Tesla Network.
foto: Tesla

Poté, co byl elektromobil Tesla Model 3 dopraven do Německa, probíhaly nejprve jízdní zkoušky. Pak nastoupili inženýři, kteří měli za úkol rozebrat vůz do posledního šroubku.

Podle článku Süddeutsche Zeitung byli inženýři nadšeni, zejména výkonovou elektronikou. Ta je podle nich u kompaktní, rozšiřitelná, plně integrovaná, snadno přístupná, ale zároveň dobře chráněná. A nestojí majlant.

Experti si pochvalovali také design elektromobilu. Někteří údajně šli až tak daleko, že o interiéru Modelu 3 prohlásili, že Tesla "dotáhla minimalistický design interiéru k dokonalosti". Minimalismus se ale táhne jako červená nit celým Modelem 3.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zvláštní...je to levné, jednoduché, důmyslné, tak proč je to sakra tak drahé a je problém s výrobou?

Vidíte a minimálně půl milionu lidí si nemyslí, že je TM3 drahá. Podle mě, kdyby Musk tušil, že bude tolik objednávek, tak dá základní cenu klidně 50 tisíc dolarů.
A problém s výrobou? Už teď je nejprodávanějším elektromobilem v USA a každým dnem se výrobní kapacity zvyšují. Dobře, má půl roku zpoždění kvůli složitým strojům na automatizaci výroby, ale ostatní mají zpoždění 5 let a více.

Obrázek uživatele Radovan

Je to lidumil ten Elon, jinak by na tom fakt mohl vytřískat majlant a klidně prvních pár tisíc aut dražit. Vyvolávačka stávající cena nejdražší verze, limitovaná edice a už by to jelo.
problém s výrobou musí mít. Pořád to jsou začátečníci a díky poptávce dávají mezi lidi auta, která by u dinosaurů maximálně tak stála v autosalonu. Nebo se použila pro vnitřní potřebu. Prostě první várka.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Je to drahý protože jsou drahý baterky, co je na tom k nepochopení? :D
Problémy s výrobou maj všichni akorát to nikde nevytrubujou. I takovej dinosaur jako je Škoda taky nestíhá výrábět svou Karotku a čekačka je rok.
https://www.autorevue.cz/skoda-karoq-je-zrejme-trhak-ceka-se-na-ni-i-jeden-rok

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

presne takhle pisou o tesle nekriticti nadsenci. staci se podivat na clanky kerehokoliv jineho media, ktere nema za cil sirit elektromobilitu ohnem i mecem a zjistime, ze je tesla kvalitou zpracovani nekde na urovni kie z 90tych let, ze display, ktery vypada cool je naprosta hovadina na mile vzdalena dobre ergonomii. bohuzel to zacnou budou vsichni nasledovat, protoze krome toho, ze je to cool to asi dost zlevnuje vyrobni naklady. o dodacich lhutach "inzenyri nemeckych automobilek" taky taktne mlci. taktne mlci i o tom, ze to presahuje ramec "muskova snilkovstvi, pripadne chronickeho nedodrzovani terminu". jedna se o vyslovene lzi, pripadne naproste manipulativni pr techniky. a ze je auto pripraveno na plnou autonomii, jak se snazi nenapadne podsunout nazev obrazku v clanku o tom si muzeme nechat jenom zdat. kdejaka paprdovska audina a mercedes v tyhle cenove relaci je na tom se samorizenim lepe nez tesla. dokonce je podle porovnani firem venujicim se vyvoji samorizeni na tom nejhure ze vsech. takze jedine, co tesla umi opravdu dokonale je PR. nejnovejsi vystreleni vozu do vesmiru tomu nasadilo korunu. asi tolik k tomu nadseni inzenyru nemeckych automobilek

Tyjo, at ti nepraskne zilka draku

Obrázek uživatele Josef

Já bych k Tesle nebyl tak kritický. Musk je snílek a vizionář, ale vysloveně nikdy nelhal. Ano, je to slibotechna, o tom žádná. Ale když máte rozjetých 8 velkých projektů naráz, tak prostě nemáte šanci to stíhat.

v souvislosti se slibovanyma terminama tahacu a noveho modely y se jedna o vyslovene lzi. kdyz chcete, tak promyslene pr manipulace. typu vyrobime 10 prototypua tvarime se, ze dodavame. snilkovstvim a vizionarstvim bych tohle uz neobhajil.

Obrázek uživatele Josef

No já bych věřil, že Tesla Semi se začne dodávat docela brzo, protože to je věc, na které se podle mě dá docela dobře vydělat.

to je klidne mozne. je to dokonce pravdepodobne, protoze bude potreba vsechny presvedcit, ze vyroba zacala. v tom pripade ale jednak nebude mozne plnit jine objednavky. takze jenom presune nesplnene sliby jinam. a jednak ani tuhle vec nebude mozne plnit poradne. nesplnene sliby rozhodne nejsou dobra vizitka.

Obrázek uživatele Josef

Uvidíme. Tesle spousta lidí hodně odpustí, protože začínali od nuly a jsou v podstatě jediní pravověrní.

souhlas.

off

Kterejch 14 plugin hybridů si radši nekupovat
https://insideevs.com/dont-buy-14-plug-in-hybrids/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zde je odpoved uplne snadna - vubec zadny hybrid at je to plugin nebo ne, at je to cng&benzin. Proste zadny. Libovolna spalovaci era v osobni diprave proste konci.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No to premyslim co budu delat, tomu jak pouzivam auto staci s bidou tesla, ale na teslu nemam, tak ted nevim, asi budu muset zasadne zmenit zpusob zivota, kdyz spalovak si kupovat nemam...

Obrázek uživatele Radovan

Výborně. Pojmenování problému je půlkou řešení problému. Držíme všichni palce na cestě k Vaší první elektrice a novému životu. Bez ironie.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takze se napriklad mam vzdat cestovani, jen proto abych splnil vlhke sny mistnich diskuteru?

Obrázek uživatele Radovan

Nevím, jestli jsme to už tady neprobírali, že oblíbená je přes 200 km vzdálená lyžovačka jedním směrem. Kde jsme po cestě ukazovali rychlonabíjení atp.. Ovšem samozřejmě to chce něco typu Ioniq nebo eGolf či Leaf se silnějšími baterkami. Když na Tesličku holt nejsou momentálně kulaťáky.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toz tak ale porad jsou to auta za mega, co maji kopec omezeni oproti moji stavajici C4, co stala nova 300 ... a na dovcu s nimi stejne nezajedu, takze bych si minimalne 2x do roka musel shanet spalovak na pujceni, cesto na slovensko by byly hodne prodlouzene a prodrazene ....... no pro bezneho uzivatele je za me na EV jeste par let cas - nabijeci infrastruktura mezinarodne nepouzitelna, pomer cena/vykon zatim zalostny, Tesla (ktera, jak jsem si v praxi overoval pri posledni dovolene by sla pouzit, bez dramatickych prutahu po ceste) zatim jen v kategorii, kde si auta kupuje "hornich 10 tisic"

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A proč na dovolenou půjčovat spalovak? Po kolika km zastavujete na pulhodinovou pauzu? Já tak po dvou hodinách jízdy a s manželkou a dítětem tak po hodině a půl. Tzn dojezd 150km stačí bohatě. A vyšší pořizovací cena? Když si to spočítate tak to zas tak hrozné není. Ev jezdí za 0,5 Kč na km a spalovak jezdí nejméně za 1,5 Kč tak když si řeknu že s jedním autem na jedu 300tis. Musím to od vstupní ceny odečíst a hle. Místo soctavky za 500 můžu mít leafa za 800.

Obrázek uživatele Radovan

Ve Vašem případě si holt budete muset počkat. Nové zboží vždycky musí zaplatit nadšenci, pak se dostane na všechny. Musel by jste sáhnout pro půl milionu a výš, předváděčky se silnějšími bateriemi nebo třeba propíraný Hyundai Ionoq. Viz https://www.youtube.com/channel/UCh0c6Si46UTohu7JXIkdh4A nebo http://ev-sales.blogspot.cz/2017/07/road-trip-kiev-odessa-zatoka-in-ukraine.html nebo http://ev-sales.blogspot.cz/2017/07/road-trip-kiev-odessa-zatoka-in-ukraine_6.html a další na webech.
Pokud by jste si platil čip ČEZu tak ty cesty nejsou vůbec předražené, právě naopak. Nejsou předražené ani pokud jedete po soukromých rychlonabíječkách. Pořád Vás to auto ročně vyjde na řádově méně, než spalovák. Prostě 20 tis. km se spotřebou po městě kolem 7 je při benzínu/naftě za 30 pořád 42.000,- Kč a už jste nucen měnit i olej a filtry, u nového auta ve značkovém servisu a +- za 7 tisíc. Když vezmu dražší povinné ručení, tak Vás stála C4 50 za rok, elektrika by stále kolem 10 i s tím čipem. Bez čipu pár tisíc. Domácí nabíjení nepočítám, díky noční sazbě pro celý domek platíme stejně nebo méně, než když jsme elektrické auto neměli.
Ale je to vkusu každého soudruha, pro co se rozhodne.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja vim, ze pro me je EV zatim nepouzitelne a pocitam s koupi nejdriv tak 2020, 2021, kdy verim ze pujde koupit pro me pouzitelne EV za pro me pouzitelne penize, ale prispevek, na ktery jsem puvodne reagoval se snazil tvrdit, ze nema nic jineho nez EV dneska smysl kupovat, s cimz teda rozhodne nesouhlasim...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rozumím správně tomu, že inženýři v německých automobilkách by na rozdíl od jejich managementu chtěli a uměli rovněž vyrábět misto těch parodií auta?

Přesně tak, inženýr musí bejt za každej vymyšlenej zlepšovát exemplárně potrestán, to už vědeli i komouši. To by tak hrálo dát lidem hned to nejlepší. Pokrok ve stylu dva kroky vpřed jeden vzad je základní mantrou úspěšného pomalého rozvoje :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přehodil jsi si taneční partii - správně to je jeden krok vpřed, dva kroky vzad.

Jak zabít dobrej nápad
doba kamená
https://youtu.be/OORnMYoWX9c

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Fáze projektu
1. předpojektové nadšení
2. projektové vystřízlivění
3. hledaní viníka
4. potrestání nevinných
5. odměna nezůčastněných…
6. další nárůst frustrace 99 % zaměstnanců

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Frustrát si zakvičel... :D

Líbí, moc.

Vzit podvozek Passata a strcit do nej dve pohonne jednotky z eGolfa by asi takovy technicky problem nebyl. Ale kdo by to koupil (zaplatil za to realnou cenu), kdyz je to od fuuj znacky.

EDIT: VW uz si v luxusnim segmentu hubu nabil (Faethon), takze se neni cemu divit, ze se do toho mgmt moc nezene.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Ty se svejma mindrákama určitě ne. :)
VW vůbec nemá problém vyrábět vysoce dotovaná extraluxusní auta Bugatti stejně jako nemělo problém vyrobit malosérii extrémně nepraktických úsporných motokár XL 1 po kterej se jen zaprášilo i když stali astronomických 110 000 € :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Ale velkobaterkáč je jen půlka úspěchu, druhou půlkou je bezešvě napojená síť superčárdžerů, ale to už by si automobilky móc zadávali :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Inženýři jsou hlavně nadšený z minimalistických konstrukčních řešení

"But they see the minimalist spreading to the powertrain:
This minimalism runs through the entire vehicle. There is initially only one engine, only one forward and reverse gear, only one driven pair of wheels, only one cooling circuit for the entire system.”

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Bjorn v pohodě naložil do M3 dva velký kufry a ještě zbylo místo na další drobný zavazadla. Jediný co do M3 nedostanete budou vyšší krabice.

https://www.youtube.com/watch?v=nWjQn2aItlE

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen doufám že se toho soudruzi v německu nechytnou.A pokud přeci tak jen jako levnější alternativy k normálnímu autu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to sou zase keci prý kompaktní, rozšiřitelná, plně integrovaná, snadno přístupná ... to sme se toho ale zas dozvěděli !! Jo ten přepálený tablet na kolečkách je určo lepší jak vzteklý rex to jo :)))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podla mna ako EV je fajn ale nemali tam davat tu presklenu strechu, ktora im nedovolila vyrobit liftback. To by bolo ovela praktickejsie auto. Prip. skoda ze nedavaju na trh aj kombi.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Presklená strecha urcite nie je dôvod prečo neurobili liftback. V S-ke je tiež a dokonca je to lacnejšie ako so strešným oknom.
Kombi v emerike nikto nechce.
Mozeme byt radi za to, že vôbec niekto vyrába použitelné elektroautá a rozumnej časti národa ukázal, že dôvod prečo sa nevyrábajú nie je preto, že by to nešlo (ako doteraz svorne dokazovali všetky staré automobilky) ale preto, že to niekto jednoducho nechce robiť a na tých, čo by si to kúpili jednoducho z vysoka se...

Obrázek uživatele jurazhor

no,někde jsem četl,že ta skleněná střecha je tam kvůli robotům na výrobní lince,zjednodušuje,zrychluje a zlevňuje montáž

---

jurazhor

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tomu moc nevěřím, možná jen výmluva. Kolik skutečně ušetří, 100 dolarů? Ani tomu nevěřím, sklo musí být mnohem dražší, ale je i lehčí.
1) každopádně s obyč střechou by se tam normální člověk nevešel
2) "minimalistický design" je jen pro hloupé opičky, co rádi adrenalinovou jízdu s ovládáním patlala LCD za jízdy, kde se člověk musí řádně soustředit na displej, aby něco udělal, naprostá kokotina, něco jako hloupý iPhone, který je pro opičky také vhodný, i když Tesla má alespň kvalitní součástky
3) je vidět, že Tesla moc nerozumí zákazníkům (úložné prostory v autě, HW tlačítka, pohodlí apod.), zatím jen těží z toho, že skutečná EV konkurence doslova neexistuje, tak se můžou soustředit jen na baterii a el. motor. Existují jen parodie bez "benzínek" a se směšným dojezdem, to nejsou auta, ale vozítka pro bohaté fanoušky EV, co rádi vyhazují peníze oknem, nic reálného.

Bez toho hloupeho iPhonu bys jeste ted mackal cudlinky na sve nokii 3310. Zrovna tak to bude s tablety v autech, vsichni pujdou cestou jakou jde Tesla. Nove Volva uz maji taky jen tablet a tlacika defakto zadne. Jak se autonomni funkce aut zlepsuji tak neni problem chvili presunout pozornost jinam. Doby kdy si jednou rukou ridil, druhou kvrdlal 5ti pákou, nohama behal po 10ti pedálech a pusou otacel volume u rádia, protoze sis nemohl dovolit ani na 0.1s spustit zrak z vozovky jinak by to ta tvoje dummy popelnice okamzite naprala do nejblizsiho stromu, jsou pryc. Smir se stim troubo.

Obrázek uživatele Jan Veselý

"Kdybych se ptal lidí co chtějí, chtěli by rychlejšího koně." Henry Ford.

Obrázek uživatele Michelin

Nevim kolik jste najel s nejakou Teslou kilometru, ale me teda tukani do tabletu za jizdy bez velkeho soustredeni nedela problem. Vse je o zvyku. Na tri packy vlevo (blinkry se steraci, tempomat s autopilotem a stelovani polohy volantu) jsem si musel take zvykat, a protoze treba autopilota/tempomat moc casto nepouzivam tak jsem treba v sobotu pri snaze nastavit v tunelu tempomat na 80km/h take dost zmatkoval. Namisto pohybu dolu jsem pritahl k sobe takze se mi nastavilo jeste pred tunelem 130km/h a zacalo to zrychlovat, nasledny pohyb dolu uz jen snizil o kilometr, nez jsem si uvedomil, ze ho musim uplne vypnout, zpomalit zpet na 80km/h a znovu spravne zapnout, take mi to stalo dost pozornosti...
Jak rikam vse je zvyku. To, ze jsme si zvykli na packy a cudliky nemusi nutne znamenat, ze neexistuje lepsi zpusob ovladani hodny 21 stoleti. Kdo nic noveho nezkousi nic nezkazi. Kdyby takhle premysleli v Tesle nejspis by vyrabeli maximalne hybridy...

---

To Tesla dává křídla. 73tis. elektrizujících km.

Přesně tak, je to všechno o zvyku.
Vezměte vašim dětem tablety a telefony a zkuste si zahrát jejich hry. Já sám za sebe můžu říct, že to nedám - protože na to nemám - ani chuť, ani čas, ani energii, prostě se mi nechce. A taky abych se případně neztrapnil. ;-) Ale je vidět, že to jde a kdo chce, ten to zvládne. To jen my dříve narození páprdové můžeme a budeme nadávat... ale pokrok stejně nezastavíme. Fandím Tesle a jednomu z těch šílenců, který se snaží posunout svět vpřed. I kdyby to mělo být za tu cenu, že se coby starý pes budu muset naučit nějakým těm novým kouskům. :-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 170.000 km

Obrázek uživatele Michelin

Tím jsem, ale nechtěl říct, že zrovna tenhle způsob je lepší než páčky a tlačítka.
Jen jsem se snažil říct, že mě osobně to problém nedělá. Věci co používám často jako nastavení výšky podvozku, výkonu, nebo otevírání garáže nahmátnu již téměř po slepu aniž by to odvádělo mou pozornost od řízení.
A pak také, že považuji za správné alespoň se o něco nového snažit a ne jen tupě kopírovat to co všichni ostatní, protože jinak mi hrozí, že si můj produkt nikdo nekoupí neb jsou lidé jak známo líní.

---

To Tesla dává křídla. 73tis. elektrizujících km.

Přesně tak, eHonzo. Stojatá voda zahnívá!

Obrázek uživatele ozana

Ten minimalistický design směřuje k hlasovému ovládání...

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 78 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To doufam, ze ne hlavne jako primarne.
Co kdyz budu telefonovat a potrebuju setrit sklo, zapnout tempomat pred obci, pustit ofuk skla ponevac se zacalo mlzit sklo, ztlumit dalkova svetla.
Dnes toto vsechno udelam v aute do jedne sekundy i pritom telefonovani.

Mozna jsem stary paprda, ale popravde me celkem desi, ze bych nekam prijel a pujcovna mela k dispozici jen auto s hlasovym ovladanim v jazyce, ktery neovladam (ze clovek dostane jine auto nez cekal je relativne caste).

Protoze naucit se tabulku s vyrazy jako (i kdyz se budeme drzet Evropy, zadna exotika) "encender los limpiaparabrisas" (spanelstina) nebo "allume les essuie-glaces" nebude uplne trivka.

Pro radu (hlavne starsich) lidi bude ostatne nestravitelna i anglictina nebo nemcina (a na to, ze vsechny automobilky implementuji vsechny jazyky vsech pidistatu myslim muzeme zapomenout).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele ozana

Praktičtější je to naopak - já otáčím kolečkem na volantu a asistentka říká: stěrače, světla, klimatizace,... potvrdím klimatizaci stisknutím na stranu, otáčím a asitentka říká 18°, 20°, 22°, ...

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 78 tisíc km.

Ale to uz bych nenazval "ovladani hlasem", ale spis neco jako "screen reader" pro nevidome. Nicmene porad to neresi, ze musim podporovany jazyk alespon pasivne ovladat.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

další naprostá hloupost...

1) kam jsme vůbec došli v hlasovém ovládání? Ani v ENG nic řádně nefgunuje, natož v jiných jazycích! Navíc to skoro nikdo nepoužívá.

2) LIDI NECHTĚJÍ NIC OVLÁDAT HLASEM, LIDI CHTĚJÍ TLAČÍTKA! Kolik lidí na veřejnosti či v autě chce ovládat auto hlasem?? Já tedy nechci říkat každou chvíli "zvyš teplotu o půl stupně". Nedej bože, aby nějaký ten pasažér v autě chtěl vůbec spát ;)

Jestli je to pravda, Tesla opravdu zákazníkům nerozumí. Opět důkaz, že Tesla je jen začínající firma.

ľudia sú sprostí, dostanú tú správnu vec a sklapnú.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nebudem sa hádať či Tesla zákazníkom rozumie, alebo nie, ale...
si is istý, že ĽUDIA nechcú nič ovládať hlasom, a chcú tlačítka?
vychádzaš z nejakého reálneho prieskumu trhu?
alebo to berieš len podľa toho, ako to vnímaš ty a pár ľudí v tvojom okolí?

to nie je konfrontačná otázka, fakt ma to zaujíma.

tiež netuším, či si podobný prieskum robila Tesla, ale dá sa predpokladať, že podľa volačoho tie autá dizajnujú.
jednak vychádzajú z nejakej svojej vízie, a jednak isto aj z nazhromaždenej user experience.
predsa len ich aut už jazdí 300.000, tak nejaké feedbacky už asi dostali

uvedomujes si ze mluvis s Jenjou?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jen doufám, že hlasové ovládání bude podporovat i češtinu, až se k nám Tesla oficiálně dostane.

Mám takový pocit, že už u Modelu S/X dávno funguje hlasové ovládání, může mi, prosím, někdo říct, co všechno se dá pomocí toho ovládat? Jak to zvládá cizí názvy (např. najít a spustit nějakou českou písničku?

P.S. byl už tedy konečně updatovaný prohlížeč v Teslách?

A nebylo by lepsi napred mit ten novy zpusob ovladani odladeny a spolehlivy a pak teprve zacit odebirat ovladaci prvky pro ten stavajici (alespon u veci, ktere je treba ovladat za jizdy - sterace, tempomat,...)? Ale to by asi nebylo dost vizionarske.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

ani socializmus netestovali na zvieratách.

Nemuzu rict, ze bych tenhle komentar pochopil. Slovy "klasika", sorry, jako.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tusim, ze jsem nekde cetl Muskovo oznameni, ze chteji pridat hlasove ovladani, tzn ne nahradit stavajici hlasovym. Pridat != nahradit

Muzes to tak zkusit, hodne stesti s rozjezdem tve nove ne-vizionarske automobilky.

Von nerozjede ani stavbu králíkárny protože všude vidí problém. Ten musí bejt v každým vyvojovým týmu nesmírně oblíbenej :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Muzes se do meho tymu pridat. Mam tu ruzne osobnosti, ale takovyhle uzlicek nervu, frustrace a nenavisti ne... Ale to bys musel umet neco vic nez anonymne slintat na diskuznich forech.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Hezky ses popsal. Podle sebe soudím tebe.
Hlavně nekandiduj na prezidenta jeden Trump a jedna vožralá jitrnice stačej až až :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Lepší nic neumět než za sebou vláčet tatrovku mindráků.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter