TÉMA:

mikro-hybrid


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Peugeot 208 - lehký střízlík se spotřebou 3,4 litru

Peugeot představuje nový Peugeot 208. Malé auto je výjimečné lehké – nejlehčí verze váží 975 kg. V průměru má řada 208 o 110 kg nižší hmotnost než řada 207 a největší rozdíl činí až 173 kg. Je to také auto aerodynamické (Cx 0,29) a kompaktní. Peugeot 208 nabídne spotřebu až 3,4 l/100 km!  

Test: mikrohybridní Citroen C4 e-HDi za pět litrů

Příchod v pořadí druhé generace „“ neunikl snad nikomu. České silnice jsou již delší dobu lemovány billboardy propagující tuto letošní novinku, která na potenciální zákazníky útočí přijatelnou cenou a atraktivní designem. V redakčním testu jsme se podívali pod kapotu trochu exotičtějšímu modelu s technologií e-HDi, jenž chce navíc zapůsobit nízkou spotřebou.  
Citroen C4 e-HDi

Jak funguje mikrohybridní e-HDi od Citroenu?

Nová generace Citroenu C4 je na českém trhu k mání od minulého týdne. Z celé nabídky motorizací nás pochopitelně zaujala ta nejexotičtější – mikrohybridní 1.6 e-HDi. Jak celý systém funguje? To nám osvětlila návštěva školicího střediska PSA v Čestlicích nedaleko Prahy.  
Citroen e-HDi

Nová generace Citroen C4 uvedena v ČR

Segment nižší střední třídy M1 tvoří v třetinu trhu s osobními vozy. včera odhalil své želízko v ohni – novou generaci . Oproti předchůdci nabídne "poněmčený" design, relativně objemný zavazadelník (380 l), bohatou výbavu a cenu startující na 274 900 Kč. Na to by Češi mohli slyšet, ale to ukáže až následujících pár měsíců.  
Nový Citroen C4

Tata Nano bude mít Stop & Start

Tata Motors logo

Magazín HybridCars přináší zprávu o tom, že indická automobilka Tata Motors nabídne svůj problémy stíhaný nejlevnější vůz světa Tata Nano také jako "mikro-hybrid". Informovala o tom údajně indická ekonomická televizní stanice. Tato mikro-hybridní technologie však spočívá pouze v tom, že auto dostane Stop & Start, čili možnost téměř okamžitého zapnutí motoru. To má znamenat snížení už tak nízké spotřeby ještě o dalších 5 až 10%, na druhou stranu také zdražení nejlevnějšího auta světa o 4000 až 6000 rupií (několik tisíc korun). Technologii má údajně dodat německá společnost Bosch, která už pro Nano dodává brzdy a nádrže. Co je ale na téhle zprávě možná zajímavější, indická televizní stanice tvrdí, že Stop & Start verze Tata Nano se přidá k té klasické a elektrické. Tata Nano jako elektromobil tedy vypadá zase o něco nadějněji. Avšak prvním modelem, který Start & Stop technologii získá, bude Tata Indica, větší model, jehož elektrická verze je také v přípravě. Navíc, výroba samotných vůz Tata Nano ještě vůbec nezačala, protože automobilka Tata má dlouhodobé problémy s umístěním své továrny.
Tata Nano - Stop & Start

 

Nabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Sleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto Live