Peugeot nabízí e-HDi verze modelů 3008 a 5008

Technologie , poprvé uvedená s modelem a novým , je nyní k dispozici i pro modely a . Systém , s kterým je v městském provozu možné dosáhnout až 15% úspory spotřeby paliva, umožňuje dále snížit emise CO2 u nejprodávanějších verzí obou modelů.   

foto: Peugeot

Tato nová nabídka nahrazuje verze s pohonem 1.6 HDi FAP 112 k 2-Tronic a řidičům přináší při řízení vozu nové zážitky a zkušenosti. Cestující ocení kultivovaný a tichý chod systému, jehož fungování je zcela neznatelné a využitelnost široká.

Uživatelé necítí potřebu systém deaktivovat, naopak usilují o to, aby fáze, kdy systém motor vypíná, byly co nejčastější. Motory 1.6 HDi FAP 112 k vybavené manuální převodovkou zůstávají v nabídce bez systému Stop & Start.

Nové verze 3008 a 5008 budou uvedeny na trh v červenci 2011. Dostupné verze s motorem 1.6 l e-HDi FAP 112 k:

Peugeot 3008 1.6 e-HDi FAP 112 k 2-Tronic: 122 g CO2/km v kombinovaném provozu
Peugeot 5008 1.6 e-HDi FAP 112 k 2-Tronic: 127 g CO2/km v kombinovaném provozu
Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi FAP 92 k 2-Tronic: 125 g/km CO2 v kombinovaném provozu

Technologie e-HDi je už dnes v nabídce i pro osobní verzi Peugeot Partner Tepee – ve spojení s motorem s vyšším výkonem: 1.6 e-HDi FAP 92 k. Tento nový motor, který je k dispozici s automatizovanou převodovkou, definuje nové referenční hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2.

Motory e-HDi přirozeným způsobem motivují řidiče k ekonomické jízdě. Vypnutí motoru je u automatizované převodovky možné při rychlosti do 8 km/h a ukazatel « Eco » udává celkovou dobu, po kterou byl motor během jedné jízdy vypnutý.

Výborných výsledků z pohledu emisí CO2 bylo u verze Partner Tepee e-HDi dosaženo i díky speciálním aerodynamickým úpravám. Jedná se například o uzávěru sání vzduchu na přední masce, deflektory pod podvozkem, křídlo na zadním víku a úsporné pneumatiky s velmi nízkým valivým odporem.

Osobní verze Partner e-HDi vybavená převodovkou 2-Tronic představuje ještě další zvláštnost. Řadicí páka je u těchto vozů nahrazena otočným ovladačem zakomponovaným do palubní desky a páčkami pod volantem.

Obyvatelnost kabiny, zejména u verze s dvoumístným sedadlem spolujezdce vpředu, se tak významně zvyšuje. Středová konzola, na které byla umístěna řadicí páka, je zrušena, a cestující uprostřed má daleko více místa a pohodlí.

tisková zpráva

Napsat komentář