Česká pošta zavádí elektrická kola

Určitě jste si jich už také všimli. Poštovní doručovatelé s úsměvem na tváři nezvykle rychle vyjíždějí na svých kolech kopec. Česká pošta začíná pomalu zavádět elektrická kola. Zeptali jsme se na podrobnosti.   

„V současné době se elektrokola na zabydlují,“ sdělila nám mluvčí České pošty Marta Selicharová. O dalším rozšiřování jejich využití bude pošta rozhodovat podle požadavků poštovního provozu.

nahradila část klasických jízdních kol používaných doposud a v budoucnu se mají rozšiřovat i tam, kde se dosud kola nevyužívala. Doposud jde o modely Guewer Grand Lux dodaných společností FOREST-MERI s.r.o. s další výbavou v podobě brašen.

Kromě toho ale Česká pošta testovala také . „Momentálně vyhodnocujeme test a hledáme vhodné lokality pro jejich využití,“ sdělila nám Selicharová.

Je příjemné slyše, že státní podnik se aktivně snaží hledat kde by se dalo ušetřit. Kromě provozu elektrokol a testování elektroskútrů se totiž Česká pošta zajímá také o a (CNG).

„Obecně lze říci, že hledáme vhodné prostředky z hlediska ekologie a ulehčení náročné práce doručovatelů. Důležitou roli hraje samozřejmě i ekonomika provozu dopravních prostředků,“ komentuje situaci Selicharová.

Celkem dnes Česká pošta využívá 240 elektrokol navíc k celkem 917 jízdním kolům. Nejvíc jich je využíváno na Severní Moravě (102) a v regionu Střední Čechy (42).

Pro dodávky dalších elektrokol bude Česká pošta vypisovat výběrová řízení. Co se týká elektromobilů, v současné době pošta hledá partnery a jedná o podmínkách. Auta na stlačený zemní plyn v současné době teprve testuje.

7 Comments on “Česká pošta zavádí elektrická kola”

  1. Inak tiez mam elektrobycikel
    Inak tiez mam elektrobycikel s 500W hubmotorom a 360Wh bateria znamena dojazd tak 40km+ po +/- rovine ked slapem minimalne. Do pekneho kopca Velka Javorina na hraniciach SK/CZ s prevysenim cca 650..700m ma dojadz len 12km a to uz treba aj slapat. Ale zase 12km sa ide potom len dole kopcom, takze to v praxi znamena 24km dojazdu…
    Preto 42km v pomerne kopcovitom terene znamena, ze polovicu ide postar dole kopcom a v kopci mozno polovicny vykon elektrickej asistencie, vtedy je ten dojazd realny.

  2. Čínské levné zboží
    Čínské levné zboží pánové ukažte jednoho jediného výrobce který používá jiné než čínské komponenty (motory, jednotky atd.) v Číně jsem byl poměrně dlouhou dobu navštívil jsem tam okolo 15fabrik které se zabívají výrobou elektro pohonů či ciklo komponentů neznám výrobce který by vyráběl komponenty jinde, vždyť by byl hloupý ten výrobce kdyby dělal jinde. Vždýť veškerá elektoauta motorky kola jsou jejich konstrukce oni to tam používají déle než 15let!!!!!!!! Tak než zde něco napíšete zjistěte si fakta a ne bludy, které píše spousta rádoby výrobcu viz e-kolo akumoto atd. nechápu proč se nejdříve nezeptáte odborníku ale proč vycházíte z BLÁBOLŮ které se píší kdesi po internetu!!!!!!!!!!!!!!

  3. Pánové evidentně nevíte
    Pánové evidentně nevíte o čem mluvíte jsem pošťák a toto kolo používam již déle než tři měsíce a jsem nadmíru spokoje používám ho v poměrně kopcovitém terénu a deně na něm ujedu okolo 42Km. Tak tu nepište tyto nesmysli když o tom nevíte vůbec nic.

Napsat komentář