V červenci 2021 bylo v Německu nově registrováno 57 000 aut na baterie. Celkem jich tak po tamních silnicích jezdí už přes 1 milion.
foto: Volkswagen
Ve dnech 25. a 26. listopadu 2008 se v Berlíně konala konference Nationale Strategiekonferenz Elektromobilität čili „Národní strategická konference o elektromobilitě“. Německo se podle toho, co bylo na konferenci prezentováno, hodlalo stát evropskou jedničkou v oblasti elektromobilů. A to se i povedlo.
Jedním z ohlášených plánů bylo i mít do roku 2020 na německých silnicích jeden milion elektromobilů a plug-in hybridů. Kancléřka Angela Merkelová pak tento plán během následující dekády ještě několikrát potvrdila.
Se zpožděním jednoho a půl roku si Německo může zase jednou udělat čárku za splněný úkol. Federální ministr financí Peter Altmaier k tomu řekl, že Německo tím dosáhlo rozhodujícího momentu: doprava bude nevratně konvertována na obnovitelné zdroje.
Ministr dopravy Andreas Scheuer k tomu ale dodal, že jde pouze o první z cílů, které jsou ještě ambicióznější. A to dosáhnout 14 milionů aut na baterie do roku 2030!
Prodej aut na baterie, tedy elektromobilů a plug-in hybridů, v Německu stoupá závratným tempem poslední dvě pololetí. Jen za prvních sedm měsíců roku 2021 se tam prodalo přes 350 000 elektroaut. Ani druhá polovina letošního roku nejspíš nebude v tomto trendu výjimkou.
Německým zákazníkům v nákupu elektromobilů a plug-in hybridů pomáhají nejen nedávno zvýšené dotace, ale i četné další pobídky firmám, které díky nim mohou budovat rozsáhlé sítě nabíjecích stanic.
víte něco o čínský elkáře GAC Aion V s grafenovou
víte něco o čínský elkáře GAC Aion V s grafenovou baterkou ?? konečně slušná palubovka
vtm.zive.cz/clanky/svet-zaspal-v-cine-za-mesic-koupite-auto-s-grafenovou-baterii-a-dojezdem-1-000-km-nabije-se-za-8-minut/sc-870-a-211620/default.aspx
chinapev.com/specs/2020-gac-aion-v-ev-technical-specs/
kcc-hho.webnode.cz/cinaemobil/gac-aion/
Cipísek vývoj v akumulátorech jde tak rychle, že než
Cipísek vývoj v akumulátorech jde tak rychle, že než HE3DA začne prodávat ten jejich zázrak o kterém čteme již roky, že už brzy začne výroba, tak ten jejich zázrak bude ve srovnání s novým druhem baterie jako parní automobil a nejnovější model elektromobilu.
Zpoždění jen půl roku.
Našeho cíle mít milion
Zpoždění jen půl roku.
Našeho cíle mít milion elektroaut do konce roku 2020, který všichni považovali za nedosažitelný, dosáhneme během července, tedy s půlročním zpožděním,“ uvedl ministr hospodářství Peter Altmaier.
no jo jenže kolik je z těch 1.000.000 „elektroaut“
no jo jenže kolik je z těch 1.000.000 „elektroaut“ poctivých ELEKTROMOBILŮ a kolik jen HYBRIDŮkprdu 😉
Klasické hybridy se do toho počtu nezapočítavají, těch
Klasické hybridy se do toho počtu nezapočítavají, těch milion jsou jenom čisté BEV a pak PHEV s externím nabíjením, to znamená prostě „auta do zásuvky“.
Já myslím, že Cipísek bere PHEV taky jako hybridy k prdu.
Já myslím, že Cipísek bere PHEV taky jako hybridy k prdu. 🙂
Zkoušel jsem najít čísla jaký je poměr BEV a PHEV, ale nic uspokojivého jsem nenašel. Tipuji, že ten poměr je tak 40/60 pro PHEV.
Dle tiskové zprávy německého ministerstva životního
Dle tiskové zprávy německého ministerstva životního prostředí je v 1 milionu bateriových aut 54 % čistých elektromobilů a 46 % plug-in hybridů.
Díky za info, tak to bych ani neřekl. 🙂
Díky za info, tak to bych ani neřekl. 🙂
54 ku 46 tak o by ještě šlo, je to nadpoloviční tak to
54 ku 46 tak o by ještě šlo, je to nadpoloviční tak to ujde
A teď ještě, kolik jich na ty baterie reálně jezdí. 20%?
A teď ještě, kolik jich na ty baterie reálně jezdí. 20%? Ale pššššt.
Říšská potěmkinova vesnička.
To víš, když dostanou sociopati příležitost projevit
To víš, když dostanou sociopati příležitost projevit svůj individualismus… ale o tom budeš asi vědět víc než já.