Německá vláda schválila velký balíček na oživení tamní ekonomiky. Součástí je mimo jiné zvýšení příspěvku na nákup elektromobilu.
foto: Volkswagen
Elektromobily s cenou do 40 000 eur budou nyní v Německu nově vládou dotovány 6000 eury, automobilový výrobci i nadále přihodí „jen“ 3000 eur. Výsledkem je dotace 9000 eur na nákup elektromobilu.
Zvýšení je ovšem časově omezeno, a to do 31.12.2021. Německo se před začátkem pandemie čínského koronaviru COVID-19 stalo největším trhem s elektromobily v Evropě. Prodej aut do zásuvky v Německu roste navzdory epidemii koronaviru.
Tamní automobilky, zejména Volkswagen, nyní chystají masivní elektrickou ofenzívu. Už od letošního léta začne koncern dodávat první kusy elektromobilů Volkswagen ID.3. V rychlém sledu pak mají následovat ID.4 a daší modely.
Pane Horčíku, opět jste smazal můj příspěvek
Pane Horčíku, opět jste smazal můj příspěvek týkající se Evropské Unie, změn voličských preferencí a jejího oslabování jako důsledku prosazování pseudoekologických trendů.
Dopouštíte se politické cenzury a porušujete moje ústavní práva dle článku 17, odstavec 3 Ústavního zákona č. 2/1993 Sb.
V případě, že nejste komfortní s názory uživatelů serveru, vypněte diskuzi. Selektivní mazání příspěvků je ale protiprávní jednání a vyzývám vás, aby jste tak přestal činit.
Pěkný den.
Nejsme pravnik, ale neni nahodou urazeni druhych, ktere tu
Nejsme pravnik, ale neni nahodou urazeni druhych, ktere tu obcas (samozrejme nejen Vy) aplikujete taky protipravni jednani? 🙂 Nejedna se nahodou o Vseobecnou deklaraci lidskych prav cl. 19 odst. 3a 🙂
No a pokud mate tdy patent na rozum, jak je z tohoto Vasehio prispevku zrejme, jak byste vysvetlil nasledujici?
Cituji: (clanek z roku 2008)
„Regulací internetových diskusí se v Česku před několika měsíci zabýval úřad ombudsmana, který rozhodl, že povinná registrace diskutujících nebo zakázání diskuse k určitému tématu není porušením práva na svobodu projevu.
„Nejde o omezení svobody projevu, ale o ochranu obchodní společnosti provozující internetovou diskusi před případným stíháním,“ řekla zástupkyně veřejného ochránce lidských práv Jitka Seitlová.“
Nevím kde začít, tak to vezmu po pořádku podle vašeho
Nevím kde začít, tak to vezmu po pořádku podle vašeho textu:
Ne, není. Veřejné vyjádření vlastního přesvědčení, že je někdo idiot, požívá ústavní ochrany svobody slova.
Všeobecná deklarace je nezávazný dokument.
Svoboda slova a projevu stojí nad ekonomickými politickými zájmy soukromých subjektů.
Regulace diskuze je naprosto v pořádku, pokud diskutující svým vyjadřováním porušuje právní řád ČR. Regulace je přiměřeným opatřením provozovatele, kterým se chrání před důsledky jeho vlastní právní odpovědnosti.
Regulace diskuze je protiprávní jednání, pokud je prováděna za účelem odstranit zájmům majitele média nevyhovující názor.
Vyjádření „musíme všechny elektromobilisty uvláčet za jejich vozidly“ je protiprávní, zatímco „elektrombilisté jsou hlupáci a rozkrádají dotace“ je názor požívající ochrany svobody slova.
Vas clanek nebyl o osobnim nazoru, ale predstiral jste fakta.
Vas clanek nebyl o osobnim nazoru, ale predstiral jste fakta. Psal jste neco o „Podle naseho zjisteni,…., 67% Cechu je pro vystoupeni z EU…
Toto tvrzeni neni nicim podlozene a je ocividna manipulace s daty. Lhani a uvadeni ostatnich v omyl se musi trestat klepnutim pres prsty.
Pamatujete si to naprosto správně.
„Podle NAŠEHO
Pamatujete si to naprosto správně.
„Podle NAŠEHO zjištění“
Tedy podle našeho zjištění, našeho ve smyslu mého datově analytického týmu, který se zabývá vývojem analytických algoritmů a testuje je na veřejných informačních zdrojích, je rozdíl v proti EU náladách přibližně +15%, přičemž naše datová základna je více jak stonásobná oproti průzkumům veřejného mínění.
Nic nepředstírám, jasně jsem uvedl zdroj informace, tedy mě. Pokud mi nikdo nevěří, je to naprosto v pořádku a tuto informaci může ignorovat jako informaci od pochybného zdroje.
Moje algoritmy vygenerovaly vysledek. Bezec je manipulativni
Moje algoritmy vygenerovaly vysledek. Bezec je manipulativni magor.
Nemám s tím ani s tím že to sem veřejně píšete
Nemám s tím ani s tím že to sem veřejně píšete sebemenší problém. 🙂
Tak schvalne.Verim, ze najdete nejakeho vrcholneho politika, o
Tak schvalne.Verim, ze najdete nejakeho vrcholneho politika, o kterem si to myslite, napiste m to na Twitter nabo FB a pak sem hodte link. A pokud by to nahodou dotycny smzal, ohradte se svobodou slova. 🙂
A jak by se libilo, kdyz by to nekdo neustale delal Vam?
Takze dle Vas nekonci svoboda jednoho presne tam, kde zacina svoboda druheho?
A to dane soukrome medium nemuze mit sva pravidla, nad ta dana v zakone, ktere treba porusujete a tim padem Vase prispevky maze?
Pardon, ale mam dojem, ze si zakon vykladate jen ke svuj vlastni prospech. Mate veskera mozna prava a zadne povinnosti.
Pokud mi za 14 dni prijede na nasvtevu kamarad advokat, rad to Vase tvrzeni s nim proberu a pak dam vedet. 🙂
Twitter ani FB nepoužívám.
Tvrdím, že veřejně
Twitter ani FB nepoužívám.
Tvrdím, že veřejně prohlásit byť formou psaného sdělení, že „zástupkyně veřejného ochránce práv Mgr. Monika Šimůnková je blbá kráva“ je moje ústavní právo.
Konzultujte to s vaším kamarádem 😉
Je to soukromej server. Proc by nemohl mazat co chce a koho
Je to soukromej server. Proc by nemohl mazat co chce a koho chce. Na FB muzete banovat o sto sest taky. Jesi vam to vadi, nectete to. Prezijete to taky. Ale uprime nevim proc je tu trpen pak takovej Dlazdic…. 🙁
Mýlíte se. Provozovatel veřejného média má zákonnou
Mýlíte se. Provozovatel veřejného média má zákonnou povinnost strpět i názory, které mu osobně nevyhovují.
Hadat se nechci ale jak je to pak s tim Facebookem. To se
Hadat se nechci ale jak je to pak s tim Facebookem. To se nebere jako verejne medium? Navic v diskuzich se maze celkem bezne. Ne jen tady.
Facebook je veřejné médium a provádí odstraňování
Facebook je veřejné médium a provádí odstraňování příspěvků porušujících zákony. Pravidelně však selhává a je proto kritizován a vede řadu soudních sporů kvůli přehnané i nedostatečné moderaci.
Já osobně bych nic nemazal. Stejně za pár dní článek
Já osobně bych nic nemazal. Stejně za pár dní článek zapadne v zapomění. V současné době na mazání mají servery právo. Nicméně to se může změnit. Stačí diskuze změnit na veřejnou službu. Mobilní operátor vám také nesmí mazat sms zprávy.
Svobodná diskuze k demokracii patří. Ono to vypadá, že se lidi hádají nesmyslně o politice, ale dochází k výměně názorů a snižuje se tak radikalizace jedinců.
Dobrý den
Obavám se ze v ústavním právu máme asi každý
Dobrý den
Obavám se ze v ústavním právu máme asi každý jinou interpretaci:)
Kde tu vidíte cenzuru? Za vám někdo smaže off topic komentář (to je subjektivní) vám neznemoznuje publikovat své názory-dokonce i tu.
Cenzura je primarne definována jako zásah státní moci do masmedii (což souhlasím je trochu zastaralá definice) ale ani tak nenaplnujeme tu.
LZPS je závazná a VDLP podle vás ne? Víte něco o tom ze my jako ČR přijímáme mezinarodni právo? A zrovna listina je všeobecnou deklaraci přímo inspirována?
Plus kde jste přišel na to ze toto je veřejnoprávní medium?
Asi každý čteme jiné zákony.
Trochu se vzmuzit a překonat počáteční slabost
„Za vám někdo smaže off topic komentář“ – přijde vám u
„Za vám někdo smaže off topic komentář“ – přijde vám u článku o dotacích off-topic komentář k dopadu dotací na volební preference?
„Cenzura je primarne definována jako zásah státní moci do masmedii“ – není pravda. To je státní cenzura.
„LZPS je závazná a VDLP podle vás ne?“ – přesně tak
„Plus kde jste přišel na to ze toto je veřejnoprávní medium?“ – nikdy jsem netvrdil, že hybrid je veřejnoprávní medium. Pletete si pojmy veřejný a veřejnoprávní.
Pokud mate predstavu ze jste zde omezovány podejte podnět na
Pokud mate predstavu ze jste zde omezovány podejte podnět na policii;)
Kde není žalobce není soudce a moc se na tu kauzu těším
Prosím vás, to by bylo poněkud přehnané. Raději bych
Prosím vás, to by bylo poněkud přehnané. Raději bych kdyby si pan Horčík uvědomil, co maže.
Už dříve smáznul několik mých příspěvků, které byly přes čáru a udělal to naprosto správně, to uznávám.
Nicméně toto je podruhé, co cenzorsky pochybyl.
To si myslíte vy, on viditelne ne… a drobná zpětná
To si myslíte vy, on viditelne ne… a drobná zpětná vazba-vaše výkřiky zde jsou dle mého názoru neopravnene. Takže buď se vzmuzte a konejte, či si tyto výkřiky odpustte.
Jinak mate pravdu ze jsem chybně uvedl veřejnoprávní a vy
Jinak mate pravdu ze jsem chybně uvedl veřejnoprávní a vy jste uvedl veřejné-to byl můj omyl
Už na tu “masivní elektrickou ofenzívu” od německých
Už na tu “masivní elektrickou ofenzívu” od německých dinosaurů čekáme přes 10 let. Už by mohli hejbnout zadkem.
Dotacie maju zmysel iba ako srotovne. Za kazde EV treba
Dotacie maju zmysel iba ako srotovne. Za kazde EV treba jedneho ropaka stiahnut z obehu.
Blitzkrieg je bojová doktrína založená na rychlém a
Blitzkrieg je bojová doktrína založená na rychlém a hlubokém průniku motorizovaných a mechanizovaných jednotek obranou nepřítele.
Nejdříve vyrobené id3 naskládáme na letiště, budeme tvrdit že jako chyba softwarová, pak spustíme velké dotace a úspěšně prodáme za půl roku to co nám leží na letištích?? Úspěšné časové omezení hraje do karet těm připraveným. Konkurence ze zámoří to nemůže nikdy stihnout vyrobit, co u Volkswagenu už rok skladují.
To ne. Jen jsou neschopní a tak se hromadí auta se
To ne. Jen jsou neschopní a tak se hromadí auta se softwarovou chybou. A co s nimi? Naštěstí mají politiky, kteří je pomohou prodat.
To ani nedává smysl. Ty dotace jdou za zákazníkem a ne
To ani nedává smysl. Ty dotace jdou za zákazníkem a ne prodejcem. Ten z těch 3000 neuvidí ani euro. Jediné co to způsobí je větší poptávka a tu si nezlepší tím že budou odkládat prodeje a tvářit se jako neschopové co vyrábějí nefunkční auta.
Neustale tu nekdo prohlasuje, ze dotace navysuji cenu. Takze
Neustale tu nekdo prohlasuje, ze dotace navysuji cenu. Takze mavnutim kouzelneho proutku zvednou cenu ID.3 o 3000 Eur, takze na to vyrobce co? Dosahne 🙂
Tak až zvýší cenu o 3000, tak dej vědět. A především
Tak až zvýší cenu o 3000, tak dej vědět. A především těch co jsou už prodané a jenom nedodané.
Nemci maji v dotacich pojistku proti navysovani ceny. V
Nemci maji v dotacich pojistku proti navysovani ceny. V nemeckem Bundestagu nesedi pitomci jako ve strakovce, na hrade a v PS. Zakony v DE pisou juristi a politici davaji smer. Proto nemuzeme mit zakony opsane z DE, protoze by se nedalo tak skvele podvadet.
u Germána Germán first to je základní reciproční
u Germána Germán first to je základní reciproční pravidlo a hotovo. s východogermánskou zrádcovskou gigainfiltrací se vypořádají později
1*
Díky tomuto pravidlu jsou tam kde jsou…
1*
Díky tomuto pravidlu jsou tam kde jsou…
joo fpěkný pldeli snad trumpeta vyhraje a zachrání je 😉
joo fpěkný pldeli snad trumpeta vyhraje a zachrání je 😉
Bohužel, s tím opisováním zákonů z DE. Krátce po
Bohužel, s tím opisováním zákonů z DE. Krátce po převratu v 89 jsem si ( naivně) myslel, že není nic jednoduššího jak chybějící ( tržní ) legislativu převzít ze západu a je vymalované. To že jako první se na vydávání zákonů namastil vydavatel, co na to měl tehdy monopol a nechával si je přednostně tisknout ve státní tiskárné, ale není nic proti tomu, co se díky špatným zákonům děje dnes. Netuší někdo, jak se tento pán, co tehdy pózoval v Reflexu se záchodem ze zlata, jmenuje?
Fidelis Schlée, ale zemřel asi přd 2 roky.
Fidelis Schlée, ale zemřel asi přd 2 roky.
Říkám ospravedlňují nesmyslnou cenu – pokud Němci dají
Říkám ospravedlňují nesmyslnou cenu – pokud Němci dají dotace na auta do 40 000€, tak neprosto běžně se může stát, že to auto bude stát 39 000, ale kdyby nebyla dotace a bylo na zákonu nabídky a poptávky, tak by šlo maz za 35 – 36 tis €…když jsme u navyšování, koukněte se na cenu citiga a vzpomeňte si před několika měsíci…
Normální šrotovné verze 2.0. Podpora automobilky v
Normální šrotovné verze 2.0. Podpora automobilky v přímém přenosu. Limitní cena a limitní termín na podporu prodeje něčeho co leží na skladě a co politicky potřebují posadit.
Šrotovné má zvýšit poptávku a ne přinést automobilkám
Šrotovné má zvýšit poptávku a ne přinést automobilkám více peněz, takže cílené odklady nedávají smysl.
tak je to správné, tak to má být! je potřeba zavčasu
tak je to správné, tak to má být! je potřeba zavčasu zlikvidovat zámořský import cizího druhu, aby se příliš nenamnožil a nezlikvidoval druh původní, evropský 😉
Je to jen na EV nebo i na plug-in hybridy?
Alespoň se tím
Je to jen na EV nebo i na plug-in hybridy?
Alespoň se tím zajistí, že automobilky nebudou muset platit emisní pokuty. Nějaká EV se prodají.
Nicméně vůči chudým je to dost nefér, aby ze svých daní přispívali na auta bohatým.
Chudí? Tohle platí střední třída, která si ty auta taky
Chudí? Tohle platí střední třída, která si ty auta taky kupuje. Chudí dostávají tolik podpory, že žádné daně neplatí.
Dane nejsou jen z prijmu… Co tak pozoruji, chudi hodne plati
Dane nejsou jen z prijmu… Co tak pozoruji, chudi hodne plati spotrebni danz tabaku a alkoholu, az to docela dost nechapu…
Samozrejme jde asi hodne o DPH, predpokladm, ze i chudi lide jedi, bydli, myji se, perou a oblikaji.
Taky dostávají příspěvky na vydlení a v hmotné nouzi a
Taky dostávají příspěvky na vydlení a v hmotné nouzi a to že chlastají a kouří, to je jejich problém.
Chudí nejsou jen ti na dávkách, ale i ti co pracují.
Chudí nejsou jen ti na dávkách, ale i ti co pracují. Člověk, který nemá ani průměrný plat je chudý.
Těch dávek je více a ne jenom v nezaměstnaosti a mají na
Těch dávek je více a ne jenom v nezaměstnaosti a mají na ně nárok i lidé co pracují. Například příspěvek na bydlení se nijak nevztahuje k zaměstnání, ale k přijmu rodiny.
Fakticky daně u nízkopříjmových skupin jsou nulové nebo dokonce záporné a proto nemá smysl tvrdit, že to platí chudí, protože ti neplatí nic. Většinu zaplatí střední třída.
+1
+1
Problém je s definicí střední třídy, která je příliš
Problém je s definicí střední třídy, která je příliš vágní. Pro někoho je střední třída člověk s platem 40-100 tisíc měsíčně. Pro někoho je u definice plat nižší.
Střední třída si nekupuje auta za milion.
Střední třída si nekupuje auta za milion.
Právě že střední třída v západní Evropě si kupuje
Právě že střední třída v západní Evropě si kupuje auta za milión.
Koukal jsem a nejlevnější model 3 od Tesly se tam nevejde
Koukal jsem a nejlevnější model 3 od Tesly se tam nevejde (teda nevím jak je to s daní). 😀 Ale předpokládám, že tamní vláda koukla na cenovky aut a nechce podporovat firmu z USA. Naopak ID.3 krásně spadne do této kategorie. Mám Teslu rád, ale budu rád když němci koupí hafec ID.3. Za dva roky budou na trhu kvalitní ojetiny za velmi rozumnou cenu.
Mělo by to být bez DPH, takže se tam vejde i TM3. A pokud
Mělo by to být bez DPH, takže se tam vejde i TM3. A pokud se ID.3 začne prodávat, tak je téměř jisté, že v prodejích v DE bude úspěšnější než TM3. Ono… pokud by nebyl, bylo by to hodně zvláštní.
To by nebylo zvláštní. To by byla čistá katastrofa, kdyby
To by nebylo zvláštní. To by byla čistá katastrofa, kdyby Německá automobilka nedokázala s novým levnějším autem a backlogem převálcovat americké auto co už se 2 roky prodává a to na domácím trhu.
No zatím to asi moc nedokáže!!! Ukáže čas, ale ne
No zatím to asi moc nedokáže!!! Ukáže čas, ale ne nadarmo má VW obavy. Tesla není jen auto a v tom je ten rozdíl 🙂
A vy myslíte, že je pro TESLU problém, aby po otevření
A vy myslíte, že je pro TESLU problém, aby po otevření GF4 Berlin, uvedla do konfigurátoru nějakou verzi TMY pod názvem třeba „Extra short range“ což bude klasická starndart / long range, u které bude softwarově zablokovaný dojezd a bude stát 39K EUR. Dají Vám dotaci 9, taže Vás vyjde na 30K Eur.
A pak si přes OTA koupíte třeba za 1000,- Eur odblokování dojezdu, a máte za 31K EUR TMY standart range.
A já vymyslel tohle během několika minut. Myslíte, že obchodní odd TESLY nepřijde na to, jak dostat základní model Tesel do této dotace? To by to museli být břídilové jako někteří jiní.
Kvalitní ojetiny? No to si to maluješ dost do růžova.
Kvalitní ojetiny? No to si to maluješ dost do růžova. Vždyť i nejnovější Golfy 8 a Ochcávky 4 mají problémy se softwérem. Plechovka to bude možná dobrá, ale softwérek jim trošku dost pokulhává.
Uprimne uz asi nevi jak presvedcit zakazniky k nakupu. Jsem
Uprimne uz asi nevi jak presvedcit zakazniky k nakupu. Jsem sice priznivce ev ale tohle mi prijde prehnany. Za chvili budou ev asi zdarma.
Na druhou stranu kdyz to maji bohati Nemci a my ne, tak nam asi ujede vlak.
Dokud je to dotované, tak nám vlak neujíždí. A já jsem
Dokud je to dotované, tak nám vlak neujíždí. A já jsem za Německé dotace rád, byť bych byl zásadně proti českým. Ať Němci zaplatí vývoj a my si to pak koupíme až to bude zaplacené a levnější.
Trotlíku, německé dotace v globalizované ekonomice ku.ví
Trotlíku, německé dotace v globalizované ekonomice ku.ví ceny u nás stejně jako tam….
Pecka. Super zpráva.
Jestli to Tesle vyjde, a vyjede z GF4 s
Pecka. Super zpráva.
Jestli to Tesle vyjde, a vyjede z GF4 s TMY v červenci 21, tak se vsadím, že bude kupní cena těsně pod 40K EUR.
Vlada dokaze doslova zazraky. Tohle jsem nezazil ani za
Vlada dokaze doslova zazraky. Tohle jsem nezazil ani za komunistu.
Jo, jo, je to super, když se všichni plátci daní (i ti
Jo, jo, je to super, když se všichni plátci daní (i ti chudší, co jezdí v ojetinách) skládají malé skupině uživatelů EV na jejich „luxusní“ (alespoň cenou) zboží. Komunismus hadr 🙂
komunismus vznikl na západě , aj přímo v Německu, u
komunismus vznikl na západě , aj přímo v Německu, u nás to byla napodobenina převzatá přes Rusko.
Oni se jim skládají na čistý vzduch v ulicích, na to, aby
Oni se jim skládají na čistý vzduch v ulicích, na to, aby bateriový EV byl časem sériovka; to ti přijde jako že to je špatně?
Ano, je to špatně.
Ano, je to špatně.
Je to super špatně. Vem si příklad – dítě ve škole
Je to super špatně. Vem si příklad – dítě ve škole hodně pokulhává, protože rodiče s ním doma nepracují. Takže by to řešilo třeba jen placené doučování. Takový žák by se možná zlepšil, dostal by se třeba na učňák, měl by větší šanci v budoucnu na trhu práce, nestal by se z něj třeba kriminální živel…. Samá pozitiva….. Znamená to, že Ty osobně budeš rád platit toho člověka, co jej bude doučovat?
Je velky rozdil mezi vasim „mozna“ a naprostou jistotou.
Pokud
Je velky rozdil mezi vasim „mozna“ a naprostou jistotou.
Pokud by slo predejit kriminalite, jiste bychom se na to radi vsichni skladali, misto abychom resili nasledky pomoci pojistek, policajtu, soudcu, placeni veznic a vlastni penezenky, kdyz se pachatel umy nenajde, nebo neni solventni.
Ne, není, vůbec žádný. Moje možná (předejít
Ne, není, vůbec žádný. Moje možná (předejít kriminalitě) je stejně hypotetické jako oslavované zlepšení ovzduší ve městech díky zavedení EV !
A na to jste prisel jak? Mate nejake vypocty? Pokud ne, tak si
A na to jste prisel jak? Mate nejake vypocty? Pokud ne, tak si nastudujte, jak se zlepsilo ovzdusi ve mestech behem karanteny.
Dlaždič žádné výpočty a fakta nepotřebuje – On ví
Dlaždič žádné výpočty a fakta nepotřebuje – On ví svoje. Všechno zná, všechno umí a všude byl dvakrát. 🙂
Ano Kerosine, Dlaždič totiž používá zdravý selský. To
Ano Kerosine, Dlaždič totiž používá zdravý selský. To je něco, co eOslíčci patlající na displeje mají vetknuto někde hluboko v ři.ti. A protože si ty displejíčky nechtějí upatlat, tak si zdravý selský z ři.ti nevyndají a nikdy nepoužijí…..
Naprosto zboznuji sebechvalu 🙂 Neco to o cloveku napovida,
Naprosto zboznuji sebechvalu 🙂 Neco to o cloveku napovida, ze kdyz jej nepochali druzi, musi to udelat aspon on sam 🙂
Jeste snizili DPH z 19% na 16% a snizenou ze 7% na 5%. Omezeni
Jeste snizili DPH z 19% na 16% a snizenou ze 7% na 5%. Omezeni do konce 2020. Ten prispevek od vyrobcu je 3000 Eur plus DPH. Takze 3480 nebo 3570 Eur. Takze celkem 9570 Eur. A jeste dodatek k hranici 40.000 Eur. To je zakladni cena bez DPH.
Tak do konce 2020 nebo 21 jak je v článku?
Tak do konce 2020 nebo 21 jak je v článku?
Snizeni dph je do konce 2020 a dotace na ev je do konce 2021.
Snizeni dph je do konce 2020 a dotace na ev je do konce 2021. Snizena dph je plosne snizeni na vse. Od rohliku az po luxusni yachty.
Drsny, jak Nemci pojmou krizi jinak nez my. U nas Kalousek za
Drsny, jak Nemci pojmou krizi jinak nez my. U nas Kalousek za posledni krize DPH zvysoval… A vime, jak to dopadlo ve 2012. Nerikaval o nem Klasu, ze je to nejlepsi ministr financi vsech dob? Pak je ma clovek oba respektovat..
V Cesku kazdy ministr financi tvrdi, ze dph nemuzou snizit
V Cesku kazdy ministr financi tvrdi, ze dph nemuzou snizit kvuli EU. Jak je videt, nasi mocipani jsou nejlepsi lhari na svete.
A dost lidi – odpurci EU, jim to docla slusne basti. Jeste
A dost lidi – odpurci EU, jim to docla slusne basti. Jeste cekam na Runnerovu analyzu jim dehonestovane reportaze udajne lzive a zavery plodici CT.
Ještě jedna teoretická otázka, když jste byl tak
Ještě jedna teoretická otázka, když jste byl tak ochotný, a nastudoval ta pravidla – co myslíte:
DPH se teoreticky vztahuje k termínu uzavření obchodu. Takže kdyby náhodou Tesla otevřela možnost OnLine nákupu TMY z GF4 1.12.2020 s termínem dodání 1.8.2021 – bude se NÁKUPÚ uzavřených v prosinci 2020 týkat nejen dotace, ale i snížená DPH?
Datum zdanitelneho plneni muze byt podle meho az na fakture.
Datum zdanitelneho plneni muze byt podle meho az na fakture. Tudiz bude platit sazba dph ke dni vystaveni faktury. Pri objednani se plati jen zaloha. Danovy kouzelnici ale muzou objevit nejake klicky. Ale jedna se o 3%, takze zadny big business by to nebyl.
No záloha se platí při REZERVACI – proto jsem napsal
No záloha se platí při REZERVACI – proto jsem napsal OBJEDNÁNÍ. Při objednání přece mohu uhradit CELOU kupní cenu.
Tak aby se vešli do onoho limitu 40K EUR, tak tipuji, že bude cena TMY – holobyt 39 900,- Eur. Takže 3 % budou cca 1200,- Euro. Jestli je pro vás 1000 éček pakatel, tak vidíme svět odlišně.
My jsme se doma vždy řídili okřídleným „Halíře dělaj talíře.“ a 1000 éček je teda cááákra halíř.
A už mě i napadlo, jak se to třeba celé může odehrát. Aby se vešli do toho stropu 40K EUR, tak třeba přijdou pro Evropu s modelem „TMY extra short range“, kde bude dojezd softwarově zablokovaný. A jeho odblokování – po zakoupení – bude stát 1000 EUR. Tak v takovou chvíli vás uteklá 3 % DPH zamrzí ne?
Není důvod k extra short. Jenom to co ušetří na dovozu a
Není důvod k extra short. Jenom to co ušetří na dovozu a clu zaplatí ten rozdíl. A to lze počítat s tím, že i ty baterky budou v té době levnější na výrobu.
No jestli se s některým ze stávajících modelů dostanou
No jestli se s některým ze stávajících modelů dostanou pod 40K EUR (milion Kč) bez downgradeových úprav, a v souvislosti s tím by tedy TM3 klesla někam ke 33K EUR (cca 900K KČ), tak si to VW s ID 3 za 850 může jít hodit.
Uvidíme. Ale obecně, Němec mnohem raději koupi ID.3 než
Uvidíme. Ale obecně, Němec mnohem raději koupi ID.3 než Teslu. Se podívejte jak ze docela dobře prodává letitý eGolf a to nejen v DE. Jsem zvědavý, když se ID.3 začne prodávat. Jo a pokud dnes stojí TM3 těch 1,25 mil., tak je asi utopie, že zlevní na 900.
A to je presne to co tu dlouho tvrdim a jsem za to tercem
A to je presne to co tu dlouho tvrdim a jsem za to tercem posmechu. I me neustale prekvapuji dobre prodeje stareho e-Golfu s malym dojezdem a nechlazenou baterii. Proto si myslim ze se bude ID.3 prodavat vic nez dobre. A pak spousta lidi se rozhoduje treba podle dostupnosti a ceny servisu.
Mne by se vic libila moznost si koupit standard range casem
Mne by se vic libila moznost si koupit standard range casem dokoupit long range…
No je celkem jedno, jakou finální verzi by kdo rád.
No je celkem jedno, jakou finální verzi by kdo rád. Důležité je, aby vznikla upgradovatelná verze, která bude mít základní cenovku v holobytu pod 40K EUR a tudíž se vešla do dotačních podmínek.
Kvuli 1200 Eur zaplatite 3/4 roku dopredu. A co kdyz bude mit
Kvuli 1200 Eur zaplatite 3/4 roku dopredu. A co kdyz bude mit bezec pravdu a Tesla krachne. Pak mate prd. (mysleno ironi
cky). Ja jsem koupil TM3 v cervenci 2019 a tyden nato cenu snizili o ca. 3000 Eur. Takze vase spekulace by mohla spatne dopadnout.
Jo stát se může všechno, ale ta pravděpodobnost je velmi
Jo stát se může všechno, ale ta pravděpodobnost je velmi malá. A navíc, cena nemění nic na tom, že je pořád lepší to koupit se sníženou DPH než s obvyklou.
Takze sa tam zmesti aj TMY?
Takze sa tam zmesti aj TMY?
Zakladni cena TM3 bez dph je 37.000 Eur. Pokud bude TMY o
Zakladni cena TM3 bez dph je 37.000 Eur. Pokud bude TMY o 3.000 drazsi, tak by se mela vejit do hranice 40.000 E. Tezko rict jaky efekt bude mit vyroba v DE, ale asi neni planovane aby se vyroba v DE prodrazila. A baterky mozna jeste zlevni.
€ (AltGr+E) tvl 2020 to je úroveň
€ (AltGr+E) tvl 2020 to je úroveň
Mne Vase rada (a to zkosueno jak na notebooku tak na pripojene
Mne Vase rada (a to zkosueno jak na notebooku tak na pripojene klavesnici) udela to same co levy Alt + E – v Chromu zobrazi nabidku pod tlacitkem „Prizpusobte si Google Chrome a ovladejte jej“ vpravo nahore pod krizkem.
To je teda uroven posuzovat druhe dle sebe 🙂
máš to ňáký posratý tak si to voprav (rozuměj hoď ze
máš to ňáký posratý tak si to voprav (rozuměj hoď ze skály) a nesrr 😉
https://znakynaklavesnici.cz/znak-eura/
Zkuste si to sam. Prepnete na anglickou klavesnici (pouzivam
Zkuste si to sam. Prepnete na anglickou klavesnici (pouzivam kvuli sve praci) a pak reknete, jestli to taky nahodou nemate posraty, nebo mate takove jen vychovani. 🙂
Na tabletu to je trochu jinak. Zalezi na tom jakou SW
Na tabletu to je trochu jinak. Zalezi na tom jakou SW klavesnici mate. Ja treba setrim moje prsty a setrim na tlacitkach.
Už jsem se ptal, a možná přehlédl odpověď. Ale když
Už jsem se ptal, a možná přehlédl odpověď. Ale když víte víc detailů než je v článku, nevíte náhodou podmínky čerpání té dotace?
Je třeba být Němec, nebo tam stačí bydle? atd…