Mitsubishi v Evropě reorganizuje směrem k elektromobilitě, chystá nová elektrifikovaná SUV

Jan Horčík - 10 Leden 2019

Mitsubishi založilo v Evropě novou komplexní prodejní a marketingovou organizaci, která v tomto regionu doplní stávající centrum poprodejních služeb, náhradních dílů a logistiky.Mitsubishi v Evropě i ve světě boduje v oblasti elektromobility především díky plug-in hybridu Outlander PHEV.

Mitsubishi v Evropě i ve světě boduje v oblasti elektromobility především díky plug-in hybridu Mitsubishi Outlander PHEV.
foto: Mitsubishi

Prvním stavebním blokem Mitsubishi Motors Europe je nová organizace zaměřená na obchodní výsledky a zákazníky, rozdělená do dvou lokalit v Nizozemí, totiž v Amstelveenu (poblíž Amsterdamu) a v Bornu (nedaleko Maastrichtu). Evropská centrála MME tak pod vedením Bernarda Loireho – prezidenta a generálního ředitele, uvítá také nový management.

V rámci nové struktury dále vzniklo speciální oddělení „elektromobilů“, které by mělo ještě posílit i tak vynikající postavení Mitsubishi Motors na evropském trhu, které si firma vydobyla díky modelu Outlander PHEV (nabízenému od roku 2013).

Jedná se o zásadní organizační krok z pohledu dalších evropských iniciativ MMC na poli elektromobility (další projekty V2X atd.) – zejména s ohledem na rozšířenou nabídku elektrifikovaných modelů SUV, které budou v příštích letech uvedeny na trh.

Novou evropskou organizaci uvedl do širšího globálního kontextu Guillaume Cartier, senior viceprezident MMC pro globální marketing a prodej: „Z celosvětového pohledu je Evropa skutečně jedinečným trhem – objemově sice není největší, ale bezpochyby udává směr ve smyslu předpisů, kvality, technologií a designu.“

„Bylo nám jasné, že máme-li vysoké nároky splnit, musíme naši organizaci v tomto regionu posílit, ještě před uvedením nové vlny našich elektrifikovaných modelů SUV. Jsme si jisti, že Bernard Loire se svým novým týmem v Mitsubishi Motors Europe má k tomu všechny předpoklady.“

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Už aby. Na mini MPV - city elektroauta - Mitsubischi Miev Eletric pro naše elektro-vozíčkáře čekáme roky jak na smilování boží!!! ( Kdo neví jak vypadá tento pro postižené-nechodící skvělý KeiCar, tak zde: ttps://drive.google.com/file/d/1usbQGLaW7B7y-KeA01ZS3RxGNZpSk-e5/view?usp=sharing )

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jako velice spokojený majitel"Three Diamonds" modelu ASX jsem zvědav, kam to půjde. "Ftipálkům":-))))jenom tolik: Jednou Japonec,navždy Japonec. Asie obecně produkuje kvanta inovací(Hyundai,Kia př.)a logicky v budoucnu z tohoto prostoru do světa vyrazí špičkové vozy za přijatelnou cenu s optimálním dojezdem. Evropa, ale bohužel bude vlivem kuturního úpadku, který sebou nese zaostávání v "hardskills" a obecně technického vzdělávání hrát spíše roli zatím ještě relativně svobodné, ale víceméně už pouze tradiční hospody,kde si ti nejlepší něco domluví,ale upečou si všechno v klidu za humny(Asie, USA)...

Obrázek uživatele Jan Horčík

Ta budoucnost už je nejspíš tady, viz. Hyundai Kona Electric či Hyundai Ioniq Electric.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano to jsou ty první vlaštovky.. sektor EV musí vyřešit jedinou kruciální otázku: Jak dlouho a na kolik? Baterie jsou jediným problémem. Koncept EV je znám prakticky století...No uvidíme taky jak s tím popasujeme my - národ Křižíka:-))))...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

„elektromobilů“ a postavení Mindžubindži Motors??? :))))) dobrej ftip :))) ti se svým imiev se můžou leda tak víšco a vostatní sou HYBRIDY kerý fpřípadě SUV bych by měli být nařízeny dávno povinně :))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

iMIEV je 10 let staré auto. A i tak, kdyby dnes udělali nějakou faceliftovanou verzi s 32kWh akumulátorem a vychytali pár chyb původního modelu a dali to za střízlivou cenu na trh, tak jim lidi urvou ruce.

Hned bych do něj šel, kdyby nestál 450 tisíc a měl jak říkáte třeba těch 30 kWh. to by bylo super auto.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Za 30kWh i těch 450 klacků. To je fér cena.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Za ty peníze mohu mít jetého Soula a ještě mi zbyde. A to je auto někde jinde jako iMieV.

Jetého Soul s 27kWh baterií a dojezdem v zimě 100km není žádná výhra.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

První fáze výsměch, druhá strach, třetí nenávist...MM vyrábí lodě,energetické komponenty,letecké motory...Also..blá blá...Koudelko kam to koukáte?!:-))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Když po roce 2021 budou hybridy v EU tvořit většinu trhu, tak nevidím smysl vytváření nového speciálního oddělení, spíš je logičtější upravit ta původní, ne?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A na to se těším. Většina lidí vpodstatě chce elektromobil. Jen se ho iracionálně bojí. Tak koupí hybrid. No a potom se bude jó snažit dojet na elektřinu co nejdál a vozit s sebou spalovák jen jako zátěž. To bude voda na mlýn bastlířům ;-)

Obrázek uživatele Radovan

Hybrid není o dojezdu, elektromotor je tam na rozjezdy a popojíždění. Spalovák se u HEV zapojuje skoro obratem při větším požadavku na výkon nebo rychlosti. Baterka +-2 kWh se taky vybije obratem, navíc má poměrně velké ochrany směrem dolů. Navíc veškerou elektřinu vyrábíte u hybridu tím, že jedete na spalovák a pak brzdíte, tedy nabíjíte baterii jen rekuperací.
O dojezdu na elektřinu se můžeme bavit až u plugin hybridu, kde je baterie daleko větší a má za úkol jezdit třeba po městě jen elektricky. Taky zde dochází k rekuperaci, dokonce je možné spalovákem u některých typů PHEV baterii za jízdy nabíjet. Jinak je primárně nabíjena elektřinou ze zásuvky, když vozidlo parkuje. Obvyklý dojezd je pod 50 km, málokdy dá automobilka do PHEV více.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To se skoro probudili.
Konkurence je už 5 let vepředu, to už nikdy nedobehnou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Never say never...J.Bond

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC GroupBUS2BUSNabíječky elektromobilů Circontrol