Slavná Honda Gold Wing jako hybrid

Jan Horčík - 04 Květen 2011

je největší výrobce na světě. V září minulého roku si nechala zaregistrovat patent na . K němu je připojen i názorný obrázek, který ukazuje cestovní Honda Gold Wing.   
Slavná Honda Gold Wing jako hybridfoto: Honda

Podle dosavadních reakcí motorkářů to není špatný nápad, až na jednu maličkost. byla stvořena k tomu, aby ušetřila palivo při jízdě po městě, při tom neustálém zastavování a popojíždění.

Jenže motorky jako Gold Wing a podobné cestovní stroje byly stvořeny k tomu, aby se s nimi jezdilo na velmi dlouhé vzdálenosti. Tedy přesně k tomu, kde dnes hybridní technologie stále ještě příliš neexcelují.

Z podrobností patentu nicméně vyplývá, že Gold Wing na přiloženém nákresu využívá pouze čtyřválcový motor, nikoliv běžný šestiválec (dostupný o objemu až 1800 ccm).

Je tedy možné, že Honda, podobně jako ve svých , bude využívat systému, kdy bude elektromotor využit pouze pro krátkodobou výpomoc při zrychlování a rozjíždění motorky.

motorbiker.org
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdy asi tito velci výrobci konečně začnou masově vyrábět el. motocykly .Zatim asi neni výrobce s velkokapacitní výrobní linkou na výrobu akumulátorú .Honda napřiklad výrábi prvni skútr(honda PCX) se stop-start systémem na světe ,a dodává jej na globální trh.Udávaji úsporu paliva 0.2l/100km zdá se to jako zanedbatelne ale když někdo vyrobí miliony těchto skútru ,což u Hondy je víc než reálné tak už to součem je velká úspora .Aspon někdo se snaži chovat zodpovědneji a inovuje.Přitom u motocyklu neni potreba tak výkonný akumulator protože hmotnost stroje ,a proto i výkon elektromotoru to nevyžaduje .Taktéž u motocyklu neni pořeba oproti automobilu řesit topeni a tim se celá konstrukce zjednodušuje . Napřiklad v Cíne je ve velkoměstech povolen pohyb pouze elektro motocyklúm.Cinští výrobci maji poptávku a odbyt pro své výrobky .Nekteré vyvážeji i do světa .Ve Spojených Stách je také několik firem a mnoho nadšencú pro elektro pohon.A co Evropa ?Dle mého názoru do Evropy se spíse dováží a skláda než aby se přímo vyrábelo .Vzniká nový trh a tradični výrobci se jen malo zapojují .Což je zpúsobeno nízkou poptávkou která prameni s nedúvěry k akumulátorúm.Je málo těch ,kteři boří mýty a dokáží vyvrátit negatývní postoje.Přitom elektromoto je ideál na dopravu po městě a do práce.Jen otočíte spínacim kličkem, plynem a jedete .Dobijet múžete doma v bytě akumulator je vytahovaci .Neřesite oleje,filtry,zapalovací svičky ,řetezy ,řeneny ,variátory jen nabíjíte a jezdíte .

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hlavně však motocykly mnoho času za jízdy ani ve městě nepostojí a na rozjezd pro svou nízkou váhu toho také moc nespotřebují... Problém je se spotřebou u 4T strojů nad cca 250 ccm - pokud motorka bere 5l/100 km, jsou to podobné údaje, jako u litrového vozidla pro pět osob :-/ Nevím, jestli je to způsobeno rozjezdy nebo vysokými rychlostmi, ale úsporně to moc v porovnání s autem nepůsobí...

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?