Slavná Honda Gold Wing jako hybrid

Jan Horčík - 04 Květen 2011

je největší výrobce na světě. V září minulého roku si nechala zaregistrovat patent na . K němu je připojen i názorný obrázek, který ukazuje cestovní Honda Gold Wing.   
Slavná Honda Gold Wing jako hybridfoto: Honda

Podle dosavadních reakcí motorkářů to není špatný nápad, až na jednu maličkost. byla stvořena k tomu, aby ušetřila palivo při jízdě po městě, při tom neustálém zastavování a popojíždění.

Jenže motorky jako Gold Wing a podobné cestovní stroje byly stvořeny k tomu, aby se s nimi jezdilo na velmi dlouhé vzdálenosti. Tedy přesně k tomu, kde dnes hybridní technologie stále ještě příliš neexcelují.

Z podrobností patentu nicméně vyplývá, že Gold Wing na přiloženém nákresu využívá pouze čtyřválcový motor, nikoliv běžný šestiválec (dostupný o objemu až 1800 ccm).

Je tedy možné, že Honda, podobně jako ve svých , bude využívat systému, kdy bude elektromotor využit pouze pro krátkodobou výpomoc při zrychlování a rozjíždění motorky.

motorbiker.org
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdy asi tito velci výrobci konečně začnou masově vyrábět el. motocykly .Zatim asi neni výrobce s velkokapacitní výrobní linkou na výrobu akumulátorú .Honda napřiklad výrábi prvni skútr(honda PCX) se stop-start systémem na světe ,a dodává jej na globální trh.Udávaji úsporu paliva 0.2l/100km zdá se to jako zanedbatelne ale když někdo vyrobí miliony těchto skútru ,což u Hondy je víc než reálné tak už to součem je velká úspora .Aspon někdo se snaži chovat zodpovědneji a inovuje.Přitom u motocyklu neni potreba tak výkonný akumulator protože hmotnost stroje ,a proto i výkon elektromotoru to nevyžaduje .Taktéž u motocyklu neni pořeba oproti automobilu řesit topeni a tim se celá konstrukce zjednodušuje . Napřiklad v Cíne je ve velkoměstech povolen pohyb pouze elektro motocyklúm.Cinští výrobci maji poptávku a odbyt pro své výrobky .Nekteré vyvážeji i do světa .Ve Spojených Stách je také několik firem a mnoho nadšencú pro elektro pohon.A co Evropa ?Dle mého názoru do Evropy se spíse dováží a skláda než aby se přímo vyrábelo .Vzniká nový trh a tradični výrobci se jen malo zapojují .Což je zpúsobeno nízkou poptávkou která prameni s nedúvěry k akumulátorúm.Je málo těch ,kteři boří mýty a dokáží vyvrátit negatývní postoje.Přitom elektromoto je ideál na dopravu po městě a do práce.Jen otočíte spínacim kličkem, plynem a jedete .Dobijet múžete doma v bytě akumulator je vytahovaci .Neřesite oleje,filtry,zapalovací svičky ,řetezy ,řeneny ,variátory jen nabíjíte a jezdíte .

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hlavně však motocykly mnoho času za jízdy ani ve městě nepostojí a na rozjezd pro svou nízkou váhu toho také moc nespotřebují... Problém je se spotřebou u 4T strojů nad cca 250 ccm - pokud motorka bere 5l/100 km, jsou to podobné údaje, jako u litrového vozidla pro pět osob :-/ Nevím, jestli je to způsobeno rozjezdy nebo vysokými rychlostmi, ale úsporně to moc v porovnání s autem nepůsobí...


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-Salon