Ford restartuje své elektromobilní snahy, v roce 2020 přijde Mach 1

Jan Horčík - 23 Květen 2018

Mach 1 bude plně elektrický crossover s pohonem předních kol. Stylově odkazuje k Mustangu, konstrukčně vychází z modelu Focus.auto Ford Kuga crossover Mach 1 elektromobil

Nový elektromobil od Fordu, prozatím označovaný Mach 1, bude mít něco z Focusu, něco z Mustangu a něco z modelu Kuga.
foto: Ford

Kódové označení nově připravovaného elektromobilu značky Ford je CX430. Bude postaven na podvozku C2, podobně jako nový Ford Focus.

Ford slibuje, že dojezd jeho nového elektromobilu přesáhne 500 km na jedno nabití. Auto bude uvedeno po celém světě, odhalení se čeká příští rok.

Samotné uvedení na hlavní trhy by mělo proběhnout v roce 2020. Ford zatím žádný úspěšný elektromobil na trhu nemá (pokus jménem Ford Focus Electric nepočítáme), nicméně doma v USA se mu dobře prodávají plug-in hybridy jako Ford Fusion Energi a C-MAX Energi.

Automobilka dnes prochází významným přerodem. Významně snižuje počet svých globálních platforem - cílem je číslo pět. Ještě před deseti lety to bylo 17.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Ovšem pokud chtějí skloubit nynější elektrický Focus, pak netuším, jak chtějí prodávat auto s kufrem plným baterek. Na 120 km jim totiž dnes zabírají půlku zadního kufru, na 500 km je snad budou vozit i na zahrádce nebo na přívěsu za autem.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Jak skloubí Mustang, Focus a Kugu to mi není jasné. Anebo to bude vypadat jako Multipla.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chudáček Fordík, plně uvěřil v nekonečnou globalizaci, a s jejím útlumem to odnese nejvíc ze všech automobilek.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

proč pohon předních kol? Má to nějakou reálnou výhodu?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja naivne myslel ze predni nahon je lepsi. Takze se dela hlavne proto ze neni nutna hridel k zadnim kolum? U EV tenhle problem nahradi drat, to je jasny.

Je (nebo alespon byl v dobe pred elektronickymi asistenty) o neco blbuvzdornejsi.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo, že to může snadněji dělat na fosilní platformě.


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil