Fisker Karma znovu ožívá díky Číňanům - jako Revero!

Jan Horčík - 22 Srpen 2016

Plug-in hybrid Fisker Karma byl propadák, který vedl ke krachu Fisker Automotive. Firmu převzali Číňané a chystají teď návrat s modelem Karma Revero.auto Fisker Karma Revero Automotive plug-in hybrid

Fisker Karma se nyní jmenuje "Karma Revero"
foto: Karma Automotive

Nový nabídne dojezd čistě na elektřinu 80 km (původní auto zvládlo asi 50 km). Cena by se měla pohybovat kolem $135 000.

V malé továrně v kalifornském městě Moreno chce Karma Automotive vyrábět si 900 vozů Revero ročně. Podle zástupců firmy Karma Automotive jsou cílovou skupinou pro sportovní sedan lidé, kteří si aktuálně kupují Tesla Model S.

Těžko ale říct co přesně by je mělo přinutit koupit si místo Tesla Model S (třeba s nově chystanou 100kWh baterií) právě plug-in hybrid Karma Revero. "Kdyby šlo jen o styl, šli bychom proti Aston Martin a Maserati. Ale tihle zákazníky zajímá také technologie," říká Jim Taylor, šéfekonom Karmy.

Wanxiang Group Corp., která Karma Automotive vlastní, momentálně chystá stavbu vlké továrny v Číně za $375 mil. Chtějí tam vyrábět až 50 000 aut ročně! Reportéři magazínu Wired už měli možnost si Revero mezi prvními také projet.

Přišli se zajímavými detaily: solární střecha o výkonu 200 W umí nabíjet i hlavní baterii. Po silnicích se prohání už asi 10 prototypů. A systém infotainmentu se proti původnímu Fisker Karma o dost zlepšil (protože ten původní nestál za nic).

Karma Automotive
Zpět na HybridPřidat komentář

Fisker-Karma zas takovej propadák nebyl. Ukázal že se něco novýho děje a že mimo hlavní proud můžou vznikat hezký auta. Rozhodně probudil spousty lidí a jak vidno nezaniknul a žije dál.

Stejně tak byl propadák i Smart, sen jednoho Švýcara, kterej pak musel koupit Mercedes aby to dotáh dokonce. Tydle auta symbolizují odvahu svých tvůrců dělat něco jiného. Na to spousta lidí ani firem nemá. Jsou to pionýři, kteří pak holt schytávaj šípy do zad.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Píšu tu nezmysly. Napr. že starý Fisker mal dojazd 50 km a nový, že má 80 km. Už aj Fisker Karma mal dojazd 80 km.

EPA nebo NEDC?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podľa papierov k autu

A tam jsou údaje podle jaké legislativy?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To netuším, takéto detaily nesštudujem, proste všade sa uvádza 80-82 km. Aj na tachometri pri nabití batérie ukazuje dojazd 81 km

Ok, dík za upřesnění.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zo všetkých plug-in hybridov má toto auto najdlhší elektrický dojazd. Tým, že má aj benzínový motor, nie je nevyhnutne viazané na nabíjačky, takže je to celkom dobrý kompromis. A keďže má nádherný dizajn, samozrejme cena je vyššia ako u bežných áut, ale zas nie až tak dramaticky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak prepadak to vylozene nebol.Len sa to auto objavilo v nespravny cas na nespravnom mieste.U nas -zapadne Slovensko som vydaval jazdit jeden-dva kusy. Bolo to nieco podobne , ako elektromobily Renault s vymenitelnymi batériami.

Je v tom ještě furt Bob Lutz, nebo ten je jen u verze Fiskeru čistě s V8 spalovákem?
Dokonce i zpět se starým dizajnérem.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fisker Karma byl možná propadák, ale velice krásný ....

·

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanice-SalonKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter