E.ON spustil u Humpolce největší českou nabíjecí stanici pro elektromobily

Jan Horčík - 24 Červen 2016

Dnešním dnem je otevřena moderní rychlonabíjecí stanice pro elektromobily v areálu čerpací stanice Benzina ve Vystrkově u Humpolce, nedaleko sjezdu z dálnice D1. Je první svého druhu v České republice. auto nabíjecí stanice pro pro elektromobily Humpolec-Vystrkov na 90. km dálnice D1

Slavnostního spuštění nabíjecí stanice, která konečně propojí Prahu a Brno také pro elektromobily, se zúčastnily desítky aut na elektřinu. K vidění byly prakticky všechny modely, včetně několika Tesla Model S, Nissan Leaf, BMW i3 či Kia Soul EV
foto: E.ON

Slavnostní otevření největší české nabíjecí stanice pro elektromobily Humpolec-Vystrkov na 90. km dálnice D1 proběhlo ve velkolepém duchu. Zúčastnili se ho mimo jiné Richard Brabec, ministr životního prostředí, a Michael Fehn, šéf českého zastoupení firmy E.ON, která stanici provozuje.

Investorem jedné z nejmodernějších nabíjecích stanic ve střední Evropě je právě společnost E.ON, která bude zároveň jejím provozovatelem.

„Výstavba nabíjecí stanice je v podstatě pokračováním projektu Vysočina šetří energie, jež ve spolupráci hejtmanstvím kraje úspěšně funguje už od roku 2012,“ vysvětluje předseda představenstva skupiny E.ON Czech holding Michael Fehn.

Umístění nabíjecí stanice právě do Vystrkova byl cílený záměr. „Z pohledu majitelů elektromobilů se jedná o strategické místo, které umožní řidičům elektromobilů pohodlné cestování mezi Prahou a Brnem, ale i na spojnici sever-jih České republiky,“ potvrdil mluvčí E.ON.

Tato nabíjecí stanice zároveň naznačuje, jakým směrem se společnost E.ON hodlá v budování nabíjecí infrastruktury dále ubírat.

Více fotek na Facebooku Hybrid.cz

Nabíjení je dnes zatím zdarma nicméně je jasné, že brzy bude služba zpoplatněna. Bohužel zatím nejsou v provozu nabíjecí stojany Tesla Supercharger. Tesla společné otevření na poslední chvíli zrušila. V provozu mají být do měsíce.

Automobilka Tesla podle všeho upřednostňuje "tiché spuštění" své stanice, během které si ověří vytíženost a zájem elektromobilistů. Na místě je prozatím šest zakrytých nabíjecích stojanů Tesla.

Technická specifikace nabíjecí stanice Vystrkov

Stanice bude na pěti parkovacích místech nabízet standardy 50kW CHAdeMO, CCS 50kW, 22kW Mennekes typ 2, 43kW Mennekes typ 2, zásuvku 400V/32A a běžnou zásuvku pro nabíjení skútrů a elektrokol.

Pro pokrytí zvýšeného provozu v průběhu letních prázdnin bude stanice doplněna v nejbližších dnech ještě o šestý stojan. Na místě bude možné nabít notebook a mobilní telefon.

Úhradu nabíjení je možné provést v rámci předregistrovaného systému EVmapa a nebo pro neregistrované zákazníky kreditní kartou (kontaktníči bezkontaktní). Na místě bude pro zákazníky volná wifi síť.

Stojany jsou dostupné 24 hodin, sedm dní v týdnu, nabíjení je bezobslužné. Projekt byl zahájen v lednu 2015, samotná stavební realizace trvala 3 měsíce. Dodavatelé technologií byly společnosti Voltdrive a Micos (nabíjecí stojany), ABB (nabíjecí stojany), dále pak společnosti EVselect a NetDataComm při tvorbě platebního řešení.

Stavební práce zajišťovala společnost PS Brno Architektonický, návrh zpracovala společnost Pelčák& partner. Nabíjecí stanici obsluhují přímo v místě dvě 630kVA trafa, která vybudovala společnost E.ON Distribuce, a.s.

vlastní
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele ozana

Video z otevření Vystrkova

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Obrázek uživatele Vasek ION

Z netu : V letošním roce by se mohl počet stanic opět navýšit. Společnost E.ON chce propojit infrastrukturu dobíjecích stanic s evropskými zeměmi tak, že do konce roku 2017 na hlavních dálničních tazích v ČR postaví 15 nových stanic v rámci projektu Fast-E, který je hrazen Evropskou unií. Má se jednat o rychlodobíječky, které umožní dobít vůz do 30 minut:D

Obrázek uživatele Cipísek D

http://pelhrimovsky.denik.cz/zpravy_region/stanice_pe16_2506.html

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ta cena 6,5 za kwh přes EVmapu je skoro luxusní, při rozumné jízdě(80-90km za hod) to odpovídá cca 1kč na km. Jen tak dál Eone a zválcuješ ostatní co chtějí 10kč. Je otázkou jak dlouho vydrží čez na paušálu.

1Kč/km při 80-90km/h tak leda při cestě z Pardubic přes Vystrkov do J.Hradce čili po okreskách severojižním směrem. Jet po D1 80-90km/h - to už by zavánělo ohrožováním bezpečnosti a plynulosti silničního provozu. Ne všude jsou jízdní pruhy pro pomalá vozidla. Takže po D1 je třeba počítat při rychlostech 110-130km/h s cca 20-22kWh/100km a 1.30-1.43Kč/km (reálná data z provozu, při existenci 2 zpomalení s 80km/h). Ale i tak se to dá.

---

Nissan Leaf 24kWh, 139.000 km

Ale prdlajs, na dálnici může jakékoliv motorové vozidlo s nejnižší dovolenou rychlostí 80km/h, a to samozřejmě neznamená, že musí jet nejméně těch 80km/h. Takže když pojedu třeba 40km/h po dálnici, tak mě nemůže nikdo buzerovat že kohosi nebo cosi ohrožuju.
§35 odst.1 Zákon o provozu na pozemních komunikacích
Leda, že by mi to nařizovala značka C06A, ale tu jsem na dálnici ještě nikde neviděl.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na dálnici skutečně nesmí vjet vozidlo s konstrukční rychlostí nižší než 80 km/h. K tomu je milý prdlajzi nutno dodat, že
a) pokud stav vozidla (nebo řidiče) neumožňuje této rychlosti dosáhnout, musí řidič dálnici na nejbližším sjezdu opustit a především a hlavně za
b) že řidič nesmí bránit plynulosti provozu (bezdůvodně) pomalou jízdou a chovat se nebezpečně. Čtyřícítka na dálnici rozhodně nebezpečná je a řekl bych, že dost ohrozí Tvé zdraví, nejen plechy.
Z paragrafů jasně plyne, že existuje nějaká předpokládaná dálniční rychlost, která bude mezi 80 a 130 km/h. Ignorovat skutečnost, že se vyskytnou i jezdci >150 je hazardování s vlastním životem. Samozřejmě, že jsou dny, kdy se na dálnici jezdí míň - za mlhy, na neuklizeném sněhu, na námraze...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zakon vyslovne rika, ze na "dálnici skutečně nesmí vjet vozidlo s konstrukční rychlostí nižší než 80 km/h". To ale neznamená, že nemůžete jet i pomaleji, protože můžete. Ano, pokud se na vozidle vyskytne zavada, kvuli ktere nemuzete jet rychleji, musite se z dalnice klidit. Ovšem z toho, naprosto logicky, vyplyva, ze pokud se zavada nevyskytne, klidně muzete jet pomaleji.

K tomu jen dodám, že jsem měl na mysli ani ne tak zákon, ale především zdravý lidský rozum. Proto jsem psal, že to "zavání" ohrožováním bezpečnosti a plynulosti silničního provozu. Jet na dálnici pomaleji než kamiony je hazardováním se životem, ať si říká kdo chce co chce. Jet pomaleji a nechat se každou chvíli předjíždět 20-30tunovým kolosem, to je fakt o hubu.

---

Nissan Leaf 24kWh, 139.000 km

Ano, máte pravdu, §36 odst.2, je třeba jet min. 80km/h

Obrázek uživatele Vasek ION

youtube.com/watch?v=8jmgmzbLQ7Q

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Byl jsem tam v sobotu ráno jako jediný nabíjející. Čekal jsem větší nával.
Předem bych chtěl říci, že projekt velmi vítám a rozhodně ne jenom mne ušetří spoustu času při cestování Praha - Brno.
Teď bohužel k druhé stránce. Celé nabíjecí místo má pouze DC 3x Chademo a 2x Combo. Chtělo by to v článku opravit nebo vysvětlil od kdy bude obojí 5x. Ze 12 nabíjecích míst bylo 6 obsazeno čmoudy. Několikrát jsem tam zaslechl větu typu "Táto, přeparkuj sem do stínu. Ale to je jen pro elektrikáře. To snad nevadí." Pán parkoval u Tesla stojanu, což zatím nevadí.
Chtělo by to nějakou ceduli "Vyhrazeno pro elektromobily"
A ty odpadkové koše bych posunul dál od stojanů, brání v otevíraní předních dveří. Ale to už je drobnost.
Zásuvky pro dobíjení mobilů/notebooků jsou umístěny na stěně trafostanice a není u toho žádná polička/stůl, tak by se dala nabíjená věc odložit. Stoly jsou až dál a bez zásuvky a tak je prodlužovák nezbytný. Na což asi spoléhají, protože skoro každý elektromobilista nějaký vozí.

3x Chademo a 2x Combo, od kdy bude obojí 5x...
---
Pokud vím, tak 5x DC nebude. Ne každý EV má DC rychlonabíjení a existují i EV, které umí nabíjet AC rychleji než 1x16A resp. 1x32A. ;-)

Co se týká parkování čmoudů na místech vyhrazených pro EV, chtělo by to uzamykatelné zábrany. Netuším, jestli něco takového existuje, ale když už lze odemykat přes EVmapu nabíjecí stojan, tak proč by tak nešlo odemykat takovou zábranu. Přece jen nikdo se nepustí do zápasu s 10cm ocelovou trubkou a spoléhat se v ČR na ohleduplnost ostatních řidičů je stejná chiméra, jako pokoušet se překonat rychlost světla. ;-/

---

Nissan Leaf 24kWh, 139.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nesouhlasím s Vaší agresivní rétorikou co se týče podivného slova čmoud,zvláště v zemi,kde největší potíže s ovzduším způsobují elektrárny spalující uhlí,za pomyslné čmoudy lze tedy spíše považovat vše,co funguje na elektřinu,tedy i Váš předražený elektroteroristický automobil,plný jedů a plastů z ropy,jezdící z větší části na uhlí a nebo na elektřinu dotovanou těmi,kdo ji dotovat nechtějí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jezdím Norským elektromobilem již 4 roky na střeše domku mám 10 kWp solár a auto nabíjim ze soláru, elektřinu využívám též ke snížení spotřeby domu, takže nezatěžuji zemi ani kouřem z elektráren ani zplodinama z nafty,jako výfuk mám sluníčko, tak nevím o co se hádáte. Protože je vše novinka tak nemusím na vše hned nadávat, vše stojí hodně peněz a tak musíme být trpělivý a pomalu přejít na energii ze slunce. Dřív jsme jezdili se škoda MB a nyní si již můžeme jezdit ve fodu nebo mustangu zachvíli v elektromobilu. Vše chce čas a peníze, ale ty stále vyděláváme snadněji a snadněji, nedovedu si představit, že bych si za komoušů koupil auto za půl milionu což dnes skoro není problém třeba se škodovkou a kupuje jí kde kdo a ničíme si sami sobě ovzduší hlavně těma SUV, vždyť elektromobil již se dá pořídit za 720 000 Kč a pár let ojetý již za 200000 Kč, pokud nejsem půntičkář tak slušný elektromobil je o 30% dražší, ale jezdí skoro zadarmo a neměníte olej, filtry a údržba je skoro nulová.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Četl jsem studii, která solidně porovnávala ekologické zatížení elektromobilu a běžného benzínového auta, od jejich výroby, přes provoz, až do jejich strojového konce a likvidaci. Elektromobil zatěžuje v tomto pohledu ekologii o polovinu víc, než běžný automobil !!! Když se nad tím zamyslíme, tak je to celkem pochopitelné, ale je třeba vědět alespoň základní věci, týkající se výroby a provozu elektromobilů. Ono nejde jen o ty spaliny, víme?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zvláštní,jak každý uhlák má na střeše zároveň tak velkou solární elektrárnu,která mu stihne nejen každý den nejen nabít elektromobil,uživí domácnost a zároveň prodává i přebytky do sítě,na úkor ostatních,kteří mu to dotují,také je to zvláště teď v zimě,kdy sluníčko svítí jen občas a s desetinovou intenzitou,panely jsou občas zasněžené a zároveň každé ráno i fest omrzlé.Vím to proto,že mám také vlastní solární elektrárnu na vlastním objektu a mám i starý elektromobil,trochu větší,než je ten norský a snažím se každé ráno doplazit do práce,kde ho promrzlý nutně musím nabít a ohřát baterky z šéfovo zásuvky právě na to uhlí,abych však tvrdil,že je to ekologické,pohodlné a vše spasitelné...například moje lithium je pravděpodobně vytěžené v Chile,baterie jsou z něho vyrobené v Číně,smontované do bloků v Německu,odvezené do USA a tam prodané do ČR,vše ekologicky dopravované nákladní lodí spalující olej a produkující kvanta síry.Moje ekologická stopa je momentálně horší,než kdybych jezdil osmikolovou Tatrou a házel odpadky do lesa a hlavně,osobní auta nejsou to,co má na svědomí znečištění a změny klimatu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No mám na střeše 60x 255 Wp panelů, do sítě nedávám ani W, vše spotřebuji a naopak mi ještě trochu schází, auto parkuji v teple a denně najezdím cca 80 až 120Km, je pravda, že teď v zimně je to na doraz, ale v létě je dojezd přes 140 km a těch 15 až 20 kWh ten solár dá bez problémů do baterii 40 kWh, hoší je to v zimě, to jsem závislý na dodavateli, ale také mu hodně z dodávky ukrojím. víš Mask postavil továrnu na baterie napájené ze soláru, nejde vše ekologicky udělat najednou, vše musí jít postupně a i ta tara bude jednou jezdit na elektřinu, ale časem. Doba se mění a je lépe pokroku pomáhat, než ho brzdit, dřív také rozbíjeli stroje, že jim berou práci. Parní stroj nahradily benzínové a naftové motory a ty budou nahrazeny elektrickými či vodíkovými motory a ty v budoucnu budou nahraženy daleko dokonalejšími motory, tak svět funguje a vývoj nezastavíš i kdyby čert na koze jezdil. Máš pravdu, až budeme jenom ležet na břiše a otáčet nás budou roboti tak budeme mít jiné problémy než máme teď.

Pokud za pomyslné čmoudy považujete vše, co funguje na elektřinu, tak vypněte všechny elektrospotřebiče, které používáte, včetně PC nebo mobilu, na kterém píšete svůj příspěvek... a vraťte se na stromy. K tomu se asi nic jiného smysluplného nedá dodat.
Mimochodem nechápu, co vidíte v mém předešlém příspěvku agresivního. Zřejmě tam vidíte to, co sám vidět chcete. Ovšem to už je váš problém. Já se ke stylu vašeho příspěvku nehodlám vyjadřovat, jen další diskuzi považuji za ztrátu času. Howgh. :-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 139.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vidíme tam to slovo čmoud a proto mne hned napadl jeho opak,uhlák,tedy elektromobil a v něm agresivní odrůda řidiče,tedy elektroterorista a tím pádem i další nevraživec na silnici,který je přesvědčený o svojí pravdě,kterou podepírá pouze o to,že jeho auto si svůj vyfuk jen a pouze neveze sebou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vyhrazujeme si právo nazývat čmoudem každé auto, které smrdí svým výfukem lidem do nosu. Jiné trefné označení neexistuje.

Obrázek uživatele ozana

Ticho čmoude.
Nebo Ty chodíš jen pěšky?

Ropa se musí vytěžit (pumpy=elektřina), přemístit tisíce km do rafinerie(pumpy=elektřina), rafinovat(spousta elektřiny), rozvozit na "benzinky" v cisternách poháněných palivem vyrobeným za pomocí elektřiny a navíc to smrdí pod nosem lidem na chodníku.

A pak kdo tu jezdí na uhlí.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Představ si,když už jsme si potykali,že jezdím starým autem,hodně starým,na baterky...taky mám střechy plné fovoltaiky a sklep plný baterek,ostrovní systém se to jmenuje.Taky si pěstuju své dřevo na zimu.Co umíš Ty?Jíš ropu,oblékáš ropu,mažeš po sobě ropu,všechno kolem Tebe je z ropy a taky z uhlí a jen mizivé procento ropy se spálí v osobních autech.Ropa se Ty elektroteroristo nespaluje jen v osobákách a tím,že někoho budeš nazývat čmoudem a navrch ho agresivně slovně urážet a napadat,tím si ho na svou stranu nezískáš,uhláku.K tomu uhli totiž potřebuješ i tu ropu a navrch nějaké ty jedy do baterek,včetně petroleje na přepravu lithia.

Obrázek uživatele ozana

Když jsi takový ekolog, tak co ti vadí na označení čmoud pro majitele vozů, kteří parkují na místech určených pro nabíjení elektromobilů a ještě tam po sobě nechají bordel a exkrementy? A každý den čmoudí lidem přímo pod nos.

Já dělám co můžu, ale ostrovní systém se v paneláku buduje fakt špatně.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Četl jsem studii, která solidně porovnávala ekologické zatížení elektromobilu a běžného benzínového auta, od jejich výroby, přes provoz, až do jejich strojového konce a likvidaci. Elektromobil zatěžuje v tomto pohledu ekologii o polovinu víc, než běžný automobil !!! Když se nad tím zamyslíme, tak je to celkem pochopitelné, ale je třeba vědět alespoň základní věci, týkající se výroby a provozu elektromobilů. Ono nejde jen o ty spaliny, víme?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Studií je spousty a každá vychází trochu jinak, záleží na úhlu pohledu, respektive kdo ji platí. A myslím, že co se týče placení mají určitě větší potenciál ropné společnosti a i automobilky. Určitě se snaží seč můžou aby elektro bylo špatné.
Nicméně by mě zajímalo jestli do té studie zahrnuli např. reálnou spitřebu potažmo emise spalováků nebo tabulkové údaje výrobců. A také 10 let staré elektro auto pořád nebude kouřit, zato koukněte co produkují auta která mají najeto více jak třeba 200tisíc km. Občas za nimi není vidět na cestu... A o filtrech pevných částic se už nemá cenu zmiňovat, nebo to do té studie zahrnuli?

Obrázek uživatele ozana

Přesně tak!
viz
https://youtu.be/fJh9TvL_6JU

Vše kolem elektromobilů je mladé a dá se zlepšit. Klasické spalováky a vše kolem nich inovují už 100 let, tam už se nedá nikam posunout ani přes další 100 miliardové investice.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Protože jste ještě loni všichni jezdili v přečipované ochcáfce ftédéíčku a teď si tu hrajete na ekology v autech za milion a víc a k tomu na uhlí.Všichni co mají ty svoje eko-uhláky uklízejí a utírají po svých miláčcích loužičky a hovínka a nebo ještě lépe,jejich eko psi vubec nekadí a nečůrají a když si uhlák jde vyvenčit psa a koupit bagetu nebo cíga k pumpě na dálnici,samozřejmě vzorně stojí na místě mimo tankovací stojany.Ostrovní systém mám samozřejmě na zahrádce,která není v paneláku a je to moje hobby,ne náboženský fanatismus.Na elektriku jezdím už víc než 30 let,i když to kdysi bylo jen na pramičce,poháněné dynamem ze škodovky s hřídelí a vrtulí z Tumllera.Navrch i ten blbý panelák má úžasnou a prázdnou rovnou střechu...

Obrázek uživatele ozana

Mýlíš se, moje auto (a mnoho dalších) nestálo ani 400tisíc, na proud jezdím 3 roky a žádný diesel jsem nikdy v životě nevlastnil.

Ta střecha není jen moje a v baráku nebydlí dost bohatí lidé, abych je přesvědčil na nějaké soláry.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevim proc by ti meli spolunajemnici dotovat tvoje solarni panely ,co je to za blabol a zadne moje auto,dokonce ani elektricke nestalo i s bateriemi vic nez 100t/euro3.Nekupuji predrazena auta v CR,natoz elektromobily od Vegra.

Obrázek uživatele ozana

Žádní spolunájemnící, ale (spolu)družstevníci. Na "cizí" střechu si žádné panely dát nemohu. Pan Vegr s mým vozem nijak nesouvisí, dovezl jsem si ho z Německa.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Neznam zakon,ktery by zakazoval vlastnit fotovoltaiku na spolecne strese druzstevniku.Uz jsi se jich ptal?Tezko,jen jsi "chytry" jako ostatne vetsina zde a nevidis ten vyfuk,ktery nevozis pod autem,ktery ale stoji v podobe kominu jinde.

Obrázek uživatele ozana

Musela by s tím souhlasit většina. A stejně na to nemám prachy.

Ten komín vidím přímo ze svého okna (EDĚ), ale nesmrdí jako ty auta projíždějící pod okny.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Ten pan živočich se chce hádat za každou cenu - tak jsem to vyhodnotil už včera v noci, proto jsem už nereagoval, i když se přímo nabízela reakce přesně taková, jako byla ta Vaše. Na lidi jako je Cipísek, jenja, pak nějaký "ejrosocilalistický" pomatený anonym a teď nově i živočich prostě nereaguju. Jsou jich plné diskuze - zakomplexovaní chudáci, kteří se baví tím, že "kalí vodu", snaží za každou cenu se vytáčet ostatní diskutující a přitom si navíc ještě honí své ego.
Klidně - ale beze mě. Já na tento druh lidí **** jak bílý Tesák. To si radši v klidu užiju dovču. :-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 139.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No, castecne to byla reakce na to, ze se tu pouzilo oznaceni "cmoud". Myslim, ze vetsina nezaujatych lidi bude souhlasit s tim, ze je to urazlive. Podle me vubec nebylo potreba pouzit toto slovo, ktere urazi i budouci majitele elektromobilu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Další zapšklý elektroterorista v podobe uhláku na kolech.Kup si větší lopatku,ať Ti to víc frčí.

Pane "zivocich", proč se tu chováte jako nekulturní debil?
Nejste vy převlečený "jenja"?

Obrázek uživatele ozana

Zapšklý?

Asi Podle sebe soudím Tebe!

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Že se s takovým Živočichem vůbec bavíte, je to typicky troll

https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

a především trotl

https://cs.wiktionary.org/wiki/trotl

:D

Vymenny prazdninovy program, ne? :)
Stejne jak nektere zdejsi perly chodi onanovat na auto.cz nebo autoforum.cz, tak tyhle servery sem na oplatku posilaji sve nejlepsi kousky...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Doufam v otevření SC do konce července, ale výhoda je aspoň platba kreditní kartou pro neregistrované na ostatních stojanech.
Poradí mi někdo, kde bych chvili dobyla poblíž pražského okruhu také stejným způsobem = bez jakékoli zákaznické karty?
Jet ze SC Wernberg 300km dálnici do Vystrkova jde, ale byla bych z toho víc jak nervózní.
Diky předem.

Zatím se dá stále volně nabíjet z ČEZ rychlonabíječek, ale je potřeba mít CHaDeMo nebo CCS box pokud máte Teslu.
tj. pro Vás přichází v úvahu, ČEZ Plzeň, Praha, případně Kladno.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

CCS box pro Teslu? To někdo udělal/má CCS adaptér pro Teslu? Asi to chápu blbě, nikde jinde jsem o tom neslyšel/nečetl...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Diky za rychlou odpoved. Pozdeji prohrabu auto.
V nemecku jsem si do ted vystacila s Mennekes (na nabijeni ve meste, ktere je zatim zdarma), ale vim ze v kufru mam jeste dva jine kabely.

Jasne :), to je u nás taková specialita, k mennekesu a klasické zásuvce u zelených stojanů se bez čipu dostat nedá.
Ale jinak u těch rychlých ČEZ CHaDeMo/CCS je vždy i jedna AC mennekes 22kW a ta je také volně přístupná, zatím bez čipu. Takže i kdybyste neměla "box", přes mennekes nabijete taky.

Obrázek uživatele Jolinar

prosim link na zminovany CCS box. dekuji...

Od poloviny roku má být i u rychlých stanic ČEZ přístup přes čipovou kartu, což platí nejen pro DC, ale i pro Mennekes. Například Terra 53 na Duhové už je podle informací eJáry přes čip.

---

Nissan Leaf 24kWh, 139.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jejda, tak to jako ze ja jelikoz turista si nenabiju nikde v CR?
Leda az budou v provozu SC v CR?
No to mi nedělejte, desit blondýnu takhle před dovolenou.

No, je to tak trochu sázka do loterie. Pokud nemáte čip ČEZ, tak bych na to nespoléhal. Některé stanice ČEZ ještě začipované nejsou, ale časem zřejmě budou.

Chce to projít pár map - např. http://www.evmapa.cz. Nejlepší je to u stanic, které jsou v záložce Stanice - Funkčnost evmapa.cz, u kterých je vidět, jestli je konkrétní stanice aktuálně obsazena či nikoli, což je alespoň pro mě neocenitelná informace. Jasně, během pár minut se to může změnit a stanice může být při mém příjezdu obsazena, ale je to alespoň nějaká informace než žádná. Navíc když jedu třeba do Pardubic a 30-40min před příjezdem je tam obsazeno, tak je pravděpodobné, že při příjezdu už bude volno.

---

Nissan Leaf 24kWh, 139.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobila a pobyla

Ve Vystrkově pusto a prázdno - neděle 26. 6. cca 22 hod. Vraceli jsme se se synem přes benzinku 21. století, tak jsem tam sami piknikovali. Asi divná hodina. Jezděme tam nabíjet, ať je vidět, že to není nadarmo, dokonce teď, když je to zadarmo - také dobrý tah pro zjištění skutečného zájmu o nabíjení. V pátek úžasná atmosféra! Nechci věřit, že to vůbec někdo povolil a že to máme! Díky, díky!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jezdil bych tam ihned ale mam to 200km.....EONe ještě někde na západě čech, prosím

Tak nevím – přichází lepší zítřky, nebo se stmívá a blíží se prů•er.
MPO má nově vést evidenci dobíjecích stanic pro elektromobily

Evidenci potřebujeme, aby bylo možné oficiálně ověřené údaje o dobíjecí infrastruktuře distribuovat všem lidem (včetně těch co neumí česky), třeba jako podklady tvůrcům map atd., což je přesně ta práce, kvůli které jsme si zavedli státnost a platíme daně. A taky je to nejlepší propagace - ukázat, že EV nejsou záležitost několika podivínů, ale věcí již skutečně veřejnou. Aspoň tak jsem tomu porozuměl já. Dosud totiž máme informační zdroje různé a roztříštěné. Známe tzv. mapu Vegrovu, Marušincovu, ČEZáckou, PREáckou, Ev-selectu, Hybridu a dalších autorů, což jsou, řekněme, chvályhodné průkopnické počiny osamělých exotů (myšleno v tom nejlepším smyslu).

Teď ovšem nadešel čas učinit kroky k tomu, aby se elektromobilita začlenila do dopravniho systému jako její normální součást. Toť vše. Nějaký podvod bych v tom nehledal. I když tipuju, že tento konkrétní nápad nevznikl v Knedlíkově, ale patří k tomu pozitivnímu, co k nám přichází z Evropských struktur. Sami by jsme si tu hráli na svých malinkých pískovištích a donekonečna si natřásali peříčka u každé zásuvky, jako jsme to viděli v pátek na Vystrkově...... ;-). A lid obecný by stále věřil, že vrcholem ekologie je zemní plyn a učil ve školách, jak funguje čtyřdobý motor, parní stroj a koňský potah.

Pane Elektrone, naprosto chápu a schvaluji váš první odstavec.
Pouze jsem chtěl projevit obavy z úřadů, úředníků a obecně státní moci.
Co je jejich prvotním/jediným cílem?
Z čehokoliv/kohokoliv vyždímat co nejvíc peněz, občanovi pokud možno znepříjemnit život novými zákony a vyhláškami, zdanění všeho (pokud možno násobně), diktát cen, přirážek a daní, udělat nová zpoplatněná povolení, průkazy atd. atd.
O kvalitě pro stát vybudovaných počítačových systémů si nedělám žádné iluze.
Kolikrát zkolaboval "Centrální registr vozidel"? Opravdu věříte že "státně" vedené mapy nabíječek na tom budou lépe?

Nezbývá než se modlit a navzájem si držet palce aby státní zásah nebyl k horšímu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chlapi, popletli jste vlákno, tady je to o Vystrkovské DS(In order) & SC(Comming soon).

Pane Anonyme, nic jsme nepopletli – podívejte se na časový průběh.

Vlastní diskutovaný článek "MPO má…" 26. Červen 2016 13:55

Moje první zmínka o "MPO má…" mykanec, Ne, 2016-06-26 19:13

Samostatný Hybridí článek – 27. Červen 2016, 9:10

Takže vlákno máme správné, neboť v době jeho založení Hybridí článek ještě neexistoval a založil jsem jej u tematicky i datově nejbližšího možného.

(za ty "chlapy" děkuju, v 67 letech to už často neslýchávám :-)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Ano, viz. zde odkaz na náš článek na toto téma. Často píšeme a říkáme, že Hybrid.cz tvoříme spolu s našimi čtenáři - není nás tolik, abychom zvládali obsáhnout vše, někdy se k nám něco donese později, nebo to prostě přehlédneme, nejsme dokonalí ani vševědoucí. Tímto tedy vám i všem dalším, kdo nám aktivně pomáhají v tvorbě Hybrid.cz, srdečně děkuji.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Pane Horčíku, ve svém časovém výčtu se o vašem článku zmiňuji:
"Samostatný Hybridí článek – 27. Červen 2016, 9:10".

To neměla být výtka vůči redakci, ale snaha omluvit se za zřejmě "nepřípustnou" přítomnost v cizím vláknu.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Rozumím, však já jsem tím chtěl jen poděkovat vám i všem dalším, kteří nám - třeba právě i příspěvky do diskusí nebo emailovými tipy - pomáhají Hybrid.cz vytvářet. Takže z vaší strany "no harm done" a z mé strany "no insult intended" jak říkají naši britští kolegové, toho času už bohužel na cestě ze společenství.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Po pravdě - moje první reakce byla podobná: proboha, jen to ne! Kam šlápne stát, tam sto let tráva neroste...

Jinak máte samozřejmě pravdu v tom, že fungování státu (a toho našeho zejména) by potřebovalo velmi zlepšit (řečeno veeeelmi diplomaticky ;-))

Obrázek uživatele ozana

Jsou i globální mapy OpenChargeMap.org, ChargeMap.com, NextCharge, které plní daty komunita a žádné ministerstvo k tomu nepotřebuje.

Centrální evidenci potřebují úřednící jen k tomu, aby si natřásali peříčka oni.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Komunitní nabíjecí mapy jsou jistě fajn a o něco lepší než soukromé, používám je taky, hlavně v cizině. Ale také trpí roztříštěností, protože chybí shoda v tom, kterou z nich používat. V praxi pak musim plánovat cestu pomocí několika map, což je dost nepohodlné.

Mně se jako nejpraktičtější jeví veřejné a ověřené informace, kde mohu předpokládat, že se o ně někdo trvale stará a zodpovídá za ně. A které pak mohou být použity do veřejných map, které běžně používámee.

Velmi praktická pro jízdy elektromobilem by se mi jevila ta od Seznamu, doplněná o nabíjecí místa, které umí nejen spočítat trasu, ale i její výškový profil, což bývá často důležité kvůli odhadu spotreby. Dosud je však použitelná jen pro cesty spalovákem. A jak jsem již řekl, veřejné informace jsou mimo jiné tím, co nás v očích veřejnosti staví z role exotů do pozice normální součásti dopravy.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Mapy.cz od Sznamu už nějakou dobu některé nabíjecí stanice obsahují.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Radovan

Přesně tak, jde to, ale dře to. Například zásuvka Ostrava-Plesná

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 54 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Takže se tam každý poskytovatel musí "vnutit" sám?

Obrázek uživatele Radovan

Hol voják se stará, voják má, jak říkal náš major na vojenské katedře. Pokud mám zájem být se svou nabíjecí stanicí nebo zásuvkou na webu, pak je dobré pro to sám něco málo udělat. Zvláště pak, je-li takový zápis zdarma.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 54 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To ano, již dnes je na něm spousta zelených ikonek (dobíjecích stanic). Problém je, že je to portál soukromý.

Já bych to viděl raději na dopravniinfo.cz, ten hlavně ukazuje aktuální objížďky. Jedu-li do neznáma s BEV, tak na něm začínám.

S těmi Seznamáckými mapami – výborný nápad.

Skutečný důvod zpožděni SC Tesla Vystrkov:
"Tesla nedodala kabelaz, nema ji na evropskem skladu. Dodani do mesice ze statu...tot oficialni informace od EoNu!"

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ze zvědavosti, co je na kabeláži, krom koncovek tak speciálního? Pochybuji, pokud se nejednalo opravdu o nabijecí kabely stojanů, že v Evropě není dostupný elektroinstalační materiál, který by snesl 400V DC a potřebné proudy. Možná se spíš jedná o přístup "Buy America," který je firmami a institucemi z USA poměrně často používaný, snad na rozdíl od našich končin (No byť poslední pokus ČD dopadl trochu neslavně)

Jinak trochu ostuda, že první takovou stanici u nás musela otevřít zahraniční energetika.

Obrázek uživatele Cipísek D

Supr, tak TESLE viřiď, že sme nasrrr a přesně za měsíc 24.07.2016 v 10:00 hod at bude teslavotvíračka se vší parádou, tv, youtube a krásným obeliskem !!

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Cipisku, kruta vyhrazka.. Tvoja nepritomnost Muska urcite zarmuti :D

Obrázek uživatele Cipísek D

hehehe stih sem to přepsat dřív heč :)

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Ty vole, tebe bych chtěl vidět naživo.

Ja snad radci ani ne :) Tak aspon je slusnej ikdyz megafanda. To KuK je totalni H....o a neslusny K....n.

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
T X 100D.

Obrázek uživatele Cipísek D

http://tn.nova.cz/clanek/skryte-bohatstvi-pod-ceskem-lezi-poklad-za-tri-biliony-korun.html

http://kcc-hho.webnode.cz/ropa/lithium/

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Obrázek uživatele Cipísek D

https://www.youtube.com/watch?v=316HA4rwjms

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Obrázek uživatele M.Krupka

Něco málo z historie. :-) Píše se rok 2011.Na D1 je první dobíjecí stanice pro elektromobily :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tohle by mělo růst jako houby po dešti a ne takhle jednou do roka a ještě s takovou slávou :-). Ale tak aspoň že tak. Jinak pět míst je docela málo s ohledem do budoucna...

Obrázek uživatele Cipísek D

Hele chlapi, tohle to tady na Hybridu asi chybělo že?

http://www.kpa.cz/2016/01/19/e-vanocni-elektrojizda-2015-rozdavala-radost-darky/

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

A proč Tesla najednou ucukla a stopla to? Jak zní oficiální zdůvodnění? Kdy teda SC stojany spustěj?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

muj tip je, ze se nechteji nikde primo setkat s poblitiky coz ministr tak trochu je. Celkem je chapu, udrzet si cisty stit je fuska.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Tesla se k celé věci nijak oficiálně nevyjádřila. Neoficiálně jsme zjistili že preferuje spíše tiché otevírání svých stanic aby si ověřila funkčnost a vytížení. Odkudsi k nám připlula i informace, že Česko není pro Teslu nijak zvlášť důležitý trh. Tomu ale odmítáme věřit :) Už jen proto, že elektromobilů značky Tesla tu jezdí pěkných pár desítek a jsme důležitou tranzitní zemí. Však už se údajně také připravují další Superchargery v Praze a snad dokonce i Brně.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Však už se údajně také připravují další Superchargery v Praze a snad dokonce i Brně."

Tuhle informaci jste získal odkud. Obzvlášť by mě zajímal ten SCH v Brně :)

Obrázek uživatele Jan Horčík

O pražském se ví už delší dobu - Vídeňská a o Brně se také několikrát spekulovalo jako o možném umístění. Samozřejmě jde zatím jen o spekulace a ajk je vidět i u Vystrkova, v případě Tesly není nic jisté.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Na Tesla mapách se porůznu objevili a objevují kromě Vystrkova a Prahy akorát lokace kolem Teplic a Olomouce. Jinak nic, žádný Brno.

http://teslamotorsclub.com/tmc/attachments/sc-jpg.114349/

Ale třeba v Rusku se nikdy nic neobjevovalo a najednou bum a maj tam stojany v provozu. Takže čím víc na východ tím víc Tesla preferuje spíše guerila taktiku otvírání :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Asi berou že je to troch jiný trh, na kterém prozatím nemá cenu masivní marketing.

Nicméně duma Ruské federace před asi dvěma či třemi lety prosadila že každá benzinka musí být asi do roku 2020 vybavena místem pro nabíjení EV. Nebylo sice určeno, nebo jsem se v materiálech dostupných tehdy, že se musí jednat o rychlé nabíjení, ale i zásuvky 3x32A mohou sloužit celkem pěkně, pokud je stanice někde v blízkosti nákupního centra nebo centra.

Pokud byste chtěl víc, můžu se podívat a případně něco přeložit.

Ostatně je zvláštní, že zdejší server a stejně tak snad i subredity jsou na informace o elektromobilitě v RF, na Ukrajině, Bělorusku, řekněme v bývalém Sovětském svazu, poněkud skoupé.

Vím že je to okrajová záležitost ale jak je to teď s rozvojem EV alespoň ve státech V4? Víme o tom že slovensko je tu zastoupeno často jak v textech tak i v diskusi, ale co třeba Polsko, Maďarsko?Krátký článek by nemusel škodit.

O Polských SC informujou na slovenském Tesla fóru.

Mě z Ruska docela dost zaujala podrobná kritika ne-luxusnosti interieru Modelu S z Moscow Tesla klubu. Kritizuje teda starší provedení, ale i tak je to velmi informativní. Takového kontrolora kvality, kdyby měli panečku měli v Lada továrně to by se Mercedes položil :D
http://www.youtube.com/watch?v=1NG0BRJn-aU
http://www.youtube.com/watch?v=DmH-S_3-rIk

No a z dalších je zajímavý domácí panelákový výrobce elektrokola na bázi australského modelu Stealth, ke kterému dodává základ nějakej jinej nadšenec z ruského e-bike fóra. Taky je tam skvěle vidět jak zase u jinýho kutila bodově svařujou baterypaky z 18650 článků :D
http://www.youtube.com/watch?v=pCPmEOUmU8Y
+ dalších 6 pokračování

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Díky,
spíš mi šlo o to že se tu na ně stále tak nějak zapomíná.

Obrázek uživatele honza.t

Na východě jsou také zajímavé projekty (Talin, Estonsko)
https://www.youtube.com/watch?v=oLUNYsk0UsU
Také mají aktivní nadšence.
https://www.youtube.com

Když vše časově klapne, chystám se v létě na cestu Teslou do Moskvy, tak pak poreferuju... ;-)

Obrázek uživatele Cipísek D

Tesla společné otevření na poslední chvíli zrušila, v provozu mají být do měsíce... 24.07.2016 ?? ;)

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Byl jsem tam. Nezapomenutelný zážitek. Díky moc E.ONu a kraji Vysočina, že do toho šli. Velký dík všem stavbařům a technikům, kteří se podíleli na výstavbě a zprovoznění nabíjecí stanice. Díky i pánům z EVmapa, kteří operativně umístili další dva stojany DBT a přispěli tak k tomu, že při tak velkém množství elektromobilů při otevření stanice bylo kde nabíjet. A především obrovský dík slečně Haně Páskové, která byla snad všude a u všeho a která svým úsilím zásadně přispěla ke spuštění stanice. E.ON může být hrdý na to, že má ve svých řadách takové lidi, kteří přistupují ke své profesi a ke své práci s tak obrovským nadšením, zápalem a nasazením. Bylo vidět, že nabíjecí stanice je pro ně srdeční záležitostí. :-)
Gratuluji E.ONu, toto je mezník v rozvoji elektromobility v ČR. :-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 139.000 km

Je to cele urcite pozitivni. Nicmene vsichni jmenovani byli ukolovani a za svou praci dobre zaplaceni. A tem delnikum je asi uprimne jedno, kde a na cem pracuji.

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zapomněl jsi poděkovat panu Marušincovi, který to celé nastartoval! Koupil pozemek a začal jednání o přivedení potřebného výkonu. E.ON a kraj byli až úplně na konci celého procesu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Marusincovo prikon byl na lednicku.eon tam zajistil dve trafa a trvalo to cely pres rok. Marusinec jen prodal pozemek. Libilo se mi ale jak tam po ofiko otviracce dorazilo natankovat cezacky auto :D

Obrázek uživatele ozana

Dokud nebyla ve hře Tesla, tak nebylo nutné mít tam rovnou 1.2MW!

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Já jsem věděl, že na někoho zapomenu. Samozřejmě velký dík i Jaromíru Marušincovi. :-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 139.000 km

Obrázek uživatele Cipísek D

To je mě zajímavá informace, takže pan Marušinec je HRDINA...

JAK JE MOŽNÉ, ŽE HYBRID O TAK ZÁSADNÍ VĚCI NEINFORMOVAL !!??

http://www.asep.cz/elektromobilita

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Na stránkách ASEP je total mrtvo už od roku 2015 :D
http://www.asep.cz/akce

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Přímo od pana Marušince bychom měli mít v nejbližší době článek, který pozadí vzniku stanice podrobněji přiblíží.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Informace přímo od zdroje - to je nejlepší. Minulost už nezměníme, ale je dobré ji znát. Abychom jednou měli na co vzpomínat a vyprávět vnoučatům, jaké to bylo na počátku rozvoje elektromobility.

Jinak ještě jsem zapomněl zmínit, že díky otevření nabíjecí stanice jsem měl možnost osobně se seznámit s Vámi, pane Horčíku - zdravím. :-) I když jsme se asi potkali už dřív, třeba na Amperu. Přece jen za těch 5 hodin strávených na Vystrkově bylo spousta příležitostí navázat nové kontakty, případně se potkat se starými známými. I v tom spatřuji přínos otevření nabíjecí stanice. Byl to vlastně takový malý elektromobilní sraz.

---

Nissan Leaf 24kWh, 139.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Investice za miliony a připojení Mikrotikem za litr bez daně:)). a ještě jim fresnelka brzo zaroste. 11/11mbs není žádný zázrak. Břídilové ani vlákno tam za 3/4 roku od projektu nedostaly.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

souhlasim ze kabel je kabel, ale ruku na srdce, tech par autorizacnich dat by se dalo tahat klidne kbelikem. No a na lokalni WiFi pro zakazniky je to az nad hlavu, rozhodne lepsi, nez mobilni pripojeni.

Obrázek uživatele Cipísek D

dyt je všude LTE, na co optiku? :)))

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý den,
Jako AP slouží UniFi Outdoor+ 300 Mbps AP/Hotspot 2,4 GHz, 802.11n, MIMO 2×2 které výkonem plně dostačuje. Internetové připojení funguje bez problémů. Přístupový bod na který je nabíjecí stanice připojena je cca 85m od nabíjecí stanice vzdušnou čarou a signál je excelentní.
Jinak pro zajímavost: Na wifi nabíjecí stanice se každý den připojuje nekolik desítek uživatelů a vše běží bez problému.
Myslím si také že stanice má sloužit především pro nabíjení elektromobilů a ne jako WiFi Hotspot :-)

Obrázek uživatele Cipísek D

+1

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

A co by tam tak, jako wifi, asi měli dát? Služba připojení přes Wifi je zde velmi okarajová záležitost. Celkem by mě zajímalo, co más proti Mikrotiku? Ano, mohou tam dát Cisco z řady Aironet za 10-ti násobek ceny, ale k čemu? Pak jestě UniFi, ale to je cenově i spolehlivostí na úrovni Mikrotiku. A optický kabel? Se podívej, kde to je? Ale i tak věřím, že tam ten kabel mají, ale určitě né kvůli wifi.

Obrázek uživatele ozana

Co jsi dokázal Ty ty nulo?!

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Obrázek uživatele ePavel

To je fakt, měli si zařídit stovky povolení a vyjádžení majitelů pozemků na trase a natáhnout tam optiku za tisíce každý metr výkopu. Mohli to pak účtovat 10-20 kč /MB. Pro ty co tam nepřijeli stahovat filmy si myslím, že bezdrát úplně stačí.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

V klidu :), jsou tam, tuším, 2 trafostanice, přivedena linka 22kV, takže tam bude i datová linka (dálková měření a odečty, monitoring, telemetrie, EZS), jenže EON není internetový provider, ačkoli by to technicky šlo, jenže priorita je datová bezpečnost, ale to už je mimo chápaní tohoto anonymniho trolla. Tak se na něj nezlobte. :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kopat elektriku a nedat tam chranicku s vlaknem za 10Kc/1m je proste skoda.

Souhlas, však taky nikdo netvrdí, že tam není. Ta telemetrie z tech trafostanic se nějak přenášet musí, přes LTE to určitě není ;)

http://www.svethardware.cz/elektricka-formule-pokorila-svetovy-rekord-v-akceleraci-0-100-km-h/42609

http://www.svethardware.cz/solarni-letoun-poprve-preletel-atlantik/42608

http://auto.idnes.cz/formula-student-eforce-fee-prague-vitezstvi-kanada-usa-pg5-/automoto.aspx?c=A160621_232950_automoto_vok

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
T X 100D.

Obrázek uživatele Cipísek D

žádný jiný zpravodajský server nez hybrid.cz v této zemi o otevření stanice neinformuje, zajmavý... asi jsou moc zaneprázdněni brexitem ;)

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Obrázek uživatele ePavel

Byla tam nějaká televize vysočina, ale čert ví, kde to video najít. Možná to tam bude časem jako
ZDE

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Cipísek D

ááá tak přeci něco, díky. gůůgloval jsem a kde nic to nic, snad se časem ještě něco objeví

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Obrázek uživatele Cipísek D

http://www.autoforum.cz/bleskovky/u-humpolce-roste-supercharger-znacky-tesla-ale-investuje-do-nej-e-on

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Tak jeste aspon 500 nabijecek po CR a u kazdeho obchodniho centra a velekeho parkoviste a za 30 let tu pujde provozovat EV.

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
T X 100D.

Obrázek uživatele Cipísek D

ty buď trolluješ anebo závidíš. pověz, jak moc velký čech jsi? :)

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Nebudu diskutovat s vama uz vubec ne.

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
T X 100D.

Obrázek uživatele PaRi

Super! To nám právě vyhovuje.

To jsi trochu nepochopil ale jinak ok:) zijte si ve vasi bubline dal:)

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
T X 100D.

Obrázek uživatele Cipísek D

25 v automobilce ... hmm hele Alien5 v který že to automobilce pracuješ ?? :)

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Tak bydlim v mlade boleslavi takze ve skodovce samozrejme jako 75% obyvatel.Jinak vsichni z rodiny delali nebo delaji a svagr a jeho bratr delaji ve vyvoji takze mam i zakulisni info z vyvoje:) vice nemuzu rict bohuzel:)

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
T X 100D.

Obrázek uživatele honza.t

Tak už jenom to. Jak se tu prezentujete Trochu prozrazuje Kam se vývoj ve Škoda Auto ubírá. Horizont 30 let je trochu moc dlouhý . Teda jestli není vše jen vymýšlené .

25 let vytírat ve Škodofce hajzly to už panečku člověk něco viděl :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Cipísek D

no víš co vona je to 3-směnná makačka, to není žádná legrace, to zkus načas u agentury uvidíš sám :) Ale ono šlo vo to, že 25 let spalováků člověka jaksi poznamená a navíc když ten zaměstnavatel účelově dusí elektromobily... ;)
znáš to : KOHO CHLEBA JÍŠ TOHO PÍSEŇ ZPÍVEJ ;)

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Tak dnes jsem vstaval po nocni ve 15.00 6x nocni uz 5 let spravne.A ageturni delaji tu samou praci jako my jen za mene penez cca 1/3. Jinak me skodovka nijak neovlivnuje. Nevim proc si tady porad myslite ze mam neco proti elektromobilum. Az bude dostupna infrastruktura jdu si neco koupit. Sice mam benzin ale klidne bych menil. Diesely taky nemusim, delal jsem i testovaciho jezdce pro skodovku venkovni testy.
Vetsina lidi je tady, jen par jedincu ma porad blbe narazky nevim proc, ja myslel ze lidi co jsou pro EV jsou ekologicky zamereni(a SLUSNI!) a ne trotlove jako pan KUK viz jeho blytky nahore.
A nejsem prvni clovek co to tady poznamenava, i EV uzivatele, jake tady obcas pisete plky. Ekology a ochrance prirody znam a nikdo neni takovej neprijemnej jako par lidi zde a hlavne kazite reputaci tem normalnim.

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
T X 100D.

Obrázek uživatele Cipísek D

no tak to pardon ale prispevek : "Tak jeste aspon 500 nabijecek po CR a u kazdeho obchodniho centra a velekeho parkoviste a za 30 let tu pujde provozovat EV." lehce zavánělo rejpalstvím až sejčkováním a nikoli utužováním místní elektromobilní kondičky ;) Ale jinak rádi vás uvítáme do klubu :)

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Njn je hold fakt ze je malo nabijecich stanic , ted jse mcetl jak nekdo testoval leafa a prijel k nam do bolky a bylo to mimi provoz ale fungovalo on nabil a pak druhy den uz to neslo a v praze nekde take rikal ze jim to vypadava :( jinak kdybych bydlel v domecku mam pro EV nabijeni free pres solary a i pro verejnost bych to poresil kdyby nekdo jel okolo. Cus jdu do kina:)

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
T X 100D.

Obrázek uživatele honza.t

Základ je mít garáž nebo parkovací místo s nabíjením. 95% nabíjení probíhá přece pomalým nabíjením při dlouhém stání.
Je možnost si koupit BMW i3 s Rexem http://www.hybrid.cz/test-bmw-i3-uzivatelska-recenze
ale to by byla asi velká provokace Přijet před fabriku s BMW ( Kacířství ).Pamatuji jak Marušinec kroužil >dráždil< na autosalonu v Brně s VUT Super EL II kolem expozice Škoda .
https://www.stream.cz/meziplyn/10001914-elektro-superb

No garaz tu neni mozna ani neni ve blizkosti nejaka.Jinak zamestnanci mladi vyrostkove maji bmw jenze stary sroty protoze prece BMW je nejlepsi na svete lol. Jeden tipek ma bmw masku auta vytetovanou na predlokti!! 50 procent lidi stejne dojizdi i ze cca 100km dalky.

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
T X 100D.

Obrázek uživatele Cipísek D

jen mě udivuje že nikde žádný nápis TESLA, žádná červená, podbití ve dřevě - kdo to bude furt lakovat?? :) ani ten obelisk TESLA tam není, prostě nic ... a zrovna takovej pažák 35 ve stínu, to tam nemohli alespon pro design pobít střechu nějakým levným solárem boco ;)

https://www.google.cz/maps/place/Nab%C3%ADjec%C3%AD+stanice+elektromobil%C5%AF+E.ON/@49.5217513,15.3474806,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s-DX9eSHiBGs8%2FV1wp780zpKI%2FAAAAAAABxN0%2F1GrclF082MkfyQnl3cxmU8uGe9lXPT8RwCLIB!2e4!3e12!6s%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-DX9eSHiBGs8%2FV1wp780zpKI%2FAAAAAAABxN0%2F1GrclF082MkfyQnl3cxmU8uGe9lXPT8RwCLIB%2Fs152-k-no%2F!7i3840!8i2160!4m5!3m4!1s0x0000000000000000:0x6df06c9a1be91166!8m2!3d49.5217513!4d15.3474806!6m1!1e1

PROČ NENÍ NA TOM OBELISKU krom E.ON taky nápis TESLA ??? z vobou stran eon, to je špatně! Má tam být z jedný eon z druhý tesla anebo oba na obou. Ta stanice je nedodělaná, eon nápis na panelový zdi.. tam nemohli dát omítku?? otvíračku uspěchali ministr neministr ten suberb tam je tak trošku trapně naštorc pardon nemužu si pomoct ;)

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Protoze neni nikde u zadneho Tesla SuC v zahranici. Tesla nema zajem o reklamu a ridici Tesly jsou k SuC presna navigovani, pokud chteji.

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

minimálně logo na zeď spíš ale na obelisk by tam mělo být

images.autoworldnews.com/data/thumbs/full/20609/600/0/0/0/tesla-confirms-plans-for-new-supercharger-station-in-goulburn.jpg

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ne, nic tam nebude, proč? Primárně stavěl eon a nabídli jim místa pro SC (a je supr, že to takto dopadlo). A jak tu někdo psal, auto drivera dovede k SC logo nelogo.
PS: kolik SC ve swětě má navíc i DS pro netesly??

Obrázek uživatele Jolinar

v nemecku a svycarsku skoro kazdy SC ma stojany i pro ne-Tesly, teda aspon ty u kterych jsem byl ja :-) Vetsinou to bylo v ramci projektu FAST-E.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No vy to lakovat nebudete, a oni zrejme taky ne. Nebude tam eon nejspis proto, ze tesla dava odjakziva loga jen na ciste sve stanice?

Ale to pocasi objednali fakt blbe, ze se nestydi...takovy jak vy jsou na tehle strankach jen aby si stezovali,co? Ja si nabil a potkal se s lidma, co pro elektroauta neco delaj..

Obrázek uživatele Cipísek D

NEJVĚTŠÍ VE STŘEDNÍ EVROPĚ !! to měla být vizitka, nikoli nedodělaná stanice, není divu že TESLA otvíračku odmítla, když tam má 6 stojanů a žádný nápis, takže oprávněná kritika nemyslíš. Je fuk že ji provozuje E.ON, jsou tam stojany TESLA tak to není jenom E.ON. Vypadá to totiž na rychlospich a tak trošku to kazí dojem ;) Se podívej do novin, kdo o tom krom Hybridu a Vysočiny informoval ?? NIKDO !!

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Obrázek uživatele ePavel

Nabíjení je bezobslužné, nebo spíše SAMOOBSLUŽNÉ ?

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele ePavel

Taky jsem se zastavil cestou z Prahy.
NABÍJEČKA VYSTRKOV

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

ovšem ten Superb na konci přes celý obrázek je tam moc hezky.... :)

---

cca 180tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Obrázek uživatele ePavel

Jojo, tak už to bývá... Elektrovozy byly směrovány na parkoviště přes silnici, kdežto hejtmanský fosil musí zabrat alespoň dvě místa přímo u nabíječky...

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Cipísek D

Chybí SCTY na střeše a TSLA open SC Vystrkov vzdala... ;)

6x 135kW TESLA SC
5x 50kW CHAdeMO
5x 50kW CCS
5x 43kW Mennekes typ 2
5x 22kW Mennekes typ 2
5x 22kW CEE 5P3F400V/32A
5x 03kW Schuko 220V/16A

To dééééé na ČR pro začátek 2016 ;)

http://kcc-hho.webnode.cz/supercharger/dobijeci-stanice/

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Nemáte to špatně? Nemá tam být 5x 50kW CHAdeMO/CCS, mám takové tušení, že když se obsadí jedno CHAdeMO, obsadí se zároveň jedno CCS, nebo se pletu?

edit:
v EvMape to vidim takto:
1x chademo
2x chademo/ccs
2x mennekes 63A
2x mennekes 32A
1x cee 230V 16A (nesprávně označované jako "Schuko")
1x cee 3x230/400V 32A

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak,tak. ABB Terra např 53 CJG má příkon kolem 75kW, takže 50kW na chademo nebo CCS a k tomu možno současně 22kWmennekes. Pokud se sníží odebíraný výkon na chademu mohl by se "uvolněný" výkon čerpat na ccs souběžně.

Takže smysluplné je tam hlavně jen to 3xchademo/ccs.

Divím se, že eon využije účtování přes evmapu, že si nenasadili vlastní systém.

To je dost nepravděpodobné, ten stojan má nejspíš jeden DC zdroj (dle elektroměrů zezadu 1xDC 1xAC), musely by tam být dva nezávislé DC zdroje, aby se dalo nabíjet současně na obou systémech.

K evmape, Vystrkov je pro ně velmi solidní akvizice, je šance, že se k tomu přidá i Čez a hošani to mohou rozjet. Škoda, že je s němi trochu špatná komunikace.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý den,

pokud nemůžete někoho z EVSELECTu sehnat, zkuste zavolat na telefonní číslo uvedené na stránkách, nebo napsat e-mail.

Určitě se Vám někdo ozve.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
185.66.36.26