Nabíjení zdarma patřilo mezi vůbec nejzajímavější bonusy, které Tesla ke svým vozům přidávala. Období štědrosti již skončilo, ovšem ne pro ty, kteří tuto velkou výhodu již čerpají.
foto: Tesla
Volné nabíjení elektromobilů u stanic Tesla Supercharger se pro Teslu ukázalo být až příliš velkorysým způsobem, jak nalákat zákazníky ke koupi svých elektromobilů. Přiznal to i Elon Musk.
Proto byla tato nabídka předčasně ukončena. Rozhodnutí přišlo v roce 2017, ale Tesla se k této nabídce v rámci referenčního programu ještě několikrát vrátila. S koncem referenčního programu se zdálo, že i nabídka nabíjení zdarma je jednou provždy u konce.
Nejnovější zdroje přímo z Tesly však podle magazínu Electrek.co hovoří o tom, že Tesla chce tento jedinečný bonus opět začít nabízet jako formu slevy k vozům, aby navýšila prodejní statistiky před koncem prvního kvartálu. Nabídka by měla být dostupná pouze majitelům elektromobilů značky Tesla, na které se volné nabíjení již vztahuje.
Tesla tím chce tyto majitele motivovat k nákupu novějších verzí svých aut – Tesla Model S, Tesla Model X, Tesla Model 3 a Tesla Model Y, ke kterým by dostali 3 roky volného dobíjení. Ale jen pokud objednávku uskuteční do konce čtvrtletí.
Tesla zároveň oživuje referenční program s pozměněnými pravidly. Pokud majitel vozu Tesla doporučí skrze referenční kód nákup vozu Tesla svému příteli, a ten kód skutečně využije, získají oba zdarma nabíjení na 1 500 kilometrů.
Navíc oba získají možnost vyhrát každý měsíc unikátní verzi Tesla Model Y a každé čtvrtletí nový Tesla Roadster, kdy oba vozy ponesou podpis Elona Muska a Franze von Holzhausena. Referenční program se však nevztahuje na českého zákazníka.
.
.
off
Tesla Model S, X with “Hardware 3” for Full
off
Tesla Model S, X with “Hardware 3” for Full Self-Driving now in production, inventory codes indicate
https://www.teslarati.com/tesla-autopilot-hardware-3-model-s-x/?fbclid=IwAR2xjd6a6eXcmncXAC-oUUdFHjF0EzblYEM4o4jTgl1pbO1YM52FxdvePXI
franta – píšem, že na AUTO nemáš, si
franta – píšem, že na AUTO nemáš, si zákazníkom
http://www.zdruzenie-sova.sk/clanek/autobild-vacsina-vyradenych-rakuskych-aut-sa-predava-4697
http://www.zdruzenie-sova.sk/clanek/pravda-sk-pozor-na-slovensko-mieria-auta-urcene-do-srotu-nenechajte-sa-nachytat-4862
a v česku to nie je inak
hmm zajímavá zpráva, to sou mě věci, by mě zajmalo jaký
hmm zajímavá zpráva, to sou mě věci, by mě zajmalo jaký jsou ty vyřazovací kritéria u rakušáků 😉 první co bych vyřadil dízlpopelnice bez DPF. Víte někdo jesi dízlpopelnice bez DPF do r.v. 2009 můžoj jezdit v Habsbursku??
To se asi nebude libit. Tesla autopilot ziskal dost spatne
To se asi nebude libit. Tesla autopilot ziskal dost spatne hodnoceni. greencarreports com/news/1122230_tesla-autopilot-ranks-next-to-last-in-study-of-self-driving-systems
Až na to, že se tam ten autopilot skoro nehodnotil.
Až na to, že se tam ten autopilot skoro nehodnotil. Kritéria: sales, marketing, and distribution strategies; marketing and production strategies…
Studie totálně k ničemu.
Reálné zkušenosti uživatele při nabíjení na SC v3.
9% –
Reálné zkušenosti uživatele při nabíjení na SC v3.
9% – 50% 12 min (41 % = 164 km* = Ø3,4 %/min. = Ø13,7 km/min.*)
9% – 60% 15 min (51 % = 204 km* = Ø3,4 %/min. = Ø13,6 km/min.*)
9% – 70% 19 min (61 % = 244 km* = Ø3,2 %/min. = Ø12,8 km/min.*)
9% – 80% 25 min (71 % = 284 km* = Ø2,8 %/min. = Ø11,4 km/min.*)
9% – 90% 35 min (81 % = 324 km* = Ø2,3 %/min. = Ø9,3 km/min.*)
*počítáno z dojezdu 400, což je přibližný dojezd TM3 LR při dálničních 130 km/hod.
Takže s plně nabitou Teslou a jedním 20minutovým nabíjením je dálniční dojezd 615 km. Docela pohoda už pro všechny, nebo je ještě někdo, komu toto přijde omezující?
Omezující je pro 90% lidí u nás cena, ale VW to vyřeší,
Omezující je pro 90% lidí u nás cena, ale VW to vyřeší, přijde s tou cenou 35 tis. USD místo Muska 🙂
Ale tesla 3 uz 35t stoji.
Ale tesla 3 uz 35t stoji.
Nestojí, pokud se bavím o ceně tak v ČR. Mě taky
Nestojí, pokud se bavím o ceně tak v ČR. Mě taky nezajímá, že v indonésii je minimální měsíční
mzda 130 USD, když chci někoho zaměstnat.
Ja se bavim o cene pro evropu kde bydlim. Samozrejme ne o
Ja se bavim o cene pro evropu kde bydlim. Samozrejme ne o Indonesii o ktere zmatecne hovorite vy. Beru ji na firmu takze odpocet DPH a na dotacni titul takze v konecnem efektu je jeste hluboko pod 35t usd. Kupte si ji take a neplacejte sve obvykle nesmysly.
Plácáte nesmysly, konečná cena auta v ČR se všude
Plácáte nesmysly, konečná cena auta v ČR se všude uvádí s DPH. Když si ale koupím auto na firmu bez DPH, kde dostanu cenu 22,80 x 35000 USD = 798000 Kč?
To ze se uvadi s DPH je ok. Ale jako podnikateli vam dph
To ze se uvadi s DPH je ok. Ale jako podnikateli vam dph vrati. Navic dostanete z ceny auta dotaci. Ja za to nemuzu ze nejste chytry a hlava vam nebere. To je vas problem a ne muj. Po odpoctu dph a po dotaci se dostanete pod tech vami uvadenym 800t a samozrejme i auto odepisujete do na nakladu. Vy jste z Indonesie ze vam to tak blbe pali a delate za 130usd mesicne? Mel bych zajem Vas zamestnat na zametani firemniho dvorku a do vratnice. To byste mozna zvladl.
Neumíte počítat a ještě do toho taháte dotace, které
Neumíte počítat a ještě do toho taháte dotace, které bych šmahem zakázal, nevím proč mám někumomu platit ze svých daní auto.
Pocitat umim. Je to za zakladni verzi 35t usd + 4t dam navic
Pocitat umim. Je to za zakladni verzi 35t usd + 4t dam navic za asistenta. A ze svych dani uz platite tolik kravin ze vas uz ta tesla nevytrhne. Ok presvedcim vas holt az bude stat na dvorku a k tomu ucet.
Tak si to užijte, já nechci sedět „na zemi“ ve sportáku.
Tak si to užijte, já nechci sedět „na zemi“ ve sportáku.
To je vase vec. Zase duvod. Take radsi sedim vys v NVe200 a do
To je vase vec. Zase duvod. Take radsi sedim vys v NVe200 a do porsche co mam se mi taky za den blbe leze. I to C zero ma posaz vys a na mesto super. Ale u tesly to zvladnu. Prece jenom uz ten dojezd bude pro me neco jineho a bezpecna je hodne. Takze si to uziju a vy si tu plivejte tu zlou slinu porad dokola. Ja na rozdil od vas elektrem jezdim a setrim dost penez. Da se rict ze ty maly EV na tu teslu za chvilku uz vydelaji
Já narozdíl od vás taky s BEV jezdím.
Já narozdíl od vás taky s BEV jezdím.
Tak jezdime oba. Rozdil je ze ja si to uzivam a vy tady
Tak jezdime oba. Rozdil je ze ja si to uzivam a vy tady prudite.
Tak za asistenta uz jenom 3t usd navic. Cekam jenom az se tam
Tak za asistenta uz jenom 3t usd navic. Cekam jenom az se tam objevi jeste zavesne zarizeni. Pak poslu pryc i dieselovou Octavku.
Abyste se hluboce nezklamal, az v povinnem vyberovem rizeni
Abyste se hluboce nezklamal, az v povinnem vyberovem rizeni (nutnost pro ziskani dotace v CR v ramci aktualni IV. vyzvy), nebude kdo by se z Tesly (Viden ci Nemecko) prihlasil a podal nabidku, protoze Tesla prejde jen na on-line prodej. Nikdo todle u Tesly nedomysli do dusledku.
Lokalni Tesla store rozhodne v historicky kratke dobe u nas nebude a Servis centrum nebude mit v prodeji ZADNOU pravomoc. Takze uplatnit tu dotaci na koupi Modelu 3 bude jeste pekne komplikovane a nikdo v tuto chvili nedokazi cokoliv zarucit. Taky to muze dopadnout koupi Kony ci neceho jineho.
Auto může prodat jakákoli firma, které se přihlásí do
Auto může prodat jakákoli firma, které se přihlásí do výběrového řízení, tedy i AAA Auto, což může být rovněž komplikace, protože výběrové řízení je veřejné.
Dle dotacnich reguli to musi byt nove auto, jestli jsem
Dle dotacnich reguli to musi byt nove auto, jestli jsem spravne pochopil tak zatim neregistrovane a firma, ktera vyhraje vyberko a doda vuz, bude rucit za zaruku. Takze nejaky preprodejce bez dealerske smlouvy s Teslou, muze mit problem s tim, ze v tom nebude chtit zkejsnout. A klient zase nebude chtit auto bez zaruky (nabizi se aby to byla primo podminka vyberoveho rizeni). A Tesla nikomu samozrejme dealerskou smlouvu neda. Hlava 22 🙂 ?
On to nekdo profoukne.
On to nekdo profoukne.
Přesně tak, tyhle výběrka jsou čistě formální věc,
Přesně tak, tyhle výběrka jsou čistě formální věc, záruku drží Tesla a fakura je jen papír.
Staci zadat dojezd nad 350km, zavesne zarizeni a nic jinyho to
Staci zadat dojezd nad 350km, zavesne zarizeni a nic jinyho to byt v tehle cenove relaci nemuze
si somár/osel – pre „other europe“ nebol ešte stále
si somár/osel – pre „other europe“ nebol ešte stále otvorený konfiguráto, čiže cena nie je. kecáš ako …
ak si slovák chcel kúpiť TM3 mal dve možnosti – bývať v EURÓPE (nie other) a dostať napríklad nemeckú cenu, alebo kúpiť od špekulanta nemca s príplatkom cca 1500-2000€.
o CZK sa nik nebaví.
Mluv česky osle
Mluv česky osle
ja nepotrebujem podliezať hlupákom, ktorí nedokážu
ja nepotrebujem podliezať hlupákom, ktorí nedokážu prečítať jednoduchú vetu s pochopením.
a omieľajú stále tú istú hlúposť – oháňajú sa „českou cenou“, ktorá nejestvuje! opakujem – NEJESTVUJE (veľké písmená jsou jekot pre nechápajúceho anonyma).
Nejlevnější Tesla bude v Evropě už na podzim, tedy o dost
Nejlevnější Tesla bude v Evropě už na podzim, tedy o dost dřív, než se tu začne I.D. vůbec prodávat v produkci, která rozhodně nestačí uspokojení poptávky, takže reálně bych to viděl tak 1,5 roku, než budou mít první majitelé v ČR VW I.D.
V Evrope mozna bude, ale ne u nas (CZ/SK) a pokud ano tak dle
V Evrope mozna bude, ale ne u nas (CZ/SK) a pokud ano tak dle aktualni cenove politiky Tesly si Other Europe priplaci cca 20% navic nad cenu v zapadni Evrope a jeste si pro to musime jezdit do Holandska. Probudte se ze snu a vitejte do reality.
Zadnou 3 v nasi stredoevropske kotline nikdo objednat ci predobjednat nemuze. Konfigurator pro nas neni zapnuty, jsme pokladani za oblast „hic sunt leones“. Na 3 budeme cekat mozna dalsi rok.
Navic bude pro nas o 20% drazsi nez v Rakousku ci Nemecku, coz je aktualni rozdil u S a X v konfiguratoru pro Other Europe – v Nemecku/Rakousku je cena s DPH, Other Europe ma uplne stejnou castku, ale je to bez DPH. Toto NENI CHYBA, toto je UMYSLNE nastaveni ceniku, ktere pretrvalo i nyni po zdrazeni vsech modelu tento tyden, takze Tesla dala jasne najevo, ze to takto mysli vazne a vychodni Evropa je pro ni pouze maximalne vydelecna oblast.
Zatím se u nás objednat nedá, ale Tesla připravuje
Zatím se u nás objednat nedá, ale Tesla připravuje rozšiřování dalších trhů na 2020. A vzhledem k tomu, že u nás otvírá servis, tak je dost možné, že mezi těmi novými trhy budeme i my.
Z jaké vycházíte statistiky dojezdu? Já vycházím z
Z jaké vycházíte statistiky dojezdu? Já vycházím z níže uvedené (233 aut), kde při rychlosti 130km/hod je průměrná spotřeba 250Wh/km, tedy na dojezd 400km by potřebovala baterii 100 kWh. V ideálním případě je to 175 kWh/km, tedy jízda bez protivětru na rovině.
tinyurl.com/yyhmwx63
To je velmi častá špatná interpretace tohoto grafu.
To je velmi častá špatná interpretace tohoto grafu. Svislá osa jsou kW, ne kWh/100 km, tedy u 130 km/h (36 m/s) máte okamžitou spotřebu 25 kW, tedy 25 kWh na hodinu jízdy (130 km v tomto případě) a tedy průměrnou spotřebu 192 Wh/km.
Ta interpretace je úplně jiná 🙂
Just to show off what
Ta interpretace je úplně jiná 🙂
Just to show off what those numbers mean, this is the graph of the 7,000 km of P3D data – every blue point corresponds to 30 seconds of driving at a certain speed and how much power that car has consumed during those 30 seconds. Yellow dots show the median power consumption for that speed and red line is our fitted model.
Tesla 3 Performance už baští docela slušně na dalším grafu 210 Wh/km. TM3 LR má spotřebu při 130km/h 175Wh/km, tedy dosah při 74 kWh využitelné kapacitě cca 422 km..
tinyurl.com/y6qu24dx
Já asi nevidím v čem je to jiné než jsem psal :). Jen je
Já asi nevidím v čem je to jiné než jsem psal :). Jen je tam tedy upřesněno, že okamžitá spotřeba je brána jako 30sekundový průměr.
Já jsem bral dojezd z této tabulky
Původně jsem chtěl dát standardní EPA 500 km, ale raději jsem se držel při zemi 🙂
Jinak spotřeba Performance verze je daná také sportovními pneumatikami. Oproti těm „eko“ tam může být rozdíl skoro až 20 %.
Zajímavější dojezdem je ta verze TM3, jenže cena za 75D
Zajímavější dojezdem je ta verze TM3, jenže cena za 75D LR + autopilot je celkem dost, to už mi dává více smysl si za ty stejné peníze koupit jetou Teslu S 85D apod., teď jdou cenama hodně dolů kolem 1,3 mil.
off
Asi nejlepší recenze na Model 3. Rychlá, ucelená a
off
Asi nejlepší recenze na Model 3. Rychlá, ucelená a mírně zábavná.
https://youtu.be/kbulCM90w8w
kam šlo krom chodníků těch 6 milijard
kam šlo krom chodníků těch 6 milijard Rychnovsko-Kvasinskýmu getu ;))
youtube.com/watch?v=2fGqsnQ0dDM
šesťmiliočeských je dobrý kup.
šesťmiliočeských je dobrý kup.
Koukám Elon nahání zákazníky jak se dá, chápu prodeje
Koukám Elon nahání zákazníky jak se dá, chápu prodeje TM3 v USA jdou totálně do pr…, bohužel s tím i akcie.
No jo už zase krachuje a ty máš radost :))
No jo už zase krachuje a ty máš radost :))
A kdy to už konečně krachne? Bob Lutzů věští 2019 a
A kdy to už konečně krachne? Bob Lutzů věští 2019 a Herbert Diess si to přeje taky už dlouho.
Všichni říkali Elone nevoz do do Evropy, tam jsou strašně
Všichni říkali Elone nevoz do do Evropy, tam jsou strašně náročný, neposlechl, teď bude mít stovky reklamací za měsíc. Krachne to, až se na to vykašle a převede peníze na projekty SpaceX, tedy 2020.
Ha, ha, ha
Ha, ha, ha
Jeste neee. Potrebuju si koupit
Jeste neee. Potrebuju si koupit
To je prece fajn. Uz se taky tady doclame levny t3
To je prece fajn. Uz se taky tady doclame levny t3
No nejdi do toho, ne fakt nejdi.
No nejdi do toho, ne fakt nejdi.
Vymenit celozivotni volne nabijeni za pouze 3lete a utratit
Vymenit celozivotni volne nabijeni za pouze 3lete a utratit znovu 150t. Euro ? Ziskat placeny internet, placene Spotify, automaticke sterace, ktere nefunguji kdyz je tma a Autopilota 2, ktery nevi ci je. A placenou navigaci, ktera nema do dnes prujezdne body?
ANO ANO TO CHCI ELONE :))))))))))))))))))))))))))))))) TO URCITE
Řekl bych,že jste to špatně pochopil. To bezplatné
Řekl bych,že jste to špatně pochopil. To bezplatné nabíjení se týká nového vozu a u starého to zůstává tak, jak to je.
pretože sa týka vozidla (viem, že ku koncu kupca)
pretože sa týka vozidla (viem, že ku koncu kupca)
to sou jenom teslí marketingový sračky, vejmldy
to sou jenom teslí marketingový sračky, vejmldy manažerstva kterým to elon už asi ani neschvaluje. V prvý řadě by Tesla měla fofrem kvalitně zapracovat na servisu nedokonalostí stávajících tesel to aby jejich bazarová hodnota nešla raketově dolů s mírou profláknutí nadstandartních servisních úkonů 😉 čímž už dokonale zabila předpoklad minimálního servisu elektromobilů 😉 Protože jinak si ti stávající tesláci novou káru nekoupí když za slušný prachy neprodají tu stávající za kterou mlaskoj nasypali takovou kupu prachů 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-model-x/
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-model-s/
Hele Koudelka, děláš ze sebe vola zcela dobrovolně? Tesly
Hele Koudelka, děláš ze sebe vola zcela dobrovolně? Tesly mají nejmenší úbytek zůstatkové ceny ze všech značek.
keďže sa hrabe v tom, koľko stojí a ako cena klesá,
keďže sa hrabe v tom, koľko stojí a ako cena klesá, URČITE NEPATRÍ k tým, ktorým je tesla určená.
poteším ho, začal dovoz aut VYRADENÝCH pre nesplnenie emisných noriem.
cák to taj pindáš? nákou dokumentaci taky dotlač jinak te
cák to taj pindáš? nákou dokumentaci taky dotlač jinak te jen tak někdo nebude brát vážně hén 😉
hmm no vycházím z toho jak se vonehdá elon kasal že cena
hmm no vycházím z toho jak se vonehdá elon kasal že cena jetých tesel jen tak nespadne versus poloosy za 60sát a jaksi logika věci … to nejde to dohromady ftáku 😉 Kontrolní otázka : už ses byl podívat na fbrně ampéru?? je tam dobrá atrakce pro vomladinu – tm3, a sou zněj vodvařený… ale to je asi tak fšechno ;))
U mne platí obojí.
U mne platí obojí.
u mě platí vobojí kdyžuž tyvole
u mě platí vobojí kdyžuž tyvole ;))
mobile.de/cz/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/tesla-model-x/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:135_4_,dmg:false,ao:pictures