Mitsubishi založilo v Evropě novou komplexní prodejní a marketingovou organizaci, která v tomto regionu doplní stávající centrum poprodejních služeb, náhradních dílů a logistiky.
foto: Mitsubishi
Prvním stavebním blokem Mitsubishi Motors Europe je nová organizace zaměřená na obchodní výsledky a zákazníky, rozdělená do dvou lokalit v Nizozemí, totiž v Amstelveenu (poblíž Amsterdamu) a v Bornu (nedaleko Maastrichtu). Evropská centrála MME tak pod vedením Bernarda Loireho – prezidenta a generálního ředitele, uvítá také nový management.
NEPŘEHLÉDNĚTE Mitsubishi Outlander PHEV – nejprodávanější plug-in hybrid v Kanadě, rekord ve Švýcarsku
V rámci nové struktury dále vzniklo speciální oddělení „elektromobilů“, které by mělo ještě posílit i tak vynikající postavení Mitsubishi Motors na evropském trhu, které si firma vydobyla díky modelu Outlander PHEV (nabízenému od roku 2013).
Jedná se o zásadní organizační krok z pohledu dalších evropských iniciativ MMC na poli elektromobility (další projekty V2X atd.) – zejména s ohledem na rozšířenou nabídku elektrifikovaných modelů SUV, které budou v příštích letech uvedeny na trh.
Novou evropskou organizaci uvedl do širšího globálního kontextu Guillaume Cartier, senior viceprezident MMC pro globální marketing a prodej: „Z celosvětového pohledu je Evropa skutečně jedinečným trhem – objemově sice není největší, ale bezpochyby udává směr ve smyslu předpisů, kvality, technologií a designu.“
„Bylo nám jasné, že máme-li vysoké nároky splnit, musíme naši organizaci v tomto regionu posílit, ještě před uvedením nové vlny našich elektrifikovaných modelů SUV. Jsme si jisti, že Bernard Loire se svým novým týmem v Mitsubishi Motors Europe má k tomu všechny předpoklady.“
Už aby. Na mini MPV – city elektroauta – Mitsubischi Miev
Už aby. Na mini MPV – city elektroauta – Mitsubischi Miev Eletric pro naše elektro-vozíčkáře čekáme roky jak na smilování boží!!! ( Kdo neví jak vypadá tento pro postižené-nechodící skvělý KeiCar, tak zde: ttps://drive.google.com/file/d/1usbQGLaW7B7y-KeA01ZS3RxGNZpSk-e5/view?usp=sharing )
Jako velice spokojený majitel“Three Diamonds“ modelu ASX jsem
Jako velice spokojený majitel“Three Diamonds“ modelu ASX jsem zvědav, kam to půjde. „Ftipálkům“:-))))jenom tolik: Jednou Japonec,navždy Japonec. Asie obecně produkuje kvanta inovací(Hyundai,Kia př.)a logicky v budoucnu z tohoto prostoru do světa vyrazí špičkové vozy za přijatelnou cenu s optimálním dojezdem. Evropa, ale bohužel bude vlivem kuturního úpadku, který sebou nese zaostávání v „hardskills“ a obecně technického vzdělávání hrát spíše roli zatím ještě relativně svobodné, ale víceméně už pouze tradiční hospody,kde si ti nejlepší něco domluví,ale upečou si všechno v klidu za humny(Asie, USA)…
Ta budoucnost už je nejspíš tady, viz. Hyundai Kona
Ta budoucnost už je nejspíš tady, viz. Hyundai Kona Electric či Hyundai Ioniq Electric.
Ano to jsou ty první vlaštovky.. sektor EV musí vyřešit
Ano to jsou ty první vlaštovky.. sektor EV musí vyřešit jedinou kruciální otázku: Jak dlouho a na kolik? Baterie jsou jediným problémem. Koncept EV je znám prakticky století…No uvidíme taky jak s tím popasujeme my – národ Křižíka:-))))…
„elektromobilů“ a postavení Mindžubindži Motors???
„elektromobilů“ a postavení Mindžubindži Motors??? :))))) dobrej ftip :))) ti se svým imiev se můžou leda tak víšco a vostatní sou HYBRIDY kerý fpřípadě SUV bych by měli být nařízeny dávno povinně :))))))
První fáze výsměch, druhá strach, třetí nenávist…MM
První fáze výsměch, druhá strach, třetí nenávist…MM vyrábí lodě,energetické komponenty,letecké motory…Also..blá blá…Koudelko kam to koukáte?!:-))))
iMIEV je 10 let staré auto. A i tak, kdyby dnes udělali
iMIEV je 10 let staré auto. A i tak, kdyby dnes udělali nějakou faceliftovanou verzi s 32kWh akumulátorem a vychytali pár chyb původního modelu a dali to za střízlivou cenu na trh, tak jim lidi urvou ruce.
Hned bych do něj šel, kdyby nestál 450 tisíc a měl jak
Hned bych do něj šel, kdyby nestál 450 tisíc a měl jak říkáte třeba těch 30 kWh. to by bylo super auto.
Za 30kWh i těch 450 klacků. To je fér cena.
Za 30kWh i těch 450 klacků. To je fér cena.
Za ty peníze mohu mít jetého Soula a ještě mi zbyde. A to
Za ty peníze mohu mít jetého Soula a ještě mi zbyde. A to je auto někde jinde jako iMieV.
Jetého Soul s 27kWh baterií a dojezdem v zimě 100km není
Jetého Soul s 27kWh baterií a dojezdem v zimě 100km není žádná výhra.
Když po roce 2021 budou hybridy v EU tvořit většinu trhu,
Když po roce 2021 budou hybridy v EU tvořit většinu trhu, tak nevidím smysl vytváření nového speciálního oddělení, spíš je logičtější upravit ta původní, ne?
A na to se těším. Většina lidí vpodstatě chce
A na to se těším. Většina lidí vpodstatě chce elektromobil. Jen se ho iracionálně bojí. Tak koupí hybrid. No a potom se bude jó snažit dojet na elektřinu co nejdál a vozit s sebou spalovák jen jako zátěž. To bude voda na mlýn bastlířům 😉
Hybrid není o dojezdu, elektromotor je tam na rozjezdy a
Hybrid není o dojezdu, elektromotor je tam na rozjezdy a popojíždění. Spalovák se u HEV zapojuje skoro obratem při větším požadavku na výkon nebo rychlosti. Baterka +-2 kWh se taky vybije obratem, navíc má poměrně velké ochrany směrem dolů. Navíc veškerou elektřinu vyrábíte u hybridu tím, že jedete na spalovák a pak brzdíte, tedy nabíjíte baterii jen rekuperací.
O dojezdu na elektřinu se můžeme bavit až u plugin hybridu, kde je baterie daleko větší a má za úkol jezdit třeba po městě jen elektricky. Taky zde dochází k rekuperaci, dokonce je možné spalovákem u některých typů PHEV baterii za jízdy nabíjet. Jinak je primárně nabíjena elektřinou ze zásuvky, když vozidlo parkuje. Obvyklý dojezd je pod 50 km, málokdy dá automobilka do PHEV více.
To se skoro probudili.
Konkurence je už 5 let vepředu, to
To se skoro probudili.
Konkurence je už 5 let vepředu, to už nikdy nedobehnou.
Never say never…J.Bond
Never say never…J.Bond