Americká Komise pro cenné papíry a burzy (SEC) zažalovala Elona Muska, šéfa společnosti Tesla. Žaloba se týká jeho nedávného tweetu o tom, že chce akcie Tesly stahovat z burzy a vykupovat je po $420.
foto: Tesla.
Elon Musk nezažívá právě dobré období. Ačkoliv se Tesle daří konečně rapidně navyšovat výrobu elektromobilu Tesla Model 3, musí Musk bojovat na jiné frontě. Z jeho nedávného tweetu o možném stažení akcií Tesla z burzy a jejich výkupu po $420 je totiž teď žaloba od americké Komise pro cenné papíry a burzy (SEC).
Když 7. srpna Musk svůj tweet uveřejnil, musel nejspíš tušit, že to není žádná maličkost. Nakonec se však po jednání s dozorčí radou a akcionáři od plánu odvrátil.
Mezitím ale akcie pochopitelně vystoupaly do závratných výšin, odkud v posledních dnech opět padají do hlubin. A žaloba SEC tomu nepomáhá. Musk podle ní „uveřejnil klamné a zavádějící veřejná prohlášení… která předtím s nikým nediskutoval“. Neinformoval v tomto ohledu ani burzu Nasdaq, na které se Tesla obchoduje a jak vyžadují pravidla této burzy.
SEC nyní proto chce, aby Elon Musk nadále nepůsobil ve vedení společnosti Tesla a vlastně ani žádné jiné americké veřejně obchodovatelné firmy. Musk se k tomu vyjádřil v tom smyslu, že žaloba je neoprávněná. „Jsem smutný a zklamaný,“ řekl k tomu Musk.
Podle svých slov se vždy snažil jednat v nejlepším zájmu pravdy, transparentnosti i investorů. „Integrita je nejdůležitější hodnotou v mém životě a fakta ukáží, že jsem ji nikdy neporušil.“
Dozorčí rada společnosti Tesla mezitím Elona Muska podpořila. Radost mohou mít „shorteři“, tedy lidé sázející na pokles cen akcií Tesly. Jejich ztráty budou teď o něco nižší, než když byly akcie Tesly na rekordních hodnotách. V současné době je na $264, ještě před dvěma měsíci ale byla na $379.
takhle nějak
takhle nějak 😉
csfd.cz/film/1659-tucker-clovek-a-jeho-sen/prehled/
„uveřejnil klamné a zavádějící veřejná prohlášení.“
„uveřejnil klamné a zavádějící veřejná prohlášení.“ no booze. je tam toho. jako kdyby tenhle pan klamna a zavadejici verejna prohlaseni neuverejnoval jako na bezicim pasu.
Povšimněte si také jak byla žaloba SECu ohlášena
Povšimněte si také jak byla žaloba SECu ohlášena přesně v moment, kdy zrovna probíhala zpověď Kavanaugha, trumpova kandidáta na vrchního soudce, který je nařčen ze sexuálního predátorství a média tím byla naprosto zahlcena. A zároveň několik minut po uzavření burzy.
:)))
Čumte na to
„Former SEC senior counsel Thomas Gorman, who is
Čumte na to
„Former SEC senior counsel Thomas Gorman, who is also a partner at the law firm Dorsey & Whitney, stated that the agency miscalculated when it filed a lawsuit against Musk. Gorman noted that while Elon Musk’s “funding secured” tweet last August was not smart from a business perspective, the SEC would have a very difficult time proving that the CEO actually committed fraud. Gorman further noted that the Saudi fund’s reported interest in Tesla’s take-private deal would likely be enough to make Musk’s statements legal.“
“There’s a reasonable basis for what he said. I’m not questioning their motive. I just disagree with their judgment here,” Gorman said.
https://www.teslarati.com/tesla-elon-musk-sec-model-3-deliveries-record-breaking-q3-results/
Překlad pro Rumcajze
“Bývalý senior poradce SECu, Thomas Gorman, který je také partnerem advokátní kanceláře Dorsey & Whitney, uvedl, že se agentura přepočítala, když podala žalobu na Muska. Gorman poznamenal, že zatímco srpnový twít Elona Muska o „zajištěném financování“ společnosti nebyl z obchodního hlediska příliš šikovný, SEC by měl velké obtíže dokázat, že se CEO skutečně dopustil podvodu. Gorman dále poznamenal, že zájem Saudů na podílu v Tesle při přechodu na neveřejnou společnost by pravděpodobně stačil k tomu, aby museli považovat Muskovo prohlášení za legální.”
“Tedy existuje rozumné vysvětlení pro to, co řekl. Nechci zpochybňovat motiv agentury. Jenom nesouhlasím s jejich hodnocením případu,” řekl Gorman.
Šéf SECu je právník dosazenej Trumpem mezi jehož klienty
Šéf SECu je právník dosazenej Trumpem mezi jehož klienty patřil i VW.
en.m.wikipedia.org/wiki/Jay_Clayton_(attorney)
hybrid.cz/autosalon-pariz-2018-novy-seat-arona-tgi-prvni-suv-na-stlaceny-zemni-plyn#comment-155837
Navzdory obvinění z SEC se Elon v pátek objevil ve světle
Navzdory obvinění z SEC se Elon v pátek objevil ve světle duchů a vyjádřil svou vděčnost komunitě Tesla za jejich pomoc. V jednom okamžiku dokonce vysílal „Don ‚t Panic‘ na jeho Twitter stránce :))
Musk také údajně shromáždil pracovníky společnosti Tesla a uvedl, že společnost dosáhla významného milníku v probíhajícím rampě Model 3 – výroba více než 10.000 jednotek za jeden týden 😉
teslarati.com/tesla-model-3-drive-unit-production-10k-per-week-q3-2018/
údajně konzerva snažila investovat a Musk vidí nárůst
údajně konzerva snažila investovat a Musk vidí nárůst 😉
electrek.co/2018/08/27/tesla-tsla-stock-tumble-take-private-deal-fail-volkswagen-invest-musk-surge/
partner Panasonic má za cíl dokončit tři nové montážní
partner Panasonic má za cíl dokončit tři nové montážní linky v GF1 bateriových článků dříve, než se očekávalo
Worm Capital uvedli, že Tesla očekává také příchod
Worm Capital uvedli, že Tesla očekává také příchod nových strojů od společnosti Grohmann Automation, které jsou navrženy tak, posílení výrobních kapacit zařízení. Během turné Gigafactory 1 se ředitel vztahů s investory Tesla Martin Viecha údajně zmínil o tom, že nové stroje Grohmann by pomohly výrobě bateriových modulů
„třikrát rychleji a třikrát levněji“.
Očekává se, že nové stroje Grohmann budou odeslány do Gigafactory 1 na konci třetího čtvrtletí nebo na začátku čtvrtého čtvrtletí.
se Q4 2018 stane historickým čtvrtletím výrobce
se Q4 2018 stane historickým čtvrtletím výrobce elektromobilů…
bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/
HEle už je tam 5 táců :))
docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vSkckurdmbXt5Bh4dVenUhsjoal1Y6qRIkFBG_tcOhTxGp6xUL5j8DqkMPY0K9TfOCDz83A_7HGcQCl/pubhtml#
NISSAN E-NV200
NISSAN E-NV200 BROUMOV
broumov.net/novy-elektromobil-pro-socialni-sluzby-centrum-socialnich-sluzeb-nadeje-broumov/d-19641
nadejebroumov.cz/o-nas/novinky/?ftshow=79
no je to nádhera soudluzi
no je to nádhera soudluzi ;))
nadejebroumov.cz/e_download.php?file=data/messages/obsah38_3.jpg&original=PHOTO-2018-09-18-13-33-43.jpg
To že zástupci WV vytáhli 30 miliard z kešeně taky o
To že zástupci WV vytáhli 30 miliard z kešeně taky o lecčems svědčí 😀
Prej že jsou v pohodě a Tesla je jim u zadele, hahaha
Takže komise si jen tak může způsobovat ztráty? No a co
Takže komise si jen tak může způsobovat ztráty? No a co na ni podat obratem protižalobu? Vůbec takovéto dost podivné orgány by neměly mít možnost do trhu zasahovat. Jsou až příliš silné a mohou být zneužívány k větším škodám než by bylo záhodno.
Trochu konspirační teorie: Nesnaží se někdo o převzetí Tesly? Přijde mi to tak že se tímto někdo snaží snížit její hodnotu tak, aby ji mohl levně skoupit.
Přesně, někdo na netu zmiňoval že nějaký investoři
Přesně, někdo na netu zmiňoval že nějaký investoři možná podají na SEC žalobu. To že mi znehodnotili akcie o 14 % se mi vůbec nelíbí a nahrává to jen šorterům >:(((
SEC má investory zastupovat, ale jak se zdá, zastupuje jen
SEC má investory zastupovat, ale jak se zdá, zastupuje jen ty velké. A jaké překvapení že ti o tom všichni věděli. Takže je vlastně všechno v pořádku. Peníze se přesunuly od malých k velkým a tak to má být.
Fakt by to tu žalobu chtělo.
bohatý jsou stále bohatší a chudí chudší, zasrr
bohatý jsou stále bohatší a chudí chudší, zasrr kapitalismus, s tím se musí počítat když ftom systému jedeš
Nefňukej jak línej komouš a uhryzni si taky svůj kus ;D
Nefňukej jak línej komouš a uhryzni si taky svůj kus ;D
si nestěžuju mu to vysvětluju 🙂
si nestěžuju mu to vysvětluju 🙂
A kolik máš teď akcií? Já mám teď dilema, jestli
A kolik máš teď akcií? Já mám teď dilema, jestli zaplatit DPH za 3Q nebo si jich 6 koupit. Obojí se vylučuje 😀
DPH neplať, kup akcie to je jasný, až na nich vyděláš
DPH neplať, kup akcie to je jasný, až na nich vyděláš zaplatíš rovnou lehce i tu pokutu za to DPH :-)))))
Zrovna teď 18, ale v pátek jsem koupil 5 abych se pak zbavil
Zrovna teď 18, ale v pátek jsem koupil 5 abych se pak zbavil 5ti co jsem kupoval za 280. Ještě zvažuju teď koupit dalších pár kousků abych to ještě víc poředil. V pondělí to klidně ještě může houpnout dolů na 250, jeden nikdy neví. Velký hráči si s cenou dělaj co chtějí i když jsou pozitivní zprávy tak to pošlou na chvíli dolů.
Už jsem se rozhod, že Teslu nebudu držet a že jí budu kupovat a prodávat a snažit se vydělávat na každém růstu. Je to tak hezky volatilní že to k tomu přímo vybízí. 🙂
Ale to bude asi časem na změnu brokera.
Upřímně gratuluju. Můj názor je, že to v pondělí
Upřímně gratuluju. Můj názor je, že to v pondělí vyletí hodně nahoru. Za těch pár hodin co zbývá už se dá celkem přesně odhadnout jaké budou výsledky a vypadá to za 3Q na 78 tisíc vyrobených aut (53 tisíc M3 + 12800 X + 12200 S) a k zákazníkům to bude dohromady přes 80 tisíc (díky většímu množství M3 na cestě na přelomu minulého kvartálu).
Jenom z M3 tak mají obrat cca 3,2 miliard, z S+X asi 2,3 miliard + něco málo z baterií a solárů, takže dohromady možná líznou 6 miliard dolarů za kvartál, což je podobné číslo, jaké má Porsche!
Tyto čísla zveřejní rozhodně Insideevs, Electrek a další hned v pondělí a myslím, že Tesla by je měla potvrdit v úterý 2. října + k tomu přidá něco jako splnili jsme plán a na 4Q bude mířit k produkci 100 tisíc/Q + v pondělí začíná globální rollout softwaru v9 (co jsem viděl, tak totální pecka) a to tam taky určitě zmíní. A vzhledem k tomu, že není žádný prostor pro negativní zprávy (protože to nejhorší už se stalo a finanční výsledky zveřejní až ve středu 7. října), tak není absolutně žádný důvod, aby to nešlo nahoru.
Mne to netěší. Rád bych den dva rezervu abych stihl
Mne to netěší. Rád bych den dva rezervu abych stihl nakoupit za „hubičku“.
Já jsem teď zjistil, že jsem zapomněl heslo na Fio Brokera
Já jsem teď zjistil, že jsem zapomněl heslo na Fio Brokera a stihnu do Fia zajít nejdřív v úterý, tak jsme na tom úplně stejně 😀
Fio mne zklamalo. Chtěl jsem si nechat vystavit debetní
Fio mne zklamalo. Chtěl jsem si nechat vystavit debetní kartu přes iBanking. Nešlo to na 3x. Na podpoře mi řekli, že musím na pobočku. Tak jsem jim řekl, že místo cesty na pobočku zruším účet. Tak jsem u AirBank a velice spokojen.
A Airbank má broker služby?
A Airbank má broker služby?
Tuším, že ne. Já jedu přes Patria.
Tuším, že ne. Já jedu přes Patria.
a jasně že tam může být mrtě tlaků, zájmů, o muska,
a jasně že tam může být mrtě tlaků, zájmů, o muska, spouste lidí leze do kšeftu, jako mouchy na h… všechno to je možný nebo lépe řečeno automaticky možný
No snažil se i VW, nabízel 30 miliard ale
No snažil se i VW, nabízel 30 miliard ale neuspěl
ttps://electrek.co/2018/08/27/tesla-tsla-stock-tumble-take-private-deal-fail-volkswagen-invest-musk-surge/
Nevím co je na tom pravdy (jak jsem koupil, tak
Nevím co je na tom pravdy (jak jsem koupil, tak prodávám).
drahý tweet Elona Muska
Taky budu nakupovat. Koupím si 5 akcií Tesla na podporu
Taky budu nakupovat. Koupím si 5 akcií Tesla na podporu člověka, kterému jako málokomu věřím, že to s naší planetou myslí dobře. I když si připravuje plán B.
Jak muze běžny člověk nakoupit akcie tesly? Dáte mi
Jak muze běžny člověk nakoupit akcie tesly? Dáte mi nějaký návod.
Kontaktujte třeba českou Patria (Patria-direct.cz). Tam vám
Kontaktujte třeba českou Patria (Patria-direct.cz). Tam vám poradí. Já „obchoduji“ přes ně.
Ale nejdřív si porovnejte poplatky za 1 obchod ať víte do
Ale nejdřív si porovnejte poplatky za 1 obchod ať víte do čeho jdete.
Nemáte někdo zkušenost s degiro.cz?
Nemáte někdo zkušenost s degiro.cz?
https://finlord.cz/2016/12/srovnavame-ib-lynx-degiro-fio-patria
https://finlord.cz/2016/12/srovnavame-ib-lynx-degiro-fio-patria/
Čísy zkušenosti cca do r. 2016
http://degiro-zkusenosti.blogspot.cz/
http://fio-banka-zkusenosti.blogspot.com/
Jsou velmi levní a mají českou podporu. Sice jsem to u nich
Jsou velmi levní a mají českou podporu. Sice jsem to u nich ukončil, ale bez objektivního důvodu. Takže: směle do toho!
co tam za to chtějí a jaký komfort nabízejí z vaší
co tam za to chtějí a jaký komfort nabízejí z vaší zkušenosti ?
Patria je u nás asi nejdražší. Ale vše závisý na
Patria je u nás asi nejdražší. Ale vše závisý na objemech a četnosti obchodů.
Nějaké porovnání brokerů dle různých scénářů. cca 2016
https://finlord.cz/2016/12/srovnavame-ib-lynx-degiro-fio-patria/
Servis výborný, nemohu si stěžovat. Poplatek za US akcie
Servis výborný, nemohu si stěžovat. Poplatek za US akcie cca 15$ (za obchod). Jsou levnější alternativy, ale já chci něco co na mne působí důvěryhodně. U CZ akcie (resp. obchodu) je poplatek tuším 80Kč.
a proč by zrovna Patria měla působit důvěryhodně?
a proč by zrovna Patria měla působit důvěryhodně?
To je čistě subjektivní.
To je čistě subjektivní.
Protože ji založil Bakala :)))
Protože ji založil Bakala :)))
Asi jste si všichni všimli, že akcie jsou zpět nad 300$.
Asi jste si všichni všimli, že akcie jsou zpět nad 300$. Takže z mého obchodu nic není, když jsem dal limit 270$. 🙁
Fio banka jednoduchy a rychly pres mobil aplikaci
Fio banka jednoduchy a rychly pres mobil aplikaci
do FIO banky s vobčankou za 5 minut a pak doma na počítači
do FIO banky s vobčankou za 5 minut a pak doma na počítači kdykoli
fio.cz/e-broker/e-broker.cgi
Jak Muskovi pomůže že si od někoho koupíte 5 akcií? On z
Jak Muskovi pomůže že si od někoho koupíte 5 akcií? On z toho nic mít nebude. Jinak jste dobře napsal že věříte. Víra je společná pro fanoušky Muska. Bohužel víra není o racionálním myšlení.
On z toho bude mít o milióntinu procenta zvýšenou
On z toho bude mít o milióntinu procenta zvýšenou stabilitu ceny akcií. Nebudu to prodávat. Jen nakupuji.
A nepleťte si důvěru v člověka z masa a kostí s důvěrou k vymyšlené postavě.
Ja som kupoval za omnoho nižšiu cenu, ako je teraz a mohol
Ja som kupoval za omnoho nižšiu cenu, ako je teraz a mohol som ich už viackrát predať s velkým ziskom, ale preto som ich nekupoval.
Pevne verím, že nás je viac.
Ak niekto kúpi akcie a drží ich dlhšiu dobu, tak to
Ak niekto kúpi akcie a drží ich dlhšiu dobu, tak to určite pomôže. A hlavne ak to takto urobí X maličkých investorov, tak sa to prejaví. Určite je to lepšie, ako keď akcie nakupujú špekulanti za účelom krátkodobého zisku. Tiež mám akcie Tesly už viac ako dva roky a neplánujem ich predať dlhú dobu.
A čo sa týka viery, tak na to by vám najlepšie odpovedal Bolek Polívka 🙂
Vzhledem k tomu, ze tech akcii je celkem cca 170 milionu, tak
Vzhledem k tomu, ze tech akcii je celkem cca 170 milionu, tak by tech malickych investoru muselo byt fakt hodne, aby meli i jen symbolicky vliv.
Z tohoto množstva je iba zlomok dostupný, takže to také
Z tohoto množstva je iba zlomok dostupný, takže to také tragické nebude.
Ok. Jal to pomůže a jak se to projeví?
Ok. Jal to pomůže a jak se to projeví?
To ho vyšlo docela levně, když řada důvěřivých
To ho vyšlo docela levně, když řada důvěřivých investorů, kteří nakoupili akcie Tesla, přišlo o miliardy.
Můžete vyjmenovat tu řadu investorů, kteří přišli o
Můžete vyjmenovat tu řadu investorů, kteří přišli o miliardy dolarů? Můžete být velice konkrétní.
Seznam má SEC, bohužel je neveřejný.
Seznam má SEC, bohužel je neveřejný.
Nemusí být veřejný, aby bylo jasné, že žádný investor
Nemusí být veřejný, aby bylo jasné, že žádný investor nemohl přijít o miliardu dolarů. Aby investor přišel o miliardu dolarů, musel by totiž koupit 10 % všech akcií Tesly (největší akcionáři jsou samozřejmě veřejně dohledatelné, takže sám uvidíte, jaký je to nesmysl) hned po tom tweetu za 379 dolarů a poté je prodat o 10 dnů později pod 320 dolarů. Takových investorů je přesně nula.
Mnohem, mnohem větší ztráty jsou teď, kdy SEC srazila cenu během jediného dne(!) o 43 dolarů.
V porovnání: před Muskovým tweetem 342 $, po něm peak 379 $ a celý jeden týden po tweetu se hodnota vrátila na úroveň před tím oznámením, tedy 347 $. Další vývoj nevybočuje z výkyvů, které se u Tesly dějí několikrát ročně.
no jistě ale to je politika za porušení pravidel ílonem,
no jistě ale to je politika za porušení pravidel ílonem, to je daň, dycky se pak navážou příživníci, to je prostě pravidlo trhu s kerým se musí počítat
Měl byste se podívat kolik je cena akcií dnes a za kolik se
Měl byste se podívat kolik je cena akcií dnes a za kolik se daly prodat před jeho tweetem. Jeho vyjádření snížilo hodnotu firmu o miliardy spíše o 2 desítky miliard.
Jako že si někteří akcionáři všimli toho tweetu až 7
Jako že si někteří akcionáři všimli toho tweetu až 7 týdnů po zveřejnění. To jsem se fakt pobavil :-D.
Dále snížení hodnoty neznamená ztráta pro akcionáře, to by všichni museli koupit na nejvyšších hodnotách a prodat na nejnižších, to se nestalo.
Cena akcií před tweetem: 342 $ (tržní hodnota 58 miliard), cena akcií před obviněním Muska od SEC: 308 $ (tržní hodnota 52 miliard).
To znamená, že kdyby nikdo neměl žádné akcie a všichni (včetně Muska) by je koupili za 342 $ a za 7 týdnů prodali za 308 $, tak by celková ztráta všech byla 6 miliard dolarů.
Takže než plácnete takovou kravinu o tom, jak tu někdo přišel o 20 miliard, vezměte si před tím prosím do ruky kalkulačku.
co během jednoho dne, během několika minut!
co během jednoho dne, během několika minut!
Ten může vyjmenovat tak akorát starou belu 😀
Ten může vyjmenovat tak akorát starou belu 😀
to byla jen pokuta 20+20, vypořádání je stále předmětem
to byla jen pokuta 20+20, vypořádání je stále předmětem souhlasu soudu kerý bude nekdy v lednu příštího roku nebo tak nějak
Takže se přeci jenom dohodl? I když dohodu odmítal a
Takže se přeci jenom dohodl? I když dohodu odmítal a říkal, že nic nepovedl? Nebo jak tomu rozumět…
Tesla “shorts” budou o vikendu potrebovat defibrilatory,
Tesla “shorts” budou o vikendu potrebovat defibrilatory, pred minutou SEC ohlasili ‘deal’ s Muskem
cnbc.com/2018/09/29/sec-settles-charges-with-teslas-elon-musk-will-remain-as-ceo.html
Díky za odkaz. Měl bych k tomu tři dotazy:
Mohl by mi
Díky za odkaz. Měl bych k tomu tři dotazy:
Mohl by mi někdo vysvětlit, o co teď Musk přijde ve smyslu rozhodování? CEO tedy zůstává (nejvyšší ředitel?), ale už nebude nejvyšším předsedou(?). Nějak se v těch názvech ztrácím. Zajímá mě, jestli má tedy teď pravomoce třeba rozhodnout o stavbě a financování další Gigafactory. Nebo to bude tak, že může rozhodnout cokoli, ale každé rozhodnutí musí schválit rada? Prosím polopatě pro mě, díky 🙂
Druhý dotaz:
SEC chce ochránit investory, Musk zaplatí $20M, ale jak sakra pomůže investorům to, že Tesla z rozpočtu zaplatí dalších $20M?
Třetí dotaz:
Znamená to, že má teď Musk naprostou volnost v tweetování, protože jakékoli jeho „zvažuji“ bude muset projít kontrolou od nezávislé rady?
Díky 🙂
1) noo já si myslím že už má pravomoce jen navrhnout
1) noo já si myslím že už má pravomoce jen navrhnout stavbu a financování další Gigafactory ale schválit to musí rada.
2) mě překlad říká paušál 20+20 ročne … nebo se pletu?
3) myslím že tweetování elonovi málem zatrhli a dá si už bacha, kdyby měl absol volnost tak ho rovnou odstaví což se nestalo a to je dobře! otázkou je jesi to je jen nostalgická dočasná setrvačnost anebo jeho budoucí stabilní stav…
tak néé je to jen pokuta
tak néé je to jen pokuta 40M
finance.yahoo.com/news/musk-tesla-chair-remains-ceo-040613806.html
– Tesla musí také jmenovat dalších dva ředitele, kteří
– Tesla musí také jmenovat dalších dva ředitele, kteří nemají žádné vztahy se společností nebo jeho vedením. Musí zůstat na palubě.
– Společnost také musí upustit od komunikace s investory společnosti Musk, což by mohlo znamenat, že její barevné příspěvky CEO z Twitteru budou trochu méně zajímavé
Kromě toho, že je generálním ředitelem, má Musk v Tesle
Kromě toho, že je generálním ředitelem, má Musk v Tesle zhruba 20%
óoo to je skvělá reklama zadlužený Tesle co se nedávno
óoo to je skvělá reklama zadlužený Tesle co se nedávno sotva šourala z 250 na 307 že Musk a Tesla bude platit každý rok 20 milionů dolarů… z toho budou mít fondy přes neděli votrochu menší bolehlav dík 😉 Bylo jasný že velkýho šéfa po jeho zásluhách nemůžou jen tak odstavit… 😉 Ale osobní kredit to už asi nespraví na původní úroveň, člověk je vyčerpatelný soudluzi 😉
– vypořádání je stále předmětem souhlasu soudu…
–
– vypořádání je stále předmětem souhlasu soudu…
– dluhopisy tesla ve výši 1,3 miliardy splatný do března 2019
„Cílem usnesení je zabránit dalšímu narušení trhu a poškození akcionářů společnosti Tesla,“
nooo týbrďo
oprava: 40 mega pokuta a 01.02.2019 pokračování
oprava: 40 mega pokuta a 01.02.2019 pokračování
Ale to je uplne super sprava. Treba nakupovat teraz, skor nez
Ale to je uplne super sprava. Treba nakupovat teraz, skor nez pojdu zas nad 300$.
A to ti zaručí kdo? Třeba sletěj na 170$ 😀
A to ti zaručí kdo? Třeba sletěj na 170$ 😀
Já nakupuji kvůli podpoře, ne kvůli výdělku. Tomu
Já nakupuji kvůli podpoře, ne kvůli výdělku. Tomu nemůžete rozumět. Tomu nikdo nerozumí. To jde od srdce.
NJN, ale nákupem nepodporuješ Teslu, ale někoho
NJN, ale nákupem nepodporuješ Teslu, ale někoho neznámého, kdo právě prodává ( a broker v tom momentě spáruje tvou poptvávku s jeho nabídkou.)
Podpora je, pokuď by Tesla vyhlásila za účelem zvýšení základního jmění nový veřejný úpis akcií za stanovenou nominální cenu. Pak všichni noví investoři (Hlavně banky, hedge fondy, korporace) ale i obyčejný človíček nákupem skutečně podpoří Teslu, protože mají víru v její podnikatelský záměr…
A samozřejmě Teslu podporují noví zákazníci, kupující její výrobky a svým způsobem i všichni nadšenci, kteří ji dělají reklamu třeba jako Bjorn…
Už to tu někdo říkal, že pokud nemám akcie na kšeft,
Už to tu někdo říkal, že pokud nemám akcie na kšeft, že tím zvyšuji stabilitu. Samozřejmě, 5 akcií je doslova prd.
si děláš srandu nebos spadnul z višně? 5 akcií nestojí
si děláš srandu nebos spadnul z višně? 5 akcií nestojí ani ani ani za slovo!!! tak 1.000 akcií je drobet co kápne a furt je to málo!!! tyoe
A čo ak je takýchto maličkých investorov X-1000..? Aj to
A čo ak je takýchto maličkých investorov X-1000..? Aj to je málo?
Verím, že aj tu na hybride sa takých najde dosť.
Tak jasně že 5 je málo. Ale aspoň o těch 5 mají
Tak jasně že 5 je málo. Ale aspoň o těch 5 mají šortaři míň k pronajmutí 🙂
5 mi stačí. Stejně jako mi musí stačit 1 hlas když jdu k
5 mi stačí. Stejně jako mi musí stačit 1 hlas když jdu k volbám. Vše má své limity. Ale využiji je.
Nebuď naivka, a z čeho si myslíš že brokeři žijou?
Nebuď naivka, a z čeho si myslíš že brokeři žijou? Žijou z toho že půjčujou tvoje akcie šorterům jako vo život. Tys to totiž podepsal ve smlouvě. Ale pokud si podepsal jinou smlouvou, že s tím nesouhlasíš tak máš nějaký omezení, ale už přesně nevím jaký.
No ale když si to šortař půjčí, musí to obratem
No ale když si to šortař půjčí, musí to obratem střelit. A jak to pak broker udělá, když to budu chtít střelit i já?
přesně tak
přesně tak
Přesně.
Přesně.
Já vám rozumím. Tiež som to tak urobil už
Já vám rozumím. Tiež som to tak urobil už dávno.
Podporiť sa, samozrejme dá aj objednávkou TM3 a zaplatením registračného poplatku…
Ale akcie majú niečo do seba 🙂
Už i Jeremy chytnul paniku a všechno prodal
Už i Jeremy chytnul paniku a všechno prodal :)))
https://www.youtube.com/watch?v=uHsTsSznY6Q
něco sem z toho pochopil přesto by mě zajmala tvoje verze
něco sem z toho pochopil přesto by mě zajmala tvoje verze překladu, co si mysliš že to tam vykládá? 🙂
Budu na tebe zlej. Nauč se anglicky!!! :)))
Budu na tebe zlej. Nauč se anglicky!!! :)))
na co když umiš anglicky ty, já taky umim, lehce to
na co když umiš anglicky ty, já taky umim, lehce to přeblafnu, porovnám s tvojí verzí, opravím si chyby a moudra chrlim na vsechny strany a to je socialismus soudluzi 😉 ach ji to sem se zas houno dozvedel 🙂
Celkem nic neříká, jen jak už jsem psal chytnul paniku a
Celkem nic neříká, jen jak už jsem psal chytnul paniku a všechno prodal. Prostě tam láteří a říká že Musk je nespolehlivej člověk zatímco předtím měl kopu vydí jak vidí že Tesla může jit až na hodnotu 3000 $ apodoný super pozitivní hype výhledy.
Rozhodně na tom netratil a na Tesle už 2x tučně vydělal :))
Hned vzápětí, už musel udělat další video jak už je všechno v pohodě protže se SEC s Muskem dohodl. :)))
https://www.youtube.com/watch?v=qTvNzDUu0Z4&t=1s
Investivání je trochu na nervy zvláště pokud jde o větší prachy. Prožívá to úplně stejně jako my i když to dělá už 10 let :)))
hmm dik, dobry jedeme dal. ne elektríku psali že giga jede
hmm dik, dobry jedeme dal. ne elektríku psali že giga jede 10k týdně, to vyzera dobře, 5k jede fektry, ílon mlaskne 20+20mega, len ta jeho konečná do mesíce ve správní radě, co si o tom myslí, bude to mít vliv na funkci?? 🙂
Ropáci chtěj zničit Muska, Teslu i SpaceX stejným
Ropáci chtěj zničit Muska, Teslu i SpaceX stejným způsobem jako zničili jeho předchůdce Tuckera, který taky vytvořil famózní auto v 50. letech. Podívejte se na to.
https://www.csfd.cz/film/1659-tucker-clovek-a-jeho-sen/prehled/
Já jsem v klidu. Zničením Adama poté co se stihl s Evou
Já jsem v klidu. Zničením Adama poté co se stihl s Evou rozmnožit byste už lidstvo také nezastavil.
tyoe tohle sou tesla situaci až nevhodný zbožný keci ;(
tyoe tohle sou tesla situaci až nevhodný zbožný keci ;(
Elektromobilita nestojí a nepadá s Teslou. S tím určitě
Elektromobilita nestojí a nepadá s Teslou. S tím určitě souhlasíte.
Čím dál tím víc je vidět, že stojí a padá.
Všichni
Čím dál tím víc je vidět, že stojí a padá.
Všichni se ní porovnávají a je non-stop sledovaná médii a ropákama. To není samo sebou.
Čím víc lidí ti jde po krku, tím víc vidíš jak jim vadíš a jak si pro ně nebezpečněj. Do Tesly chtěj vstoupit ropný šejkové i skoro největší ropácká automobilka VW.
„Nejdřív tě budou ignorovat.
Pak se ti budou smát.
Pak proti tobě budou bojovat.
Potom zvítězíš.“
Mahátma Gándhí
Jsme ve fázi 3.
Navíc jim vadí to, že SpaceX vypustí vlastní družice a
Navíc jim vadí to, že SpaceX vypustí vlastní družice a udělá levnej rychlointernet po celý planetě. Jde vo hodně tučný prachy.
levnej rychlointernet po celý planetě? joo ty satelity co
levnej rychlointernet po celý planetě? joo ty satelity co zaneřáděj orbit… Pravda! málem sem na ně zapoměl, dloho se o nich nepsalo, japak to vyzera víš něco zajmavyho? 🙂
No už vypustili asi 3 a testujou je s wifi dodávkama v
No už vypustili asi 3 a testujou je s wifi dodávkama v Kalifornii. Povolení na vypuštění už myslím maj. Budou jich tisíce, na nízký i střední orbitě.
Hele podívej se třeba na Apple nebo Gůgl, ty se svejma mobilama a šopama už za chvíli nebudou potřebovat banky, protože většina lidí na planetě u nich má účet a až vypustí Musk to svoje kosmický smetí tak se budou moct vyprdnout i na místní telefonní operátory a ukážou jim pápá, nebo je skoupěj pár halířů do foroty 😀
Proč si myslíš, že Cukrberg nebo Gůgl vyvíjeli internetový, družice, drony, balony apod. ptákoviny? No aby si taky ukousli kousek z tohodle budoucího koláče. ;D
Nebude to kompatibilní s mobilama a dokonce ani autama
Nebude to kompatibilní s mobilama a dokonce ani autama (Takže na Tesla satelitní internet můžeme zapomenout). Prý kvůli velikosti přijímače, nejde to zmenšit na rozumnou velikost.
Ok pokud je to tak, tak ale určitě nebude problém to po
Ok pokud je to tak, tak ale určitě nebude problém to po zemi rozvést přes vlastní nebo pronajaté celulární sítě ne? Do každý BTSky už se to snad vejde ne? ;D
To mě taky napadlo, ale fakt netuším. Velikostně by to
To mě taky napadlo, ale fakt netuším. Velikostně by to snad šlo nacpat i do toho auta, jenom to není úplně mobilně skladný a prý se to tam ani nehodí (nepřináší žádné výhody oproti současnému řešení).
Jediný co vím, že Elon počítá, že to bude takovej vejvar, že mu to zafinancuje lety na Mars, takže asi něco v hlavě má a televizní přenosy Olympiády to pravděpodobně nebudou :). Uvidíme, jestli nám zase vyrazí dech nějakou totální peckou :).
Tak to je hodně zajímavý. Jediný negativum je, že to
Tak to je hodně zajímavý. Jediný negativum je, že to časem asi vytvoří dost kosmickýho smetí, aspoň ty na vyšší dráze.
Myslíte, že VW investovalo do vývoje MEB platformy aby ji
Myslíte, že VW investovalo do vývoje MEB platformy aby ji záhy zahodilo a vrátili se k MQB? Nevěřím tomu, že jste tak hloupý. Určitě nejste!
Tesla možná padne (i tak přikoupím akcie), ale BEV už nikdo nezastaví. Na to vsadím pravačku.
Dle mého názoru VW jde dlouhodobě o to se prosadit na US
Dle mého názoru VW jde dlouhodobě o to se prosadit na US trhu. A zrovna investice do Tesly by bylo první rozumné rozhodnutí, které pro to udělali. Dosavadní počínání VW v Americe mi jinak přijde tak trochu bezprizorní.
O to VW zřejmě jde … souhlas!
O to VW zřejmě jde … souhlas!
Pochybuju že někdo dělá investice proto aby je pak
Pochybuju že někdo dělá investice proto aby je pak zahodil, ale nikdo nemá patent na budoucnost a klidně se může stát, že přijdou o spoustu peněz.
Nejde o to zda vůbec, ale kdy. Dinosauři hrajou vo čas. VW chce mít kontrolu nad trhem a rozhodně se mu nelíbí, když někdo uvádí auta s naprosto disruptivníma parametrama už teď a hrozí solidníma objemama výroby, čímž by oni totálně zkanibalizovali svoje miliony spalováků a už by je logicky nikdo nechtěl :))) Takový jednání konkurence je těžce podřezává. Všimni si že ani jedno koncernový EV nemá parametry na úrovni Tesly, nedej bože, že by je překonávalo. Žádnej voršprung díky technice se nekoná ani u Audi ani u Porsche ani u Mercedesu. Kdepák, voni potřebujou přikládat pomalu a postupně aby mohli zákazníka co nejvíc vyždímat. BMW teprve za 1/2 roku dodá i3 s baterkou s kterou to měl dodat už před 5ti lety. :))) To samí Nissan. Hjůndaj klidně vyvine velkobaterkáče, ale zase jich vyrobí zoufale málo.
Nie že nemajú ani ropácke auto na úrovni Tesly, ale
Nie že nemajú ani ropácke auto na úrovni Tesly, ale dokonca nemajú ani koncepty s parametrami Tesly, ktorá už jazdí osem rokov. Sú to totálni chudáci a nimandi, ktorí sa zmôžu len ta takéto zákerné ťahy. Celú svoju existenciu odrbávajú ludí a vedome im ničia zdravie kvôli zisku, takže toto je pohodička pre nich.
Ale na každého raz dôjde, karma je potvorka 🙂
No myslím, že blízká budoucnost může být zajímavá.
No myslím, že blízká budoucnost může být zajímavá.
Docela mě sere, jak jsou naši politici neschopný. Němcům
Docela mě sere, jak jsou naši politici neschopný. Němcům to může bejt fuk, Tesla až to tam rozjede naplno, tak se stane jen to, že zaměstnanci budou dojíždět za prací kousek dál a pár manažerů holt ostrouhá. Jenže co zbyde nám, jenom oči pro pláč a prázdná továrna. Docela by se mi líbilo, kdyby VW v rámci úsporných opatření prodal Tesle Škodovku 😀
To byla samozřejmě nadsázka, ale kdo ví co bude za 10, 15 let… Trochu obavy mám.
No nevím jak velký průser by mohl být třeba krach
No nevím jak velký průser by mohl být třeba krach Škodovky. Pořád se mele o podpoře podnikání s vysokou přidanou hodnotou. Ale nějak to vázne, se mi zdá.
Jo bude to tak. Opět mne VW dostalo, když jejich první ID
Jo bude to tak. Opět mne VW dostalo, když jejich první ID bude za bratru mega. Takže zase nic co bych mohl / chtěl mít.
Ropaci chcu znicit pastiera oviec..ty si ale tupa oooovca
Ropaci chcu znicit pastiera oviec..ty si ale tupa oooovca vylizana 😀 😀 😀
no a ty seš co? socka póvl sotva s výučákem 🙂 definuj se
no a ty seš co? socka póvl sotva s výučákem 🙂 definuj se alespon když tady se do nekoho začneš slát 🙂
Clovek na rozdiel od teba oooovca 😀
IQ ti to ale nedovoli
Clovek na rozdiel od teba oooovca 😀
IQ ti to ale nedovoli pochopit ty jebly sandalkar s bielymi ponozkami 😀
nééto si jen moc fandíš, tys tupý ofcofíl zo slovenskej
nééto si jen moc fandíš, tys tupý ofcofíl zo slovenskej prdelé :)))
TUCKER !! dooost dobrý film 1*
TUCKER !! dooost dobrý film 1*
jako soudluzi Elon to ale jako vážně přepálil, to bez
jako soudluzi Elon to ale jako vážně přepálil, to bez debaty. možná u toho čadil džojnta to je možný ale to si v pozici šéfa bez vědomí dozorčí rady nemůže dovolit obzvlást když pak záměr 420 NEprovede. A nevěřit arabášoj je přeci základní pravidlo 😉 Tohle není hra vo flašku s kámošema u píva, tohle je celosvětová hra vo velký prachy a vstupem na burzu inkasoval ale zároven se zavázal. A tím 420 pár akcionářů přišlo vo velký prachy a to je prostě přes čáru soudluzi at se to nekomu líbí nebo ne. Elon moc dobře věděl že mu ropáci jdou po krku a když jim nahraje na smeč…. 😉 tak to není se pak čemu divit 😉
Tvoje bába u toho čadila džojnta. Ty vůbec nesleduješ co
Tvoje bába u toho čadila džojnta. Ty vůbec nesleduješ co se děje a hltáš jen bulvár 😀
tyoe já to taky málem za 380 koupil !! :)) jsem toho dukazem
tyoe já to taky málem za 380 koupil !! :)) jsem toho dukazem že věřit se ílonoj dalo ( než jsem si vzpoměl na 2015 předpoklad jeho přepracování a to v úžasu toho marjankovýho kouře ;))
Si blázen, věřit se dá jen v boha. Řekni mi kerej blázen
Si blázen, věřit se dá jen v boha. Řekni mi kerej blázen kupuje akcie na maximu? :))
Elon čadil asi jen dvakrát z toho jednou na tom YTůbu. Dal
Elon čadil asi jen dvakrát z toho jednou na tom YTůbu. Dal asi si jednoho práska ne?…a ještě říkal že to není dobrý na kreativitu. :))
to je možný ale v konjunkci s událostmi se tím rapidně
to je možný ale v konjunkci s událostmi se tím rapidně zvyšuje pravděpodobnost jeho změny stavu vědomí a chování neboli že je možný že hulí víc s podezřením víc než je zdrávo. A od toho se odvíjí budoucnost 😉
v tu chvíli to nebylo maximum, ale ílonem zaštítěný dno
v tu chvíli to nebylo maximum, ale ílonem zaštítěný dno 380 s riskem 0% na 420 odkup, slušnej vejvar 40 na akcii podle toho kdo přijde dřív :)) a navíc nostalgikum posledního teslakšeftu ikdyby ftom měli prachy chvíli do odkupu viset 😉
Tak ten risk 0% je hodně vtipnej.
Tak ten risk 0% je hodně vtipnej.
jak sem řekl, elonoj se „dalo“ věřit … 😉 sice to bylo
jak sem řekl, elonoj se „dalo“ věřit … 😉 sice to bylo trošku inčí jak vonehdá s odkupem solárka jasný, ale měl důvěryhodný kredit, na kterým taky stály ty akcie 300+ 😉 jinak reálka tesly se všema dluhama i fjůčrs ziskama s flaškou v jedný a džojntem druhý ruky při dobrý náladě je samozřejmě sotva 200 co si budem povídat, dno 150 jaro 2016 nebylo pro nic za nic 😉
Mě je reálná cena Tesly ukradená. Já jsem ochoten
Mě je reálná cena Tesly ukradená. Já jsem ochoten nakoupit za určitý obnos z důvodu vyšších cílů než je vidina vlastního zisku. Přemýšlím dlouhodobě ne jak vyjdu s poslední výplatou než přistane na účtě další. To mne odlišuje od průměrného českého občana.
to nepopírám je to možné, je to šlechetné ale 99% zbytku
to nepopírám je to možné, je to šlechetné ale 99% zbytku světa to tak nedělá a to je ta rozhodující většina 😉
Tak pod „nevěřit Arabovi“ se podepisuji. To jsem nedávno
Tak pod „nevěřit Arabovi“ se podepisuji. To jsem nedávno zažil na vlastní kůži a opakovaně. Podle mne lžou ještě víc než jeden velký národ na sever od nich.
Tiež je to iba človek a ako každý občas urobí chybu.
Tiež je to iba človek a ako každý občas urobí chybu. Chápem, že ho štvú tie hyeny, ale takto sa proti nim bojovať nedá.
já ho taky chápu, fandím mu, ale stalo se stalo a svět je
já ho taky chápu, fandím mu, ale stalo se stalo a svět je takovej jakej je a lidi takový a makový, to je prostě život
já ho taky chápu, fandím mu, ale stalo se stalo a svět je
já ho taky chápu, fandím mu, ale stalo se stalo a svět je takovej jakej je a lidi takový a makový, to je prostě život
Už jsem to tu psal.
Žádní AKCIONÁŘI daným tweetem o
Už jsem to tu psal.
Žádní AKCIONÁŘI daným tweetem o prachy nepřišli.
O prachy přišli pouze lidé, kteří žádné akcie TESLA nevlastnily = spekulanti.
To co AKCIONÁŘE poškodilo byl SEC – ten jim reálně ukradl peníze.
ne to není pravda. po twítu jsem koupil akcii za 380 v
ne to není pravda. po twítu jsem koupil akcii za 380 v domeni ze mi ji vykoupí za 420 a zatím mi za ní nabízejí jen 260 dolarů. Prodelal sem 120 doláčů 🙂 dáš mi za ní 420 ty?
Tak to ale je tvoje chyba, to že 420 nebude se ví už
Tak to ale je tvoje chyba, to že 420 nebude se ví už hezkých pár týdnů tak naco to pořád držíš
cože??? elon twítnul odkup 420, a nekoná se. porušení
cože??? elon twítnul odkup 420, a nekoná se. porušení pravidel, hotovo iděm, ja nevim co brbláš, za chyby se proste platí i když se ti to nelíbí
Ale jasně že to posral a že to jeho a Teslu bude stát
Ale jasně že to posral a že to jeho a Teslu bude stát velký prachy. Ale velký investoři na tom vůbec nic neprodělali, naopak, vydělali a moc se jim to hodilo do krámu, že ho mohli teď zažalovat a vydělat ještě víc. Ale kdo sledoval jak se věci vyvíjí tak stihl prodat, není pravda že se to nedalo stihnout.
Správně jsi poznamenal
„PO TWEETU“
Takže tě to jako
Správně jsi poznamenal
„PO TWEETU“
Takže tě to jako akcionáře nepoškodilo.
AKCIONÁŘEM jsi se stal až po tom tweetu.
Takže si polož otázku kdo tě poškodil – zda ten tweet, nebo ten obrovský mediální hon, který nastal lidmi mimo TESLA.
Prosím nezaměňovat příčiny
to je nejaka zvracena filozofi,
1. slibil
2. nesplnil
3.
to je nejaka zvracena filozofi,
1. slibil
2. nesplnil
3. trest
pravidla vstupu na burzu, to není žádnej klub at je to poctivy spravny, cokoli, bez vyjímek
Am considering taking Tesla private at $420. Funding secured.
Am considering taking Tesla private at $420. Funding secured.
— Elon Musk (@elonmusk) August 7, 2018
Promiň, ale žádný slib v tom tweetu nevidím.
Takže
1) neslíbil
2) není uveden žádný ani přibližný termín – zatím nesplnil (což ovšem neznamená, že to neudělá)
3) trest – takže navrhuju tě potrestat za znásilnění – protože jsi určitě zvažoval jak se na nějakou ženu vrhnout
hele ja to vidim taky jako ty ale píšu jak to vidí dravej
hele ja to vidim taky jako ty ale píšu jak to vidí dravej svět a ten je rozhodující. Prostě jim dal do ruky hůl a můžou ho bít 😉
Ano – je to zvrácený svět.
Celý svět velkých financí je
Ano – je to zvrácený svět.
Celý svět velkých financí je zvrácený, neboť ti, kteří se tam pohybují nevnímají peníze jako prostředek který vyjadřuje nějakou hodnotu/práci, ale pouze jako číslo.
Jediné o co se snaží je získat těch peněz víc a je jim zcela jedno, že je to nepodložené. Jedná se o velké kasino.
A akcie TESLA se na 420 dostane až za pár let – důvod je velmi prostý, dostává se do černých čísel – do konce roku přestane být zajímavá pro spekulanty – firma, která má solidní výrobu, solidní zisky a udržitelné příjmy začne být trhem hodnocena podle fundamentu. Spekulativní kapitál se z dané firmy stáhne a zaměří se jinam, kde se dá dosáhnout vysoké volatility v krátkém čase.
Tak to bych chtěl prosím vysvětlit myšlenkové pochody,
Tak to bych chtěl prosím vysvětlit myšlenkové pochody, kdy už si věděl, že k převzetí nedojde a vlastně si měl celé tři týdny na to ještě prodat za 320 a teď si stěžuješ, že je za 260? Fakt nechápu.
Pokud bychom šli spolu po ulici, uviděli hezkej barák a já bych řekl, že uvažuju, že ho za 10 milionů koupím, tak ty ho obratem koupíš za 8 mega a pak mě budeš obviňovat, že jsi kvůli mě prodělal, když to nevyjde?
blbost co? a přesto to na debilním světě kde žije víc
blbost co? a přesto to na debilním světě kde žije víc debilů než inteligence funguje. je to jen o tý moci 😉
Elon Musk musí být v rámci budoucnosti zcela jednoznačně
Elon Musk musí být v rámci budoucnosti zcela jednoznačně osvobozen. Bez Muska nemůžeme dokončit rasovou očistu.
Elon je borec kerýho svět počebuje a jak moc ho počebuje
Elon je borec kerýho svět počebuje a jak moc ho počebuje trumpetova amerika kerá mu tolik dala se uvidí. má vyšší privilegia než bežný smrtelníci to jo, ale otazkou je jesi to na partu SEC a bandů supů bude stačit, jesi pude ho vyplatit nebo jesi ho někdo mocný podrží. na trumpetu nesázím, takový dědek woren z omahy by mohl, ovšem jesi bude chtít se umazat na stary kolena prsty 😉
Jestli někdo před tím tweetem shortoval, tak ten obchod asi
Jestli někdo před tím tweetem shortoval, tak ten obchod asi rychle zabalil (= koupil dráže zpět) a čekal na další příležitost začít nový trade (např. po oznámení toho obvinění).
Oni neobchodují proti trendu (trend byl nahoru), raději přijmou malou ztrátu a v dalším obchodě vydělají 3x tolik.
Elonovi fandím a doufám, že z toho nic nebude. Jinak je ale
Elonovi fandím a doufám, že z toho nic nebude. Jinak je ale můj názor takový, že valuace Tesly je hodně přestřelená, možná až bude vyrábět 1mil. ročně tak ok.
Ja se domnivam ze jich nebude 1mil rocne ale 1 miliarda.
Ja se domnivam ze jich nebude 1mil rocne ale 1 miliarda.
:))))) jo houno zlatá rybko, fondy živí spousty hladových
:))))) jo houno zlatá rybko, fondy živí spousty hladových supů a musí proste musí vydělávat o tom ta hra je, s realitou už to nemá dáávno nic společnýho, jen davová psychóza a mediální drogový stimul ;)))
Kdyz Elona vylouci z vedeni Tesly, tak Tesla emigruje z USA
Kdyz Elona vylouci z vedeni Tesly, tak Tesla emigruje z USA nekam do Holandska nebo do Norska a na ty hlupaky z SEC se vy….. Beztak jsou USA nevhodny stat pro elektromobilitu. Kalifornie ano, zbytek ne.
Jo, taky mě to napadlo.
Tak by to chtělo vymyslet plán „Jak
Jo, taky mě to napadlo.
Tak by to chtělo vymyslet plán „Jak ulovit Teslu“ 🙂
Nestačí nakoupit akcie?
Nestačí nakoupit akcie?
nestačí ani omylem, i kdyby se všichni dobrosrdečníci
nestačí ani omylem, i kdyby se všichni dobrosrdečníci zšikovali i zastavili barák na fondy a jejich supy to s finančním postavením tesly nebude stačit, to jsou jen drobný. bude záležet jesi někdo velký ho podrží a netrhne se případně nestrhne navíc lavinu. tohle se nemělo stát taková krávonina jako jeden blbej tvít, se dalo čekat že jednou ucho utrhne ;(
Nesouhlasím. Pokud chcete ulovit Teslu, prostě si ji kupte.
Nesouhlasím. Pokud chcete ulovit Teslu, prostě si ji kupte. Tak zní odpověď na otázku.
offtopic:
Ako stoji a nenabija
offtopic:
Ako stoji a nenabija 😀
uloz.to/!jbq1JJsnD9XL/wp-20180929-11-27-46-pro-jpg
http://www.parkujujakpica.cz/samolepky
http://www.parkujujakpica.cz/samolepky
Toto som už v Senci párkrát videl 🙂 Treba takého dementa
Toto som už v Senci párkrát videl 🙂 Treba takého dementa dať vyhlásiť s patričným komentárom, nech sa aspon hanbí.
Další majitel Audi, tedy diagnóza. Stává se to pravidlem.
Další majitel Audi, tedy diagnóza. Stává se to pravidlem. Opět parkování přes dvě místa. A navíc na nabíjecím místě, čehož si zcela určitě vůůůůbec nevšimnul. Prodejna Audi plná zákazníků asi připomíná Cimrmanovu třídu – volně parafrázuji – tak tady stojí debil, blbeček, debil, blbeček, debil, blbeček, akorát tam vzadu, tam je změna, tam parkují dva blbečci vedle sebe…..
Dodám, že soud (nebo předběžné soudní slyšení či co
Dodám, že soud (nebo předběžné soudní slyšení či co to tam mají) je stanoven na pátek 1. února. Takže má ještě celé 4 měsíce „v klidu“. V tu dobu už bude výroba TM3 mířit k 7-8000/týden a už je nezastaví ani SEC, ani nikdo jiný :).
Ano samozřejmě, o to větší je to problém, protože
Ano samozřejmě, o to větší je to problém, protože přímo ovlivnuje cenu akcií a tedy i svého majetku a co hlavně, o pohybu akcií ví jako první. Kdyby přišli na to, že s akciemi nepřímo obchoduje dle jejich pohybu, tak skončí ve vězení.
Pokuď by pár dní před svým tweetem nakoupil a den dva po
Pokuď by pár dní před svým tweetem nakoupil a den dva po tweetu prodal, tak už dávno bručí ve federální věznici… Ale je to šikovnej kluk..:-))) Je samozřejmě možný, že to správně načasované někomu zašeptal do ucha …
Po žalobě SEC se akcie propadly. +Ze by Elon zažaloval pro
Po žalobě SEC se akcie propadly. +Ze by Elon zažaloval pro změnu ten SEC, pokud se prokáže, že je žaloba neoprávněná, za ovlivňování ceny akcií? A pak, co když se ukáže, že v SEC jsou samí shortaři? 🙂
+1 😀
+1 😀
Hlavne je choré, že sa dá vôbec „investovat“ na pokles
Hlavne je choré, že sa dá vôbec „investovat“ na pokles ceny akcií! Ten, kto má dostatočný kapitál takto môže firmu úplne položit pre svoj zisk
Ne je to priame investovanie na pokles akcií, ale
Ne je to priame investovanie na pokles akcií, ale špekulácia na pokles akcií s „krátkodobým prenájmom akcií“.
1. za poplatok si prenajmem akcie s vysokou hodnotu,
2. následne ich predám s vysokým ziskom,
3. počkám kým klesnú,
4. lacno akcie nakúpim späť a vrátim ich majiteľovi akcií.
5. peniaze z predaja akcií – peniaze z nákupu akcií – poplatok za prenájom akcií = môj zisk
t.j. je to rovnako riziková investícia, ako investícia na rast akcií. Riziko sa dá minimalizovať len vtedy, ak máte priamy dosah na subjekt s ktorého akciami chcete špekulovať.
Samozrejme to je nelegálne, ale možné. Viď hypotekárna kríza v USA 2007.
csfd.cz/film/283075-financni-krize
No ale, zapomněl jste dodat, že čekat, až akcie klesnou,
No ale, zapomněl jste dodat, že čekat, až akcie klesnou, přičemž za každý den výpůjčky musíte platit, je drásající. Výsledek je, že si zaplatíte někoho, kdo ve správný čas cíleně pustí poplašnou zprávu, např. ten trumpeta Bob Lutz, to je celkem terno, akcie klesnou a pak se dají levně nakoupit. To je to, co Muska štavalo. Tak taky vypustil zprávu, což neměl dělat. Byla to chyba.
Akcie v pondělí dost možná zase vyletí, zrovna se s
Akcie v pondělí dost možná zase vyletí, zrovna se s Muskem dohodli ;D
Tak co vsadíš si? ;D
Zrovna se koukám jak cena v Extended Hours zase letí nahoru :)))
Ještě by to mohlo chvíli vydržet, nemám nákup
Ještě by to mohlo chvíli vydržet, nemám nákup připraven…
kde sledujete že Extended Hours zase letí nahoru?
kde sledujete že Extended Hours zase letí nahoru?
Bod 2. je špatně. Zisk inkasuji až jako bod 5.
Bod 2. je špatně. Zisk inkasuji až jako bod 5.
Tak si to môžeme zhrnúť. Pokial akcie neklesnú, tak
Tak si to môžeme zhrnúť. Pokial akcie neklesnú, tak špekulantská hyena nezarobí. Takže musí zaplatiť niekoho, kto sa postará o to aby tie akcie klesli, jasné?
Takže je to celé choré!
Hloupost je to asi tak stejně choré jako spekulovat na
Hloupost je to asi tak stejně choré jako spekulovat na vzestup, akorát víc rizikové. Jediný co je choré snaha šorterů o negativní ovlivňování trhu vydáváním poplašných zpráv.
Až získám víc znalostí a sebedůvěry tak budu šórtovat taky, abych dřív vydělal na tu Tezlu 😀
Tak tak, a SEC to vyhlásil v aftermarketu, aby spousta lidí
Tak tak, a SEC to vyhlásil v aftermarketu, aby spousta lidí nestihla zareagovat, a za 5 minut bylo „po všem“. Nehledě na to že někteří brokeři ani neumožňují obchodovat v aftermarketu. To Elon ten svůj tweet aspoň poslal v normální obchodní době.
S Fio lze v aftermaketu v pohodě nakupovat, už jsem to 2x
S Fio lze v aftermaketu v pohodě nakupovat, už jsem to 2x využil.
Jo naštěstí dá, u Tesly se to vážně hodí. Ale tohle se
Jo naštěstí dá, u Tesly se to vážně hodí. Ale tohle se nedalo rozumně stihnout.
Čuměl jsem že spousta lidí po světě tudle možnost nemá
Čuměl jsem že spousta lidí po světě tudle možnost nemá a teď horečne spekulujou co se bude dít v pondělí při otevření trhu 😀
Fakt je ten, že TSLA je nevyzpytatelná ještě může sletět i na 250 než se zase zvedne :))))
Docela záleží jaká bude otvírací cena. Jestli bude nad
Docela záleží jaká bude otvírací cena. Jestli bude nad 270, tak na to šortaři zas naskáčou jak muchy na ho.no 😀
Ale jsem optimista 🙂
Nedivím se žalobě, záměrně poškodil investory,
Nedivím se žalobě, záměrně poškodil investory, shortaři ted navíc vydělali velké peníze. Moc dobře věděl co tím prohlášením vyvolá.
Ehm, víte, že Elon Musk je o parník největším investorem
Ehm, víte, že Elon Musk je o parník největším investorem v Tesle, že ano?
Vidím Jiří že vaše zamilovanost do Muska vám
Vidím Jiří že vaše zamilovanost do Muska vám znemožňuje provádět už i zcela jednoduché početní úkony.
A my tu zase nevíme s kým mluvíme. Vlastně víme. Jste
A my tu zase nevíme s kým mluvíme. Vlastně víme. Jste nedospělý a ublížený.
ten parník je 20% 😉
ten parník je 20% 😉
Ale kdepak, on to v tu chvíli vážně měl s Arabama
Ale kdepak, on to v tu chvíli vážně měl s Arabama domluvený. Jenže oni se pak začali cukat a kladli si podmínky jako stavbu Tesla fabriky v poušti a rada to Muskovi nakonec rozmluvila. Svou roli sehrál taky fakt že řada menších investorů nemohla jen tak přejít na vlastnictví soukromých akcií a musela by akcie prodat.
Já bych tomu rád věřil, ale všichni víme jak nemá rád
Já bych tomu rád věřil, ale všichni víme jak nemá rád akciový trh a zvláště šortaře, proto jim chtěl tímto ublížit, akcie podobným způsobem ovlivňuje celý rok.
Tak to že nemá rád šortaře je jasný, a že ve skrytu
Tak to že nemá rád šortaře je jasný, a že ve skrytu duše doufal že jim pořádně vypálí rybník, to je taky pravda. Bohužel se trochu unáhlil, neměl to úplně všechno připravený a tak ve výsledku potopil sám sebe a spoustu svých věrných. V tomhle hodně přecenil své síly, zapomněl že jít proti velkým prachům není dobrej nápad. Ja doufám že příště bude chytřejší a než něco podobnýho vypustí do světa, tak to aspoň zkonzultuje s někým kdo tomu rozumí víc 🙂
Tak nejak, Zda se, ze vse k tomu vede…
Tak nejak, Zda se, ze vse k tomu vede…