Počet dodaných elektromobilů Tesla Model 3 se každým týdnem zvyšuje. Stejně jako množství recenzí a testů, které se k autu objevují.
foto: Doug DeMuro
Většina recenzentů se shoduje, že Tesla Model 3 je minimálně nejzajímavější auto letošního roku. Překvapuje po všech stránkách, včetně výkonu (umí zrychlit 0-100 km/h pod 4,5 sekundy).
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla už vyrábí 1000 elektromobilů Model 3 týdně, za minulý rok dodala přes 100 000 aut
Že jde o famózní úspěch automobilky Tesla potvrzuje i fakt, že na obří gadget na čtyřech kolech se čekají před obchody Tesla Store dlouhé fronty. Jen proto, aby se lidé mohli do auta posadit! Jako kdyby šlo o nový díl Harryho Pottera nebo nový iPhone.
Elektromobil Tesla Model 3 úzce spolupracuje s vaším smartphonem. Kromě toho, že díky němu můžete auto odemknout, můžete třeba otevírat nabíjecí port a provádět další vylomeniny.
Bez zajímavosti není ani to, že klapka nabíjecího portu se po chvíli sama uzavře, což, jak všichni elektromobilisté vědí, je extrémně užitečná feature. Tesla Model 3 má takových spoustu, mrkejte na videa!
Dobrej. Já měl za to, že elektromobily mají být tiché,
Dobrej. Já měl za to, že elektromobily mají být tiché, tedy by nemělo být potřeba odhlučnění. Tady jsem narazil ale na to, že odhlučnovali teslu https://www.2din.cz/montaze-tesla/ . Jak to tedy je.
Neviem preco, ale nejak mam s TM3 a tym ‚mobil miesto kluca‘
Neviem preco, ale nejak mam s TM3 a tym ‚mobil miesto kluca‘ problem – teda, ako technologia a pouzivat to je jasne pecka, ale…
Predstavte si ze majitel je v reštaurácii, a niekto mu cmajzne mobil a ked videl na com prisiel, tak vyjde von, sadne do auta a odfrci…
A majitel nema ani apku ani mobil aby auto zablokoval.
Ked si uvedomite kolko toho mame v mobile a ako je to vsetko prepojene, a kolko ludi dlabe na pin ci zamknutie obrazovky… cim dalej mam z toho blbsi pocit..
Tak jednoduché to nebude, minimálně bude požadovat
Tak jednoduché to nebude, minimálně bude požadovat odemčení telefonu a zadání 12 místného kodu, pak se auto odemkne, po usednutí je potřeba zadat hlasový kód a nechat si sejmout oční pozadí 🙂
A este vezme krv na rozbor… 🙂
Rozmyslal som ci by mi vadilo
A este vezme krv na rozbor… 🙂
Rozmyslal som ci by mi vadilo sa dotknut na mobike skenera odtlacku prstu ako odomknutie…
Inac niekedy honba za savings ma zvlastne podoby. A tiez, ako vedia ze to NFC alebo Bluetooth niekto nehackne hned?
Odhlédněme od toho, kdo a jak má rád elektromobily, a
Odhlédněme od toho, kdo a jak má rád elektromobily, a zeptejme se, které auto, třeba v posledních 10 letech, má tolik nadšených příznivců, kteří neváhají natáčet desítky minut dlouhá videa o jeho vlastnostech a schopnostech.
Odhlédněme od toho, kdo a jak má rád boha, a zeptejme se,
Odhlédněme od toho, kdo a jak má rád boha, a zeptejme se, které náboženství, třeba v posledních 10 letech, má tolik nadšených příznivců, kteří neváhají postavat desitky minut v psim pocasi a nabizet casopisy o jeho vlastnostech a schopnostech (nebo obetovat zivot svuj i kolemstojicich, kdybychom chteli byt vic globalni).
🙂 Vysvetleni pro ty, kdo ho potrebuji: Nezpochybnuju kvality auta, zpochybnuju korelaci mezi objektivni kvalitou a aktivitou priznivcu pri propagaci daneho objektu.
Osobne bych radsi misto udrzovani hype dalsimi a dalsimi budoucimi mega cool produkty (nezavisle na vyrobci) videl vetsi usili ve snaze uspokojit poptavku (napr. ten casto zminovany kombik). Ale tak asi byznys nefunguje…
Promin, ale tvoje analogie je na urovni 8mi leteho
Promin, ale tvoje analogie je na urovni 8mi leteho ditete.
Kdyz opominu fakt, ze mixovat nabozenstvi s vyrobou aut, uz snad ani nelze nazvat pleteni si hrusek s jablkama. Ale jelikoz to mas v hlavicce asi trosku pomotane, tak to tedy akceptujme:
Pokud vezmu mnozinu lidi co veri v boha tak ti garantuji ze nejvetsi fanatici a propagatori se najdou mezi masou starych, zabehlych nabozenstvi jako je napr. Islam. Rika ti neco ISIS?
Kdyz vezmu mnozinu lidi co maji radi auta, tak je to presne naopak. Stare zabehle sracky nikdo z lidi nepropaguje, zatimco maldounka Tesla se tesi prizni jako zadna jina…
Chapes aspon trochu ten rozdil a o cem to vypovida?
Dekuji za poklonu, lepsi osmilete dite nez rvat jako trilety
Dekuji za poklonu, lepsi osmilete dite nez rvat jako trilety spratek.
To „stare zabehle“ nabozenstvi je mimochodem (v kontextu velkych nabozenstvi) docela novinka, tusim 8. stoleti nebo tak nejak (proste takova Tesla mezi automobilkami, neni tu ani 100 let, ale ani rok, uz se docela etablovala).
A ano, jenja, cipis, Vondrak a par dalsich to ISIS chovanim obcas docela pripominaji. A to jsou proti zahranicnim serverum porad docela slaby odvar.
Nebo je to prave naopak – „tradicni“ automobilky nadsene propagatory (v business newspeaku „evangelisty“) uz nepotrebuji, vernych zakazniku maji dost i bez nich. At uz z tradice, narodni hrdosti nebo potreby se odlisit…, proste zase stejne jako u tech nabozenstvi.
Jsem docela presvedceny, ze „beznemu“ zakaznikovi bude uplne jedno, jestli na kapote bude W nebo T nebo nejake uplne jine pismeno (nebo co se „leje“ do „nadrze“), pokud to auto pro nej bude dostupne a splnujici pozadavky.
Ale ty sam si tu analogii postavil na tom, ze specifikujes
Ale ty sam si tu analogii postavil na tom, ze specifikujes nabozenstvi vytvorena za poslednich 10 let ( = anologicky Tesle). A nasledne se vztekas, ze vlastne si myslel tim novym nabozenstvim spis neco jako Islam, ktery ovsem vznikl v 7. stoleti a ne pred 10 ti lety?
V tom pripade prirovnavas Teslu k nabozestvim jako je Islam a krestanstvi a poukazujes na to jak jsou lidi vlastne hloupi a propadaji „modnim“ vlnam jako je prave krestanstvi a Islam, misto toho aby zustali u animismu a animalismu ? Opravdu si chtel toto rici? Mohl bys mi to objasnit? A tentokrat se snaz trosku vic, jinak budes jeste za vestiho blba nez uz jsi.
za me jste to trefil presne. je to nabozenstvi. slepe
za me jste to trefil presne. je to nabozenstvi. slepe nabozenstvi. velky elon vsemocny. v podsate je v situaci, ze muze zvastat cokoliv, zrat ho budete vezvyhradne.
Ze ty Elonovi tak trosku zavidis. Neboj my mame radi i tebe,
Ze ty Elonovi tak trosku zavidis. Neboj my mame radi i tebe, jen trosku jinak 🙂
Ono to je cele celkom jednoduche. Ľudia maju sklon davať
Ono to je cele celkom jednoduche. Ľudia maju sklon davať veciam ktorým nerozumejú božské vlastnosti. Takže napríklad ako kolega RSa jemu podobný ktorý nevedia pochopiť prečo sa deje okolo Tesly to čo sa deje.
Takže pre nich to musí byť určite nejaké náboženstvo nič iné to byť ani nemôže 😀
rs doufám že tě potěším? :-))
takže posílá i KUK a
rs doufám že tě potěším? :-))
takže posílá i KUK a cipísek ,každý 22,5Kč
Česká vláda pošle zhruba 225 miliónů korun do fondu Evropské unie pro Afriku
Když zůstanou tam kde jsou, pošlu jim klidně i 300Kč.
Když zůstanou tam kde jsou, pošlu jim klidně i 300Kč.
To oni moc neocení, ale 300 Kč v produktech České
To oni moc neocení, ale 300 Kč v produktech České Zbrojovky už ano, rádi si hrají na vojáčky. Naostro. Takhle mají jen kudličky a musí se ošklivě podřezávat 🙂
A proto chytře zaimprovizovali a vymysleli obojky z
A proto chytře zaimprovizovali a vymysleli obojky z hořících pneumatik, který tak ráda propagovala Madelova manželka. Doslova řekla „S naší krabičkou sirek a s našimi obojky osvobodíme tuto zem“… pěknej humáč.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Necklacing
e-ryc vam to nandal tak, ze se stydim, ze jsem to neudelal ja
e-ryc vam to nandal tak, ze se stydim, ze jsem to neudelal ja 😉 … cele uctivani velkeho elona je opravdu nekde na urovni svedku jehovovych. to, co pisete nahore je jenom sketot zuriveho pejska, pred kterym jste dupnul nohou do zeme 😉
Tvoja nenavist k všetkému, čo súvisí s Teslou je taká
Tvoja nenavist k všetkému, čo súvisí s Teslou je taká velká, že potom píšeš podobné chujoviny. Aj si to niekedy po sebe čítaš ?! Sám zo seba robíš úplného ko… a ani ti to nemusí nikto napísať.
Jestli tady nekdo neni kapanek vztahovacny (komentar nebyl o
Jestli tady nekdo neni kapanek vztahovacny (komentar nebyl o znacce, ale o uctivacich)…
Na rozdil od 90% honiku tady na foru (at uz uctivacu nebo hateru) jsem Teslu pujcil, vyzkousel, zvazil, nezavrhnul.
Článok má názov: Tesla model 3 … Radovan reagoval priamo
Článok má názov: Tesla model 3 … Radovan reagoval priamo na tento článok, čo je zrejmé a vy ste reagovali na Radovanov komentár. Takže chcete povedať, že to nesúvisí s teslou ?!
Myslim, že nemá cenu sa o tom s vami baviť.
ERych by s těma svejma mindrákama moh vydláždit kosmodrom
ERych by s těma svejma mindrákama moh vydláždit kosmodrom Bajkonur a ještě by mu zbylo na D1 😀
Navíc pořád mluví vo „honění“, jestli to nesouvisí s nějakou sexuální deprivací?
V tom pripade nam prozrad, co trapi tebe, kdyz kazde druhe
V tom pripade nam prozrad, co trapi tebe, kdyz kazde druhe slovo (v ne-OT, teda vlastne ne-off prispevcich) je mindrak a frustrace… 🙂 A mimochodem, uz jsis vyjasnil jak je to s tou zabednenosti a pouzivanim „off“?
Diky za neodpoved a s dovolenim uz do tohoto tematu prispivat nebudu.
Mluv za sebe, za svoje mindráky, za svou nenávist a nehraj
Mluv za sebe, za svoje mindráky, za svou nenávist a nehraj si na zástupce lidu. A tou rádoby slušností už ty svoje nenávistný kecy nezachráníš.
To je jen typicka E-Rycova snaha vybruslit z diskuze. Poplivat
To je jen typicka E-Rycova snaha vybruslit z diskuze. Poplivat Teslu, svymi kecy o honicich a uctivacich a pak si ani nestat za vlastnim nazorem a z diskuze zrhnout. Tohle tu predvadi porad. Je to slizoun a srab.
Kde Teslu poplivavam?
Dik za citaci.
Nezdrham z diskuze. Jen
Kde Teslu poplivavam?
Dik za citaci.
Nezdrham z diskuze. Jen nemam potrebu reagovat na komentare, ktere presly do osobnich utoku.
Proc tedy reagujes na me a ne na Anonyma? Z toho se
Proc tedy reagujes na me a ne na Anonyma? Z toho se nevykroutis:
Článok má názov: Tesla model 3 … Radovan reagoval priamo na tento článok, čo je zrejmé a vy ste reagovali na Radovanov komentár. Takže chcete povedať, že to nesúvisí s teslou ?!
Omyl, právě protože jsem z oboru a s Teslou mám něco
Omyl, právě protože jsem z oboru a s Teslou mám něco málo nacouváno (asi tolik, co řada lidí co sní jela naleja popředu), tak vnímám její klady a zápory a jako profesionál ctím základní pravidlo a tím je, že není nic horšího než rozjuchaný nadšený amatér…mimochodem i to byl důvod proč skončily v řadě zemí závody F3 a silniční motorky si už nesměl stavět každý.
Ale chápu, že řady lidí se to strašně dotýká, když někdo nesdílí jejich názor a je schopen polemizovat argumenty a příměry, o kterých se musí poněkud přemýšlet a chápat souvislosti
+1
+1
Jistě, uctívači Tesly se totiž velmi často rekrutují z
Jistě, uctívači Tesly se totiž velmi často rekrutují z počítačových fandů a youtuberů, ovšem ti by natáčeli o čemkoli, co jim přinese sledovanost (mimochodem stačí si projít na youtube muziku, každý, kdo umáčkne dva akordy už o tom dělá video a radí jak hrát a nehrát, každý kdo otočí knoflíkem efektu na něj dělá recenzi….)
víc než zájem o ta auta jde podle mě o módní vlnu, kdy kvalitu člověka a jeho názorů určuje počat lajků….a samozřejmě o prachy, protože se tím řada lidí živí
Cim vic vzteklych zastancu rakovinovych aut, tim vetsi uspech
Cim vic vzteklych zastancu rakovinovych aut, tim vetsi uspech Tesly. A obracene to plati taktez.
Jsem zvědav, zda se jim letos podaří překonat hranici 150
Jsem zvědav, zda se jim letos podaří překonat hranici 150 tis. vyrobených TM3, jde to fakt hodně pomalu, asi to Musk dost podcenil. Myslel jsem, že ten termín prvních dodávek jaro 2019 v ČR bude reálný, ale možná ne, těžko říci.
Termin dodavek do CR je zatim Q4 2018
Termin dodavek do CR je zatim Q4 2018
Lidi čekali hodinu ve frontě na to aby se mohli do M3
Lidi čekali hodinu ve frontě na to aby se mohli do M3 posadit na 2 minuty což je v zemi, kde je největší problém automobilek jak vůbec donutit zákazníka aby se svezl zrovna s vaším modelem dost výmluvné 😀 Jelikož matador autoprůmyslu Bobík Lutzů ještě nic takového nezažil tak se to snaží vysvětlit všelijak a používá slova jako sekta apod. 🙂
Ano obecně Tesla má spoustu zajímavých řešení.
Já sem
Ano obecně Tesla má spoustu zajímavých řešení.
Já sem měl možnost si prohlénout Teslu S poprvé asi před týdnem a mohu vám říct, že tak dílensky špatně udělané (smontované) auto se jen tak nevidí!! Vedle stojící Fabia první generace byla slícovaná daleko lépe!
A to si myslím je hlavní problém Tesly. Ono je totiž obrovský rozdíl něco vymyslet a udělat prototyp na jedné straně, a na druhé zavést seriovou výrobu v požadované kvalitě.
Je mi to líto, protože Tesle fandím už roky, ale poté co jsem viděl, no nevím nevím…
Zřejmě jste neviděl nového Forda. Můj S-max je šíleně
Zřejmě jste neviděl nového Forda. Můj S-max je šíleně mizerně slícovaný úplně stejně. Je to Feature amerických aut.
Tvůj S-Max je vyrobenej v USA?
Tvůj S-Max je vyrobenej v USA?
Ne. Ale slícování tomu odpovídá.
Ne. Ale slícování tomu odpovídá.
Ano mate pravdu ono i americani nejsou zvykli na evropskou
Ano mate pravdu ono i americani nejsou zvykli na evropskou kvalitu a toleruji nedostatky kvuli znacce a EV pohonu zatim take neni komkurence dojezd vs cena vs velikost auta.Snad model 3 bude na tom lepe.
další, co viděl Teslu z roku 2012 a dělá „hodnocení“,
další, co viděl Teslu z roku 2012 a dělá „hodnocení“, aniž by řekl rok výroby 🙂 … víš, ostatní automobilky mají mnohem VĚTŠÍ problémy s novými modely, BMW má katastrofální problémy i s zajetými modely, třeba X6 je naprostá katastrofa neustále
nyní má Tesla smotováno vše naprosto normálně
I z obrázku je vidět,jak například přechod lišty ze
I z obrázku je vidět,jak například přechod lišty ze zadních dveří na sloupek je odskočený.Aerodynamický hluk to také musí zvyšovat.Naprostá katastrofa u všech ročníků je přední kapota.Srovnávat s jinými katastrofami je jen alibismus.Ani moje fáčko po vyvaření nemá takhle špatně usazenou přední kapotu.
To je přeci úplně jedno z jakého je to auto roku. Pokud to
To je přeci úplně jedno z jakého je to auto roku. Pokud to takto nekvalitní pustí ven, tak to o něčem svědčí
Nevím jaký modelový rok jste si prohlížel. Já mohu
Nevím jaký modelový rok jste si prohlížel. Já mohu říct že ty novější v této oblasti zaznamenali obrovský posun k lepšímu. Naproti tomu, třeba zmiňovaná škodovka také doposud trpí například zatékáním do všech pěti dveří i u těch nejnovějších kousků.
Jde o to, jestli si člověk vybírá auto podle toho jak je slícované, nebo podle toho jak jezdí a jak je spolehlivé.
Tak ono v americe maji trochu jine standardy co zakaznik od
Tak ono v americe maji trochu jine standardy co zakaznik od auta ceka, dnesni tesly jsou na americke pomery slicovane „nadstandardne“, na evropske pomery je to ale porad bida…
🙂 Tak to uz tady dlouho nebylo.
Jak vam tu dokonale
🙂 Tak to uz tady dlouho nebylo.
Jak vam tu dokonale slicovanou Fabii zavidim. 😀
To slícování pobavilo, díky :-D, mně by to nevadilo, to
To slícování pobavilo, díky :-D, mně by to nevadilo, to mizerné odhlučnění při vyšších rychlostech je větší problém.
Jenže největší slabinou zůstávají ty baterky – co jsou teď k dispozici, tak jsou opravdu jenom pro bohaté a zároveň hodně trpělivé nadšence. Aneb každé zdlouhavé nabíjení je vopruz, každá cesta nad 400 km adrenalinový vopruz a jako třešnička na dortu ta pořizovací cena :-/ . S tímhle se elektroauta nikdy masově nerozšíří, je potřeba baterky skokově zlepšit!
Pokud vám nebude vadit, že ten skok bude trvat cca 10 let,
Pokud vám nebude vadit, že ten skok bude trvat cca 10 let, nebude to problém ;).
Asi mluvite o uplne jinem aute nez co znam ja…
Ujel jsem
Asi mluvite o uplne jinem aute nez co znam ja…
Ujel jsem pred rokem 2000km v Modelu S (starsi P85) za jeden den (stridali jsme se za volantem ve dvou) a muzu rict, ze auto to zvladlo uplne v pohode. Presto ze to bylo vic jak 400km, tak to nebyl ani adrenalin ani vopruz.
Se 100D by to byla jeste vetsi pohoda jelikoz se nabiji jeste o neco rychleji.
EDIT: jen doplnim, ze teploty se pohybovaly cca od -5°C do +5°C a po dalnici jsme jeli v ramci predpisu, tedy 130 u nas, 110 ve Svedsku, atd.
No, cesty nad 400 jezdím s teslou 2-3x týdně. Jednou jsem
No, cesty nad 400 jezdím s teslou 2-3x týdně. Jednou jsem jel 2000 km a jednou 1200. Je to naprosto v pohodě. A jako třešnička na dortu tyto 2000 km cesty s náklady na PHM 0 kč. Jediné v čem je rozdíl je že si člověk dělá přestávky po dvou hodinách jízdy na nabíječkách a ne na odpočívadlech bez nich. Ano, po 200km, protože jet 400km v kuse je nesmysl. Rozdíl mezi klasickým autem a teslou při vyšších rychlostech je pouze v tom, že není slyšet motor, ale vzduch a že to auto nevibruje.
Vy ste videli Teslu jedine tak z lietadla, a aj to bola asi
Vy ste videli Teslu jedine tak z lietadla, a aj to bola asi hmla, ked to chcete porovnávať s konzervou prvej generácie.
Zaujímavé akí sú tu na hybride odborníci na zlícovanie karosérie tesly. Som si istý, že drvivá väčšina ju ešte ani nevidela, len to počuli od ďalšieho „odborníka“
Jj zustan u Fabky, rozhodne u ni zustan, prosim.
Jj zustan u Fabky, rozhodne u ni zustan, prosim.
Som si istý, že si už mal nachystané bubáky na novú
Som si istý, že si už mal nachystané bubáky na novú Teslu S P100D v plnej palbe, ale po tom, čo si videl tie nezlícované diely si si objednal fabku v Plnej palbe :-)))
„můžete třeba otevírat zabíjecí port a provádět
„můžete třeba otevírat zabíjecí port a provádět další vylomeniny. “
Prepáčte, musel som to tu dať 🙂
Už jsem to sem chtěl hrnout. Nádherný překlep! 🙂
Ale
Už jsem to sem chtěl hrnout. Nádherný překlep! 🙂
Ale vlastně je to správně: je to zabiják komplikovaných řešení, která nám tu představují ostatní automobilky se svými vozy s explodujicími motory.
Opraveno, díky :).
Opraveno, díky :).
Co myslíte vyrobí tento měsíc aspoň 4500 T3?
Co myslíte vyrobí tento měsíc aspoň 4500 T3?
Redakce Hybrid.cz vsází jeden žeton na 3500 vyrobených
Redakce Hybrid.cz vsází jeden žeton na 3500 vyrobených kusů za leden 2018.
Tenhle žeton?
Tenhle žeton?
Vtipne, jak dneska lidi po 1 BTC slintaji a pred par lety to
Vtipne, jak dneska lidi po 1 BTC slintaji a pred par lety to nechteli ani zadara 😀
Zatím poslední odhady založené na aktuální produkci a
Zatím poslední odhady založené na aktuální produkci a VIN jsou 2000 ks za leden.
napsat takhle dlouhy clanek o tom, ze na nove tesle se uzavre
napsat takhle dlouhy clanek o tom, ze na nove tesle se uzavre klapka nabijeciho tovoru automaticky dokaze jenom pan horcik. klobouk dolu 😉
Tak mate castecne pravdu na druhoustranu diky za hybrid.cz a
Tak mate castecne pravdu na druhoustranu diky za hybrid.cz a uzitecne informace ze sveta elektromobility.
Úplně z vás sálá jak nemůžete zkousnout tuhle změnu na
Úplně z vás sálá jak nemůžete zkousnout tuhle změnu na trhu. No poplačte si, to pomáhá.
nebreč při tvém lhaní, já třeba umím číst a těch
nebreč při tvém lhaní, já třeba umím číst a těch informací je tam mnohem víc, také spoustu videí
musíš mít smutný a chudý život, je nám tě líto 🙁
To dělá jenom kvůli tobě, aby sis měl kde postěžovat a
To dělá jenom kvůli tobě, aby sis měl kde postěžovat a nedostal absťák :)))
tak uz pukni potvoro 🙂
tak uz pukni potvoro 🙂