Americký výrobce elektroskútrů ZEV vyzývá konkurenci v podobě Vectrixu, Zero Motorcycles i Brammo k přímému souboji. ZEV tvrdí, že má nejrychlejší elektrický jednostopý stroj na trhu a chce s nimi změřit síly. Řeč je o elektroskútru ZEV7000. Elektrický skútr ZEV7000 se chlubí nejvyšší rychlostí 113 km/h. Nabízí kontinuální výkon 7 kW, nejvyšší 8 kW a startovní 14 kW. Maximální točivý moment je 184 Nm. Klíčem k vysokému výkonu je podle ZEV využití silného multifázového motoru s olejovým chlazením.
Dojezd ZEV7000 je od 88 do 112 km. Dobití na 75% trvá 25 minut, dvě hodiny „do plné“. Elektroskútr zvládá samozřejmě regenerativní brzdění. Hmotnost skútru je 134 kg, což je zhruba o třetinu méně než výkonově srovnatelný Vectrix. Stejně tak cena je mnohem příjemnější – po započítání daňových úlev ve Spojených státech činí 7237 dolarů. V hrubém přepočtu asi 134 000 Kč.
ZEV7000 je nejvyšší typ elektrického skútru, který americká spolenost Z Electric Vehicle nabízí. Kromě něj je pak v nabídce ještě pěkná řádka dalších skútrů s nižší cenou a horšími parametry. Na všechny poskytuje firma dvouletou záruku.
Kdyby spustil někdo oficiální prodej v ČR, jdu do toho.
Kdyby spustil někdo oficiální prodej v ČR, jdu do toho.
Doba baterek je tady, skutry
Doba baterek je tady, skutry budou jako predvoj elektromobilum.Ty se budou snazit zastavit olejove loby, ale jedine Cina jim podlomi nohy.Jejich nedostatek surovin je donuti produkovat elektromobily a jiz vybudovany pristup na zapadni trhy jim umozni konecne zlomit silu kapitalistickych penez.Zijeme v dobe spotreby, kde usporne zarovky a dobijeci baterie nemohou vytlacit z trhu zastarale technologie, ponevac narazeji na zed nenazranych prumyslovych multimilionaru, kteri nechteji opustit sva mista ekologii, ponevac oni samotni ziji v nejkrasnejsisich mistech na svete. Proc bychom vyuzivaly slunecni energii a nebo geotermalni , kdyz mame jeste spoustu hnedeho uhli a ropy.A hlavne vybudovany sistem jak ji zpenezit.Nemoci u lidi a nasledne vymirani zivocisnych druhu je podradnou dani za ziskane miliony pro mensinu na tehle planete.I u nas v CR jsou loby, ktere stoji na stejnych pilirech a tak se nechame prekvapit jakym zpusobem zlomi nohy pokroku jen aby zachovaly prijmy pro statni marnotratnost.Jen se zamysleme kolik veci se vyrabi zbytecne a kolik z nich ma uz do predu naplanovanou zivotnost jenom aby se znova musely kupovat.Kolik kazdy znas mame doma nabijecek do vsemoznych elektronickych pristroju a uz ted vime,ze skonci v kosi a s nema neskutecne mnozstvi energije , medi a plastu.Zaslouzime si vubec zivot na teto planete, kdyz se k ni tak osklive chovame?Dekuji vsem co si to precetli az do konce.
Ten skutr je opravdu super i
Ten skutr je opravdu super i ta cena neni premrstena ale je porad vysoka.S dlouhodobeho hlediska je el. Skutr nakladovje velmi levny minimum soucastek ktere se opotrebovaji a vyzaduji vymenu. Takze vlozena investice se vyplati.Byl jsem v Ostrave na autosalonu a projel jsem na skutru AKUMOTO moc se mi to libilo ,je to jako jizda trolejbusem jen to jede uplne potichu .Tak zacinam setrit jdu do toho je to jedna s cest pro levnou osobni dopravu do prace.Za priplatek maji rekupiraci.Take tam meli novy model 600 ma nektere zajimave technicke reseni napr. 12-ky kola,kotouc i vzadu ,vykonejsi brzdy ,lepsi celni svetlo ,vyjimatelne baterie ktere si muzete dobit doma a motorka zustane treba v kolovne,skelet je se 125cm skutru robusnejsi konstrukce.
Model je stejný s
Model je stejný s „elektroskútr Elektromoto ELM P4000 LI“ vyroben v Číně jen osazen jinými bateriemi a motorem. Max rychlost 88km/h-cena 89tis. v Ostravě na veletrhu nabízeli ten samý model TMEC(Čína) za 32tis. rychlost 25km/h- zoufalství. Platí nepřímá úměra 1km rychleji – 1000kč dražší.Model ZEV7000 113km/h – 134tis. Ale šel bych do něho-z Číny tak o 1/2 levněji
No jen ta fotka je Cinsky
No jen ta fotka je Cinsky stroj ne? Pokud to je nejvyssi verze China, pak nemam strach..Realna maximalka bude 70km/h 🙂
Omezení je 45km/h, 11kW,
Omezení je 45km/h, 11kW, 25kW
Hmm, tak po něčem takovém
Hmm, tak po něčem takovém pasu. Už aby to bylo cenově dostupnější! Zamýšlím se však, jakpak to bude s řidičáky? Kdo na tomhle může a nemůže? Rozhodovaly ccm a jak to bude u tohohle? Že by tedy sáhli na přepočet tahu na počet koní? :)))
Tak to je solidni trakar!
Tak to je solidni trakar! Mit na to, tak nevaham, ne vsude musi clovek jet kombikem :o)