Koronavirus si vybírá svou daň a prakticky všechny automobilky v Evropě, Volkswagen nevyjímaje, přerušily výrobu. Přesto koncern potvrzuje své plány elektrifikace.
foto: Volkswagen
„Značka Volkswagen před skokem do elektrické éry“ zní nadpis tiskové zprávy, kterou dnes koncern vydal. Jedno z nejdůležitějších sdělení v ní zní: „Volkswagen se promění v technologickou společnost založenou na software“.
Navzdory aktuální situaci způsobené koronavirovou krizí vstupuje Volkswagen do druhé fáze realizace strategie „TRANSFORM 2025+“. Pro značku tím začíná nová éra.
NEPŘEHLÉDNĚTE Volkswagen dodá 30 000 elektromobilů ID.3 najednou
Rozsáhlá elektrická ofenziva bude nyní viditelná také na silnicích. Volkswagen ID.3, první elektromobil na základě nové elektrické platformy MEB, bude podle plánu dodáván zákazníkům od léta.
Poté bude následovat první zcela elektrické SUV značky, model Volkswagen ID.4. Nabídku navíc rozšíří další elektrifikace konvenčního portfolia.
Volkswagen se tak vydává na cestu k mobilitě s nulovými emisemi pro všechny. Od roku 2022 bude značka nabízet elektromobily na základě platformy MEB ve všech důležitých automobilových segmentech.
Do roku 2025 se má prodávat nejméně 1,5 milionu elektromobilů ročně. Dlouhodobým cílem je úplná „dekarbonizace“ produktové řady i celé společnosti do roku 2050.
V příštím roce se sníží průměrné flotilové emise CO2 o 25 gramů na kilometr. Značka je přesvědčena o tom, že splní limity platné v EU pro rok 2020.
Kromě elektrifikace bude značka v následujících letech intenzivně rozvíjet také digitalizaci. Pozornost bude přitom zaměřena na dvě hlavní oblasti: realizaci Plánu digitální transformace a založení organizace Car.Software.
Po ukončení platnosti Paktu pro budoucnost je Plán digitální transformace navazujícím programem, který připraví značku na digitální éru. Společnost Volkswagen získá nové digitální kompetence a její organizace bude ve všech oblastech rychlejší, štíhlejší a konkurenceschopnější.
Tímto způsobem bude v oblasti správy eliminováno až 4000 pracovních míst. Současně je plánováno 2000 nových pracovních míst v digitálních oblastech. Část nových pracovních míst vznikne v nové organizaci Car.Software, s níž značka převzala v rámci koncernu odpovědnost za oblast automobilového softwaru.
V nové organizační jednotce budou soustředěny veškeré softwarové aktivity od operačních systémů vozidel přes digitální „ekosystémy“ až po nové služby pro mobilitu.
V prvním kroku bylo pod jednu střechu sdruženo 3000 digitálních odborníků. Do roku 2025 bude v této organizační jednotce pracovat více než 10 000 softwarových inženýrů.
Úkoly 15. sjezdu splníme a předeženeme. :)))
Další
Úkoly 15. sjezdu splníme a předeženeme. :)))
Další prázdná koncernová píár žvatlanina.
nechcel si napísať:
stáli sme na okraji priepasti a odvtedy
nechcel si napísať:
stáli sme na okraji priepasti a odvtedy sme urobili veľký krok VPRED!
Jakmile „digitální inženýři“ uslyšeli že VW vyrábí
Jakmile „digitální inženýři“ uslyšeli že VW vyrábí mrtvý elektrický plechofky na sklad, co se budou muset každá ručně oživit přes počítač tak se vyloženě můžou přetrhnout aby u tak progresivní a vizionářský firmy pracovali. To byl vždycky jejich sen :)))))
Jako dodavatel by neměl pomlouvat zákazníka, ale toto není
Jako dodavatel by neměl pomlouvat zákazníka, ale toto není pomluva. Aktuálně jsem absolvoval proces zapojení se do dodavatelské platformy koncernu VW a dcery Škoda Auto. Nebudu to celé popisovat, byly to hodiny dřiny a potvrzovacích emailů, často po ruční lidské kontrole. Jen na dokreslení – pak jsem vše emailem přeposlal do Škoda Auto, protože systémy nejsou propojené. Přitom dodávat VW přímo nebudu, jen dceři. O SW v jejich autech tedy mám tak zhruba jasno.
bola taká situácia s PC – každý obsahoval win. a nedal sa
bola taká situácia s PC – každý obsahoval win. a nedal sa kúpiť bez neho.
fauwé teraz urobil zásadný krok k SW neutralite – každý si môže zvoliť aký použije/inštaluje.
Volkswagen se promění v technologickou společnost
Volkswagen se promění v technologickou společnost založenou na software – bráno podle jejich neschopnosti zprovoznit SW ID3 přeložíme do češtiny – Volkswagen zkrachuje.
To je zase ukecaný článek ….
To je zase ukecaný článek ….
To by me zajimalo, kde ted 10000 sofwarovych inzenyru vezme 🙂
To by me zajimalo, kde ted 10000 sofwarovych inzenyru vezme 🙂
Přeci z těch milionů co k nim za posledních pár let
Přeci z těch milionů co k nim za posledních pár let přišli musí být alespoň pár tisíc SW inženýrů, lékařů, architektů a pod. Alespoň tak jsem to tehdy slyšel, akorát už to nějak vyšumělo 🙂
Ale vážně, Němci mají zoufalý nedostatek lidí v IT obecně.
Ááááále prd…. 99% nově příchozích od 2015 jsou
Ááááále prd…. 99% nově příchozích od 2015 jsou podle statistik experti na atomovou fyziku a gynekologii. Bohužel ve VW jsou pozice v těchto oborech v současnosti plně obsazeny….
Tak to je vyloženě jejich obor. Jak dlouho že ID3 parkuje
Tak to je vyloženě jejich obor. Jak dlouho že ID3 parkuje na parkovišti, protože mají nějakou chybku v SW?
Stejnej moloch jako ČEZ, O2 a podobně. Totálně neschopné společnosti co se SW týče.
Tesla uzavře továrnu Fremont
Tesla uzavře továrnu Fremont 23.3.
https://cleantechnica.com/2020/03/19/tesla-isnt-the-only-automaker-open-for-business-but-shutting-down-fremont-factory-on-march-23/
V Sanghaji se Musk branil sec mohl. Toto krizi presiji nej
V Sanghaji se Musk branil sec mohl. Toto krizi presiji nej silne a zdrave firmy. Kdovi, jestli Tesla takova je
Bránil, neubránil, zastavil, obnovil, teď na 91% původní
Bránil, neubránil, zastavil, obnovil, teď na 91% původní produkci výroby.
to zjistíme a taky se tím zavřením dozvíme, jakou má
to zjistíme a taky se tím zavřením dozvíme, jakou má Tesla setrvačnost
Už dávno pokračujou ve výrobě. Jseš o měsíc pozadu.
Už dávno pokračujou ve výrobě. Jseš o měsíc pozadu. Rouška ti ucpala přívod kyslíku.
Dobra zprava. Korona pandemie se prezene a zelena vlna pojede
Dobra zprava. Korona pandemie se prezene a zelena vlna pojede dal.
Obsah té dobré zprávy se dá vyložit tak, že ani
Obsah té dobré zprávy se dá vyložit tak, že ani Japonksov není imunní vůči nákaze vybranými českými oc.sy. Čus, Dlaždič.
To jsem potřeboval slyšet. Očekával jsem každým dnem
To jsem potřeboval slyšet. Očekával jsem každým dnem zprávu jako „Kvůli nastalé situaci potřebujeme od EU odklad“ a taky ho určitě dostanou, všichni teď na ekologii kašlou. Snad to myslí vážně.
Nemecko zatim neni ani na zacatku pandemie. Do dou mesicu maji
Nemecko zatim neni ani na zacatku pandemie. Do dou mesicu maji 10 000 000 nemocnych a pak budou ty zpravy vypadat jinak
Věřím, že to myslí vážně. Němci, pokud si něco
Věřím, že to myslí vážně. Němci, pokud si něco vezmou za své, tak jsou důslední a hned tak necouvnou. To víme. Uvidíme, co z toho bude.
súhlasím, blbostí sa držia zubami, nechtami!
súhlasím, blbostí sa držia zubami, nechtami!
To je ta firma, která neumí udělat normální bezchybný
To je ta firma, která neumí udělat normální bezchybný software ani do svého vlastního auta (ID.3)? A to jej chce prodávat do světa, jo? :))
Jako každý software, i ten do ID.3 se vyvíjí a postupně
Jako každý software, i ten do ID.3 se vyvíjí a postupně upravuje. Před dodáním vozů bude nahrána finální verze, případné chyby budou opraveny OTA. Koneckonců Tesla to dělá stejně.
Nevěřte všemu, co napíše německý bulvárek Manager Magazine 😉
aby nebol taký (sw) ako mali ruské digitálky – trakčná
aby nebol taký (sw) ako mali ruské digitálky – trakčná batéria bude dodávať energiu iba na pohon SW 🙁
ps – tak ako som za socíka videl výkresy v azbuke a s menami germánov, takoôprevrate vidím výkresy v nemčine a s menami rusov …
Žádní němci neumí napsat solidní a uživatelsky
Žádní němci neumí napsat solidní a uživatelsky přívětivý software. To je obecně známá věc a nemohou za to.
Něco na tom bude. Programovací nástroj pro PLC Siemens je
Něco na tom bude. Programovací nástroj pro PLC Siemens je taky celkem na hlavu.
Nikdy mě nenapadlo si to spojit na celé německo.
Blábol spousty dobrých hudebních softů jsou právě
Blábol spousty dobrých hudebních softů jsou právě německé.