Volkswagen rozšíří řadu elektromobilů ID o sportovní GTX

redakce - 23 Duben 2021

Nová verze GTX naváže na úspěšnou historii sportovních vrcholných modelů Volkswagen GTI a GTE, tentokrát ve světě elektromobilů.auto elektromobil Volkswagen ID GTX

Prvním modelem z nové rodiny produktů bude ID.4 GTX
foto: Volkswagen

Volkswagen představí 28. dubna nový model ID.4 GTX – vrcholnou verzi v produktové řadě elektromobilů. V Evropě ponesou příslušné sportovní modely z rodiny ID. zkratku GTX. Podobně jako GTI a GTE bude GTX samostatnou produktovou verzí.

Modely GTX přesvědčí především v oblastech sportovních výkonů a designu. Dodatečný elektromotor na přední nápravě přinese do rodiny ID. pohon všech kol, který je koncipován pro maximální hospodárnost.

Elektromotor vpředu se inteligentně připojí během několika milisekund, pokud řidič požaduje velmi vysoký výkon nebo mimořádnou trakci. V novém jízdním režimu „Traction“ je připojený dokonce trvale. Vrcholné sportovní výkony modelů GTX navíc umocňují sportovní designové detaily a speciální design vnějšího i vnitřního osvětlení.

Nová produktová verze pro rodinu ID. je dalším významným krokem v realizaci podnikové strategie ACCELERATE. Volkswagen se tak chce stát nejžádanější značkou pro trvale udržitelnou mobilitu.

Cílem je zvýšit do roku 2030 podíl elektromobilů v Evropě na 70 % celkového prodeje. Volkswagen hodlá být uhlíkově neutrální do roku 2050. Do roku 2025 investuje 16 miliard eur do elektromobility, hybridních pohonů a digitalizace.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Off... expert očekává v brzké době 1000km dojezd u EV

https://t3n.de/news/1000-km-reichweite-e-auto-batterie-1374588/

Z meho hlediska je dojezd uz dnes dostatecny. TM3 ma uz dnes 614 km. Ale pokud to bude 1000km, pak muzou odpurci EV rovnou spachat harakiri.

Obrázek uživatele Kuk

Pokud Mercedes se svým EQS dokáže dostát svým slibům v dojezdu a v rychlosti nabíjení, tak už budou moct odpůrci a zabedněnci pachát harakiri za pár měsíců.
Už jsem doknce zmerčil dva dálkaře v diskuzi na auto.cz jak se zcela racionálně dohadovali zda jim to bude stačit nebo ne. Jeden už to viděl jako jasnou realitu zatímco druhej ještě ne. Dobrej posun v myšlení. Výkřiky zabedněnců začnou ubejvat. ;-)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jaké Ev si plánujete pořídit vy?

Obrázek uživatele Kuk

Už jsem tu asi 100x napsal že žádný. Koupím tak maximálně 10 let starýho obyč Priuse. Zeptáš se i po 101 nebo ti tvůj komplex nenechal v hlavě už žádný místo pro jiný informace než pro to tvoje mindráky z Tesly?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Děkuji za odpověď.

Tesla S plaid+ bude mit delsi dojezd a hyper rychle nabijeni. EQS se take jeste neprodava. Ale jo, kdyz se bude prodat EQS misto spalovacich DB S, jedine dobre.

Copak Tezzla, to je nové náboženství.

Obrázek uživatele Kuk

U Tesly to ti pitomci vytěsněj, ale u MB už to nepůjde. Tam to budou muset přijmout. MB je pro ně etalon motorizmu. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Všichni jsou pitomci jenom já jsem genyjus.

Obrázek uživatele Kuk

Co to žvaníš za kraviny? Ty už jsi opravdu nemocný.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Niektorým jedincom stále nedoplo, že spalovací motor je už dávno prekonaný elektrickým motorom vo všetkých parametroch. Jediné, čo ho držalo pri živote v mobilných aplikáciách bola nedostatočná hustota energie v batériách a vysoká cena. Tomu je už ale koniec.

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Amen. Dokud koupím spalovak za poloviční cenu, tak na to zapomeňte.

Obrázek uživatele Marek_

Vysoká cena je pořád realitou a nízká hustota energie v baterkach taky. Jen už to spousta lidí překousne.

---

Lexus GS 450h Premium

Vy jste jeden z mála tady na fóru Ev maniaku co to vidí realisticky.

Obrázek uživatele Kuk

Říká jedinec, kterej si plete realitu se zbožným přáním.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Niektorým individuám nebude stačiť ani 1000km dojazd. Potom im bude vadiť, že na 2000km trase budú musieť nabíjať 30 minut a so smraďochom by za 5 minut frčali z pumpy aj so sirkami v očiach aby sa im viečka nezaklapli.
Dojazd TM3 LR je už fakt úplne dostatočný, to je fakt.

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Obrázek uživatele Marek_

Pro spoustu lidí už nějakou dobu není problém dojezd. Co jsem koukal na ABRP, tak ty nabíjecí časy jsou už rozumné např i u Enyaqu, ID3, Ioniq 5 ani nemluvě. Většině by to stačilo. Ale problém je pořizovací cena a pak už i cena za rychlonabíjení na cestách, se to kolikrát už blíži pak spalovaku, cena za km. Tak proč bych si to pořídil, si člověk říká, za tu cenu...

---

Lexus GS 450h Premium

S autami ako ioniq5, Kia EV6, TM3LR, TMS ... je koľko percent nabití po cesta za draho? Cene za tankovanie sa to blíži presne iba v tom okamihu, možno 5-10% všetkej nabitej energie. Keď sa to spriemeruje s tým, že doma nabíjam takmer zadarmo 90% všetkej energie(ak mám FVE, tak ano), tak porovnávanie s tankovaním do spalovákov je ale úplne mimo.

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Pořizovací cena je pořád vysoká. Pro většinu lidí. Dále pridejte nedůvěru lidí kteří o Ev nic nevědí. Například hodně lidí ani neví že existuje nějaká Tesla.

Blbcu je v republice hodne. Videli jsme u voleb poslednich 8 let.

Obrázek uživatele Marek_

Záleží na každém jak jezdí a kam, u mě by byla tak půlka nabití za draho, buď po cestě nebo v DE. Někdo by nabíjel výhradně doma. Takže řidič ušetří v nákladech na km nějakou korunu?

No a pak samozřejmě pořizovací cena.

Protože kdyby to bylo takové terno jak píšete, tak se prodávají jenom EV :-)

Jo, EV udělaly za poslední léta docela pokrok, za chvíli si jedno možná koupím, až to bude pro mě mít význam a splní moje požadavky.

---

Lexus GS 450h Premium

Cena.

Treba najdete v DE souseda s FVE. Ten dostava za kWh do site usmudlanych 0,08EUR/kWh. Kdyz mu nabidnete treba 15 eurocentu, tak mate oba vyhodu.

Obrázek uživatele Kuk

Soutěž o placatou prdel nikdy nekončí. PTKy pro chcaní za jízdy bez zastavení sebou. :-)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ozana

Chudák Bjorn Nyland s jeho 1000km testy, nebude mít šanci se protáhnout ani na pár minut anebo se najíst

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Obrázek uživatele Kuk

To teda. Bude muset dělat 2000 km testy. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

A co když se v autě počurá? A bude to v přímým přenosu.

:)) na to som zabudol, pre rekordmanov je to povinná výbava.

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Obrázek uživatele Kuk

“Vrcholné sportovní výkony modelů GTX navíc umocňují sportovní designové detaily a speciální design vnějšího i vnitřního osvětlení.”

Tak z toho budou určitě lidi sr@t maggi v kostkách. :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Vrušující. Takže to bude mít větší vodpal než koncernové Porše a bude to líp driftovat než Tesla M3P a vše se bude přehledně nastavovat na displeji bez zamrznutí, glitchů a s okamžitou odezvou? Joj to bude zase švandy kopec. :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Viva VW!

To bude Tesla za chvíli úplně na huntě.

Obrázek uživatele ozana

Na trhu je spousta místa pro všechny výrobce EV.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Obrázek uživatele Kuk

To my víme, ale petrolhedi ne. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Já to taky vím.

O podvodnem GTD radeji mlci. Jako za Stalina, vzpominky na nepohodlne se vygumovaly.

Obrázek uživatele Kuk

Vytěsňování je základní dovednost všech korporátních krys zvláště v koncernu. Šéf Audi také při odhalení e-trona bez skurpulí tvrdil že to je jejich vůbec první elektromobil a o předešlém extra neúspěšném propadáku Audi eR8 e-tron fiasku ani necek. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jo v tom jsou dobrý. V tom těsnění.


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-stationNabíječky elektromobilů Circontrol