Nová verze GTX naváže na úspěšnou historii sportovních vrcholných modelů Volkswagen GTI a GTE, tentokrát ve světě elektromobilů.
Volkswagen představí 28. dubna nový model ID.4 GTX – vrcholnou verzi v produktové řadě elektromobilů. V Evropě ponesou příslušné sportovní modely z rodiny ID. zkratku GTX. Podobně jako GTI a GTE bude GTX samostatnou produktovou verzí.
Modely GTX přesvědčí především v oblastech sportovních výkonů a designu. Dodatečný elektromotor na přední nápravě přinese do rodiny ID. pohon všech kol, který je koncipován pro maximální hospodárnost.
Elektromotor vpředu se inteligentně připojí během několika milisekund, pokud řidič požaduje velmi vysoký výkon nebo mimořádnou trakci. V novém jízdním režimu „Traction“ je připojený dokonce trvale. Vrcholné sportovní výkony modelů GTX navíc umocňují sportovní designové detaily a speciální design vnějšího i vnitřního osvětlení.
Nová produktová verze pro rodinu ID. je dalším významným krokem v realizaci podnikové strategie ACCELERATE. Volkswagen se tak chce stát nejžádanější značkou pro trvale udržitelnou mobilitu.
Cílem je zvýšit do roku 2030 podíl elektromobilů v Evropě na 70 % celkového prodeje. Volkswagen hodlá být uhlíkově neutrální do roku 2050. Do roku 2025 investuje 16 miliard eur do elektromobility, hybridních pohonů a digitalizace.
Off… expert očekává v brzké době 1000km dojezd u
Off… expert očekává v brzké době 1000km dojezd u EV
https://t3n.de/news/1000-km-reichweite-e-auto-batterie-1374588/
Z meho hlediska je dojezd uz dnes dostatecny. TM3 ma uz dnes
Z meho hlediska je dojezd uz dnes dostatecny. TM3 ma uz dnes 614 km. Ale pokud to bude 1000km, pak muzou odpurci EV rovnou spachat harakiri.
Niektorým individuám nebude stačiť ani 1000km dojazd.
Niektorým individuám nebude stačiť ani 1000km dojazd. Potom im bude vadiť, že na 2000km trase budú musieť nabíjať 30 minut a so smraďochom by za 5 minut frčali z pumpy aj so sirkami v očiach aby sa im viečka nezaklapli.
Dojazd TM3 LR je už fakt úplne dostatočný, to je fakt.
Soutěž o placatou prdel nikdy nekončí. PTKy pro chcaní za
Soutěž o placatou prdel nikdy nekončí. PTKy pro chcaní za jízdy bez zastavení sebou. :-)))
:)) na to som zabudol, pre rekordmanov je to povinná výbava.
:)) na to som zabudol, pre rekordmanov je to povinná výbava.
Chudák Bjorn Nyland s jeho 1000km testy, nebude mít šanci
Chudák Bjorn Nyland s jeho 1000km testy, nebude mít šanci se protáhnout ani na pár minut anebo se najíst
To teda. Bude muset dělat 2000 km testy. :)))
To teda. Bude muset dělat 2000 km testy. :)))
A co když se v autě počurá? A bude to v přímým přenosu.
A co když se v autě počurá? A bude to v přímým přenosu.
Pro spoustu lidí už nějakou dobu není problém dojezd. Co
Pro spoustu lidí už nějakou dobu není problém dojezd. Co jsem koukal na ABRP, tak ty nabíjecí časy jsou už rozumné např i u Enyaqu, ID3, Ioniq 5 ani nemluvě. Většině by to stačilo. Ale problém je pořizovací cena a pak už i cena za rychlonabíjení na cestách, se to kolikrát už blíži pak spalovaku, cena za km. Tak proč bych si to pořídil, si člověk říká, za tu cenu…
S autami ako ioniq5, Kia EV6, TM3LR, TMS … je koľko percent
S autami ako ioniq5, Kia EV6, TM3LR, TMS … je koľko percent nabití po cesta za draho? Cene za tankovanie sa to blíži presne iba v tom okamihu, možno 5-10% všetkej nabitej energie. Keď sa to spriemeruje s tým, že doma nabíjam takmer zadarmo 90% všetkej energie(ak mám FVE, tak ano), tak porovnávanie s tankovaním do spalovákov je ale úplne mimo.
Záleží na každém jak jezdí a kam, u mě by byla tak
Záleží na každém jak jezdí a kam, u mě by byla tak půlka nabití za draho, buď po cestě nebo v DE. Někdo by nabíjel výhradně doma. Takže řidič ušetří v nákladech na km nějakou korunu?
No a pak samozřejmě pořizovací cena.
Protože kdyby to bylo takové terno jak píšete, tak se prodávají jenom EV 🙂
Jo, EV udělaly za poslední léta docela pokrok, za chvíli si jedno možná koupím, až to bude pro mě mít význam a splní moje požadavky.
Treba najdete v DE souseda s FVE. Ten dostava za kWh do site
Treba najdete v DE souseda s FVE. Ten dostava za kWh do site usmudlanych 0,08EUR/kWh. Kdyz mu nabidnete treba 15 eurocentu, tak mate oba vyhodu.
Cena.
Cena.
Pořizovací cena je pořád vysoká. Pro většinu lidí.
Pořizovací cena je pořád vysoká. Pro většinu lidí. Dále pridejte nedůvěru lidí kteří o Ev nic nevědí. Například hodně lidí ani neví že existuje nějaká Tesla.
Blbcu je v republice hodne. Videli jsme u voleb poslednich 8
Blbcu je v republice hodne. Videli jsme u voleb poslednich 8 let.
Pokud Mercedes se svým EQS dokáže dostát svým slibům v
Pokud Mercedes se svým EQS dokáže dostát svým slibům v dojezdu a v rychlosti nabíjení, tak už budou moct odpůrci a zabedněnci pachát harakiri za pár měsíců.
Už jsem doknce zmerčil dva dálkaře v diskuzi na auto.cz jak se zcela racionálně dohadovali zda jim to bude stačit nebo ne. Jeden už to viděl jako jasnou realitu zatímco druhej ještě ne. Dobrej posun v myšlení. Výkřiky zabedněnců začnou ubejvat. 😉
Tesla S plaid+ bude mit delsi dojezd a hyper rychle nabijeni.
Tesla S plaid+ bude mit delsi dojezd a hyper rychle nabijeni. EQS se take jeste neprodava. Ale jo, kdyz se bude prodat EQS misto spalovacich DB S, jedine dobre.
U Tesly to ti pitomci vytěsněj, ale u MB už to nepůjde.
U Tesly to ti pitomci vytěsněj, ale u MB už to nepůjde. Tam to budou muset přijmout. MB je pro ně etalon motorizmu. :)))
Niektorým jedincom stále nedoplo, že spalovací motor je
Niektorým jedincom stále nedoplo, že spalovací motor je už dávno prekonaný elektrickým motorom vo všetkých parametroch. Jediné, čo ho držalo pri živote v mobilných aplikáciách bola nedostatočná hustota energie v batériách a vysoká cena. Tomu je už ale koniec.
Vysoká cena je pořád realitou a nízká hustota energie v
Vysoká cena je pořád realitou a nízká hustota energie v baterkach taky. Jen už to spousta lidí překousne.
Vy jste jeden z mála tady na fóru Ev maniaku co to vidí
Vy jste jeden z mála tady na fóru Ev maniaku co to vidí realisticky.
Říká jedinec, kterej si plete realitu se zbožným
Říká jedinec, kterej si plete realitu se zbožným přáním.
Amen. Dokud koupím spalovak za poloviční cenu, tak na to
Amen. Dokud koupím spalovak za poloviční cenu, tak na to zapomeňte.
Všichni jsou pitomci jenom já jsem genyjus.
Všichni jsou pitomci jenom já jsem genyjus.
Co to žvaníš za kraviny? Ty už jsi opravdu nemocný.
Co to žvaníš za kraviny? Ty už jsi opravdu nemocný.
Copak Tezzla, to je nové náboženství.
Copak Tezzla, to je nové náboženství.
Jaké Ev si plánujete pořídit vy?
Jaké Ev si plánujete pořídit vy?
Už jsem tu asi 100x napsal že žádný. Koupím tak
Už jsem tu asi 100x napsal že žádný. Koupím tak maximálně 10 let starýho obyč Priuse. Zeptáš se i po 101 nebo ti tvůj komplex nenechal v hlavě už žádný místo pro jiný informace než pro to tvoje mindráky z Tesly?
Děkuji za odpověď.
Děkuji za odpověď.
“Vrcholné sportovní výkony modelů GTX navíc umocňují
“Vrcholné sportovní výkony modelů GTX navíc umocňují sportovní designové detaily a speciální design vnějšího i vnitřního osvětlení.”
Tak z toho budou určitě lidi sr@t maggi v kostkách. :))))
Vrušující. Takže to bude mít větší vodpal než
Vrušující. Takže to bude mít větší vodpal než koncernové Porše a bude to líp driftovat než Tesla M3P a vše se bude přehledně nastavovat na displeji bez zamrznutí, glitchů a s okamžitou odezvou? Joj to bude zase švandy kopec. :))))
Viva VW!
Viva VW!
To bude Tesla za chvíli úplně na huntě.
To bude Tesla za chvíli úplně na huntě.
Na trhu je spousta místa pro všechny výrobce EV.
Na trhu je spousta místa pro všechny výrobce EV.
To my víme, ale petrolhedi ne. 😀
To my víme, ale petrolhedi ne. 😀
Já to taky vím.
Já to taky vím.
O podvodnem GTD radeji mlci. Jako za Stalina, vzpominky na
O podvodnem GTD radeji mlci. Jako za Stalina, vzpominky na nepohodlne se vygumovaly.
Vytěsňování je základní dovednost všech korporátních
Vytěsňování je základní dovednost všech korporátních krys zvláště v koncernu. Šéf Audi také při odhalení e-trona bez skurpulí tvrdil že to je jejich vůbec první elektromobil a o předešlém extra neúspěšném propadáku Audi eR8 e-tron fiasku ani necek. :)))
Jo v tom jsou dobrý. V tom těsnění.
Jo v tom jsou dobrý. V tom těsnění.