Volkswagen chystá změnu loga, chce evokovat lídra elektromobility

Nový šéf koncernu Volkswagen Herbert Diess už rozdělil automobilku i její značky do nových skupin a chystá i další změny. Kromě jiného nové logo.

Volkswagen připravuje změnu loga tak, aby bylo inovativnější, elektromobilejší a digitálně-sociálnější.
foto: Volkswagen

Nové logo koncernu Volkswagen bylo ohlášeno šest let po poslední (nepatrné) změně v roce 2012. Jochen Sengpiehl, marketingový šéf značky Volkswagen, aktuálně řekl, že nové logo automobilka ukáže příští rok společně s novou řadou elektromobilů I.D.

Není ale jasné, zda ho už tato nová řada ponese. Jisté je, že nové logo má zvýraznit inovační potenciál největší světové automobilky a také přitáhnout pozornost k elektromobilitě.

Nové logo má dobře fungovat jak na přední masce aut, tak na obrazovkách smartphonů. Podle Sengpiehla je současná verze loga „příliš německá“ a nepomohl samozřejmě ani skandál dieselgate.

Volkswagen se chystá více využívat digitální a sociální média, čemuž bude nové logo také uzpůsobeno. A zdá se, že půjde o větší změnu, mírné úpravy z let 1996, 2000 a 2012. Značka Volkswagen se díky novému logu má stát přístupnější a méně upjatá.

Bloomberg, iHNed.cz, Volkswagen

15 Comments on “Volkswagen chystá změnu loga, chce evokovat lídra elektromobility”

  1. S ohledem na cenu koncernem masově vyráběných lidových
    S ohledem na cenu koncernem masově vyráběných lidových elektrovozítek, a mou kupní sílu, vidím jasné řešení. Koupím čtyři nové loga, plochou baterku a není možná, aby se to nerozjelo silou těch keců, co za poslední rok vyprodukovali! A novému šéfovi pošlu děkovný dopis.

Napsat komentář