Jeden ze světových lídrů v oblasti výroby elektrických skútrů, společnost Vectrix, začíná nový rok svižně a oznamuje zavádění nového modelu VX-2 na trh.
Elektroskútr Vectrix VX-2 je menší a štíhlejší verzí svého předchůdce VX-1. Nabízí pokročilou technologii, intuitivní ovládání a solidní konstrukci podvozku, která z něj dělá spolehlivý dopravní prostředek.
Jde o ideální řešení pro cestování v hustém městském provozu a má se tak stát ekologickým ekvivalentem 50ccm motocyklů s klasickým spalovacím motorem.
Standardně se bude dodávat s patentovanou technologií Vectrix Multi-Function Throttle, která zajišťuje rekuperační brzdění a rovněž umožňuje pomalou jízdu vzad – velmi příjemná „vychytávka“ hlavně při parkování ve stísněných prostorech.
Elektrický skúter Vectrix je späť, presedlal na lítium
Každý VX-2 bude vybaven nabíječkou baterie, která se zapojuje do klasické zásuvky. Doba nabíjení se podle výrobce pohybuje v rozmezí cca 3,5 až 5 hodin.
Skútr disponuje dojezdem 65 km až 90 km na jedno nabití s maximální rychlostí do 50 km/h, což je zcela dostačující pro potřeby ke kterým byl stvořen.
„My všichni jsme velmi rádi, že je začátek roku 2011 spojen s uvedením modelu VX-2 na trh. Nový model vychází z revolučního skútru VX-1, jenž debutoval v roce 2007,“ řekl Brian Buccella, viceprezident pro prodej a marketing Vectrix LLC.
„Ekologicky šetrný elektrický skútr VX-2 je ideální pro řidiče, kteří se pohybují převážně v centrech měst nebo je vhodný pro krátké dojíždění. Jeho menší hmotnost a skvělá manévrovatelnost usnadňují pohyb ve stísněných podmínkách městské dopravy.“
„Také jeho nulové emise skleníkových plynů jsou pro městský pohyb velmi důležité,“ dodal na závěr Buccella.
Cena skútru VX-2 ještě zveřejněna nebyla, ale s přihlédnutím na cenovou politiku dřívějších modelů lze očekávat zájem spíše movitějších zákazníků.
Vetrix spolupracoval na
Vetrix spolupracoval na vývoji s emaxem, najdete tři rozdíly? :o)