Automobilka Tesla Motors pomalu, ale jistě rozšiřuje svůj záběr. Poté co začala vyrábět domácí baterie Tesla Powerwall nyní prodává také obaly pro telefony iPhone.
foto: Tesla Motors
Kožené obaly pro telefony/smartphony iPhone 6/6 Plus jsou vlasně kus elektromobilu Tesla Model S, který si s sebou můžete vzít všude. Obaly se totiž vyrábějí ze zbytků kůží pro čalounění.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
První profesionální fotky zevnitř Tesla gigatovárny jsou tu!
Tesla Motors tím ukazuje, že a) myslí na recyklaci, b) dokáže vydělat opravdu na všem. Nutno dodat, že zdaleka není první automobilkou, která prodává podobné produkty.
Ferrari například prodává kožené rukavice (kromě mnoha jiných označkovaných produktú a Bentley zase kožené tašky. Obal pro iPhone značky Tesla stojí $45, v přepočtu asi 1125 Kč.
a toto uvernite kedy
a toto uvernite kedy ?
teslarati.com/tesla-model-s-burns-fire-supercharger-norway/
zřejmě až bude jasné,
zřejmě až bude jasné, zda byla chyba na autě nebo na nabíjecím stojanu.
anebo nekde uplne jinde
anebo nekde uplne jinde 🙂
nejvic me nastvali ti hasici ze to nechali jen tak shoret. Tesla (a myslim, ze i jini vyrobci) uz mnohokrat rikali, ze se pozar ma hasit vodou v co nejvetsim mnozstvim tak, aby se krom uhaseni i ochladilo a nevznitilo se znova.
Přesně jak se píše
Přesně jak se píše níže, jakmile bude k dispozici více informací, článek přineseme. Situaci samozřejmě sledujeme a zatím je jasné jen to, že shořet auto nechali vlastně hasiči, kteří nebyli schopni si s jeho požárem poradit.
Nabita Li bateria, ked hori,
Nabita Li bateria, ked hori, sa neda uhasit. Osobna skusenost 😀 vrtol som do nej nechtiac nozom.
Tak ma napada, oni pouzivaju horlave verzie Li ?
Su LiFePO4 jedine nehorlave ? (tazko zapalne)
Ty články, co používají
Ty články, co používají všechny seriózní automobilky jsou výrazně bezpečnější než jakékoliv běžně dostupné Lifepo4. Není to zdaleka jen o chemii.
A zdroj těchto informací?
A zdroj těchto informací?
Roky sledování a zájmu
Roky sledování a zájmu problematiku. Lifepo4 mělo samozřejmě obrovskou výhodu oproti (tehdejším) LiCO článkům, které byly při karambolu opravu hodně nestabilní, protože se z nich uvolnil kromě hořlavého lithia i kyslík z katody, což udělalo pěknou faguli. Ale vývoj šel mezitím dál a aktuálně používané články v EV mají tohle dávno vyřešené a navíc lepší technologii výroby. Na YT můžete najít všelijaké testy, jak se různé články chovají při propíchnutí, přebití nebo zkratu.
a za c) …. umi
a za c) …. umi marketingove prodat kdejakou blbost.
zajímavé, naprostý
zajímavé, naprostý high-tech výrobce vyrábí příslušenství pro naprostý low-end v technologiích 🙂
Podle čeho usuzujete?
Podle čeho usuzujete?
Jenja je Trol, nekrmit
Jenja je Trol, nekrmit prosím.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)
To mi bylo jasné, ale
To mi bylo jasné, ale třeba se chytí. 😀 Takových je plný internet, ale zároveň se jich pár už dokázalo napravit k vlastnímu názoru a ne názoru druhých a pak je jen bezhlavě tlu-močit svými ústy 😉