The Wall Street Journal informuje, že Tesla se snaží ze svých dodavatelů vymáčknout peníze, aby mohla ve 3. čtvrtletí výkázat zisk.
foto: InsideEVs
Mainstreamová média se pochopitelně z výše uvedené zprávy dělají velkou senzaci, která má jako obvykle za cíl značku Tesla spíše denunciovat.
Elon Musk před časem slíbil, že ve 3. čtvrtletí už bude Tesla konečně zisková. Má k tomu pomoct jak zvyšující se výroba elektromobilu Tesla Model 3, tak masivní propouštění až 9 % zaměstnanců.
A nově také snaha vyjednat s dodavatelskými firmami lepší podmínky. Podle WSJ byl minimálně jeden z dodavatelů požádán, aby vrátil významnou část plateb od Tesly od roku 2016. Není ale jasné jak významnou.
Elon Musk se k tématu vyjádřil na svém Twitteru, když doplnil, že jde pouze o náklady, které se týkají třetího kvartálu letošního roku a že žádat o vratky zpětně by nebylo fér.
Tesla se pak k článku vyjádřila oficiálně, když napsala, že „vyjednávání je standardní součástí zakázek“ a potvrdila, že nyní má díky růstu výroby Tesla Model 3 vůči svým dodavatelům silnější pozici, a může si tedy více dovolit.
Tesla podle svého vyjádření v tomto směru oslovila méně než 10 dodavatelů v projektech, které začaly v roce 2016, ale dosud neskončily. Všechna ostatní jednání s dodavateli se týkají budoucích dodávek.
Tesla reaches Model 3 production milestone and record
Tesla reaches Model 3 production milestone and record 7,000-car week total production, says Elon Musk
https://electrek.co/2018/07/01/tesla-model-3-production-milestone-record-total-production-elon-musk/
Co je to platný když už mu ani akcionáři nevěří.
Co je to platný když už mu ani akcionáři nevěří.
Bylo už i mnohem hůř
Bylo už i mnohem hůř
https://www.patria.cz/akcie/TSLA.O/tesla-inc/graf.html
Můj pes má v létě často odřeniny na nohách. Říká se
Můj pes má v létě často odřeniny na nohách. Říká se tomu letní odřeniny. To mají teď akcionáři taky. Chtějí se teď v létě válet a to stojí peníze. 🙂
Německo do konce září rozhodne o osudu špinavých
Německo do konce září rozhodne o osudu špinavých dieselů
auto.idnes.cz/diesel-nafta-emise-nox-upravy-hardware-dyf-/automoto.aspx?c=A180717_083311_automoto_Fdv
Jsem pro OKAMŽITÝ ZÁKAZ VJEZDU DÍZLPOPELNIC bez DPF EURO4
Jsem pro OKAMŽITÝ ZÁKAZ VJEZDU DÍZLPOPELNIC bez DPF EURO4 do MĚST ČR po vzoru Německa. Deutschland FIRST ! Ať žije zdravé a silné NĚMECKO !!
umwelt-plakette.de/cz/informace-o-nemecka-ekologicka-plaketa/ekologicke-zony-v-nemecku/nemecke-ekologicke-zony.html
Já ne. Pěšky se mi chodit nechce 🙂
Já ne. Pěšky se mi chodit nechce 🙂
to mě nezajímá, když máš na dízl máš i na benzín a
to mě nezajímá, když máš na dízl máš i na benzín a můžeš si koupit jetý benzínovou popelnici, ale nemáš právo kurvit lidem zdraví rakovinometem jen ze svý lenosti 🙂
Když dám teď prachy za benzín, tak zase oddálím
Když dám teď prachy za benzín, tak zase oddálím elektromobil 🙂
Tak si kupi Miev. Na dochadzanie do prace bohato staci a
Tak si kupi Miev. Na dochadzanie do prace bohato staci a nebudes smradit inym ludom.
Volkswagen, BMW, Daimler, Audi a Porsche se podle magazínu
Volkswagen, BMW, Daimler, Audi a Porsche se podle magazínu Der Spiegel v minulosti domluvily na tom, že své benzinové vozy nevybaví filtry proti jemnému polétavému prachu. Jejich instalací by přitom výrazně přispěly k ochraně ovzduší i zdraví lidí. Tímto i dalšími podobnými případy se už zabývají evropské i německé úřady.
Místo toho, aby se pětice výrobců aut snažila co nejlepšími filtry získat výhodu nad konkurencí, dohodli se manažeři společností na tom, že jejich instalaci budou znemožňovat. Na zasedání 18. května 2009 ve Wolfsburgu tak například dospěli k tomuto usnesení: „Nasazení částicových filtrů u spalovacích motorů je třeba bezpodmínečně zabránit“.
Zdroj: /auto.idnes.cz/filtr-pevnych-castic-fap-dpf-d1q-/automoto.aspx?c=A180723_172325_automoto_Fdv
nejčistší z spalováků jsou atmosferický benzíny 90tých
nejčistší z spalováků jsou atmosferický benzíny 90tých let euro2 vč katalyzátoru, nepráší!!
kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/benzin-jed/
A o lenosti to až tak nebude. Spíše o kvalitním spojení
A o lenosti to až tak nebude. Spíše o kvalitním spojení MHD 🙂
Tak vymen svojho veterana za auto. Ak na to nemas, tak nejazdi.
Tak vymen svojho veterana za auto. Ak na to nemas, tak nejazdi.
Vyměnit veterána za auto je nemožné – protože veterán
Vyměnit veterána za auto je nemožné – protože veterán zpravidla auto je, kdežto dnešní plasťáky lze označit max za přepravní manipulátory, spíše však počítače se sedačkama na kolečkách, technické krásy starých aut nevidno.
Ostatně velmi se těším až přijdou na trh dostupné baterie, u kterých bude možno garantovat, že na těžbu jejich materiálu nebyla využita dětská práce
Smutná legrace je, že tento příspěvek posíláte ze
Smutná legrace je, že tento příspěvek posíláte ze zařízení prostřednictvím jiných zařízení, u nichž je možno garantovat s jistotou, že na jejich výrobu byla využita dětská práce 🙁
Denunciovat :)))))
synonymus.cz/denunciovat/
s jednodenní
Denunciovat :)))))
synonymus.cz/denunciovat/
s jednodenní zpožděním, ale za to celkem ftipně 😉
Celkem běžné vyjednávání. Pokud akcie klesnou, je třeba
Celkem běžné vyjednávání. Pokud akcie klesnou, je třeba nakupovat!
To sa dobre povie ale ludia co nemaju peniaze nemaju co
To sa dobre povie ale ludia co nemaju peniaze nemaju co investovat.
No lidi obvykle raději kupují kredit do mobilu, cigára a
No lidi obvykle raději kupují kredit do mobilu, cigára a chlast. Život je o prioritách.
Zachranovat nezachranitelne?
Zachranovat nezachranitelne?
Myslíte jistě naši planetu… ono nás nebude škoda, když
Myslíte jistě naši planetu… ono nás nebude škoda, když vezmu v potaz jaký pitomci se tu mezi námi pohybují.
Zachranovat? Nie. Zarobit. Kiez by chceli akcie tesly padnut
Zachranovat? Nie. Zarobit. Kiez by chceli akcie tesly padnut aj pod 100 eur.
A taky bydleni, elektriku, osaceni, drogerii, jidlo. Vubec ty
A taky bydleni, elektriku, osaceni, drogerii, jidlo. Vubec ty lidi nechapu 🙂
noo nakupovat a je $300 opravdu levný kup??
noo nakupovat a je $300 opravdu levný kup??
ja myslím že to někde dře 😉 2825 soudruzi,
ja myslím že to někde dře 😉 2825 soudruzi, ničmoč
bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/
Otázka zní jak moc je ten odhad špatný 🙂
Otázka zní jak moc je ten odhad špatný 🙂
odhad o blumberga je tak nějak průměrný. Každopádně
odhad o blumberga je tak nějak průměrný. Každopádně okamžitý číslo 2.500 je oproti 5.000 z konce června 50% a to je dost málo 😉
Ten odhad už není skoro 3 týdny aktualizovaný (prý ten co
Ten odhad už není skoro 3 týdny aktualizovaný (prý ten co to dělá odjel na dovolenou). Přesnější je zde:
Model 3 Tracker (záložka Production s odhadem 4,264 ks/týden)
Odhady teď budou ale horší a horší, protože čím dál menší procento lidí jim odesílá VIN, jak se TM3 stává masovkou, takže nezbývá, než si počkat na měsíční odhad prodejů insideevs nebo čtvrtletní reporty Tesly.
Stejně ale i ten nízký Bloomberg odhad znamená 12 500 ks TM3 za červenec, kam se na to hrabou všichni ostatní včetně Nissanu Leaf s poloviční baterkou a prodejích na 3 kontinentech.