Tesla rozšiřuje působnost o dalších sedm zemí

Společně s odhalením elektromobilu Tesla Model 3 se automobilka Tesla odhodlala k dalšímu důležitému kroku. Rozšířila svou působnost o dalších sedm zemí.

Elon Musk dnes v Los Angeles představil Tesla Model 3. Zarezervováno už ho podle posledních informací má přes 150 000 lidí.
foto: Tesla Motors

Zájemci o elektromobil Tesla Model 3 z , , , , a si jej nyní mohou rezervovat.

Spolu s tím je jasné, že do stejných míst se brzy rozšíří také síť nabíjecích stanic Supercharger. A nejspíš i nabídka elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X (což bylo potvrzeno přímo od Elon Musk např. pro Nový Zéland).

29 Comments on “Tesla rozšiřuje působnost o dalších sedm zemí”

  1. Já jsem až moc
    Já jsem až moc racionálně založený,nicméně musím se přidat k těm, co obhajují T3.Je na svou dobu přímo skvělá!!!
    Mnoho lidí má auto hlavně na práci a až pak pro rodinu,je to i můj případ.Věřím, že zanedlouho se objeví i pick up či dodávka a to bude určitě také velkým trhákem hlavně v kombinaci s výhodami pro podnikatelé.

      1. Tak nějak, až na to, že
        Tak nějak, až na to, že Leaf bude levnější minimálně o 500 tis. Kč. Dnešní cena je 750 tis, a TM3 by dnes stála nějakých 1,2 mil. Kč.

        Ohledně té palubovky jsem přemýšlel a mě se to třeba hodně líbí. K čemu vlastně potřebujete ty budíky pod volantem? Já osobně při řízení koukám JEN na rychlost a maximálně ještě na otáčkoměr. Vše ostatní je tam na nic. No a otáčkoměr jaksi eauto nepotřebuje, takže podle mně bohatě stačí rychloměr v levém horním rohu toho displaye.

                1. Ja tam teda vidim klasicke
                  Ja tam teda vidim klasicke budiky za volantem 🙂 https://www.toyota.cz/new-cars/yaris/index.json#

                  problem (podle me) neni ani tak v tom, ze je v prostredku, jako spis ve vysce – na videu vypada ten panel v T3 docela nizko a to jeste pisou, ze palubka je nizsi kvuli lepsimu vyhledu. Ostatne i v te C4 je (pokud si to nepletu s jinym autem) ukazatel rychlosti sice uprosred, ale v „kaplicce“ na vrcholu palubky.

                2. Právě, že je na vrcholu
                  Právě, že je na vrcholu palubky ho dostava lepe do zorneho pole, nez kdyby byl za volantem.U TM3 mi neprijde nízko, jako spis blízko, mozna ze bude problem preostrovat do blizka. Nevim, necham se prekvapit.Pro mne je nejhezčí ten tupej nos bez mrizky chladice. Cim ho dele pozoruji, tim mi prijde hezci.

        1. Dnešní cena Leafa 30kWh
          Dnešní cena Leafa 30kWh dle oficiálního ceníku , 858k Kč. Cena Tesly3 pokud vycházíme z nacenění Tesly S v Evorpě VS US bude 42k Eur = 113k Kč . Rozdil je tedy 277k Kč. A teď si vezmi jak drasticky rozdílné vozy dostaneš ať už ve výbavě nebo užitečnosti.

          1. V USA stojí TMS 70D 4×4
            V USA stojí TMS 70D 4×4 cash v základe bez doplnkovej výbavy $75k.
            To isté auto v Other Europe stojí 70 100 €.
            Základný TM3 má stať $35k. Ak bude cena v EU priamo úmerná cene TMS, TM3 bude stáť okolo 32 700 €, čo je podla aktuálneho kurzu 884k CZK.
            Rozdiel je iba 26k CZK v neprospech TM3!
            Pravdaže nikto nevie koľko bude stáť Leaf v čase dostupnosti TM3, ale teraz je ten rozdiel mizerne malý.

              1. Clu se samozřejmě vyhneš,
                Clu se samozřejmě vyhneš, při koupi Modelu S v EU se žádné další clo neplatí (a to je ten důvod, proč se Tesly finálně montují v Tilburgu, nižší clo…). Cena uváděná pro Other Europe je bez DPH, takže to ano, české DPH se k ní připočítat musí.

      2. Ajo lednici, ja si rikal
        Ajo lednici, ja si rikal proc mam tu rezervaci na teslu zrusit. Nevejde se mi tam moje lednice. Jinak pokud to beru vazne tak kufr Leafa zrovna moc velký není nehlede na to ze tesla ma i predni kufr coz leaf nema. Osobne bych radeji ten hlukoky zadni kufr+ predni kuft co ma tesla3 nez ten maly zadni co ma Leaf. Ale je pravda ze sem znacne neobjektivni a je mi vlastne uplne jedno kolik lednic muj kufr pojme, protoze tam hodlam vozit max par tasek z nakupu pripadne osobni veci na vylety. Pokud se mi posere lednice,tak si novou objednam z netu s az budu na strance „doprava“ zaskrtnu tam „PPL“ za 120kč a ne „Odobni odber“ za 0kč. Je to velky vydaj ale nejak to nas rodinny rozpocet utahne. Ale chapu ze typek s Leafem bude vysmaty a pofrci si s lednici v kufru dom.

  2. Hm, tak že by mne TM3
    Hm, tak že by mne TM3 nějak hodně oslnila se říct nedá. Uvidíme na parametry ve finále. Docela mne zklamalo to brutální sklo přes celou „bednu“, absence budíků ve výhledu řidiče (uvidíme co nabídnou ve finální verzi), docela malý kufr z blbým přístupem a pokud jsem dobře viděl, tak je v kufru nějaký prapodivný výstupek po levé straně(?)skoro jako v elektrickém Fordu… Protože nebydlím někde v Praze ani v Brně a ani mezi, nějaké nabíjení v jejich okolí nebo na dálnici mne totálně nezajímá a do zahraničí mne to vůbec netáhne, takže nějaké nabíjení pokud není v dosahu pro kohokoli v republice a jen pro minoritu je totálně o ničem byť „zadarmo“… Takže to vidím jako někdo kdo to už psal v jiném příspěvku. Nejdřív asi půjdu do Opel Ampea-E a možná jestli se nějak „klucí Teslácký“ do toho ještě opřou a vytuní to víc a naplní se trh a kdoví co ještě, a bude se to prodávat se zárukou i tady, do toho možná půjdu, ale protože je to pro ně i pro mne taaaaaaaak daleko, nechávám si vrátka otevřená…. 😉

    1. To brutální sklo se podle
      To brutální sklo se podle všeho bude dát změnit za plech, absence budíků ve výhledu řidiče, to je podle mne jen plus (už jsem to tu psal v jiném příspěvku, já osobně koukám za jízdy jen na rychlost a maximálně na otáčky motoru, ty u eauta nejsou potřeba)
      Kufr je hrozný, ale to snad během doby pochopí a dají do standardu kufr z Liftbacku, snad. Už to i zmiňoval nějaký řidič, že je to jen prototyp a výrobní verze budou asi jiné.

  3. Ne že bych potřeboval
    Ne že bych potřeboval pobočku se servisem zrovna v Cajzlově, ale Brno by mi bodlo:). I když Vídeň mám tak 90km:). Plánovány jsou tušm 3-4 Superchargry což mi na ČR stačí….ale zase v Brně by to bylo pro mě ekonomicky výhodné:).

    Mimochodem nevím podle čeho zrovna dal Irsko i o Singapuru mám pochybnosti jak jim tam navalili dardu za emise na Teslu… .To už to mohli dát do perspektivnějších míst…prej Novej Zéland…dyť tam skoro nikdo ani nežije… .

Napsat komentář