Společně s odhalením elektromobilu Tesla Model 3 se automobilka Tesla odhodlala k dalšímu důležitému kroku. Rozšířila svou působnost o dalších sedm zemí.
Elon Musk dnes v Los Angeles představil Tesla Model 3. Zarezervováno už ho podle posledních informací má přes 150 000 lidí.
foto: Tesla Motors
foto: Tesla Motors
Zájemci o elektromobil Tesla Model 3 z Brazílie, Indie, Jižní Koreje, Nového Zélandu, Singapuru a Irska si jej nyní mohou rezervovat.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Na elektromobil Tesla Model 3 už se stojí fronty po celém světě
Spolu s tím je jasné, že do stejných míst se brzy rozšíří také síť nabíjecích stanic Supercharger. A nejspíš i nabídka elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X (což bylo potvrzeno přímo od Elon Musk např. pro Nový Zéland).
Já jsem až moc
Já jsem až moc racionálně založený,nicméně musím se přidat k těm, co obhajují T3.Je na svou dobu přímo skvělá!!!
Mnoho lidí má auto hlavně na práci a až pak pro rodinu,je to i můj případ.Věřím, že zanedlouho se objeví i pick up či dodávka a to bude určitě také velkým trhákem hlavně v kombinaci s výhodami pro podnikatelé.
Tak a teď si kupte Leafa za
Tak a teď si kupte Leafa za 850k s 30kWh baterkou…
nooo víšco, LEAF je hnedle
nooo víšco, LEAF je hnedle k dispozici je o 200tacu levnejsi, s porádným kufrem do kterýho naložíš lednice narozdíl od TM3 a tu palubovku sice má mimozemskou ale alespon nejakou má, narozdíl od centrálního tabletu v TM3 😉
Tak nějak, až na to, že
Tak nějak, až na to, že Leaf bude levnější minimálně o 500 tis. Kč. Dnešní cena je 750 tis, a TM3 by dnes stála nějakých 1,2 mil. Kč.
Ohledně té palubovky jsem přemýšlel a mě se to třeba hodně líbí. K čemu vlastně potřebujete ty budíky pod volantem? Já osobně při řízení koukám JEN na rychlost a maximálně ještě na otáčkoměr. Vše ostatní je tam na nic. No a otáčkoměr jaksi eauto nepotřebuje, takže podle mně bohatě stačí rychloměr v levém horním rohu toho displaye.
no, ono ty ostatní
no, ono ty ostatní přístroje nejsou na nic – jsou důležité. Jen jako řidiči je nevnímáme pokud je vše v pořádku. Ale u TM3 se mi to prostě líbí všechno.
Neříkám, že nejsou
Neříkám, že nejsou důležité, ale není potřeba na ně koukat při jízdě každých 20 sekund. tj. stačí bohatě když se havarijní stav rozbliká na středovým panelu když je potřeba.
Citroen C4 picasso má také
Citroen C4 picasso má také všechny obrazovky na středu palubky, bál jsem se toho, ale tachometr hned pod hranou čelního skla je daleko více v zorném poli, nakonec je to příjemnější, než brejlit skrz volant. Já dávám trojce palec nahoru.
Toyota Yaris má taky vše
Toyota Yaris má taky vše uprostřed a nijak to neodvádí pozornost od výhledu, i když přiznávám že když s ní občas jedu tak je to nezvyk, ale při delší jízdě si člověk hned zvikne.
Ja tam teda vidim klasicke
Ja tam teda vidim klasicke budiky za volantem 🙂 https://www.toyota.cz/new-cars/yaris/index.json#
problem (podle me) neni ani tak v tom, ze je v prostredku, jako spis ve vysce – na videu vypada ten panel v T3 docela nizko a to jeste pisou, ze palubka je nizsi kvuli lepsimu vyhledu. Ostatne i v te C4 je (pokud si to nepletu s jinym autem) ukazatel rychlosti sice uprosred, ale v „kaplicce“ na vrcholu palubky.
Právě, že je na vrcholu
Právě, že je na vrcholu palubky ho dostava lepe do zorneho pole, nez kdyby byl za volantem.U TM3 mi neprijde nízko, jako spis blízko, mozna ze bude problem preostrovat do blizka. Nevim, necham se prekvapit.Pro mne je nejhezčí ten tupej nos bez mrizky chladice. Cim ho dele pozoruji, tim mi prijde hezci.
Tenhle model
Yaris
Tenhle model
Yaris
Dnešní cena Leafa 30kWh
Dnešní cena Leafa 30kWh dle oficiálního ceníku , 858k Kč. Cena Tesly3 pokud vycházíme z nacenění Tesly S v Evorpě VS US bude 42k Eur = 113k Kč . Rozdil je tedy 277k Kč. A teď si vezmi jak drasticky rozdílné vozy dostaneš ať už ve výbavě nebo užitečnosti.
Cena tesly3 ne 113k ale 1135k
Cena tesly3 ne 113k ale 1135k
V USA stojí TMS 70D 4×4
V USA stojí TMS 70D 4×4 cash v základe bez doplnkovej výbavy $75k.
To isté auto v Other Europe stojí 70 100 €.
Základný TM3 má stať $35k. Ak bude cena v EU priamo úmerná cene TMS, TM3 bude stáť okolo 32 700 €, čo je podla aktuálneho kurzu 884k CZK.
Rozdiel je iba 26k CZK v neprospech TM3!
Pravdaže nikto nevie koľko bude stáť Leaf v čase dostupnosti TM3, ale teraz je ten rozdiel mizerne malý.
No já tam ještě
No já tam ještě započítávám DPH + clo, cemuz se v EU nevyhnes. Amici maji sales tax v kazdem state jinaci ci dokonce nulovou.
Clu se samozřejmě vyhneš,
Clu se samozřejmě vyhneš, při koupi Modelu S v EU se žádné další clo neplatí (a to je ten důvod, proč se Tesly finálně montují v Tilburgu, nižší clo…). Cena uváděná pro Other Europe je bez DPH, takže to ano, české DPH se k ní připočítat musí.
dobrý!!!!
rád se zasměju
dobrý!!!!
rád se zasměju hned po ránu
navíc si myslím že ten druhej model bude kombík
Ajo lednici, ja si rikal
Ajo lednici, ja si rikal proc mam tu rezervaci na teslu zrusit. Nevejde se mi tam moje lednice. Jinak pokud to beru vazne tak kufr Leafa zrovna moc velký není nehlede na to ze tesla ma i predni kufr coz leaf nema. Osobne bych radeji ten hlukoky zadni kufr+ predni kuft co ma tesla3 nez ten maly zadni co ma Leaf. Ale je pravda ze sem znacne neobjektivni a je mi vlastne uplne jedno kolik lednic muj kufr pojme, protoze tam hodlam vozit max par tasek z nakupu pripadne osobni veci na vylety. Pokud se mi posere lednice,tak si novou objednam z netu s az budu na strance „doprava“ zaskrtnu tam „PPL“ za 120kč a ne „Odobni odber“ za 0kč. Je to velky vydaj ale nejak to nas rodinny rozpocet utahne. Ale chapu ze typek s Leafem bude vysmaty a pofrci si s lednici v kufru dom.
Jn, kdy by si dneska kupoval
Jn, kdy by si dneska kupoval pocitac za 20 000, kdyz si za dva roky bude moct koupit lepsi pocitac za 28 000…. logika jak noha…
Hm, tak že by mne TM3
Hm, tak že by mne TM3 nějak hodně oslnila se říct nedá. Uvidíme na parametry ve finále. Docela mne zklamalo to brutální sklo přes celou „bednu“, absence budíků ve výhledu řidiče (uvidíme co nabídnou ve finální verzi), docela malý kufr z blbým přístupem a pokud jsem dobře viděl, tak je v kufru nějaký prapodivný výstupek po levé straně(?)skoro jako v elektrickém Fordu… Protože nebydlím někde v Praze ani v Brně a ani mezi, nějaké nabíjení v jejich okolí nebo na dálnici mne totálně nezajímá a do zahraničí mne to vůbec netáhne, takže nějaké nabíjení pokud není v dosahu pro kohokoli v republice a jen pro minoritu je totálně o ničem byť „zadarmo“… Takže to vidím jako někdo kdo to už psal v jiném příspěvku. Nejdřív asi půjdu do Opel Ampea-E a možná jestli se nějak „klucí Teslácký“ do toho ještě opřou a vytuní to víc a naplní se trh a kdoví co ještě, a bude se to prodávat se zárukou i tady, do toho možná půjdu, ale protože je to pro ně i pro mne taaaaaaaak daleko, nechávám si vrátka otevřená…. 😉
Záruka na vozy Tesla platí
Záruka na vozy Tesla platí také v ČR už dnes.
To brutální sklo se podle
To brutální sklo se podle všeho bude dát změnit za plech, absence budíků ve výhledu řidiče, to je podle mne jen plus (už jsem to tu psal v jiném příspěvku, já osobně koukám za jízdy jen na rychlost a maximálně na otáčky motoru, ty u eauta nejsou potřeba)
Kufr je hrozný, ale to snad během doby pochopí a dají do standardu kufr z Liftbacku, snad. Už to i zmiňoval nějaký řidič, že je to jen prototyp a výrobní verze budou asi jiné.
Tomuhle říkám seriózní
Tomuhle říkám seriózní přístup k interiéru.
hele člověče dáváš ty
hele člověče dáváš ty odkazy do špatného řádku!!
Ne že bych potřeboval
Ne že bych potřeboval pobočku se servisem zrovna v Cajzlově, ale Brno by mi bodlo:). I když Vídeň mám tak 90km:). Plánovány jsou tušm 3-4 Superchargry což mi na ČR stačí….ale zase v Brně by to bylo pro mě ekonomicky výhodné:).
Mimochodem nevím podle čeho zrovna dal Irsko i o Singapuru mám pochybnosti jak jim tam navalili dardu za emise na Teslu… .To už to mohli dát do perspektivnějších míst…prej Novej Zéland…dyť tam skoro nikdo ani nežije… .
možná podle toho, že
možná podle toho, že Irsko je v současnosti jedna z nejrychleji ekonomicky rostoucích zemí na světě?
Jasně hned za Novým
Jasně hned za Novým Zélandem :)). Kdepak je vtom anglosaská lobby nic jiného. Ostatní státy jsou jinak vcelku OK a logické.
Tedy v Brně si stěžovat
Tedy v Brně si stěžovat na vzdálenost servisu, to teda ne 🙂 Vídeň kousek, to je jak jet do servisu na druhý konec Prahy ve špičce… Jo z Prahy, to je nejbližší servis zatím 4 hodiny daleko.
věřte, že brzy bude
věřte, že brzy bude servis i v té Praze. Pokrok nezastavíš… ))