Na elektromobil Tesla Model 3 už se stojí fronty po celém světě

Do odhalení levného elektromobilu Tesla Model 3 zbývá už jen několik hodin. U obchodů Tesla Store po celém světě se tvoří dlouhé fronty, aby si lidé mohli auto zarezervovat.

Už před několika hodinami čekalo ve frontě před Tesla Store v kanadském Montrealu na možnost rezervovat si elektromobil Tesla Model 3 přes 200 lidí. Nevadil jim ani hustý déšť.
foto: insideevs.com

Včera jsme informovali jaká asi bude odhadovaná cena, dojezd a specifikace elektromobilu Tesla Model 3. Teď je jasné, že většině lidí je to úplně jedno. Chtějí prostě svůj elektromobil značky Tesla Motors ať je jaký je.

První kdo začal stát frontu před obchodem Tesla Store byl před dnem a něco Australan Andreas Stephens. Postupně se k němu přidali nadšenci po celém světě. Fronty už se tvoří u obchodů Tesla v , Německu, Japonsku, Kanadě a dalších místech.

Je to podobné jako mánie kolem nového dílu Star Wars/Hvězdných válek nebo dalšího . Lidé bydlí před obchody ve stanech a neodradí je ani silný déšť nebo sálající slunce (dle lokace).

Elon Musk si aktuálně utwítnul, že dnešní/zítřejší odhalení Tesla Model 3 v Los Angeles bude pouze první část. „Druhá část, která posune věci na novou úroveň, proběhne blíže k začátku výroby auta,“ řekl doslova.

Poté dodal, že auto bude pochopitelně plně odhaleno, ale „některé důležité prvky budou přidány a některé se rozvinou“. Trochu tajemná zpráva potvrzuje, že Tesla Motors teď hraje o všechno a musí s celou věcí pracovat velice delikátně.

Tesla Model ☰ se má začít vyrábět na konci roku 2017, tedy za více než rok a půl. Mezitím se na trh dostane konkurenční Chevrolet Bolt a ostatní automobilky své elektromobily bezesporu dále zlevní/vylepší.

Tesla Model 3 musí mít něco, čím přitáhne víc než tisíce, desetitisíce nebo statisíce prvotních zájemců a nadšenců, kteří jsou ochotni vystát frontu jen aby si auto mohli mezi prvními zarezervovat. Což vůbec neznamená, že ho mezi prvními obdrží.

Na nedávnou anketu na webu CNBC, která se ptala „Složili byste zálohu $1000 na Tesla Model 3?“ odpovědělo z více než 12 000 hlasujících 55 % „Ano a určitě si auto koupím.“ a 21 % „Ano, ale nevím jestli si auto nakonec koupím“.

V reakci na to Elon Musk řekl, že možná budou muset navýšit výrobní plány. Ostatně, už teď se čile spekuluje o tom, zda si Model 3 zvládne během prvních 24 hodin zarezervovat přes 100 000 zákazníků.

37 Comments on “Na elektromobil Tesla Model 3 už se stojí fronty po celém světě”

    1. Jenze ty fronty se stoji
      Jenze ty fronty se stoji kvuli tomu, ze je to Tesla (nabozenstvi), ne kvuli tomu, ze je to elektromobil.
      Kdyby Toyota/VW/Chevrolet… ohlasila, ze za dva roky zacne neco dodavat (neukazala co) a chce prachy predem, tak tam nebude nikdo. A nejspis ani kdyby ukazali auto se stejnymi parametry za stejnou cenu.

          1. Například zdarma
            Například zdarma dobíjení za stejnou cenu. Bolt má tři displaye, panebože na co? Síla je v jednoduchosti a v čistotě provedení, to u Boltu není. Spíše mi případá že spousta lidí vzhlíží k Boltu jako k modle a zachránkyni. Kdy bude reálně na trhu to je taky otázka.

            1. Me jediny displej totalne
              Me jediny displej totalne mimo zorne pole moc idealni neprijde, zvlast pro provozni udaje jako rychlost. Pokud teda nemaji treba nejakou projekci na sklo nebo tak neco (na fotkach jsem to nevidel).

              Design je taky subjektivni vec, me prijde pro EDC auto praktictejsi tvar „fabia“ nez „limuzina“.

              Nevim, jestli modla a zachrankyne, ale vypada to jako auto, ktere bych si byl ochoten poridit. A da se ocekavat, ze na trhu bude vicemene vcas, prece jen Chevrolet ma s masovkou zkusenost. Jo, a nema fanaticke uctivace :))))

              1. Zatímco jiné automobilky
                Zatímco jiné automobilky si myslely, že někdy za 50 let nahradí spalovací motor elektromotorem a pojedou dál, Tesla pochopila, že přechod na principiálně nový pohon vžaduje víc. Musíte podpořit systém dobíjecích stanic, vybudovat kapacity na výrobu baterií a zejména musíte elektromobil dlouhodobě a seriózně vyvíjet a tak získávat cenné zkušenosti s elektropohonem. Kterákoliv ze stávajících automobilek k tomu měla daleko lepší podmínky než začínající Tesla. Ale neudělala to ani jediná.

                Jste zcela vedle. To není náboženství nebo fanatizmus. To je důvěra zákazníků, kterou si Tesla svou dlouhodobou prací vybudovala. Že to ostatní automobilky nemají, je jenom jejich chyba.

          2. Čím je lepší? Přeci
            Čím je lepší? Přeci 10ti lety vývoje elektropohonu, který Tesla podstoupila a ostatní ne. Cesty které ostatní hledají Tesla již dávno prošla. Je to stejné jako Toyota s hybridy. Dodneška nikdo nevyrobil hybridní systém lepší než Toyota. A to proto, že Toyota našla odvahu začít s vývojem o 10 let dříve než ostatní. O to je T3 lepší. Jestli si myslíte, že stačí porovnat čísla v prospektu a když jsou stejná, tak i výrobek je stejný, tak jste ještě nic nepochopil.

      1. Náboženství?? Ale kdepak.
        Náboženství?? Ale kdepak. To je důvěra, vybudovaná dlouholetou prací na vývoji elektropohonu, kterou zatím nikdo jiný nepředvedl. Ano, na Bolt by se takováto masová odezva nekonala. Ale důvodem není chybějící fanatizmus, ale chybějící dlouhodobý vývoj elektropohonu a z toho chybějící důvěra zákazníků, kteří budou reagovat teprve jak se povede finální produkt.

  1. Moc toho nerekli. Prototypy
    Moc toho nerekli. Prototypy maji blinkry jako predchozi Model S i X – to se jeste zmeni.
    Minimalni dojezd 344km (215mil). Moznost nabijet zdarma na Superchargerech. 115tis objednavek uz maji.

    Vylozene vadi mi sklo pres celou strechu. U levneho modelu zbytecne a hlavne prilis drahe na vymenu.

      1. Dělené by nevadilo. Naopak
        Dělené by nevadilo. Naopak bych uvítal panoramatickou otevíratelnou střechu. Jako má Model S, ale Xko má to sklo sice pěkné, ale nepraktické v případě rozbití. Člověk to neřeší dokud se mu nerozbije a pak rok nemusí jezdit s prasklinou, bo cena…

        BTW: Zajímalo by mne kolik stojí čelní sklo na Model S a na Model X.

  2. to zas bude sklamaných
    to zas bude sklamaných ludi, co o tom budu mlcat, a presvedčia samých seba a potom okolie ze maju uzasnu „vec“.

    ale beriem, toto halo po slovensky je.n.to.t, umoznuje aby podobne biznis pokusy na rozdiel od tych ktore boli/su na Slovensku a v Cechach, uspeli.

    Nakoniec da sa to tam, kde su peniaze.
    Takze rovnako ako schvalne dufam ze vyhraje Trump, dufam ze bude mat uspech 3-jka.

    Len je velka skoda, ze nie je mozne uspiet takto u nas,
    teda nam bude vzdy odchadzat kapital a otroci „veci“ nie ich producenti, budeme my.

  3. Představí jej dneska, ale
    Představí jej dneska, ale trochu jinde než jsme my = PDT. Ušetřím Vám počty 😉

    Takže u nás je to zítra v 5:15 ráno (doporučují 15 minut předem) a já začínám sledovat živý stream!

    Jsem moc zvědavý!

    >>ÚRYVEK MEJLU TESLY<< Don't forget that we'll be live streaming the Model 3 unveil event on Tesla.com beginning at 8.30pm PDT on March 31st. For the best experience, log on 15 minutes early. We can't wait to show you what we've been working on.

    1. podla mna je poradovnik na
      podla mna je poradovnik na teslu 3 na vsetky jeho verzie. zacne sa vyrabat za dva roky a to je kopec casu.
      za tu dobu mozes but zmenit rezervacku na SUV alebo ak by nahodou nebola taka moznost o com ja pochybujem tak si ju zrusis a zadas nanovo. zaloha je vratna az kym nenakonfigurujes auto do vyroby.

Napsat komentář