Theodophilus Chin sám sebe označuje za “automobilového manipulátora”. Předně je to zručný počítačový grafik, ale zároveň i obrovský automobilový nadšenec. Nové modely světových automobilek běžně na obrazovce počítače přetváří podle svých představ. Aktuálně si vzal do parády elektromobil Tesla Model S a udělal z něj kombík.
foto: Theodophilus Chin
Theodophilus Chin navrhnul nový Tesla Model ST, tedy kombi verzi elektromobilu Model S. V USA se takový typ vozu označuje jako “wagon”. Chin v podstatě především změnil celou záď vozu, zatímco předek nechal beze změny.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Cena elektromobilu Tesla Model S v Německu začíná na 72 000 euro
PROFIL: Elon Musk – muž, který se nebojí riskovat
ROZHOVOR: Otto Fabri – jediný Čech, který se podílí na vývoji elektromobilu Tesla Model S
Z výrazně sportovního Modelu S (ač s olbřími rozměry) je náhle něco, co připomíná spíš luxusní BMW. Je možné, že automobilka Tesla Motors kombi verzi Modelu S skutečně chystá? To uvidíme už za pár dnů na autosalonu v Detroitu.
Tam Tesla předvede jak pokračující práce na elektrickém CUV Model X, tak pravděpodobně i nové varianty Modelu S, včetně spekulované 120kWh baterií.
Líbil by se vám Model S jako kombík?
Nemá chybu – kde se dá
Nemá chybu – kde se dá sehnat 🙂
Ve verzi kombi zatím nikde.
Ve verzi kombi zatím nikde. Možná se objeví letos na detroitském autosalonu. Klasický Model S v Evropě nejblíž v Mnichově a Vídni, případně Paříž, Madrid, Londýn, Hamburg, Frankfurt, Eindhoven. A samozřejmě v USA.
Jako studie dobre, ale podle
Jako studie dobre, ale podle mne neni pro kombi az tak duvod. Model S ma diky dvema kufrum dostatek prostoru pro zavzadla a zvyseny odpor vzduchu by se podepsal na snizeni dojezdu.
Odpor vzduchu byl u starých
Odpor vzduchu byl u starých kombi oproti verzím sedan, liftback o nějakých Cx 0,02 vyšší. U nových vozů, které již zdaleka nepřipomínají pojízdné trezory a verze kombi mají svažující se záď, je zvýšení odporu vzduchu cca jen o Cx 0,01.
To nepředstavuje nijak dramatický rozdíl. Stejně tak nárůst hmotnosti. Co by ale narostlo by byl zadní zavazadlový prostor a zejména pak jeho skladnost a využitelnost. Přitom by si tato verze vyžádala jen malé náklady na vývoj a úpravu a Tesla by tak v krátkém čase za minimum investic vytvořila další zajímavou variantu pro zákazníky a rozšířila tak svojí modelovou řadu.
Překrásný návrh 🙂 pokud
Překrásný návrh 🙂 pokud s něčím takovím přijde i samotná Tesla tak to bude skvělé
Tak to je pecka .Další
Tak to je pecka .Další trumf v rukávu
krasa!
a v tej modrej navyse
krasa!
a v tej modrej navyse – juuj 🙂
Aky je vlastne teraz stav vyroby?
Kolko ks denne zvladaju?
p.
To se dozvime 11. unora, az
To se dozvime 11. unora, az vydaji zpravu o svych financich za posledni ctvrtleti 2012.
Odhadem více než 400 kusů
Odhadem více než 400 kusů týdně.