Na nedávném sektání investorů Tesla Motors v Počítačovém muzeu v kalifornském Mountain View se přítomní dozvěděli řadu zajímavostí. Mimo jiné i to, že firmu opouští dlouholetý finanční ředitel Deepak Ahuja.
foto: Tesla Motors
Deepak Ahuja (51) pracoval jako finanční šéf Tesla Motors posledních sedm let. „Práce v Tesla Motors byl nonstop adrenalinový zážitek,“ řekl Ahuja agentuře Reuters. Z firmy odchází z osobních důvodů, chce si splnit další životní cíle.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla Motors: nově dva motory a Autopilot
Tesla Model S – autopilot, závody dragsterů i ženské nadšení
Automobilce Tesla Motors bude Ahuja asistovat při hledání jeho náhrady. Zda odchází do Apple, to Ahuja neprozradil :). Není to ale pravděpodobné vzhledem k tomu, že lidé proudí spíše opačným směrem.
Nedávno se Tesle podařil husarský kousek, když ulovila šéfku náborové personalistiky společnosti Apple, velmi zkušenou Cindy Nicola. Ta předtím pracovala mimo jiné například pro herní společnost Electronic Arts.
Není bez zajímavosti, že v roce 2014 se podobný kousek podařil Applu, když zlákal tehdejší šéfku recruitmentu Tesla Motors, Lauren Ciminera. Ta už dnes ale v Apple nepracuje a rozvíjí svůj vlastní tajný projekt.
Zpátky k Tesla Motors. Elon Musk na setkání řekl, že finální verzi elektrického SUV Model X už pilně testuje, a že první dodávky by mohly začít během tří až čtyř měsíců.
Zároveň řekl, že slibovaný systém technologií Autopilot, který umožní částečně robotické/autonomní řízení elektromobilů Tesla Model S (a posléze nejspíš i Model X) by měl přijít všem majitelům aut v softwarovém updatu do konce června.
Jak se dívám na ty dveře
Jak se dívám na ty dveře a spojím si to se zkušenostmi s pátými dveřmi u Passata, Octavie a Felicie, tak jen doufám, že to někoho nepřerazí vejpůl, jak po pár letech odejde nějaký tlumič či protizávaží 🙂
mohli ich urobit ako na
mohli ich urobit ako na autobuse karosa, špsssssssklik.
zakladana otazka vesmiru a vsetkeho, preco ? (Irenko proc?) preco overenu technologiu dveri takto prekombinuju ? lebo medved na 4 je maco.
Protože je to prostě kúl
Protože je to prostě kúl a lidi mají rádi kúl věci. Jak prosté milý Vocne 😉
myslel som ze v cz sa pise u
myslel som ze v cz sa pise u z kruzkom. nieco ako v sr o s uokanom.
priklad: kôň, stôl, vôl, …
preklad vety: išôl sôm pô lesôe a uvidôl sôm tôm veveričku.
houby vevericka, drevokocur
houby vevericka, drevokocur 😀
ty dveře křídla to
ty dveře křídla to zabíjí, jejich designera bych vyhodil, i interiér Tesly S je jak z 60. let, hnus, HNUS!
přesto je Tesla můj jediný sen 🙂
ja bych ty křídla taky
ja bych ty křídla taky vyhodil, X by byl dřív jednodušší a lacinejší
Paklize je HNUS Vas jediny
Paklize je HNUS Vas jediny sen, mate asi zvlastni zivot
Něco jako estetický
Něco jako estetický masochista 😉
Moj sen, je vesmirna lod
Moj sen, je vesmirna lod Enterprise, a tiez pochadza z 60. rokov.
Problem je ze ju este nikto nepostavil, nechapem co je take zlozite na Warp pohone a inercialnych tlmicoch. tu na zemi ma to uz vazne nebavi, rad by som sa pozrel do nedalekej sustavy.
PS: Ustav z ktoreho som utiekol ma sidlo v Pezinku (volajte 155)
Model X bude levnější
Model X bude levnější než model S. V porovnání základních verzi obou aut.
jo? jaks na to přišel? ja
jo? jaks na to přišel? ja slyšel že má být o 10% dražší
Zasadne – zakladni cena
Zasadne – zakladni cena modelu X nemůže byt nizsi nez ctyrkolka Tesla S .
Tesla uz nekolikrat rikala
Tesla uz nekolikrat rikala ze bude drazsi nez Model S… A ja teda verim vic Tesle nez nejakemu hloupemu Anonymovi.
Kazdopadne nebude levnejsi,
Kazdopadne nebude levnejsi, bylo by to poprve v historii byznysu..Novejsi, inovativnejsi typ auta stejne znacky prodávat levneji..to nemá zadnou logiku..
Dražší bude, ale kdyby na
Dražší bude, ale kdyby na to v USA dávali stejnou dotaci jako kdysi na velká SUV s vysokou spotřebou, tak by bylo vlastně zadarmo.
Nevíte jakou asi na ten
Nevíte jakou asi na ten model X nasadí cenu? pod 55000 Euro to asi nebude, že?
Já osobně čekám cenu
Já osobně čekám cenu kolem 90 000 € cca 2 a půl milionu Kč
+75.000€
+75.000€
83.452,21 € Na tuti.
83.452,21 € Na tuti.
odhaduju ze o 5-10% vetsi
odhaduju ze o 5-10% vetsi nez na Model S – preci jen Model X bude vetsi nez Model S. Takze bych zakladni model videl na 70-73.000€ a s priplatky za Performance a s veskerou vybavou mozna i 120.000€. A jestli nejste podnikatel, tak si jeste pripocitejte DPH 🙂
Tesla X nebude zrejme vetsi,
Tesla X nebude zrejme vetsi, nez S. Je vyssi a asi ( podle vsech videii a poslednich foto ) o neco malo kratsi. Bude stejne jako S ve dvou provedenich, dle sily motoru.. Pristi mesic by se mely na of. strankach Tesly uz konecne objevit presne specifikace, takze jeste trpelivost. Bude zalezet na vybave – napr. jestli tazne zarizeni bude standart apod.. V nejlevnejsi verzi ocekavam podobnou cenu jako model S. V trochu lepsi, prijatelnejsi verzi s vykonnejsim motorem auto urcite nepujde , stejne jako model S, pod E 100 000. Samozrejme uz s DPH.
olovo hlinik med zinok
olovo hlinik med zinok lithium a ocel, k tomu plast guma a piesok (sklo), trochu kremiku a par vzacnych kovov. chemikalie ako h2so4 a h2o nemozno opomenut. lisovanie temperovanie zmontovanie. predchadzal navrh a testovanie odstranenie chyb a kopa byrokracie co je najvyssia polozka. ludi co nic nerobia treba totiz pravidelne zaplatit. obchody stoja ciele padaju takze cena bide vysoko. realne naklady za material neprekrocia 2000 eur a to som mozno prehnal. vyjma a akumulatora. komplikacia presneho chemickeho spracovania velkeho mnozstva materialu v titernom priestore da zabrat.
co je drahe su ludia. mzdy nekonecne v case a priestore.
ako zly prorok sa divim ze sa este firma drzi, maju skutocne velku podporu ludi. tu v europe sme skor realisti, asi preto ide take veci ozivit iba v usa 🙂 tu je to riziko s rozsudkom smrti.
sialenost. aky maju podiel, 1% ?
Vemte si prasek !!
Vemte si prasek !!
Vzal som si prasok do peciva.
Vzal som si prasok do peciva.
Dobre udelal..
Dobre udelal..
Ten ne! Prášek na praní
Ten ne! Prášek na praní přece!
pouzivam gel v kapsli
pouzivam gel v kapsli namiesto prasku, moze byt ?
omezení neandrtálci takto
omezení neandrtálci takto často mluví 🙂
Hallelujah..
Hallelujah..
A co teprve takový
A co teprve takový pazourek, už jen co stála energie na výrobu polotovarů, megalomanské přesuny hornin, potřeba vysokých teplot a tlaků, šílené exhalace… I země se třásla!
A jaký teď mají podíl? 0.0prd!