Štítek: web
Tesla Model 3 vystřelil návštěvnost webu Tesly
Zájem o automobilku Tesla měřený počtem návštěvníků jejího webu se zvýšil osmkrát po odhalení elektromobilu Tesla Model 3. Běhěm tří dnů poté zaznamenal web Tesla Motors sedm milionů návštěv.
Vídeňská MHD má nový web
Webová stránka www.wienerlinien.at je jednou z nejnavštěvovanějších webových stránek ve Vídni. Měsíčně ji navštíví až 400 000 lidí. Novou podobu jízdního řádu, vlastní správu ročních jízdenek, přímé propojení na sociální média a aktuální informace o výlukách, nejen to nabízí nový design a funkce webové stránky dopravního podniku Wiener Linien.
Google chce nainstalovat Android i do vašeho auta
Světy informačních technologií a automobilového průmyslu se začínají čím dál tím víc prolínat. Tesla si najímá bývalé šéfy Apple. Apple upravuje svůj operační systém iOS pro auta. A do aut se teď chce dostat i Google se svým mobilním systémem Android.
Tesla spouští čínský web, pokryje sedm evropských zemí a má skvělou značku
Celosvětová expanze americké automobilky Tesla Motors je v plném proudu. Nejen, že se aktuálně pere o cenu Auto roku 2014 a příští rok rozšíří kapacity o 35 000 aut. Navíc pilně buduje rychlodobíjecí stanice Supercharger v USA i Evropě. Díky tomu všemu patří značka Tesla mezi aktuálně nejtrendovější.
Eltis – evropský portál o městské mobilitě
Evropská unie klade na inovace v dopravě nemalý důraz. Už od roku 1998 proto provozuje online portál Eltis zaměřený především na městskou mobilitu. Přináší zajímavé novinky z celé Evropy i informacemi nabité případové studie.
Rozhovor: Jan Mittner, zakladatel serveru Jízdomat.cz
Spolujízda se v České republice pomalu dostává do všeobecného povědomí jako jedna z výhodných alternativ osobní dopravy. Server Jízdomat přinesl mezi hrstku existujících webů věnujících se spolujízdě poprvé plně profesionální zpracování i uživatelskou jednoduchost. A vyplatilo se mu to.
Dnes startuje kampaň Biopaliva frčí
Podle vládní novely budou muset distributoři a prodejci biopaliv spolu s pěstiteli již od ledna příštího roku prokazovat, že výroba a doprava biosložky probíhá v souladu s kritérii udržitelnosti. Nejenom pro širokou veřejnost ale i pro podnikatele v oboru se situace v oblasti biopaliv stává novým nařízením méně přehlednou. Kampaň Biopaliva frčí Českého sdružení pro biomasu si klade za cíl tyto nejasnosti a obavy rozptýlit.