Jubileum společensky ekologického projektu automobilky Škoda „Za každý prodaný vůz v České republice jeden zasazený strom“. Od roku 2007 bylo v České republice díky společnosti Škoda Auto vysazeno přes 500 000 stromů.
foto: Škoda Auto
TISKOVÁ ZPRÁVA
Tento počet odpovídá počtu nových vozů značky Škoda, které byly v letech 2007 až 2014 prodány v České republice. Jubilejní strom vysadili žáci Středního odborného učiliště Škoda Auto v areálu hlavního výrobního závodu společnosti v Mladé Boleslavi.
‚Za každý prodaný vůz v České republice jeden zasazený strom’ – projekt s tímto názvem běží již od roku 2007. Dosavadní bilancí tohoto ekologického projektu společnosti Škoda Auto je více než půl milionu nově zasazených stromků ve více než 50 městech a obcích České republiky.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Autosalon Frankfurt 2015: nová Škoda Superb Greeline
Jak se na advent sluší, je půlmiliontým stromkem stříbrný smrk, který ozdobí hlavní výrobní závod v Mladé Boleslavi.
„Péče o životní prostředí v České republice nám, jako domácímu automobilovému výrobci, leží na srdci,“ říká člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast personalistiky Bohdan Wojnar.
„Projekt ‚Za každý prodaný vůz v České republice jeden zasazený strom’ je velmi úspěšný. Ve společné iniciativě automobilky a jejich zaměstnanců bylo za posledních devět let vysazeno půl milionu nových stromků. Tím společně s našimi zaměstnanci poskytujeme aktivní a pro všechny viditelný příspěvek k trvalému zachování životního prostředí. Každý jednotlivý strom je symbolem úspěchu značky Škoda,“ dodává Wojnar.
Od roku 2007 zvyšuje akce české automobilky podíl zeleně v zemi. Nově vysazené stromky pomáhají městům a obcím v celé České republice.
Zvláštní důraz je přitom kladen na regiony, v nichž Škoda provozuje své výrobní závody. Jen v letošním roce bylo ve spolupráci s 22 lokálními partnery vysazeno 70 200 nových stromků – více než v kterémkoli roce předtím.
Od samého počátku se zaměstnanci výrobních závodů společnosti Škoda Auto aktivně zapojují do realizace akce. Podílí se jak na vyhledávání vhodných lokalit, tak i na samotné výsadbě.
Toto aktivní zapojení posiluje vztah zaměstnanců k místům, na kterých žijí a pracují. A to bylo od počátku důležitým cílem této akce.
Společensky ekologická akce je důležitou součástí široké společenské angažovanosti (Corporate Social Responsibility – CSR) české automobilky na svém domácím trhu. CSR společnosti je zaměřena na čtyři hlavní pilíře: dopravní bezpečnost, technické vzdělávání, podpora dětí a bezbariérová mobilita.
Do této oblasti však patří i rozsáhlý ekologický management a aktivní podpora regionů, v nichž má Škoda své výrobní závody.
Tohle je krásný příklad
Tohle je krásný příklad greenwashingu. A popravdě jsem dost překvapený, že to můj oblíbený Hybrid.cz takhle podporuje. Jeden strom za jedno auto toho bohužel moc nevykompenzuje. A navíc když to ještě Škodovka podává tak, že skoro řeší veškerý jejich ostatní negativní dopad… Sázení stromů jistě je chvályhodné, ale nelze to brát jako velká věc v kontextu milionů vyrobených aut Škoda.
Ubožáci z Boleslavi !
Ubožáci z Boleslavi ! Spalovací smradi !
Za každý vyrobený
Za každý vyrobený spalovák by jste měli vysadit 100 stromů a pořád by to nebylo dost. Jste ostuda elektromobility v ČR.
Trapné …
Trapné …
NĚMECKÉ VW ŠÁDE SE
NĚMECKÉ VW ŠÁDE SE SVÝMI STROMEČKY VYROBENÉ DÍZLY NEOSPRAVEDLNÍ !!
A REDAKCE HYBRID JAKKOLI JSTE ŠÁDE SPŘÍZNĚNI NECENZURUJTE DISKUZI, KDYŽ UŽ LEZETE … 😉
Pekne.A ten strom co zasadil
Pekne.A ten strom co zasadil Vaclav Havel v roce 1996 uz je pod kytkama, protoze pri rozsirovani haly za ucasti Vaclava Klause byl znicen na jeho miste je parkoviste 😉