Škoda Auto: elektromobilita se stává jedním z pilířů dalšího rozvoje - kvůli Číně

Jan Horčík - 20 Září 2017

Volkswagen pochopil, že budoucnost je v elektřině, a přizpůsobit se musí i jednotlivé jeho značky. To platí i pro Škoda Auto. Hlavním trhem pro elektromobily má být Čína.auto čínská vládní delegace navštívila Škoda AUto

Prof. Dr. Jochem Heizmann (vpravo), člen představenstva Volkswagen AG a prezident a předseda představenstva Volkswagen Group China a Bernhard Maier (vlevo), předseda představenstva společnosti Škoda Auto, přivítali čínského ministra průmyslu a informačních technologií, pana Miao Weie, na návštěvě v Mladé Boleslavi.
foto: Škoda

Čína je největším odbytištěm značky Škoda a automobilka chce do roku 2020 dodávky zákazníkům v Říši středu zdvojnásobit. To ale nepůjde jen tak - Čína zavádí přísné kvóty na podíl elektromobilů, které musí každá tam prodávající automobilka vyrábět. A dokonce už uvažuje o zákazu výroby a prodeje fosilních aut.

Toto je skutečně zlomový moment pro světový automobilový průmysl. V okamžiku, kdy něco takového byť i jen naznačí největší automobilový trh světa (ročně se v Číně prodá kolem 30 mil. aut), není už cesty zpět. Přizpůsobit se musí všichni.

V roce 2018 musí být 8 % všech nově vyrobených aut v Číně hybridních, plug-in hybridních nebo elektrických. O další rok později už to má být 10 % a v roce 2020 dokonce 12 %. Automobilky se k těmto kvótám staví odmítavě, ale čínská vláda neustoupí.

Není proto divu, že první elektromobil Škoda Vision E byl prezentován na autosalonu v Šanghaji a teprve později také v Evropě na autosalonu ve Frankfurtu.

Škoda Auto chce v rámci Strategie 2025 svou pozici na svém nejdůležitějším odbytišti - čínském trhu - nadále posilovat. Jako pilíře dalšího rozvoje podniku definovala česká automobilka oblasti elektromobility a digitalizace a v duchu zásad Průmyslu 4.0 průběžně investuje do svých výrobních závodů.

„Čína je pro společnost Škoda Auto největším trhem a důležitým pilířem našeho obchodního modelu. Minulý rok jsme našim zákazníkům v Číně dodali poprvé více než 300 000 vozů,“ říká Bernhard Maier, předseda představenstva společnosti Škoda Auto.

„V Číně orientujeme nabídku našich produktů individuálně dle požadavků a přání našich čínských zákazníků. Již v roce 2018 představíme dva nové modely, které budeme nabízet výhradně v Číně,“ dodává Maier.

Základem návštěvy čínské delegace je Memorandum o porozumění mezi vládou České republiky a vládou Čínské lidové republiky, podepsané v roce 2015, jímž se obě země zavázaly společně podporovat rozvoj průmyslu, zejména v oblasti informačních technologií.

Dohoda podporuje výměnu zkušeností mezi předními podniky obou zemí. Ministra Miao Weie doprovodili zástupci české vlády i čínské strany. Dobré vztahy společnosti Škoda Auto a Číny mají dlouhou tradici.

Již v roce 1936 tam společnost Škoda Auto provozovala pět zastoupení. V roce 2007 vstoupila česká automobilka opětovně na čínský trh a ve spolupráci se společností SAIC Volkswagen zde zahájila lokální výrobu modelu OCTAVIA.

Od roku 2010 je Čína největším trhem značky Škoda, který v roce 2013 zaznamenal miliontý prodaný vůz značky Škoda. V roce 2016 pak dosáhla automobilka s 317 100 prodanými vozy v Číně nového prodejního rekordu.

Už v únoru 2017, pouhých deset let po vstupu na čínský trh, předala společnost Škoda Auto čínskému zákazníkovi dvoumiliontý vůz. V následujících letech bude automobilka svou pozici v Číně dále posilovat.

Za tímto účelem bude značka spolu se svým partnerem, společností SAIC Motor Corporation, v příštích pěti letech investovat do rozvoje modelové palety více než dvě miliardy eur.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Prof. Dr. Jochem Heizmann, člen představenstva Volkswagen AG a prezident a předseda představenstva Volkswagen Group China a Bernhard Maier, předseda představenstva společnosti Škoda Auto, po odjezdu čínského ministra průmyslu a informačních technologií, pana Miao Weie, z Mladé Boleslavi: "Se z toho picnu Bernharde, ten šikmáč nás dokopal k elektrice. Co teď budeme s těma fabrikama na fosily dělat?"

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 54 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

žádná omluva, žádný dárek ;)

seznam.cz/zpravy/clanek/opravime-vam-chybu-tak-zve-skoda-ridice-do-servisu-kvuli-podvodu-dieselgate-37335

Podvod nazývaj chybou? Žádná chyba to není, byl to prachsprostej účelovej záměr a navíc to bez výměny součástek opravit nelze.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Off

Nabíjecí medvěd
https://mobile.twitter.com/BlantyreResort/status/653590698059563008/photo/1

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

off

Arnold si žehlí svoje resty, ukázal elektrickýho Hummra za teskného zvuku houslí...
https://www.facebook.com/arnold/videos/10155622282861760/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ta fotka je bozska :)) Simply clever
Stretli sa v zaslubenej zemi nizkych mzdovych nakladov :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V tom roce 2007 možná, ale v roce už 2017 ani náhodou, Čína už jde pár let americkou cestou obřího vnitřního trhu a co nejsilnější měny, co to jde při raketovém zadlužování.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no tak to je Vostuda jak Bouleslav že až v roce 2017 rudá komárská Čajna DONUTILA germánskou automobilku ŠÁDE dělat jednoduchý a pohodlně použitelný Elektromobily ;))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

blesk.cz/clanek/zpravy-svet/494931/z-merkelove-udelali-svini-protestujici-ji-zesmesnili-kanclerka-premita-o-chybach.html

:)))))))))))))))))))) prý fosilním dízlblejt šmejdům věřila....

"Volkswagen pochopil, že budoucnost je v elektřině,..."
Správně by to mělo znít:
Čína dupla Volkswagenu na koule a ten byl donucen pochopit, že budoucnost je v elektřině... ;-D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

souhlas
čínští soudruzi písknou a jde to

Ne vždy to, ale přináší pozitivní dopad.
http://insideevs.com/samsung-sdi-and-lg-chem-have-a-battery-problem-in-china-where-subsidies-were-redirected-to-lfp-type-cells/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele honza.t

Cukr a Bič ( dotace a sankce )
Dotace na prodej jsou mocné zaklínadlo.
ČÍNA Každý kupec dostane dotaci 16 000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 400 000 Kč.
Kdyby to v EU také začali nabízet To by jste viděli, jaké by se najednou děly změny .
https://www.garaz.cz/magazin/novinky/3002629-3-nejprodavanejsi-elektromobily-ktere-jeste-neznate

Sankce jsou účinným nástrojem jak donutit zkostnatělé vedení automobilky ke změně.
Čínská elektroofenziva zaskočila německé automobilky. Pokud nesplní stanovené kvóty, hrozí sankce
https://archiv.ihned.cz/c1-65788880-cinska-elektroofenziva-zaskocila-nemecke-automobilky

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dotace spotřebitelské tam jeli jen pár let a už je ruší.

Lepší je všeobecně nižší zdanění, a používat naopak na vytlačení nevhodných technologií sankce a speciální trestné danění.
Dotace bych používal jen při nějvětší krizi a jen výrobní, v případě že není státní výrobce, tak třeba na prvních 100 000 kusů kýmkoliv ve státě vyrobených s 10ti letou zárukou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vy jste očividně pěkněj maniak.

Proč, protože popisuju realitu? Vám evidentně nedochází co se vůbec děje :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Off

Leaf 2 nafocenej ze všech možných stran
https://electrek.co/2017/09/15/new-nissan-leaf-2018-gallery/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Skvělé. Mě se moc líbí. Kufr dostačující. Prostor vzadu vypadá malinký, ale za mě OK. Teď už jen počkat až budou trochu jeté za podobnou cenu jako dnes Leaf 1. Dávám tomu 2-3 roky :(.

Omlouvám se za off topic, ale komentář ke článku snad ani není potřeba. Jen jsem nevěděl, že škoda prodá nejvíce aut v číně (myslel jsem že Evropa je pro škodu pořád větším odbytištěm).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Evropa se nebere jako jeden trh, dokone v tomto případě tak neberou ani EU.

V Číně je teď nesmírný auto-boom, už se tam přestěhovalo spousta specialistů a firem z oboru. Na autosalónu v Šanghaji to bylo vidět na každém rohu. Byl tam doslova déšť novinek a elektrokonceptů. Některé z nich jsou hotové do produkce už příští rok. Kvalita zpracování šla prupudce nahoru, vyložených kopií ubylo. VW tam přesová část svého vedení z Volfsburgu a budou činit rozhodnutí rovnou tam.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a najednou to jde :) to je zajmavý vždyť VW se svým dokonale čistým dízlem ještě nedávno tvrdil že to nejde?? :)))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Z Merkelové udělali „svini“. Protestující ji zesměšnili, kancléřka přemítá o chybách :))))))

blesk.cz/clanek/zpravy-svet/494931/z-merkelove-udelali-svini-protestujici-ji-zesmesnili-kanclerka-premita-o-chybach.html

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
185.66.36.26