Robin M1 – levný Segway pro každého už i na českém trhu

Robin M1 elektrické vozítko

Na evropský trh přichází novinka roku 2012 – osobní transportér Robin M1, který je díky své skladnosti a nízké ceně dostupný široké veřejnosti. Nápadně se podobá slavnějšímu a hlavně výrazně dražšímu vozítku .

Elektrické vozítko Robin M1 vzdáleně připomíná americký Segway
foto: XRide Group s.r.o.

Robin M1 má kompaktní rozměry, a tak se dá snadno uložit do kufru. Na jedno nabití, které trvá 3 hodiny, může Robin M1 ujet až 30 km při maximální rychlosti 20 km/h – to ho předurčuje k využití při turistice, prohlídce míst či památek.

Hlavními výhodami jsou rozměry (celková šířka: 46,4 cm, celková výška: 115 až 140 cm, hmotnost: 20 kg) a jednoduchá ovladatelnost přizpůsobená pro pohyb na výstavách, skladnost při přesunu a moderní vzhled. Z tohoto důvodu se Robin M1 hodí např. i pro propagaci firemních služeb a produktů.

Elektrické vozítko Robin M1 lze doplnit různým příslušenstvím, jako například: mikrofon, držák na notebook, držák na golfové hole, reklamní banner, světelné efekty, polepy na míru.

Výhodou je i možnost propojení a ovládání transportéru chytrým telefonem. Robin M1 bude v prodeji od 12.3. za 55 400 bez DPH. Více informací o něm můžete najít na stránkách jeho distributora v ČR, XRIDE Group s.r.o.

Stejná společnost mimochodem na českém trhu distribuuje také pásové osobní vozítko .

tisková zpráva

14 komentářů u “Robin M1 – levný Segway pro každého už i na českém trhu”

  1. Srovnani Segway a Robin, to
    Srovnani Segway a Robin, to je jako srovnavat robotickou sekačku s kosou a nůší.. Tato čínská plastová krabička nedosahuje ani zčásti parametrů Segway. Od června t.r. navíc platí nová vyhláška, která tato „vozítka“ vylučuje z dopravy jak na chodníku tak na silnici.

    1. Ja teda neviem, ale toto mi
      Ja teda neviem, ale toto mi príde ako pardon za výraz, zbytočná hromada šrotu (tak ako tri spojky v systéme Voltec). Ono to síce je efektné, ale pamätajte, že v jednoduchosti je krása. Keď teda mať vozidlo s dvomi kolesami, prečo nie radšej elektro-kolobežku, ktorá dokáže vyvinúť rovnakú rýchlosť s motorom štvrtinového výkonu? Veď veľké množstvo energie sa u segwaya využíva len k samotnému držaniu rovnováhy.

  2. Koupil jsem si elektrickou
    Koupil jsem si elektrickou koloběžku přes AUKRO za 1500,- a je to skvělé ježdění.
    Všem doporučuji vyzkoušet, mohla by být sice lehčí a s většími koly, ale i ta je to super.

    55k za tohle vozítko je pořád ještě hodně pro běžné lidi, ale už to není úplně nereálné. Sranda je, že cena Segway i tohohle vzítka je prostě přemrštěná. Jde jen o to jestli se najde dost lidi kteří si to začnou bastlit sami a nebo dělat maloseriově a tím stlačí ceny na přijatelnou úrověň pro masovější rozšíření. Samotné jezdítko nemůže být nic zázračně složitého – trocha plastu pár trubek dvě kolečka nějaké gyroskopy řídící jednotka a baterie. Cena materiálu v malých seriích odhadem do 7000,- s prací a obchodní marží by mohl být konečná okolo 15000,- Jenže to je pro dnešní obchodníky málo, oni chtějí mnohem víc trhat.

    Takže asi ještě zůstaneme na několik let u elektrokol i tak je to mnohem lepší než být Závysláci Ropáci.

      1. Nereagoval bych, ale málo
        Nereagoval bych, ale málo platné, v titulku je inzerováno „levný Segway pro k a ž d é h o“, takže i když vím kolik stál „originál“, tak přece jen i když cena tohoto „lidového“ je pouze zlomkem, není paušálně ale spíše přehnaně, cenou “ pro každého“. Kdyby bylo napsáno pouze pro mnohé, tak prosím.

Napsat komentář