Představen nový Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid

Jan Horčík - 08 Únor 2019

Nový facelift Volkswagenu Passat platí také pro verzi do zásuvky. Zvětšila se baterie, a tedy i dojezd na elektřinu.auto plug-in nový Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid

Nový Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid dojede na elektřinu dál, k dispozici bude v druhé polovině letošního roku.
foto: Volkswagen

Nový Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid přichází pro rok 2019 s o 31 % větší baterií (13,0 kWh místo 9,9 kWh). Tím se elektrický dojezd zvýšil k 55 km dle metodiky WLTP.

Předprodej nového Passatu začne v květnu, dodávky pak v srpnu. Zatím není jasné, zda to platí i pro plug-in hybridní verzi. Auto nabídne výkon 160 kW díky 1,4l 110kW přeplňovanému motoru a 85kW elektromotoru.

Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid

Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid
foto: Volkswagen

Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid

Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid
foto: Volkswagen

Palubní nabíječka má výkon 3,6kW a nabije auto z nuly do plna během čtyř hodin (přes wallbox). Spíše to ale bude pět hodin, protože nabíjecí výkon z běžné zásuvky je reálně 2,3 kW.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Původní Passat GTE začínal na 1,01 milionu. Doba pokročila, platy se zvedly, trochu větší baterie, tak tipuji, že v květnu uvidíme základ za 1,1 milionu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No on hlavně v původní verzi nebyl prakticky žádný cenový rozdíl mezi Passatem a Golfem.

Obrázek uživatele Jan_Vejbor

Pěkné, už se to blíží Ampeře představené před 9 lety! Škoda, že nabíječ je stále pomalý, plusem je celkově větší auto a pět míst...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano, moyna jste si mohl vsimnout za auta jsou v zasade podobna poslednich x desetileti....

Dovolil jsem si clanek necit bo je to stale jen spalovak. Ano je trend dneška, respektuji to. A takove auto je zbytecne slozite. Cena? Nechme se preqapit....

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

když to ujede na 13kWh baterku 55km tak je spotřeba 24kWh/100km...to je trošku moc ne ?? čekal jsem tak 16-18 no

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jenom na elektřinu tím reálně nikdo jezdit nebude.
Na Západě kde na to jsou největší pobídky a dotace, to dokonce některé firmy nakupují do flotil a nikdy nenabíjejí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Plug-in hybridy nedovoluju klesnut baterke pod uroven nabitia okolo 13-15%, vtedy sa vzdy zapne spalovaci motor a jazdi sa uz len v hybridnom rezime. Preto z hrubej kapacity 13kWh bude vyuzitelnych len nieco nad 11kWh. Takze spotreba bude skor okolo 21kWh/100km, co je uplne normalne pre auto velkosti Passatu.

A hlavne PHEV nevedia kurit na bateriu, takze kazde PHEV ma v nasich zemepisnych sirkach cca pol roka nastartovany spalovak kvoli kureniu, aj ked ma na plno nabitu bateriu.
Mozno do niektorych ide namontovat nezavisle kurenie, ale zase na naftu, ci benzin podla druhu spalovacieho motora.

Tak nevím jak VW, ale BMW i8 umí normálně topit a chladit z baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak ty pluginy vzdycky maji spotrebu na km relativne velkou v EV modu....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Motor 1,4L/110kW to bude mať kua životnost :D

Mám na 1.4 tsi cng najeto aktuálně 412tis km a pořád bez zásadní opravy, stále první turbo. Hromada svíček, tři spojky, druhý alternátor.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Že se nestydíš tohle provozovat, koukej to dát do šrotu :)

Už je na prodej a tři zájemci ve frontě. Levný auto s levným provozem.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak naštěstí 1,4 už má VW dlouhodobě v provozu, tak ji umí vyrábět špičkově.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vtipný je newspeak na stránkách VW, který nikoho nezaráží "Nový Passat- poslední vozy skladem" :-)

První jízda KIA NIRO EV
https://auto.idnes.cz/redir.aspx?c=A190103_174618_automoto_vok&x=socialky_android_z

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to je bomba toto je vidět že VW nespí už se těším na nějaký reálný test totoho vozu.

Denní ježdění na elektřinu, výkon elektromotru skvělý a hlavně konec nervování se u nabíječek viz. minulá diskuze.

A bude to stát pravděpodobně méně, než obdobný elektromobil, tažné kombi co víc chtít?

Až to budou dělal v Superbu, tak jim lidi utrhají ruce.

Jen ta palubní nabíječka mohla být silnější ,ale konec článku je poněkud pro neznalé zavádějící, když si k tomu pořídíte kabel od 5000 Kč tak si můžete nabíjet i výkonem 3,6kW z běžné zásuvky, jen je třeba mít tu zásuvku dobře udělanou.

3,6kW z běžné zásuvky teoreticky jde. Je to 16A, na což by měla být zásuvka stavěna.

Dle mých zkušeností (Smart, Ion) je to už ale trochu "o držku". Pokud nemáte všechno na 100%, tak už se přechody dost značně hřejí. Konkrétně u Smarta jsem se spálil o ty dva "bodce" na zástrčce. A časem taková zásuvka bude rychleji degradovat.

Pokud nepotřebuji nutně rychle dobíjet, raději omezuji na 10A.

Obrázek uživatele M.Krupka

Sehnal jsem si starou kovovou zásuvku s porcelánovým vnitřkem. Možná bude více odolávat.
Prodejce EV by měl nabízet k autům i wallbox, jako volitelný doplněk. Jinak máte pravdu 16A je na běžnou plastovou zásuvku na dlouhodobé používání moc.

Ten porcelan je zbytecny. Kdyz se kontakty zahrivaji na takovou teplotu ze vam tavi plast, tak je neco spatne. Prechodovy odpor dela prechodove ztraty. Sice to ten porcelan vydrzi, ale uskvari se kabel s izolaci a med popraska. Dejte si tam modrou kempingovou zasuvku ktera je pro trvalych 16A a 1x230V. Je mensi nez 3x400V zasuvka. A delaji se redukce na Schuko abyste mohl nabijet i jinde.
Edit: pro ilustraci zde.
www.e1.cz/produkt/1206131-vidlice-pce-16a-3p-ip44-013-6?t=popis

Porculánové zásuvky, vypínače apod. stále vyrábí firma www.mulier.cz ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ale oni ho snad vsichni nabizi. Resp. nenapada me zadny, ktery ne.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Mam 16A a na koncovku jsem si dal 5kolik 16A a nabijim.doma z 3fazoveho rozvodu. Nic se nehreje.

---

Citroen C Zero,Nissan eNV200, Fotovoltaiky 2x30kW
Elektro-skutr-kolobezka-lod-hausboat ostrovni system
Elektrina nejsou jenom uspory. Je to volba, svoboda a zivotni styl. Take byt zodpovednejsi k zivotnimu prostredi.

VW Pasat i golf v provedení PHEV jsou tu už dávno a nic moc zájem.
Nedávno golf zmizel i z nabídek a teď Pašíkovi zvětšili baterku a dělají z toho senzaci. Kdyby alespoň el.motor poháněl zadek a bylo by to 4x4.
Pokud nabijí na 16A za 4 hod., pak na 10A to není 5 hod., jak je chybně uvedeno koncem článku. Asi nepůjde o využitelnou, ale celkovou kapacitu baterie, takže to při 16A bude rychleji, možní za 3 hod.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Golf je stažen z důvodu poptávky převyšující výrobní kapacity.. Nevím kde berete info o "nic moc zájmu"..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je dost absurdní důvod. Nestíhám uspokojovat své zákazníky, tak se na to vykašlu a jdu dělat něco jiného.

Přesně tak.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele M.Krupka

Sladit tři spojky dává celkem zabrat i inženýrům z Volkswagenu. Větší baterie byla nutností z důvodu snížení flotilových emisí.

např. Outlander.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolBUS2BUSAmper 2019Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC Group
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?