Nový facelift Volkswagenu Passat platí také pro verzi do zásuvky. Zvětšila se baterie, a tedy i dojezd na elektřinu.
foto: Volkswagen
Nový Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid přichází pro rok 2019 s o 31 % větší baterií (13,0 kWh místo 9,9 kWh). Tím se elektrický dojezd zvýšil k 55 km dle metodiky WLTP.
Předprodej nového Passatu začne v květnu, dodávky pak v srpnu. Zatím není jasné, zda to platí i pro plug-in hybridní verzi. Auto nabídne výkon 160 kW díky 1,4l 110kW přeplňovanému motoru a 85kW elektromotoru.
foto: Volkswagen
Palubní nabíječka má výkon 3,6kW a nabije auto z nuly do plna během čtyř hodin (přes wallbox). Spíše to ale bude pět hodin, protože nabíjecí výkon z běžné zásuvky je reálně 2,3 kW.
Původní Passat GTE začínal na 1,01 milionu. Doba
Původní Passat GTE začínal na 1,01 milionu. Doba pokročila, platy se zvedly, trochu větší baterie, tak tipuji, že v květnu uvidíme základ za 1,1 milionu.
No on hlavně v původní verzi nebyl prakticky žádný
No on hlavně v původní verzi nebyl prakticky žádný cenový rozdíl mezi Passatem a Golfem.
Pěkné, už se to blíží Ampeře představené před 9
Pěkné, už se to blíží Ampeře představené před 9 lety! Škoda, že nabíječ je stále pomalý, plusem je celkově větší auto a pět míst…
Ano, moyna jste si mohl vsimnout za auta jsou v zasade podobna
Ano, moyna jste si mohl vsimnout za auta jsou v zasade podobna poslednich x desetileti….
Dovolil jsem si clanek necit bo je to stale jen spalovak. Ano
Dovolil jsem si clanek necit bo je to stale jen spalovak. Ano je trend dneška, respektuji to. A takove auto je zbytecne slozite. Cena? Nechme se preqapit….
když to ujede na 13kWh baterku 55km tak je spotřeba
když to ujede na 13kWh baterku 55km tak je spotřeba 24kWh/100km…to je trošku moc ne ?? čekal jsem tak 16-18 no
Tak ty pluginy vzdycky maji spotrebu na km relativne velkou v
Tak ty pluginy vzdycky maji spotrebu na km relativne velkou v EV modu….
Plug-in hybridy nedovoluju klesnut baterke pod uroven nabitia
Plug-in hybridy nedovoluju klesnut baterke pod uroven nabitia okolo 13-15%, vtedy sa vzdy zapne spalovaci motor a jazdi sa uz len v hybridnom rezime. Preto z hrubej kapacity 13kWh bude vyuzitelnych len nieco nad 11kWh. Takze spotreba bude skor okolo 21kWh/100km, co je uplne normalne pre auto velkosti Passatu.
A hlavne PHEV nevedia kurit na bateriu, takze kazde PHEV ma v
A hlavne PHEV nevedia kurit na bateriu, takze kazde PHEV ma v nasich zemepisnych sirkach cca pol roka nastartovany spalovak kvoli kureniu, aj ked ma na plno nabitu bateriu.
Mozno do niektorych ide namontovat nezavisle kurenie, ale zase na naftu, ci benzin podla druhu spalovacieho motora.
Tak nevím jak VW, ale BMW i8 umí normálně topit a chladit
Tak nevím jak VW, ale BMW i8 umí normálně topit a chladit z baterky.
Jenom na elektřinu tím reálně nikdo jezdit nebude.
Na
Jenom na elektřinu tím reálně nikdo jezdit nebude.
Na Západě kde na to jsou největší pobídky a dotace, to dokonce některé firmy nakupují do flotil a nikdy nenabíjejí.
Motor 1,4L/110kW to bude mať kua životnost 😀
Motor 1,4L/110kW to bude mať kua životnost 😀
Tak naštěstí 1,4 už má VW dlouhodobě v provozu, tak ji
Tak naštěstí 1,4 už má VW dlouhodobě v provozu, tak ji umí vyrábět špičkově.
Mám na 1.4 tsi cng najeto aktuálně 412tis km a pořád bez
Mám na 1.4 tsi cng najeto aktuálně 412tis km a pořád bez zásadní opravy, stále první turbo. Hromada svíček, tři spojky, druhý alternátor.
Že se nestydíš tohle provozovat, koukej to dát do šrotu 🙂
Že se nestydíš tohle provozovat, koukej to dát do šrotu 🙂
Už je na prodej a tři zájemci ve frontě. Levný auto s
Už je na prodej a tři zájemci ve frontě. Levný auto s levným provozem.
Vtipný je newspeak na stránkách VW, který nikoho
Vtipný je newspeak na stránkách VW, který nikoho nezaráží „Nový Passat- poslední vozy skladem“ 🙂
První jízda KIA NIRO
První jízda KIA NIRO EV
https://auto.idnes.cz/redir.aspx?c=A190103_174618_automoto_vok&x=socialky_android_z
Tak to je bomba toto je vidět že VW nespí už se těším
Tak to je bomba toto je vidět že VW nespí už se těším na nějaký reálný test totoho vozu.
Denní ježdění na elektřinu, výkon elektromotru skvělý a hlavně konec nervování se u nabíječek viz. minulá diskuze.
A bude to stát pravděpodobně méně, než obdobný elektromobil, tažné kombi co víc chtít?
Až to budou dělal v Superbu, tak jim lidi utrhají ruce.
Jen ta palubní nabíječka mohla být silnější ,ale konec článku je poněkud pro neznalé zavádějící, když si k tomu pořídíte kabel od 5000 Kč tak si můžete nabíjet i výkonem 3,6kW z běžné zásuvky, jen je třeba mít tu zásuvku dobře udělanou.
VW Pasat i golf v provedení PHEV jsou tu už dávno a nic moc
VW Pasat i golf v provedení PHEV jsou tu už dávno a nic moc zájem.
Nedávno golf zmizel i z nabídek a teď Pašíkovi zvětšili baterku a dělají z toho senzaci. Kdyby alespoň el.motor poháněl zadek a bylo by to 4×4.
Pokud nabijí na 16A za 4 hod., pak na 10A to není 5 hod., jak je chybně uvedeno koncem článku. Asi nepůjde o využitelnou, ale celkovou kapacitu baterie, takže to při 16A bude rychleji, možní za 3 hod.
Sladit tři spojky dává celkem zabrat i inženýrům z
Sladit tři spojky dává celkem zabrat i inženýrům z Volkswagenu. Větší baterie byla nutností z důvodu snížení flotilových emisí.
např. Outlander.
např. Outlander.
Golf je stažen z důvodu poptávky převyšující výrobní
Golf je stažen z důvodu poptávky převyšující výrobní kapacity.. Nevím kde berete info o „nic moc zájmu“..
To je dost absurdní důvod. Nestíhám uspokojovat své
To je dost absurdní důvod. Nestíhám uspokojovat své zákazníky, tak se na to vykašlu a jdu dělat něco jiného.
Přesně tak.
Přesně tak.
3,6kW z běžné zásuvky teoreticky jde. Je to 16A, na což
3,6kW z běžné zásuvky teoreticky jde. Je to 16A, na což by měla být zásuvka stavěna.
Dle mých zkušeností (Smart, Ion) je to už ale trochu „o držku“. Pokud nemáte všechno na 100%, tak už se přechody dost značně hřejí. Konkrétně u Smarta jsem se spálil o ty dva „bodce“ na zástrčce. A časem taková zásuvka bude rychleji degradovat.
Pokud nepotřebuji nutně rychle dobíjet, raději omezuji na 10A.
Sehnal jsem si starou kovovou zásuvku s porcelánovým
Sehnal jsem si starou kovovou zásuvku s porcelánovým vnitřkem. Možná bude více odolávat.
Prodejce EV by měl nabízet k autům i wallbox, jako volitelný doplněk. Jinak máte pravdu 16A je na běžnou plastovou zásuvku na dlouhodobé používání moc.
Ale oni ho snad vsichni nabizi. Resp. nenapada me zadny, ktery
Ale oni ho snad vsichni nabizi. Resp. nenapada me zadny, ktery ne.
Mam 16A a na koncovku jsem si dal 5kolik 16A a nabijim.doma z
Mam 16A a na koncovku jsem si dal 5kolik 16A a nabijim.doma z 3fazoveho rozvodu. Nic se nehreje.
Porculánové zásuvky, vypínače apod. stále vyrábí firma
Porculánové zásuvky, vypínače apod. stále vyrábí firma http://www.mulier.cz 😉
Ten porcelan je zbytecny. Kdyz se kontakty zahrivaji na
Ten porcelan je zbytecny. Kdyz se kontakty zahrivaji na takovou teplotu ze vam tavi plast, tak je neco spatne. Prechodovy odpor dela prechodove ztraty. Sice to ten porcelan vydrzi, ale uskvari se kabel s izolaci a med popraska. Dejte si tam modrou kempingovou zasuvku ktera je pro trvalych 16A a 1x230V. Je mensi nez 3x400V zasuvka. A delaji se redukce na Schuko abyste mohl nabijet i jinde.
Edit: pro ilustraci zde.
http://www.e1.cz/produkt/1206131-vidlice-pce-16a-3p-ip44-013-6?t=popis