Podpora biopaliv není u značky Peugeot nic nového. Už dnes mohou všechny benzinové motory francouzské automobilky jezdit na E10, všechny diesely (a také ty od Citroenu) zase na bionaftu B30. Nově však Peugeot uvádí svůj model Peugeot 308 s flexfuel motorem schopným „sežrat“ i bioethanol E85. Peugeot 308 BioFlex využívá stejný 1,6l čtyřválec s výkonem 110 koní jako model 307 SW BioFlex. Navíc je nová 308 vybavena novými 16″ pneumatikami Michelin Energy Saver, které mají snížit spotřebu paliva až o 0,2 l/100 km. V prodeji je pětidveřová hatchback verze v cenách od 20 600 euro.
Související články
13 Comments on “Peugeot 308 BioFlex – jízda na ethanol”
Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
kdyby tak frantici vymysleli
kdyby tak frantici vymysleli jak jezdit na PRD nova pohonna hmota a nikdy nedojde a bylo by vyreseno snad se jim to jednou povede hodne stesti
já jsem někde slyšel, že
já jsem někde slyšel, že se dá jezdit i na tuk z kuřat… 🙂
Napiš jim o tom do Peugeotu
Napiš jim o tom do Peugeotu a třeba dostaneš 308čku zdarma:)
Já už jsem na tuk zkoušel
Já už jsem na tuk zkoušel jezdit, ale není to jednoduché, žere to ještě méně jak na naftu, ale musel by se pořádně upravit palivový systém. Byl to jen takový pokus jestli to jde. Byl to mix nafty benzínu a toho tuku, vše bylo rozpuštěno a zahřáto na teplotu cca 70 stupňů. Jen ta drbačka ráno s rozpouštěním té směsí a připojováním hadic do kanystrů, ale jelo to…
Bioethanol je vlastně
Bioethanol je vlastně odpadní látkou a příměsí do paliv opravdu klesne cena pohoných hmot. To se v dnešní době docela vyplatí a Peugeot 308 získal i v této oblasti ocenení za nejnižší spotřebu 3,13l/100km což zatím drží platný světový rekord. každý chceme ušetřit a frantíci to dělají dobře..
Tak malou spotřebu mají?
Tak malou spotřebu mají? To se mi ani nechce věřit..
Pro mě je také spotřeba
Pro mě je také spotřeba hlavním ukazatelem, ale je pravda že jsem někde četl že 308 vyhrála v prestižní ceně německa zlatý volant a navíc firemní auto roku a po pravdě vyhrát tyhle soutěže v německu už něco znamená. Mimo ekologické hledisko měla 308 vždy dobré jízdní vlastnosti a co ocení i manželky, z Peugeotů bylo vždy dobře vidět.
Na spotřebu a kvalitu
Na spotřebu a kvalitu kouká asi každý a německé ocenění má opravdu váhu. Je pravda že 308 je už dlouhou dobu držák a ozkoušený model, ted může těžit. Sám jsem s ní jezdil jako s firemním autem a byla veliká spokojenost. Motor má skvělý chod, dobré řazení a pocit z interiérua jízdy je velmi příjemný. Ani se ocenení nedivím.
Díky za info, o cenách v
Díky za info, o cenách v nemecku se tady člověk ani pořádně nedozví a určitě to má velikou váhu. plno kilometrů…ahoj
to zírám, do frantíku
to zírám, do frantíku bych to teda neřekl, nikdy jsem je nějak zvlášť nemusel, ale ta 308čka je supr 🙂
Je to pravda pravdoucí.Já
Je to pravda pravdoucí.Já 308čku mám a opravdu to nežere. Měl jsem před tim Golfa, spotřeba byla očividně mnohem vyšší celkově jsem s Peugeotem jsem spokojenější..
Na čo je to dobré? Našli
Na čo je to dobré? Našli sa nejaké veľké ložiská ethanolu? Za chvíľu bude mať ľudstvo problé zohnať potraviny a kde potom budeme brať ten bioethanol????
Mozna kdyby se omezilo
Mozna kdyby se omezilo celosvetově chlastaní konzumního alkoholu ze by se naslo mistečko i pro ethanol :))