Honda Jazz Hybrid – nejlevnější hybrid v Japonsku

ohlásila, že nový bude doma v prodávat od 1,59 mil. jenů (v přepočtu asi 340 000 Kč). Půjde tak o nejlevnější na tamním trhu.   

Honda Jazz Hybrid Honda Jazz Hybrid Honda Jazz Hybrid

Honda očekává, že měsíčně se prodá asi 5600 kusů nového modelu. Hlavní konkurenci přitom představují klasická benzinová malá auta ostatních výrobců, ale také připravovaný malý značky . Tím bude pravděpodobně .

Přeodbjednávky nového malého hybridu v Japonsku už podle automobilky dosáhly téměř 10 000 kusů. I tak je ale Honda stále na trhu hybrid výrazně zastíněna konkurenční automobilkou Toyota. Její se stal synonymem hybridních, nebo obecně .

Mezitím se sice Honda snaží ukousnout větší část trhu, ale nedaří se jí to. , přímý konkurent , se prodává výrazně méně. Prius přitom v Japonsku zůstává dlouhodobě nejprodávanějším autem, a to i díky vládním dotacím.

Podle japonských měřících standardů má Jazz Hybrid oficiální papírovou spotřebu 3,3 l/100 km, podobně jako Insight. V chce Honda uvést během roku 2011. Přemýšlí se také o uvedení v , ale zatím nebylo definitivně rozhodnuto.

4 Comments on “Honda Jazz Hybrid – nejlevnější hybrid v Japonsku”

    1. Jde o údaj počítaný
      Jde o údaj počítaný podle japonských standardů, které jsou založené na jiné metodice. Jinde jsem však našel údaj pro Japonsko 61 MPG, což dává 3,8 l/100 km. Nicméně máte pravdu, že podle evropských norem je kombinovaná spotřeba Hondy Insight 4,4 l/100 km.

  1. Ak by to ponukli v tej cene
    Ak by to ponukli v tej cene na Slovensku, alebo v CR a malo to skutocne spotrebu 3,3l, tak by sa to stalo urcite jedno z najpredavanejsich aut. Otazka je, ako dokazu tu cenu dostat tak nizko. Ze by pouzivali nejake olovene baterie? Alebo sa to bude vyrabat v Cine? Alebo je to auto na jedno pouzitie? Hmmmm….

    1. Jde o domácí cenu, tj. za
      Jde o domácí cenu, tj. za tolik se auto bude prodávat v Japonsku. Je jasné, že než bude vyrobeno a dopraveno do Evropy, bude to stát něco navíc. Co se týká spotřeby, jde o údaj udávaný podle japonských národních norem. Ten obvykle bývá vyšší než v případě evropských. Na jedno použití tohle auto ale určitě není :).

Napsat komentář