Nové nabíječky Tesla Supercharger budou u Českých Budějovic a Ústí nad Labem

Jan Horčík - 22 Červenec 2019

Tesla chystá další zahušťování sítě nabíjecích stanic Tesla Supercharger. Nové přibudou také v Česku.auto mapa nabíjecích stanic Tesla Supercharger

Mapa nabíjecích stanic Tesla Supercharger ukazuje kromě stávajících i plánované stanice.
foto: Tesla

V České republice jsou majitelům elektromobilů značky Tesla k dispozici zatím tři nabíjecí stanice Supercharger - v Praze, Olomouci a Vystrkově. V budoucnu přibudou minimálně další dvě.

Podle nejnovějšího updatu mapy plánovaných stanic Supercharger na webu Tesla by se nové stanice měly objevit v příštím roce u Českých Budějovic a ve Žďárku poblíž Ústí nad Labem.

Další Superchargery vzniknou také v Polsku, Německu, Maďarsku, ve Francii a na mnoha dalších místech Evropy. V současné době je v provozu 1533 stanic s 13 344 nabíjecími místy.

Tesla
Zpět na HybridPřidat komentář

Jsem tady nově, může mi prosím někdo vysvětlit, zda v nabíječce od Tesly dobiju i jiné vozidlo resp. zda existují nějaké redukce mezi hlavními typy konektorů? dík

---

Škoda Octavia III 1.4 TSi-81KW-CNG
elektrokolo Lectron
na střeše domu FVE 2,9 kWp

Záleží čo tým myslíte. Ak je to Supercharger, tak platí to, čo napísal Marek. Ak myslíte wallboxy od Tesly (niekto to tiež nazýva nesprávne "nabíjačky"), inštalované v reštauráciách, hoteloch, športových a nákupných centrách ... Tak tam iné EV nabijete, ak máte v aute konektor Type 2 (Mennekes), alebo redukciu na Type 2. Ale iba na wallboxe so šedou tabulkou. Tie s červenou sú blokované len pre Tesly.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník.

Ne, na superchargeru od Tesly nejde nabít jiné elektroauto. Na jinývh nabiječkách ale Teslu nabít jde. Pokud to dobře chápu, tak nová Tesla 3 už má CCS konektor a na starší model S se dá koupit redukce, jak na CCS tak i na Chademo, které je tu taky rozšířené.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Mají nějaký algoritmus vytváření sítě superchargerů? ať koukám, jak koukám logiky (vzdálenost, města, dálnice) nevidno. Francie a Španělsko mi přijde místy logický, ale na druhou stranu mají temné díry i v Německu. Ještě zajímavější je, že cekem zodpovědně vynechávají místa, kam jezdí docela dost turistů, jasně jsou tam destination chargery a ostatní poskytovatelé (nějak), ale...

Obrázek uživatele honza.t

ZPĚTNÁ VAZBA
Protože dokáží stahovat udaje uživatelů Kde,Kam a Kudy jezdí Snaži se na techto trasách zvýšit počet nabíjecích center .

Pak zbýva najit misto kde je vhodný pozemek s dostatečně výkonnou přípojkou el. enegie v přijatelné vzdálenosti a to vše za cenu přijatelných nakladů .

https://www.tesla.com/en_GB/findus#/bounds/65,55,34,-11?search=supercharger&name=Europe

Aha Big Brother v realitě. No, trochu nepraktické zjistit napřed kde kam kdo jezdí a pak jak dobíjí.
Nicméně i podle téhle logiky mi chybí např Norimberk, Frankfurt atd jen u našich nejbližších sousedů, pokud opustíme naši slavnou kotlinu slavnou D5 na západ, naopak na A8 jsou dva pár km od sebe :oD. No jsem zvědav, jak se to bude vyvíjet...
Mimochodem, jak dostatečně výkonu - x krát už mi různí zapálení elektromobilisté vysvětlovali, že elektriky pro elektromobily a příkonu je dost :oD, když jsem říkal, že možná po síti, ale není dostatek příkonu v distribučních místech, tak jsem by brán pomalu za kacíře a jsem proti elektromobilitě :oD :oD - že by se opět potvrdilo, že nejvíce věci obvykle škodí zapálený nadšenec bez znalostí oboru? :oD

Se podívej jak se to vyvíjelo dosud. Jaké bylo pokrytí před 5 lety. A můžeš si odhadnout jaké bude za 5 let.

Zima 2014/2015 - seznam všech otevřených SuperChargerů
https://cdn.motor1.com/images/mgl/2k8Mk/s2/now.jpg

Ta síť stále roste. Samozřejmě záleží i na tom kde se jim podeří sehnat pozemky. Podle toho co říkal Musk, tak často ty pozemky dostanou zdarma, nebo jim dokonce majitelé pozemků i platí. Což si dokážu snadno představit. Restaurace nabídne nevyužité místo a získá tím movité klienty, co si zajdou na oběd během nabíjení.

A jak jste zmínil, tak SC není jediná dostupná nabíjecí síť.

Díky za obecnou politickou odpověď obsahu nevidno :o(

Jenze ono to (alespon v Evrope) podle dostupnych informaci opravdu tak je. Vlastni aktivita prakticky zadna (mozna nekde u service centra), kdyz prijde dobrovolnik a nabidne misto, ktere je dostatecne daleko od stavajicich uzlu (nebo extra zajimava lokalita), tak se prida na konec seznamu a casem (v radu jednoho az dvou let) na nej treba dojde (dodaji se mu stojany, ostatni naklady jdou za nim).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Brno by si taky jeden Supercharger zasloužilo...

Obrázek uživatele Radovan

Oslovte místní magistrát nebo obchodní centra nebo velké benzínky, ať se snaží a osloví samy Teslu.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 77 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 32 tis. km (46 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Brno a jeho magistrat je jedna prohnila zumpa ktera nedokaze udelat ani minimalni podporu pro ev. Pravidelne dokazi akorat vse rozkopat, dotacnimi programy podporovat neprizpusobile a o pozemcich co projebali v minulosti hanba mluvit..

Vzhledem k 65km do Poysdorfu bych mu v dohledne dobe moc sanci nedaval.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Kuk

Ale až příští rok.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Kdo ví. Podle mapy je to (ČB) u D3, ale tento úsek bude hotov až příští rok a zatím je na místě budoucího Superchargeru jen zelená tráva a obrovská hromada hlíny, co seškrábli ze země, aby tam položili dálnici. Bylo by dobré, kdyby se na tomto místě vyskytly i další možnosti nabíjení. Každopádně Tesle dávám palec nahoru. Furt vyhrožuju, že až budu velkej kluk, Teslu si koupím. A jak tak koukám, asi bych už měl začít šetřit :-).

---

2015: Renault Twizy 2013 (prodán 2016)
2016: Citroen C-Zero 2012
2018: Nissan Leaf Acenta 24kWh 2014
2019: Elektrokoloběžka Xiaomi Scooter, sekačka Güde 40 V/2.5 Ah
- Jde to i na baterky. -

Obrázek uživatele Kuk

Já už na ní "vydělávám" s akciema Tesly :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Tak ať to vyjde. Já na to riziko s akciema nějak nemám povahu....

---

Prius PHV (2012)

Kuk je zkušenej harcovník, začal už minulý rok :)

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Obrázek uživatele Michelin

Tak to je super zprava.

Ja dnes navic rozsiril moznosti nabijeni sveho Xka o CCS Combo 2.
Otestovano s Ionity a nyni testuji u Fastnedu.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Na vasej TMX teraz mozte nabijat na Tesla SuperCharger cez povodny tesla typ2 aj pomocou redukcie cez CCS2? Cize ak by bol niektory konektor na SC stojane poskodeny, mozte pouzit druhy.
Navyse moznost pouzitia chademo adaptera ostala, tak vasa tesla teraz moze nabit na hociakom DC nabijacom stojane na hociktorom DC kabli... Univerzalnejsie riesenie neexistuje.

Obrázek uživatele Michelin

Chademo jsem netestoval, ale ptal jsem se v servisu a potvrdili, že to bude fungovat normálně dál.

Jestli mohu nabíjet na SC i přes CCS jsem neotestoval, ale předpokládám, že by to mělo jít.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Otestujte niekedy, nech mame kompletne info.

Obrázek uživatele Michelin

Tak Chademo redukce i CCS redukce otestovany s AAB Cezu. Funguji stejnym vykonem.
CCS na Superchargeru funguje take normalne.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

To je paráda. Akurát mám trochu obavy z toho zvýšeného mechanického namáhania celého portu.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník.

Obrázek uživatele Michelin

Jj. Ta paka je fakt vetsi. S normalnim kabelem na SC nebo u 50kW stanice v pohode, ale u Ionity to uz bylo hodne jak to ten kabel tahal. U Fastnedu se dalo zajet ke stojanu bokem, takze to tak hrozne nebylo.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Takze to chce do kufru pridat podperu pod kabel :| Ale chapu, ze tohle zadne pekne reseni nema.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

:-)
Jde jen o to pokusit se zastavit a postelovat kabel tak aby co nejmene tahl do nejake strany.
Pokud to ovsem parkujici spalovaci dovoli.
Vcera zase ve Vystrkove tri ze sesti stojanu Tesla obsazene. Naproti dva.
Prevazne mladi typci co si tam delaji street party.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele Michelin

Ok. Zítra razím odpoledne na Moravu, tak otestuju a dám sem vědět.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Takhle mrňavý jsem to ani nečekal. Když si vzpomenu, jak vypadá redukce na CHAdeMO.. :-) Je v tom něco aktivního, nebo je uvnitř jen propojeno z konektoru na konektor?

---

2015: Renault Twizy 2013 (prodán 2016)
2016: Citroen C-Zero 2012
2018: Nissan Leaf Acenta 24kWh 2014
2019: Elektrokoloběžka Xiaomi Scooter, sekačka Güde 40 V/2.5 Ah
- Jde to i na baterky. -

Vlastni adapter by mel byt pasivni, ale zmena je uvnitr auta.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Takže když chci používat tenhle CCS bazmek, musím s autem do servisu a oni mi tam vymění nějakou škatulku? To je paráda, že to u Tesly takhle jde. Kdyby tak u Leafa šla vyměnit nabíječka za 6.6 kW nebo baterka za 30 kWh, to bych se pak klaněl i Nissanu. Ale aktuálně si mou poklonu zaslouží Tesla.

---

2015: Renault Twizy 2013 (prodán 2016)
2016: Citroen C-Zero 2012
2018: Nissan Leaf Acenta 24kWh 2014
2019: Elektrokoloběžka Xiaomi Scooter, sekačka Güde 40 V/2.5 Ah
- Jde to i na baterky. -

Presne tak. Nevidel jsem nikde napsane, co presne meni, ale zas tolik usili jsem hledani nevenoval. Treba to sem Michelin opise z faktury.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

Na fakture je jen CCS retrofit.

Jinak je to tak. Adapter je pasivni a neco kutili na aute.

Nabiji to uplne stejne jako na SC. Jenom u Ionity ten vykon nabihal pomaleji nez na SC nebo Fastnedu.

PS: Trochu nevyhoda proti Chademo adapteru, ze to dela vetsi paku na port a tyhle kabely u nabijecek 150+kW jsou silnejsi tedy mene poddajne, takze to je dost napor na vyloneni portu. Bude to chtit najizdet co nejblize aby kabel pokud mozno nikam do boku moc netahnul.

PSS: Foto skatule od adapteru.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele ePavel

Zdravím,
máte vyzkoušeno, kolik A tam teče na ČEZáckých nabíječkách?
Na kolik si retrofit tesla cení?

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 276.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Michelin

Na 50kW stanicich jsem to jeste nestihl otestovat.

Ceni si to na 420eur bez dane. Ovsem maji nejaky novy system, takze mi oznamili, ze jim to nejde vystavit bez DPH.
Doma jsem pak zjistil, ze me i kolegovi zmizeli z Tesla uctu vsechny informace o firme. (Takze chybi i na fakture.) Teda ne jen ty informace, ale i kolonky. Je tam mozne vyplnit jen jmeno, prijmeni a adresu.
Vzhledem k tomu, ze centrala uz pres pul roku nekomunikuje a v servisu jen krci rameny to bude zajimave resit.

Tohle jsou ty veci co mi na nich stvou nejvice a kvuli, kterym jednou tuhle znacku opustim az bude mozne koupit od nekoho jineho neco pouzitelneho.

Nevadi mi, ze si cestou do servisu na dalnici vytru zadek s Mustangem, (ktery se mimochodem zmohl jen na hromadu kravalu a po chvili radeji zajel na pumpu, asi aby se neztrapnoval) a po prijezdu do servisu zjistim, ze se mi pri tech skoro 250km/h (furt nekdo prekazel, takze jsme to rozjeli asi jen na 240km/h, na druhou stranu o to casteji jsem mu mohl pri kazde akceleraci ukazat jak je ten jeho spalovaci motor zastarala technika, normalne uz takhle neblbnu, ale jak jsem ho uvidel vzpomnel jsem si na runnera, a kdyz navic po tom co jsem ho dojel zacal podrazovat a dupat tomu na krk tak mi to proste nedalo) castecne vytrhla chromovana lista pod sklem na levych falkonkach. Ji holt vymenili a tech par eur mi zily netrha, ostatne nakonec jako to DPH, ale spis jde o ten pricip, ze neco tak zasadniho podelaji a vy jste uplne bezmocny stran toho vubec navazat komunikaci s nekym kompetentnim kdo by to byl schopen s vami resit.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Díky za pobavení :oD

Miluju tyhle dálniční závodníky, ještě předjíždět zprava a je to dokonalé, pak sjedou z dálnici, pár techničtějších zatáček, kde megavýkon je k prdu a ejhle, ono pan takyzávodník neumí brzdit, neudrží stopu v zatáčce a vlastně to auto je do té zatáčky velké a těžké...ale přece toho za sebou nemůžou a nemůžou pustit vždyť přece mají to nadupané auto, kterým to musí každému natřít...a když to někdo nestíhá, tak má schýzu a musí zajíždět k benzínce
Majstrštik takového silničního závodníka je, když ho někdo předjede, tak mu to musí vrátit, sice už v obci, ale co...má ten výkon...
:oD

PS: jo Mustang je ponycar, spousta image, rachotu a výkonu nevidno dokud to není GT nebo lépe Schelby, ale co od něj chtít, vždyť už v 60.letech ho tak postavili, nejlevnější Falcon s krásnou kastlí, bez střechy pro mladé..

Obrázek uživatele Michelin

Jj, přesně tohle znám. Uvidí v zrcátku Teslu a musí se předvádět. Když je pak někde předjedete tak nemají problém jet absulutně na hulváta jen aby se před vás zase dostali. Tedy předjíždění v obci, podjíždění atd.

Ono to Xko taky není nějak moc do zatáček. Těch dvě a půl tuny je znát, ale zase to kompenzuje nízké těžiště a dobře rozložená váha mezi nápravy. Nicméně na závodění to není.
S Skem už je to o dost lepší zábava a trojku jsem ještě možnost vyzkoušet neměl, ale předpokládám, že ta už bude naprosto v pohodě.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele ePavel

Taky si uz mustangovi rikam pomalu runner... To je fakt, ze na to jakej to dela kraval to vubec nejede...

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 276.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele runner42

Tak určitě. Siláckých řečí na fórech tři prdele, ale k poměření výkonu do Brna na okruh dorazilo klasicky NULA pozvaných elektromobilů. :-D

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ K PRODEJI ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Obrázek uživatele ePavel

Elektromobil je prakticka zalezitost na to s tim jezdit dokolecka. Na okruhu je to o znalosti trati, jezdeckem umeni a tak. Zdaleka to neni o jizdnim vykonu stroje. A abych neco trenoval na to nemam cas.

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 276.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Michelin

Problem je v tom, ze my si ty auta kupujeme na bezne pouzivani a ne jen jako hracku vhodnou na okruh, takze nemame potrebu si je tam jezdit huntovat aby jsme si neco dokazali.
A co vlastne by jsme si meli dokazovat, kdyz se nejedna o normalni podminky bezneho provozu, ale o neco umeleho bezne nedostupneho. Kdyz si budu chtit jen uzit adrenalin vytahnu masinu a nemusim s ni ani na zadny okruh.
A v beznem provozu stejne neujedu ani ja vam jako vy me. Maximalne vam predvedu zrychleni o jakem se vam ani nesni nez budu muset za nekym zase brzdit.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Na okruh je dobré zajet, aby člověk dostal auto do ruky, naučil se číst, kdy a jak brzdit ve větších rychlostech a držet stopu v zatáčce - k čemu je to dobré v silničním provozu? Plynulá, svižná, efektivní jízda s uměním předvídat - dřív se tomu říkalo řidičské umění

Mimochodem zrychlení je dneska nový způsob měření velikosti pindíka? :oD

Obrázek uživatele Michelin

Dříve jsem takhle jezdil s každým novým autem na letiště a nejlépe když napadl sníh, protože pak ho mnohem snáz utrhnete a poznáte jeho chování i to jak ho dostat zase pod kontrolu.

Po těch letech za volantem a skoro milionu najetých kilometrů už to nedělám. Částečně proto, že nám tu znepřístupnili letiště a taky proto, že už v běžném provozu nejezdím jak za mlada na hraně. To, že to občas na Německé dálnici v neomezeném úseku pustím na maximálku a jakmile míjím nějaká auta v pravém pruhu, když je jich více za sebou tak hned uberu pro případ, že mi tam někdo vjede, není nic nebezpečného ani na hraně.
A když si mám přeci jen chuť trochu zablbnout tak už mám na svých tradičních trasách oblíbené úseky (třeba jako Buchlovské hory) kde znám každou zatáčku, a když se tam dostanu třeba v noci kdy už není provoz tak si tam auto řádně otestuji.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

To si trochu protiřečíte ne? Jednou píšete, že auto máte na běžné používání, podruhé si něco dokazujete ve zrychlení proti sportovnímu autu v rychlosti přes 200km/h na běžné silnici, to mi moc jako běžné používání nepřipadá, spíš trochu dětská pitomost ne? Takže co z toho plyne, vaše brutální zrychlení na běžné silnice je víceméně k ničemu, a na nějaké závodění na okruhu je takové auto také k ničemu.

Pro dokazování si schopností jsou právě ty okruhy, kde se můžete bezpečně poměřovat s ostatníma, vyblbnout se s opravdu sportovním autem a o tom to je.

Ale chápu váš pocit když pokoříte nějaké sportovní auto s dvoutunovou krabicí na baterky, jen je to trochu dětinské, asi jako když jsme si ve dvaceti podávali ruzná benzinová ala sportovní kupátka, s běžným naftovým kombíkem :D ve zrychlení jsem jim vždy ukázali záda, ale po několika zatáčkách je měli nalepené za kufrem :D

Obrázek uživatele ePavel

Musim souhlasit na dokazovani schopnosti ridice je skutecne okruh, kam se sjede spousta nadcencu aby tam projela tunu paliva a spalily dve sady pneu a nekdo z nich o desetinu vteriny vyhral. Naopak na dalnici (a zrejme je tu rec o nenecke dalnici) je to o testovani schopnosti auta. Je to opravdu maximalne trapne kdyz se takovemu autu vzdalujete pres to jak je od nej slyset ze by chtel jet rychleji. Proste pistove motory patri do minuleho stoleti.

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 276.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Hele to je moc - dálnice a schopnosti auta - dálnice je o tom se přepravit rychle daleko a nikoho nezmrzačit, to je fakt nemoc jet po dálnici a koukat komu to nadrbu. To určitě, když míjíte mě musíte mít ten pocit, pač se po dálnici běžně pohybuji 130 tempomat v čr (a stejně jsem na průměr stejně rychlej, jako všichni tihle rychlíci, častějš i rychlejší) a v Německu po dálnici 150 tempomat (pokud není omezení - a je zase na průměr rychlejší).
Testovat na dálnici maximálku auta v provozu, protože se to jako smí je řidičský diletantismus nejvyššího kalibru.

Obrázek uživatele ePavel

Z toho nejak vyplynulo ze jezdim po nemecku 250? Ne, taky si myslim ze 150 na tempomatu je idealni.

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 276.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Hlavne nad 150 uz nefunguje AP.

OT
Ted si uzivam rizeni po statech (PA, kus od Philadelphie) na sluzebce a nejak mi ten AP chybi - jednak zadna tesla v pujcovne nebyla a druhak asi by to firma ani nezaplatila. Jen to auto nejak divne rve a nejede ;)

Elektricky raj to tu zda se uplne neni, zatim jsem videl nejake Priusy a dve TM3.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Podla popisu usudzujem, že je to mustang ;-)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník.

Kez by ;)
Nejaky sedan on Nissanu, v Evrope jsem ho nevidel. Sorry, nazev si nepamatuju, kdyz si vzpomenu, tak se vecer podivam a doplnim, pro pripad, ze by to nekoho zajimalo.
EDIT: Sentra

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

To som myslel, samozrejme, zo srandy. Kamarát, ktorý má tiež TMS si v USA požičal mustanga, že sa trochu vyblázni, a bol sklamaný. Vraj to len vrčalo a výkon nič moc.

P.S. nekrm zbytočne trola (v inom vlákne) :)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník.

Uprimne, kdyz jsem videl kolegyni, jak se soukala do (a hlavne z) i8 vystavene na jedne konferenci, tak me tenhle typ auta ani moc nelaka - vzdycky si vzpomenu na to video s vyzranym gangsta ovesenym zlatymi retezy, jak se z lamba vykutali na zem, protoze jinak to nejde... ;)

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele runner42

Na dálnici je to o testování schopností auta?
Díky, ukládám si, doma si to vytisknu, bude se hodit na Silvestra

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ K PRODEJI ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Obrázek uživatele ePavel

Tak to mysleno nebylo. Ale to je vlastne jedno, jak komentar nesmrdi ropou....

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 276.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Na dálnici jde třeba skvěle otestovat jestli umí auto jet rovně :-)

---

85tis km s Teslou model S

Obrázek uživatele runner42

To pak měl závodit v kategorii dragster ;-)

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ K PRODEJI ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Obrázek uživatele Michelin

Ano právě při běžné cestě někam stačí šlápnout na plyn a můžete si vyzkoušet jestli tohle sportovní auto má tak sportovní motor jak vypadá a pak zase normálně pokračujete do cíle kam jste původně jel.

Takže to není o tom jet se vyblbnout na okruh.
Rozumím, ale tomu, že to může být zábava. Na tom okruhu už to, ale není tolik o technice jako spíše o řidičských schopnostech. Vzhledem k tomu, že je nemám, jako většina lidí co si koupí Teslu na normální ježdění na rozdíl od někoho kdo si koupí auto na okruh, se kterým tam jezdí si zablbnout tak je jasné jak by to dopadlo.
Asi tak jsem to myslel.

Nakonec, ale co využijeme při běžném ježdění častěji? Zkušenosti z okruhu a nebo to, že z křižovatky vystřelím jak projektil a nebo při najíždění na nacpanou prvotřídku nebo dálnici v zúžení vystřelím do velmi malé mezery aniž by kvůli mě musel někdo přibrzdit a nebo to, že předjedu někoho za poloviční čas než ten Mustang?
To není o dokazování si něčeho, ale jen o ubezpečení se, že spalovací motory jsou opravdu zastaralá technika, a v běžném provozu je tedy vždy lepší elektromotor.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Jo máte delšího pindíka - spokojen?

To není o dokazování si něčeho, ale jen o ubezpečení se, že spalovací motory jsou opravdu zastaralá technika, a v běžném provozu je tedy vždy lepší elektromotor - riskovat život kvůli tomuhle? No nevím smějete se závodníkům na trati, že bojují o čas (jo je to v podstatě pitomost a žádné riziko za to nestojí), ale aspoň to nedělají v provozu mezi lidma ohrožují v zásadě max sebe podobné "takybzuky"

Obrázek uživatele Michelin

Viz má předchozí odpověď vám.

Nevím co máte pořád s tím pindíkem. V tomto směru jsem naprostý průměr, žena si nestěžuje a nějak nechápu souvislost s automobilismem.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

To je dobrý, to nikdy nepochopíte, když už ten virus máte..

Na jedu stranu se holedbáte jak vás ten Mustang nedal a na druhou argumentujete, že to nebylo nebezpečné.. a že jste vlastně na plno nejel

Takže stačí pohled do tabulky a ejhle papíry mluví jasně:
pokud to byla motorizace GT a výš (podle řevu to byla V8), tak na maximálku máte auta vyrovnaná je vždy 250 km/h nebo vyší, papírové zrychlení máte lepší (v reálu je to příliš proměnná věc, závisející na řidiči - benzín potřebuje větší zkušenost je tam víc proměnných), takže je to o tom, co si kdo troufne. Kdyby jste si chtěli hrát na výdrž na rychlosti, tak se obávám, že Tesla by omezila rychlost dřív než Mustang.. ale i tak je to ptákovina, protože dálniční provoz je i Německu obvykle tak hustý, že jezdit na nějakých 160 km/h je ptákovina na krátkou dobu, ale ten super pocit, že to někomu natřete tím, že Vás nedá je zjevně k nezaplacení...

Obrázek uživatele Michelin

No vidite, vam staci kouknout do papiru a mate jasno.
Ja holt, kdyz dojedu nekoho tou 160tkou, (coz je mimochodem v Nemecku naprosto pohodove tempo pri kterem ani nepotrebuji brzdy, protoze s trochou predvidani to stihnu zpomalit po tom co mi tam nekdo vjede jen rekuperaci) a on ne jen, ze nechce uhnout ac ma v pravem pruhu misto, ale jeste slysitelne podradi a zacne to rozjizdet daleko pres dveste. No a tak si reknu to bude zajimave porovnat si zrychleni a prepnu na Ludicrous, coz se zahy ukaze jako zbytecne, protoze on pres neuveritelny rev zrychluje jak nacipovana Octavka. Chvili takhle za nim jedu s tim, ze nekolikrat za nekym zpomalime a nasledne zase zrychlime nacez on pak odboci na pumpu zatimco ja pokracuji oblibenym tempem (spise to bylo 180km/h, pozde jsem vstal a tak jsem trochu nestihal) a mam jasno o tom, ze papiry nepapiry Mustang je zatim ze vsech aut se, kterymi jsem si takto porovnal sily nejpomalejsi.
Nic vic, nic min.
Puvodne jsem o tom ani psat nechtel. Zminil jsem to mimodek z duvodu, ze se mi pri te skoro 250tce castecne vytrhla chromovana lista pod oknem levych falkonek a vidite co tady z toho udelali zamindrakovani petroheadi za diskuzi...

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Teda vy jste kouzelník už máme dva dost rozdílné příběhy:
Pro srovnání - ten předtím - taková freecoolin arogantní verze pro připomenutí

"Nevadi mi, ze si cestou do servisu na dalnici vytru zadek s Mustangem, (ktery se mimochodem zmohl jen na hromadu kravalu a po chvili radeji zajel na pumpu, asi aby se neztrapnoval) a po prijezdu do servisu zjistim, ze se mi pri tech skoro 250km/h (furt nekdo prekazel, takze jsme to rozjeli asi jen na 240km/h...."

A najednou...

Mohu Vas o neco poprosit? Uz toho, moc prosim, nechte, je to trapny.

Obrázek uživatele Michelin

A v čem je podle vás ten rozdíl? Že jsem použil výraz "vytřel zadek"? Ale ono to tak bylo, a je to patrné i z toho co jsem napsal teď naposledy vám...
I všechna fakta jsou stejná.
Prostě jsem za ním visel v bezpečné vzdálenosti aniž bych musel přidat plnej plyn. Občas jsem si jen pro ujištění trochu více přišlápl, takže jsem ho okamžitě začal dotahovat a hned jsem zase ubral, protože v Německu jsou na dodržování bezpečné vzdálenosti háklivý. On to, ale asi nesl hodně špatně, protože jak jsem také uvedl na začátku i na konci po nějaké chvíli konečně uhnul a vzal to raději rovnou na pumpu.
O tom jestli tak náhle potřeboval tankovat, čůrat nebo to nevydržel psychicky se mohu jen dohadovat, ale podle jeho předchozího chování sázím na tu třetí variantu.

Každopádně až na tu vytrženou lištu to byla pro mě evidentně méně důležitá událost než pro něho nebo pro vás a vám podobným tady.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Hele to je plácání slámy.
Prostě jste si poměřili s mustangistou pindíky a máte ho většího hurá... pro nezúčastněné okolí, další dva blbci v silných autech na silnici

Obrázek uživatele Michelin

No, to by mě taky zajímalo proč tady kolem toho pořád něco plácáte. Máte patrně potřebu ze mě udělat za každou cenu idiota, což se vám evidentně moc nedaří.

Co se poměřování pindíků týká, každý holt soudí podle sebe.
Mě by tu nevýznamnou událost do spojitosti s přirozením dát nenapadlo.

PS: Ve vás ta příhoda možná evokuje srovnávání pánského přirození, já v tom vidím srovnání spalovacího motoru vs elektromotoru a to je srovnání, které zajímá spoustu lidí nejen tady...

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

A proc ji tedy placate? Musite mit posledni slovo? To je dle Vaseho vyjadrovani taky nejake pomerovani, ze?

Obrázek uživatele runner42

Sportovní auta na dálnicích nejezdí. Pokud ano, tak z nutnosti přesunu z bodu A do bodu B. Je to příšerná nuda.
Sportovní jízda na dálnici, to je směšné.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ K PRODEJI ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Obrázek uživatele Michelin

Ne, směšné bylo jak podřadil a začalo mu to řvát jak na lesy po tom co jsem ho dojel a přitom zrychloval jak načipovaná Octávka.

PS: Pardon vy vlastně píšete o sportovních autech. Tak to se toho Mustanga netýkalo. ;-)

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

To je pořád dokola, zrychování = sportovní auto, názor dětí ze základní školy.

Tady stále porovnáváte EV a spalovák a to je ten problém, co se stane když se na křižovatce střetnou dva projektily Tesla, nebo když bude takto zrychlovat protijedoucí auto, to vám nedochází? Přistupujete k tomu tak že na silnici jste pouze vy s takto rychlým autem, ale když tam bude většina takto rychlých aut bude vše daleko rychlejší a nebezpečnější. A pak se hodí i ty zkušennosti ze závodního okruhu, nebo chcete tvrdit to že čím rychlejší auta budou na silnicích tím bude bezpečněji? To doufám nemyslíte vážně

Obrázek uživatele Michelin

Vycházíte asi ze své zkušenosti, že mít rychlé auto znamená jezdit vždy jen rychle.
Normální člověk, který to má mezi ušima srovnané jezdí normálně, tak aby to bylo jemu i posádce pohodlné. Ono ostatně taky nestojím o to aby se mi každej v autě poblil.

Pokud, ale nastane situace, kdy je třeba na to šlápnout abych se dostal dříve do bezpečí (například při bezpečném předjíždění, ze kterého udělá nebezpečné jelito, které proti mě z parkoviště náhle najede na silnici aniž by se podíval na mou stranu, tedy čumí jen po těch co přijíždí zleva) pak přijde ten vždy připravený maximální kroutící moment sakra k duhu.
Tedy v rukou normálního člověka je silné auto vždy bezpečnější než slabé. To je známá věc.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Mišelíne ty už seš taky dobře vymaštěnej. To co kdysi začalo jako ojediněle autentické zkušenosti s poruchovostí tesly (a já to rád četl a obdivoval tě že si v té záplavě demntů tady ještě normální) přešlo plynule do infantilního plácání blbostí. Já nevím jestli to není tímhle serverem, že z lidí dělá postupně idioty a malé děti co si masírují ego.

Na silnici závodí jen vymaštěnec. A ty si zajdi k psychoušovi, máš asi nějakou schizofrenii a spousta kluků odsud s tebou. Nejdřív se masírujete jak Tesla při sprintu naloží snad každému supersportu (to je pravda), při kritice dojezdu zase někteří z vás tvrdí že jet 100km za hodinu v pravém pruhu je úplně to nejvíc sexy, pak popisujete jak závodíte a ujíždíte spalovákům a záhy na tom zase vůbec nezáleží, když to vypadá že by vás na okruhu někdo mohl vyklepnout. Jako sorry, ale je to hnus. Jste jak malé děti a navíc pitomé děti.

---

85tis km s Teslou model S

Obrázek uživatele Michelin

Jj. Staci kouknout na vas ucet a je mi to jasne.
Registrace neco pred tydnem, ale s Teslou mate nalitano skoro kilo. To si fakt sednu na zadek z takove kritiky od nejakeho dalsiho alterega mistniho hejtera.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Takže kdybych se registroval před třemi lety a měl bych s Teslou najeto míň nebo víc tak by dostala má slova zcela jinou váhu? :-) Tobě už fakt uniká podstata.

---

85tis km s Teslou model S

Ale má pravdu předsedo, na silnici v provozu závodí jen vymaštěnec.

Koho se furt do riti zastavate, kdyby ten vocas v “ muscle caru” mustangu uhnul tak je klid a vubec se to tady neresi.

jen jsem si dovolil konstatovat, že jeden pitomec neuhnul a druhý se nechal vyprovokovat - ve výsledku se chovali oba stejně

Mezi konstatovanim a urazkami vidim docela rozdil. Priste na sobe, prosim, zapracujte.

Asi, narozdil od normalnich lidi, bere za normalni bezduvodnou jizdu v levem pruhu a neumozneni predjet rychlejsim.

Obrázek uživatele Michelin

Naprosto souhlasím.
A kdyby jste si přečetl pořádně mé předchozí příspěvky tak by jste věděl, jedinej kdo to patrně považoval za závod podle toho jak najednou začal vytáčet motor a zrychlil byl ten Mustang.
Já ani nepřekročil maximální povolenou rychlost, ani jednou jsem nemusel prudčeji brzdit. Ani jednu zatáčku jsem neprojel na hraně a dokonce jsem ani za celou dobu nemohl naplno sešlápnout plyn abych se mu nepodíval do kufru...

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele Michelin

Me to taky prekvapilo jak strasne to rve. Slysel jsem kazde razeni i to jak to vytaci do cerveneho. Vlastne hned jak jsem ho dojel tak bylo slyset jak okamzite podradil a zacal to vytacet. O to vetsi prekvapeni, ze to nebylo na akceleraci vubec videt.
To uz me umi vice potrapit i nektere Audiny.
Taky me pobavilo, ze na to jak by to melo byt sportovni auto vcetne podvozku se v jedne trochu prudsi zatacce bal jit pres 200km/h, pritom me se to nezdalo s nejnizsim podvozkem ani trochu na hrane.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

:-)) Já si to kupuju na běžný ježdění, ale ten Mustang jsem stíhal ve 200kmh :-) ego je holt ego. Nicméně já jsem kdysi s BMW 320xd kombi pořádně prohnal Ferrari FF..krásná cesta ze Žďáru do Jihlavy, kdo zná, chápe. 180 tam bylo furt..ujeli mi až na první rovince - obchvatu Jamnýho před nájezdem na dálnici, ne že by BMW neudělalo 240, ale to se mi už fakt zdálo moc. No nedělám závěr, že by FF byl menší sporťák, jak BMW 320xd..nicméně ego mi to taky pohladilo. Evidentně to s tím Ferrari neuměl ani na 30% jeho schopností..ale to už tak u řidičů Ferrari a Mustangů bývá. Druhá zkušenost mě taky překvapila - Tesla S70D(386kW), za mnou na dálnici VW Arteon..z 90 za kamionem na cca 220 jsem mu ujel maximálně o 4 délky..rozhodně to nebyla nějaká drtivá porážka..pak jsem se díval a nejsilnější Arteon je jen 2.0TSI okolo 200kW

Stále tu porovnáváte něco co se moc porovnávat nedá. Jestli EV nějakou kategorii aut nahradí tak to bude určitě spíš MHD nebo rodinné auto než to závodní. Spalovací motor v závodním autě je klasika, hluk, řazení, nízká hmotnost, nekonečná možnost akcelerovat a brzdit, to vše je pocit který v EV není. Brutální zrychlení za ticha, když mám rovně volat a sešlápnu pedál je fascinující, ale brzy omrzí a se závoděním to nemá nic společného.

Baví vás to proto, že si hladíte ego v porovnání s nějakým spalovákem a máte pocit, že jste něco víc. Ale pokud vedle sebe budou stát dvě EV s podobným výkonem, co se stane? Chytnete volant sešlápnete pedál a víc nic, jen čekáte jak to dopadne a kdo vyhraje, dvě nudná auta, která zrychlují, žádné řazení, žádný zvuk, žádné emoce, nuda nuda nuda, dvě tramvaje vedle sebe :D

"Spalovací motor v závodním autě je klasika ..." a presne tam si viem spalovací motor predstaviť, a tam aj vynikne. Na okruhy elektromobil, podľa mňa nepatrí.
Ale na "bežné" jazdenie je najlepšie elektro. Či už je to BEV alebo PHEV s poriadnou ( nie pidi) baterkou aké tam dávajú teraz.
Sice mám na elektre najazdených len nejakých 80tis. ale o opaku ma už nikto nepresvedčí.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník.

Obrázek uživatele Radovan

Opravdu? A jakým autem jste doma jezdil na autodráze? Spalovacím? Ne. Elektrickým, které vždycky tak pěkně vystřelilo od startu a kdo to nedal, tak mu vystřelilo i ze zatáčky ven. Řev, smrad, řazení a podobné nesmysly jsou pro milovníky veteránů.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 77 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 32 tis. km (46 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Mne na okruhy akosi viac pasuje spalovák, nemôžem za to :)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník.

Obrázek uživatele Michelin

Jak jsem psal už dávno jsem si takhle nezazávodil. Byl jsem prostě jen zvědavej jak mu to jede, a když tak ochotně podřazoval a vytáčel ten motor tak mi to nedalo a ten Ludicrous jsem prostě zapnul. S egem to tentokrát neudělalo fakt nic.

Ze začátku před dvěma lety jsem si to užíval při každé příležitosti a tehdy mě to taky pohladilo, ale časem všechno zevšední.

Jinak jak jsem napsal někde jinde runnerovi. Jsem si jistý, že v běžném provozu neujede nikdo nikomu. Teda alespoň na dálnici pokud nebudeme na hulváta podjíždět což já nedělám nikdy.
Na prvotřídce by to možná šlo, ale tam zase nejezdím jak blázen.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele runner42

S tím vaším hrochem nikdo v provozu závodit nebude. Nikdo soudný v provozu nezávodí a nějaké rozjezdy z nuly na padesát na semaforech jsou tak pro pubertální smrady.

Pokud nechápete, že vaše obézní obludka je směšně pomalá, přijeďte někdy na okruh. Ovšem počítejte s tím, že nebudete stačit ani veteránovi s třetinovým výkonem.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ K PRODEJI ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Obrázek uživatele ePavel

Asi tak pet typku za den se najde. A nejvic je nasere kdyz si clovek dal jede 90. Nebo kdyz jim u nas pod kopeckem zmizim za horizontem, oni me pak samozrejme po kilaku vitezne predjedou zase z kopecka.

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 276.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Michelin

Viz. moje odpověď "truchunadhledu" výše.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Jo však jo, je občas potřeba .... sakra chtěl jsem napsat vymést pavučiny z výfuku :-) Chápu že 560kW+ udělá už něco jiného, hlavně v přímce.. Mustang je muscle car, ne sporťák. A k tomu ujetí..na dálnici nebo I/ právě nezávodím, ale na okresce se to dá nejvíc odzkoušet, rychlost je relativně malá, zatáčky zrádný..tam si může zazávodit tvá Tesla klidně s Fiestou. A nejradši mám závodníky, kteří jsou fér a jak se vjede do vsi, nasadí 55kmh stejně jako já a závod pokračuje zase až za značkou konec obce :-)

Obrázek uživatele Michelin

V obcích taky nezávodím a většinou to protivník využije k tomu aby ujel.

Fiesta by mě na okresce asi porazila, pokud bych to tam neznal. :-)
Na okresky je nejlepší mašina, ale na té zase tak neumím.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Na mašině jsem se něco najezdil já a na neznámé okresce se závodit nedá..díra, písek, bláto z pole...navíc s mašinou v náklonu se opravdu hodně blbě brzdí...takže traktor v zatáčce je KO. Dnes bych to nedal už vůbec..mám doma menší chopper a když 2x za rok vyjedu vždycky se něco přihodí...ten provoz je brutální oproti roku 99 kdy jsem jezdil a řidiči stejně nepozorní.

Obrázek uživatele Michelin

Masina ma tu vyhodu, ze nemusite jet zase az tak rychle aby jste si to uzil.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Jak která :-) Ale já zalehávačku nikdy nevlastnil, jen projížděl. Ta musí jet rychle.

Obrázek uživatele Michelin

Tu já taky nikdy neměl.
Začal jsem na Chopperu, a teď jsem přesedlal na cestovní enduro.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Ještě nedávno jsem pracoval u hodně progresivně se rozvíjející firmy a tam tyhle problémy byly taky. A řešily se ne až když nastaly, ale až v okamžiku, kdy hrozila hrozná katastrofa. Asi to bude u Tesly stejné. Zajímalo by mě, jak to vidí Tesla - určitě to vnímá. Ale řešení je zřejmě v nedohlednu, protože je milion dalších věcí k řešení a tohle je "nepodstatné". Ílon vezme kalkulačku a řekne, že když kvůli tomu odešlo 3.14159 % zákazníků, tak se nedá nic dělat, protože bylo výhodnější energii věnovat na zlepšení technologie výroby motorů, které přineslo lepší cenu, díky které si Teslu koupilo o 3.2 % více lidí... Tím nechci Teslu ospravedlňovat, také by mi to lezlo na nervy, jen chci říci, že chápu, jak tyhle problémy vznikají.
Ale k věci - ještě jedna otázka. Hrozně by mě mrzelo, kdybych ten retrofit zapomněl někde nacvaknutý na kabelu. Je pravda, že bych kabel do stojanu zpět asi nenarval, ale stejně - je to tak titěrná věcička, že bych se bál, že ji ztratím. Můj Leaf má dost velký kufr na to, aby se tam takových ptákovin ztratilo víc :).
Je to nějak vymyšleno, že se to nedá někde zapomenout? Hrozí to vůbec? Úplně vidím, jak to někde nechám na kabelu u stojanu.

---

2015: Renault Twizy 2013 (prodán 2016)
2016: Citroen C-Zero 2012
2018: Nissan Leaf Acenta 24kWh 2014
2019: Elektrokoloběžka Xiaomi Scooter, sekačka Güde 40 V/2.5 Ah
- Jde to i na baterky. -

Obrázek uživatele Michelin

Smutne je, ze neni problem v nereseni neceho, ale naopak. Dva roky nebyl s fakturacemi problem ted presli na novy system a je to jako s verzi softu pro auta. Verze osm super. Vsechno fungovalo, verze devet samej problem, ktere navic nikdo 3/4 roku neresi.
Do vanoc odpovidali z centraly sice po mesici, ale odpovidali, od vanoc vubec.
Objednani do servisu nove presunuli do aplikace (kde se ta polozka nekomu vubec neobjevila) a jinak to pry uz nebude mozne, proste same zmeny co by jim meli nejspis usetrit naklady, ale jak to zkomplikuji zakaznikovi je jim fuk.
A i kdyby to melo byt jen prechodne obdobi nez to vychytaji tak maji mit doprcic zvladnute jak resit problemove situace, jakoze treba clovek ze servisu nekomu zavola a ten vystavi rucne spravnou fakturu a ne ze vam oznami “sorry jako, vycalujes o 228eur vic, protoze v tom mame bordel” tecka.

Jak jste napsal konektor do stojanu s timhle nevratite, na zem ho asi nezahodite, takze to tam zapomenout mozne neni.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele ePavel

Je to fakt smutne. Ja jsem mel treba problem s nakupem nahradnich dilu. Neuveritelny problem dostat ke zbozi fakturu. Objednal jsem kupu dilu, zacalo to chodit po castech a az kdyz dorazil posledni balicek byly ochotni poslat fakturu a to si jeste clovek musi o ni opakovane napsat...

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 276.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Michelin

Taky pekne.

No a to jsem asi ani nenapsal, ze mi neprisla jako driv faktura v emailu, ale odkaz na nejake jejich uloziste, kde si ji mam stahnout. Ovsem faktura tam ulozena mela datum z 19.7. ja tam byl vcera a ackoli polozky sedeli tak vysledna cena byla jen 80eur namisto skoro 1500eur co jsem platil. Takze jsem jim musel taky hned psat. Dnes poslali v priloze uz vse spravne krome odberatele, tam je moje jmeno, prijmeni a firemni adresa. S tim pry uz nic neudelaji...

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele ePavel

To je v pohode, me uz nechodi nic, musim tvrde trvat na tom aby ji vytiskly v servise.

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 276.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Michelin

Hm, to je mazec.
Pritom pred tema dvema a neco lety kdy jsem to auto kupoval fungovalo vsechno v pohode. Byli prijemni vsechno celkem fungovalo. Jestli to melo takovouhle sestupnou tendenci tak vy jste musel na samem zacatku zazit uplnou pohodu jak vas museli obskakovat ne? To musi byt pro vas teprve rozdil.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele ePavel

U S-ka jsem mel problem pouze s tím, že mi ho nechtěli v Tilburgu předat. Servis ve Vidni byl tenkrat na pohodu. Ted je Viden zasekana a prestava fungovat to co drive fungovalo. Velka skoda. Ale na druhou stranu co jsem si zazil kdysi se servisem Honda, to taky nebylo nic moc. Treba jsem vznesl dotaz zda dopnuji klimatizace a na to se me zetali, jestli si doma v lednicce taky nechavam neco doplnovat. Nebo clovek jim primo rekl, ze je problem v obtokovem ventilu a oni ne ne ne to je tim ze jste si tam nechal udelat to LPG, vyndejte to a bude to v pohode. Tak jsem si to nechal spravit jinde. Nechal jsem si spravit rucni brzdu, protoze jsem mel nesoumernost pri minule technicke, z dalsi me vyhodily ze to nebrzdi skoro vubec a tak...

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 276.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Michelin

Tohle je bohužel pravda, že ono to jinde není o moc lepší. Jen člověk za ty dva roky zapomene jak to vlastně fungovalo jinde.

Já už poslední roky vybíral auta podle kvality nejbližšího servisu té značky než podle čehokoli jiného. Bohužel to bylo všude stejné.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Myslim, ze by stacilo taku nekorektnu fakturu neuhradit.
Ja tesle platim vzdy az po prichode domov prevodom z firemneho uctu.

Obrázek uživatele Michelin

Tak to nevim jak jste je presvedcil. Po me chteji vzdy zaplatit na miste kartou.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Uz som nebol v servise takmer 2 roky, mozno to uz tak nefunguje...

Obrázek uživatele Michelin

Dva roky bez servisu? A to delate jak? Opravujete sam? :-)

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Je to nieco nad rok a pol od poslednej navstevy servisu tesly, a jazdil som dost malo - cca 30tkm. Kolesa zima/leto menim sam, nove teslacke letne som kupil u nas v pneuservise - objednali, prezuli aj vyvazili. Opravovat nic nebolo treba, resp raz sa mi zacal dookola resetovat velky displej ked som babral do auta pocas upgrade, auto jazdilo - to mi resetli v servise na pockanie, bezplatne. Planujem ist do tesla servisu po lete tesne pred 80tkm.

Obrázek uživatele Michelin

Nojo. Já najedu 60tis. ročně, takže se neustále něco objevuje.
Jezdím také na pravidelné servisy každých 20tis.km což samo o sobě udělá tři návštěvy ročně.

Ono je to často dáno i tím, že vše bohužel nevyřeší napoprvé.
Třeba už od loňska řeším, že mi nefunguje xmas song. Vždy se to při otevírání zadních falkonek zastavilo. Všiml jsem si také, že pravé zadní falkonky se otevírají pomaleji než dříve resp. než ty levé, které používáme mnohem méně.
Několikrát to v servisu řešili a nevyřešili. Až teď v létě jak začali velká horka se pravé falkonky přestali otevírat pokud auto stálo nějakou dobu na slunci. Vždy se jen pootevřeli a pak jako když nemají sílu se uzvednout a zapípali, že narazili na překážku. Na druhý pokus už to většinou šlo a nebo jsem jim musel lehce pomoci nahoru.
Včera mi tedy v servisu vyměnili vzpěry co je zvedají a hned začali zase běhat svižně a vždy. Před chvílí jsem k nemalé radosti mého syna úspěšně odzkoušel xmas song, který konečně také funguje.
Proč na to, ale nepřišli dřív, když jsem jim hned říkal, že mám podezření na ty pravé falkonky, že se otevírají pomaleji než ty levé a proto ten song asi auto stopne, to nevím.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Proste dosahli velikosti korporat se vsemi nesvary, co k tomu patri...
Ten samotny adapter je levnejsi, asi "jen" 180 EUR, takze to tolik bolet nebude ;)

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Dík, to se mi ulevilo :-).

---

2015: Renault Twizy 2013 (prodán 2016)
2016: Citroen C-Zero 2012
2018: Nissan Leaf Acenta 24kWh 2014
2019: Elektrokoloběžka Xiaomi Scooter, sekačka Güde 40 V/2.5 Ah
- Jde to i na baterky. -

Ten chademo by nas*al vic (800EUR jsem platil, myslim), ale ten je tezke zapomenout...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?