Program ‘Electrify the World’ je ztělesněním vize Inteligentní mobility společnosti Nissan. Povzbuzuje vytváření chytřejších, lépe propojených komunit vyznávajících udržitelnější životní styl.
foto: Nissan
Nissan oznámil spuštění své nové digitální komunitní platformy zaměřené na zvyšování povědomí, zájmu a podněcování debaty o otázkách elektrické mobility a udržitelného životního stylu.
Program ‘Electrify the World’ si klade za cíl zaujmout publikum po celé Evropě a inspirovat je, aby se připojilo k elektrické revoluci Nissanu a vyznávalo chytřejší a udržitelnější životní styl.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Nissan začíná s předprodejem baterií pro domácnosti v Evropě
Program tvoří čtyři hlavní okruhy: Elektrický životní styl, Zelené technologie, Udržitelná energie a Co funguje – téma zkoumající aktuální inovace. Prostřednictvím sociálních sítí a webových stránek značky bude Nissan využívat své odborné zkušenosti z téměř deseti let působení na poli elektromobilů k inspirování nových debat o udržitelnosti a čistším životním stylu.
Tato platforma rovněž poskytne uživatelům fórum k zapojení do diskusí, komunikaci se značkou a předkládání svých názorů.
Gareth Dunsmore, ředitel divize elektromobilů ve společnosti Nissan Europe, uvedl: „V roce 2010 jsme uvedli na trh model Nissan LEAF, první sériově vyráběný elektromobil. To spustilo novou vlnu zájmu o bezemisní technologie. Od té doby elektrická revoluce pokračuje a roste. Nyní podnikáme další krok a dnes spouštíme tuto digitální komunitní platformu.“
„Naše nová platforma ‘Electrify the World’ si klade za cíl vytvořit hnutí jdoucí nad rámec automobilů, které spojuje lidi rozhodnuté využívat nové technologie a zelenou energii k vytváření udržitelnějších a energeticky účinnějších komunit. Chceme podněcovat diskuse o přínosech elektrického životního stylu a demonstrovat našim příznivcům, jak mohou nové technologie zlepšit jejich životy už dnes, stejně jako přispívat k lepšímu životu budoucích generací.“
Toto oznámení proběhlo na firemní akci Nissan Futures konané v Barceloně. Na této události, zkoumající vizi Inteligentní mobility Nissan o budoucnosti s autonomním řízením a elektromobily, automobilka Nissan představila i výsledky nezávislé zprávy o autonomním řízení a učinila významná oznámení týkající se její práce na vývoji řešení ukládání energie pro domácnosti a firmy v Evropě.
Elektromobil Nissan Leaf byl na trh uveden v roce 2010. Od té doby je na silnicích celého světa více než 260 000 elektromobilů Nissan, z toho přes 75 000 jezdí po evropských silnicích.
Ja mam kolego obavu ze az
Ja mam kolego obavu ze az bude mít Nissan za 3-4 roky baterií 60w a více a budeme zadat upgrade tak opet a zase uslyšíme ze nelze…. Nedávno jsem navštívil Nissan autorizovaný servis, zadal jsem silnější nabíječku a nelze, zahrádku nemají, ochranný rám neumí dodat atd. Po každém servisu nějaký kryt zapomenou dat nazpět, na předem objednany servis nají pylový filtr a nakonec ho nafakturuji 2x. Tot Nissan BS Brno.
Další kecy vo budoucnosti,
Další kecy vo budoucnosti, těch už to komouši nažvanili vagóny. Teď chce jen nebrzdit, nekriplit a dodat auta s velkou baterkou a síť nabíječek zbytek se pořeší sám i bez keců. Jak vidět u Bolta, u Forda i jinde dinosauři se stále snažej brzdit patama co to dá. Ještě že jim Čína dala nůž na krk.
Raději bych slyšel zprávu
Raději bych slyšel zprávu o novém Leafu či alespoň pořádné baterce. Sám mám Leafa 24kWh a dojezd je bída. V zimě mám často co 1% 1km, tedy dojezd z plna do absolutní nuly 100km (v létě i s klimou 150km). Myslím, že kdyby byl Leaf s alespoň 40kWh baterkou tak by prodali minimálně dojnásobek….
Nissan každým
Nissan každým promarněným dnem ztrácí pozici mezi obyvatelstvem. Cítím, že teď je ta pravá chvíle pracovat na propagaci – jezdit mezi lid, besedovat, dávat možnost řízení Leafu a e-NV200. Pak si nestěžujte (myslím Nissana), že je e-NV200 velmi málo známé auto! Plakal bych nad baterkou 24 kWh v dodávce a „nedej bože“ nemít v tom alespoň 6,6 kW silnější palubní nabíječku! Věřím, 40 kWh baterie a třífázová nabíječka 22 kW (400V/32A) by z auta udělala bestseler! Je mi moc líto, že takhle se to dělá, ale asi ještě pořád nenastala ta doba.
Přesně tak, místa je v
Přesně tak, místa je v eNV200 na baterku habaděj. A silnější palubní nabíječka – když má člověk možnost srovnání po ježdění s Renaultem ZOE nebo silnější Smart ED – je prostě cesta k totální nezávislosti. Protože pětikolík 400V 16A nebo 32A je prakticky všude.