Automobilový časopis Auto Bild ve spolupráci s nezávislou poradenskou společností Eurotax Schwacke vybrali v kategorii elektromobilů model Hyundai Ioniq Electric jako vůz s vynikající zůstatkovou hodnotou.
Letošní ročník byl již čtrnáctý v pořadí, kdy časopis Auto Bild společně s Eurotax Schwacke oceňoval vozy s nejstabilnější zůstatkovou hodnotou. Hyundai Ioniq Electric zvítězil ve třídě elektrovozů před loňským vítězem BMW i3 a Volkswagenem e-Golf.
Elektrovozy jsou posuzovány na základě odhadované zůstatkové hodnoty po čtyřech letech provozu a ročním nájezdu 10 000 kilometrů. Ioniq Electric získal nejlepší známku nejen za nejvyšší zůstatkovou hodnotu ve své třídě, která činí 60,65%, ale společně s modelem Ioniq Hybrid byl zařazen mezi automobily s nejstabilnějšími hodnotami na německém trhu celkově.
NEPŘEHLÉDNĚTE Hyundai v Evropě zahájí prodej modelu Ioniq Plug-in
„Jsme hrdí na to, že Hyundai IONIQ Electric získal v Německu hodnocení „Wertmeister 2017,“ uvedl Thomas A. Schmid, výkonný ředitel Hyundai Motor Europe. „Ocenění je potvrzením důvěry, kterou vkládáme do tohoto modelu. Nabízí nejlepší záruku, skvělý dojezd a nejnovější bezpečnostní systémy a konektivitu za velmi přijatelnou cenu. Po loňském uvedení modelů Ioniq Hybrid a Electric letos v létě dvojici doplní model IONIQ Plug-In,“ dodal Thomas A. Schmid s tím, že Hyundai na vůz tradičně poskytuje komplexní pětiletou záruku bez omezení kilometrů. Navíc na baterii je záruka omezená osmi lety nebo nájezdem 200 000 kilometrů.
Hyundai Ioniq je první vůz na světě nabízející tři elektrifikované pohony v jedné karosářské variantě. Modely Hybrid, Plug-in hybrid a Electric umožňují přístup k elektronické mobilitě širokému spektru zákazníků.
Jsou součástí strategie globální udržitelnosti společnosti Hyundai Motor, která do roku 2020 uvede do provozu 14 nových ekologických vozů, včetně pěti hybridních, čtyř plug-in hybridních modelů, čtyř elektrovozů a jednoho modelu s pohonem na vodíkové palivové články.
K tomu jen tolik, že pořídit si EV kvůli ročnímu
K tomu jen tolik, že pořídit si EV kvůli ročnímu nájezdu 10 000 kilometrů je jak matematicky, tak i prakticky totální nesmysl. Takže kritérium „zůstatková hodnota po 4 letech provozu a ročním nájezdu 10 000 kilometrů“ je v případě EV jaksi „mimo mísu“. 😉
Naprostá blbost. „Nezávislou poradenskou společností
Naprostá blbost. „Nezávislou poradenskou společností Eurotax Schwacke“ si timto řadím mezi těžce závislé a úplatné prostituty automobilek hned vedle časopisu Bild, ale ten má na tom založený živobytí takže to až tak nepřekvapuje.
Seznam te se: Hnujday Kona, prej takovej SUV IONIQ s 50 kWh
Seznam te se: Hnujday Kona, prej takovej SUV IONIQ s 50 kWh baterkou 😉
Na trh dorazí na podzí 2018.
http://pushevs.com/2017/05/26/details-hyundai-kona-electric/
Tohle mě
Tohle mě pobavilo
http://ekonomika.idnes.cz/bloomberg-elektromobily-benzinova-auta-pruzkum-fuh-/ekonomika.aspx?c=A170526_174416_ekonomika_amu
Tak pobavilo, nepobavilo…
EV je z technicky skutečně
Tak pobavilo, nepobavilo…
EV je z technicky skutečně jednodušší a pohonný systém je pro automatizaci vhodnější. Takže v perspektivě příštích let nevidím důvody, proč by měl být dražší.
Úvaha je to dobrá, ale v roce 2025 levnější než
Úvaha je to dobrá, ale v roce 2025 levnější než spalovací auto? To ani omylem koncerny nedopustí. Spíš to má vyznět stylem. Nekupujte si elektrické auto teď, za 10 let budou skoro zdarma. A pak se jen napíše, že odhad nevyšel. Nebo ani to ne.
off
Autonomní Lexus od Applu zachcen na
off
Autonomní Lexus od Applu zachcen na videu
http://www.ceskymac.cz/samoriditelne-auto-od-applu-se-objevilo-americke-dalnici-video/?utm_content=buffer2b750&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer
https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-04-27/check-out-the-lexus-that-apple-s-using-to-test-self-driving-car-technology
Germánoj nevěř ani nos mezi vočima a uvědomte si že na
Germánoj nevěř ani nos mezi vočima a uvědomte si že na prdelolezectví a předposranost všichni dojedeme, ultrafijalový paprsky jsou jen začátek a zbejvá už jen pár centimetrů ornice :)))
Anketa mi přijde trochu podezřelá, pakliže je Ioniq na
Anketa mi přijde trochu podezřelá, pakliže je Ioniq na trhu poměrně krátce. Ale ze všech dostupných vozů v této cenové kategorii je dnes asi nejlepší volbou.
A otázka je, co udělá cena až konkurence dá na trh vozy v podobné ceně s podstatně větší baterií. Pak už ta zůstatková cena nebude tak zajímavá.
Není důležitá kapacita baterie, ale reálný dojezd na
Není důležitá kapacita baterie, ale reálný dojezd na baterii.
Ale i přesto pořád platí, že čí větší baterie tím
Ale i přesto pořád platí, že čí větší baterie tím větší šance na větší dojezd.
Podle testů dostupných na internetu má Ioniq s 28 kWH
Podle testů dostupných na internetu má Ioniq s 28 kWH baterii reálný dojezd delší než 30 kWh Leaf, i než 33 kWh i3.
Pokud jsou ty kapacity uváděny dle stejných kriterií pak
Pokud jsou ty kapacity uváděny dle stejných kriterií pak je to vypovídající.
Rozdíl bude i ve spotřebách, nejsou to ani stejná auta,
Rozdíl bude i ve spotřebách, nejsou to ani stejná auta, ani stejná technika.
No ono se není čemu divit, když má o hodně lepší
No ono se není čemu divit, když má o hodně lepší aerodynamiku a k tomu nejvyšší hodnotu využitelné energie z baterie.
(celková / využitelná energie)
Leaf (30 / 27,5 kWh)
BMW i3 (33,2 / 27,2 kWh)
Ioniq (30,5 / 28 kWh)
Takže platí již 1000x opakované pravidlo, že každý výrobce si udává kapacitu tak jak se mu to marketingově zdá nejlepší. Realita života je ovšem velmi jednoduchá a to že účinnost hnacího ústrojí mají vesměs všichni stejnou (Tzn. u Hyundai to jsou zas jen další marketingové žvásty).
Rozhodujícím objektivně měřitelným faktorem vždy byla je a bude využitelná kapacita baterie, aerodynamika/velikost a hmotnost vozu.
off
Pěkný videjko TM3 za
off
Pěkný videjko TM3 za jízdy.
https://www.youtube.com/watch?v=Kus7diFoAUM&ebc=ANyPxKr1T75ZLKRrYEqy9OW0a6t6DA3hu0HhAasoNwnT-ezezr1nQ6Kna6lb5T1guQt0sOgOHaLgIZac2d1SEUcsjlnRzcEW4Q
taky Off … nejsem si 100% jistý, ale včera jsem potkal v
taky Off … nejsem si 100% jistý, ale včera jsem potkal v Uherském Hradišti maskovaného nového Leafa.
Wow. Taže ses mu okamžitě vrhnul pod kola aby jsi ještě
Wow. Taže ses mu okamžitě vrhnul pod kola aby jsi ještě stihnul vytáhnout mobil a odfotit jednu mazanici? 😀
A byl zabalenej v těch černejch plachtách nebo ve strakatým wrapu?
pěééékný! supr tedy že tam není chlupatá deka na
pěééékný! supr tedy že tam není chlupatá deka na palubovce ale myslím si že tu ultramoderní 14cku LCD naštorc co vypadá že každou chvíli o ni někdo zavadí měli rači zapustit:(
blinkr je teda trapně malinkatý to už snad menší být ani
blinkr je teda trapně malinkatý to už snad menší být ani nemohl
Víš jak donedávna vypadaly koncový oranžový blinkry na
Víš jak donedávna vypadaly koncový oranžový blinkry na americkejch autech? Vůbec žádný tam nebyly, blikalo se červeně 😉
pôvodne blinkry neboli, ručička so svetielkom sa vystrčila
pôvodne blinkry neboli, ručička so svetielkom sa vystrčila z krytu, vyššší level – kývala. potom predné blinkry boli biele a zadné červené, brzdové svetlo jediná lampička, …
Hm, zůstatková hodnota po 4 letech a ujetých 10000 km. U
Hm, zůstatková hodnota po 4 letech a ujetých 10000 km. U aut, které se vyrábí sotva 3 a 1 rok. To je zase anketa jak noha.
uplny suhlas. Vsetky EV stratia hodnotu vplyvom technickeho
uplny suhlas. Vsetky EV stratia hodnotu vplyvom technickeho pokroku, lebo nove budu mat 55kWh baterky a viac.
V tomto ma obrovsku vyhodu iba jedna automobilka, lebo ta technologicky nezastarne ani na konci zivotnosti auta.
nebudem menovat nech niesom uctievac. Nech si kazdy doplni sam.
Ta naketa ma vypovedaciu hodnotu ako dopis starej Blazkovej.
Neříkej žes se taky podělal z těch zamindrákovanech
Neříkej žes se taky podělal z těch zamindrákovanech nálepkovačů a bojíš se vyslovit Voldemortovo jméno? 😀
Jejda já myslel že Trabant. Ten se přece i po létech
Jejda já myslel že Trabant. Ten se přece i po létech provozu prodával dráže než nový a nadčasová konstrukce mu vydržela na dvacet let beze změny … 🙂
Cena Trabantu se ještě nezastavila a letí strmě
Cena Trabantu se ještě nezastavila a letí strmě vzhůru
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/vylet-do-minulosti-trabanty-zacinaji-ziskavat-na-cene-a-to-h/r~1a0f5bb8420b11e7983b002590604f2e/