Mercedes otevřel rezervace na nový SUV elektromobil Generation EQ

Jan Horčík - 26 Září 2017

Značka Mercedes-Benz otevřela v Norsku možnost rezervací nového elektrického SUV se značkou Generation EQ. První dodávky auta se očekávají v roce 2019.auto elektromobil Mercedes-Benz Generation EQ

Mercedes-Benz Generation EQ má nabídnout zrychlení 0-100 km/h do pěti sekund
foto: Mercedes

Mercedes-Benz Generation EQ (možná ponese označení EQ C) bude prvním zástupcem nové řady elektrických aut. Se 70kWh baterií a výkonem 300 kW (dva elektromotory, pohon všech čtyř kol) má nabídnout dojezd 500 km NEDC.

Rezervovat je možné díky vratné záloze 20 019 NOK, v přepočtu asi 50 000 Kč. Nikdo přitom zatím přesně neví, jak vlastně auto bude ve finále vypadat, známý je zatím jenom koncept.

Ví se ale, že Mercedes už své plně elektrické SUV s hmotností kolem dvou tun stojící přímo proti Tesla Model X už pilně testuje. Všechny vozy nové řady EQ se budou vyrábět v německé továrně Sindelfingen, kde se momentálně vyrábí třídy S a E.

Nová podznačka EQ se bude skládat minimálně z modelů EQ A, EQ C (ten, který je možné si nyní v Norsku rezervovat), EQ E a EQ S. Model EQ A už se představil na letošním autosalonu ve Frankfurtu.

InsideEVs
Zpět na HybridPřidat komentář

A zveřejněj taky počet rezervací? Pokud vůbec? A co provázání se sítí nabíječek, pořád jedou systém to není naše starost, nabij si kde chceš? A jak dlouho ještě budou lidi voblbovat tím předpotopním NEDC hausnumerem?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Dinosauři se učí a kopírují, aby přežili. Jen by se mohli vyvarovat toho, že stejně jako Tesla slíbí 2019 a dodají 2021 :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

..... tak to je dobrý, v Plzni a v Praze jezdí testovacích vozů "neúrekom" jako o život a že by zrovna jeli "elektrikou" mi nepřijde... ;)

V Praze sem viděl jeden jedinej, byla to nějaké Šchodofka a bylo to v 70. letech. Vod tý doby ani ťuk :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Není se jak bude vypadat, kolik bude stát, ale 50 tis. Kč se jim hodí, no potěš.... Záloha je standardně 2% ceny auta, takže 2.5 mil. cena bude asi odpovídat, budu to mít jako tapetu na LCD, to je tak asi všechno.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

70kWh bude za dva roky na takové auto už vcelku málo.Nevim jestli má pak slíbeno lvl5 autonomii, ale i tak bych to viděl těsně pod 3mice, takže žádná nášivka ale Leafu nebo model3 to nebude. Čekám že prodají jen pár tisíc kusů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To sem zvědavý jestli, když to takhle funguje u Tesly, jestli to bude stejně fungovat i u dinousarů jako Mercedes. Tipuju, že ani z poloviny. Každopádně každé elektro se počítá a nějak se začít musí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ve statisticích objednávek to jistě nebude, ale desítky tisíc před objednávek má Mercedes i na některé modely se spalovací technikou, dá se tedy očekávat že je bude mít i u elektromobilů. U luxusních nebo sportovních aut není vratná záloha ničím výjimečným i roky dopředu, u některých limitovaných modelů se jedná o zálohy nevratné a v řádu statisíců. Kupříkladu na Porsche 911 GTS a Turbo se u každé generace čeká více než 18 měsíců a nevratná záloha je 20% ze základní ceny vozu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na 70kWh baterie za dva roky v luxuskare je to spíš tragédie než využití nějaké myšlenky... .

Mercedes chce uvést za 2 roky 5 let staré auto s menší baterii, s menším výkonem, tedy i s daleko menším dojezdem než současná konkurence. Tak to je přímo genitální nápad. Blahopřeji. :-)))

Jediné co to auto má "lepší" je ta značka na kapotě, pověst německého auta a o milimetr menší spára mezi plechy :-)))

A to nepočítám problémy s nabíječkami.

A to se vyplatí milý Watsone.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Geniální myšlenky je třeba využít.

Obrázek uživatele PaRi

To jo, ale je tu akutní nebezpečí, že budou vypadat jak blbci :-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-Salon

Newsletter