Zbrusu nový elektrický crossover Kia EV6 bude v Evropě k dispozici společně se širokou sítí vysokovýkonných nabíjecích stanic a integrovanou platební platformou.
foto: Kia
Kia coby člen joint-venture IONITY může zákazníkům nabídnout snížené sazby za nabíjení v rámci aktuálně jediné celoevropské sítě zahrnující ultra rychlé nabíjecí stanice o výkonu 350 kW.
Na nabíjecích stanicích IONITY je s elektromobilem Kia EV6 možné za necelých 18 minut dobít z 10 na 80 % kapacity, resp. za necelé 4,5 minuty prodloužit dojezd o 100 kilometrů; maximální dojezdová vzdálenost přitom činí přes 510 km (podle WLTP).
Díky partnerské spolupráci s IONITY, kde Kia též drží majetkový podíl, mohou zákazníci využívat přes 400 vysokovýkonných nabíjecích stanic ve 24 evropských zemích, přičemž průměrná vzdálenost mezi nabíjecími místy v rámci mezinárodní dálniční sítě činí pouhých 120 km.
foto: Kia
Podle Jasona Jeonga, prezidenta společnosti Kia Europe, chce značka do roku 2027 uvést na trh celkem 11 elektromobilů. Síť IONITY používá přední evropský standard nabíjení CCS (Combined Charging System) a dodává elektřinu výhradně z obnovitelných zdrojů. Majitelé elektromobilů tak cestují nejen s nulovými emisemi, ale i nulovou uhlíkovou stopou.
Řidič nového čistě elektrického EV6 vidí v navigaci nabíjecí místa IONITY jako dynamické body zájmu (POI) včetně informací o aktuální dostupnosti. Souhrnné platby za nabíjení na veřejných stanicích zákazníci snadno spravují prostřednictvím mobilní aplikace Kia Charge.
Kia nabízí dva cenové balíčky v závislosti na potřebách uživatele. Balíček ‚Access‘ (bude k dispozici ještě v průběhu tohoto roku) za 125 korun měsíčně nabízí zákazníkům sazbu 14,35 Kč/kWh. Balíček ‚Power‘, jenž bude k dispozici od letošního května, je určen častějším cestovatelům, kteří za měsíční předplatné 335 korun mohou využívat sazbu za elektřinu 7,70 Kč/kWh. Ceny jsou vč. DPH platné k 12.4.2021.
Další výhodou pro zákazníky je mobilní aplikace Kia Charge: Ta zpřístupňuje nejen síť nabíjecích stanic IONITY, ale též – prostřednictvím partnerské spolupráce s Digital Charging Solutions (DCS) – na 205 tisíc nabíjecích míst napříč celou Evropou (s konektory typu AC i DC). Za nabíjení platí zákazníci zcela transparentně na základě jednoho souhrnného vyúčtování.
Off… něco na zasmání
Hádají se Google, Wiki a fb, kdo
Off… něco na zasmání
Hádají se Google, Wiki a fb, kdo le lepší. Google já najdu všechno. Wiki, já vím všechno! Fb já znám všechny!!. Jde kolem elektřina a utrousi, tak se uklidnime, ano?!
USA verze:
Jde kolem elektřina a utrousí „Podržte mi pivo“
USA verze:
Jde kolem elektřina a utrousí „Podržte mi pivo“
Super auto!
Super auto!
Muze me nekdo vysvetlit, co se skryva pod „širokou sítí
Muze me nekdo vysvetlit, co se skryva pod „širokou sítí vysokovýkonných nabíjecích stanic“. V cele Evrope je 348 nabijecich mist ionity. To je o neco vic, nez ma CEZ v Cesku a to je bida.
Asi za to muze ta kompozice fotky, ale predek mi pripada jako
Asi za to muze ta kompozice fotky, ale predek mi pripada jako starsi model renaultu 25 🙁
Od sloupku A je to pjekny 🙂 Ten sklon zadniho okna je dost dobry v tom, ze se nebude toliko za.irat.
A vysuvne kliky? Nevim nevim … spolehlivost (?).
R 25 jsem měl a moc to v tom nevidím. R 25 měla tupej
R 25 jsem měl a moc to v tom nevidím. R 25 měla tupej čumák a ne tak ostrej jako tohle.
Mě to spíš připomíná Golfa 8.
Parádní auto.
Parádní auto.
Off.Perseverance odstepila O2 z CO2 z atmosfery na Marsu. Tim
Off.Perseverance odstepila O2 z CO2 z atmosfery na Marsu. Tim je prokazana moznost vyrabet kyslik pro raketove motory pro navrat na nasi planetu a kyslik pro astronauty. Metanu je tam dostatek. Starship bude mit dobre podminky.
Kosmonauti se muzou akorat koukat s otevrenou hubou.
OT: idnes: Perseverance na Marsu vyrobil kyslík, stačil by
OT: idnes: Perseverance na Marsu vyrobil kyslík, stačil by na deset minut dýchání
https://www.idnes.cz/technet/vesmir/perseverance-mars-robot-vyroba-kyslik-moxie-mars-oxygen-in-situ-resource-utilization-experiment.A210422_060544_zahranicni_bur
V tom clanku na idnes pisou pate pres devate. Jednou
V tom clanku na idnes pisou pate pres devate. Jednou extrahovali kyslik z atmosfery a jednou Byl to první klíčový pokus vyrobit z oxidu uhličitého kyslík na Marsu.
Jelikož tam píšou, že atmosféra na Marsu je z 96% CO2,
Jelikož tam píšou, že atmosféra na Marsu je z 96% CO2, tak v tom rozpor nevidím.
Z jednoho popisu vyplyva, ze ten kyslik je v atmosfere a ze ho
Z jednoho popisu vyplyva, ze ten kyslik je v atmosfere a ze ho jen extrahuji. Pritom doopravdy je nutne kyslik ziskat stepenim CO2. To je podstatny rozdil.