Faraday Future stále plánuje výrobu elektromobilů, představuje i novou testovací laboratoř

Petar Kovač - 24 Září 2019

Historie automobilového startupu Faraday Future je jako na horské dráze. Nadějné vzestupy a představení nových modelů střídají tvrdé pády a firma končí v dluzích. auto elektromobil Faraday Future

V březnu dokonce společnost Faraday Future prodala své sídlo, které si nyní jen pronajímá. Nyní se však objevily informace o nové strategii financování a harmonogramech vývoje modelů FF 91 a FF 81.
foto: Faraday Future

Podle nového ambiciózního plánu začne dodávka očekávaného modelu FF 91 přibližně 9 měsíců po dokončení financování kapitálových fondů. Vývoj nového modelu FF 81 a nových technologií pro budoucí generace elektromobilů bude ukončen co nejdříve.

Kromě toho je do dvanácti až patnácti měsíců po uzavření kapitálového financování plánován vstup na burzu. Aktuálně se hovoří o nutné investici pro tuto fázi ve výši 850 milionu dolarů.

V rámci zveřejnění časového plánu a finanční strategie byla představena i nová vývojová laboratoř ‚Futurist Testing Lab‘. Zařízení v blízkosti firemního sídla na jihu Los Angeles bude důležitou součástí úsilí společnosti o dosažení vysoce kvalitní, efektivní a nízkonákladové výroby luxusního modelu FF 91.

Podle vlastního prohlášení bude společnost Faraday Future v této továrně schopna provádět různé zkoušky a validace vozidel a vyrábět malé série předsériových prototypů. Škálovatelná výroba modelu FF 91 je stále ve fázi plánování ve výrobním závodě společnosti v Hanfordu v Kalifornii.

„FF 91 se blíží konečné výrobě a dodávkám. Pro výrobu je připraveno již 92 % dílů. Kromě toho téměř 600 zaměstnanců z různých průmyslových odvětví po celém světě stále společně pracuje na dokončení tohoto vozu. Jsem přesvědčen, že v rámci tohoto nového plánu dodáme FF 91 v kratším čase, s nižšími náklady a ve vyšší kvalitě,“ tvrdí Dr. Breitfeld, generální ředitel Faraday Future.

Po svém jmenování novým generálním ředitelem startupu FF začal Dr. Carsten Breitfeld s řadou důležitých úprav v oblasti plánování dodávek, výzkumu, vývoje, snižování provozních nákladů a především ve strategii financování. V budoucnu společnost plánuje integraci všech interních a externích zdrojů pro usnadnění financování.

Pokud Faraday Future splní tyto plány, můžeme se těšit na prostorný a konkurenceschopný elektromobil s parametry nejrychlejších sportovních vozů. Motory o celkovém výkonu 738 kW, který je přenášen na všechna čtyři kola, zajistí zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,4 sekundy.

Baterie o kapacitě 130 kWh by měla umožnit dojezd až 600 km. Vůz FF 91 má celkem 13 radarů, 12 ultrazvukových senzorů, 10 kamer a jeden 3D lidar (3D laserový skener okolí) – tato výbava zajistí samočinné parkování a autonomní jízdu.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

off

Canoo
Parádní startup od týmu co odešel z FF, připravil kocept dodávky, kterej v dizajnu natrhne zadel všem fanasmagorickejm nesmyslnejm konceptům od dinosaurů. Budem si ho moct předplatit jako Netflix a nikdy nebude k prodeji. K pronájmu snad už 2021 ???
Myslím, že je za tím stejnej dizanér co dělal i3 a i8 a i všechny vozy od FF.
www.canoo.com
https://electrek.co/2019/09/25/canoo-electric-vehicle-futuristic-subscription/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Ten chlap je nezmar.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Baterie o kapacitě 130 kWh by měla umožnit dojezd až 600 km. Vůz FF 91 má celkem 13 radarů, 12 ultrazvukových senzorů, 10 kamer a jeden 3D lidar (3D laserový skener okolí) – tato výbava zajistí samočinné parkování a autonomní jízdu.

To ve mě evokuje poznámku, že cena bude 250 tis. EUR? :)

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Obrázek uživatele Kuk

Pokud se dobře pamatuju tak zakladatel Bytonu na začátku roku od Bytonu znechuceně odešel z důvodů vměšování se Čínských komoušů do chodu automobilky a odešel do čela FF, které sice taky vlastní Číňan, který se ovšem Čínským komoušům vzepřel. :D
Byton má dorazit na trh až za 2 roky, FF buhví kdy.
Rozhodně by bylo škoda kdyby to FF nedotáh.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Byton founder says he quit because of Chinese government interference
6
‘They are going to drive it to a stage where the whole Byton thing will be shut down’

https://www.theverge.com/2019/9/20/20875328/byton-carsten-breitfeld-first-auto-works-chinese-government

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

přesně!

https://kcc-hho.webnode.cz/znacka/faraday-future/

a k tomu rudý NIO skoro fkrachu včera -10% dneska -20 % :))))))

https://www.google.ca/search?q=NYSE:+NIO

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Tak z toho musí bejt vyhled jako prase.

---

19 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Tomáš

Skoro jak ze zadních sedadel Toyoty CHR. To je taky maso.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Jj tech kamer a dalsi elektroniky, tedy pokud to ma i nekolik displeju, zaruci sqely vyhled. Vlastne proc to ma skla? :-)

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (už jednou jsem nabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.

OFF: TESLA hodlá spustit prodej ve "východní" evropě (Slovensko, Srbsko, Chorvatsko a většina východní evropy) až na začátku roku 2020. Kdo čekal otevření prodejů u nás před novým rokem, asi bude zklamaný :(. Snad budeme alespoň v té většině východní evropy.

Tak uvidíme, jestli uvidíme po 5-ti letech nějakou výrobu a prodeje. TEoreticky to může být další v pořadí Tesla, Rivian, FF... ale kdo ví jestli budou všichni úspěšní....


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil