Elon Musk umí vyvolávat vášně. Rozporuplné převzetí sociální sítě Twitter a nejrůznější Muskovy poslední eskapády už ale začínají mít neblahý vliv na automobilku Tesla, kterou spoluzaložil.
Elon Musk si sociální síť Twitter oblíbil už dávno a dlouhodobě ji používal jako své hlavní komunikační médium. V současné době, poté, co ji před dvěma měsíci za $44 mld. koupil, tam má 128,2 mil. sledujících. Někdy ale publikuje značne kontroverzní statusy, ve kterých napadá některé osobnosti nebo vyjadřuje vlastní – často nekonformní – politické i jiné názory.
SOUVISEJÍCÍ: Elon Musk radí Rivianu: nejprve rozběhněte jednu továrnu, pak postavte druhou
Jak informuje magazín CNET, pro některé současné i budoucí zákazníky automobilky Tesla jsou už Muskovy prezentované názory či výpady přes čáru. Akcie Tesla od nákupu Twitteru koncem října 2022 spadly o více než 44 %. Nejníže byly začátkem ledna na $108, od té doby opět stoupají. Důvodem je především podivný styl řízení Twitteru, údajné přelévání zaměstnanců mezi Teslou a Twitterem a další povedené eskapády. A také skutečnost, že Musk musel prodat velkou část vlastních akcií Tesly (za asi $40 mld.).
„Nechci podporovat společnost ani nikoho, kdo se takto chová,“ uvedl pro CNET člověk, který si rezervoval elektromobil Tesla Model 3, ale svou objednávku následně zrušil. Podobných případů se poslední dobou objevuje více.
zdroj: Futurism.com
poravdě nevím co si mám o tomhle článku myslet? Kdyby to bylo v prosinci lonského roku, tak budiš ale teď?
Nějak mi to tady nepasuje. Je to čistej bulvár 😒
F-150 Lightning Pickup Truck parádní kára 😉
https://youtu.be/ixrAGcksJX4?t=257
Musk povedal, že po poslednom znížení cien počet objednávok dvojnásobne prekračuje výrobnú kapacitu. Že nejaký aktivista zrušil objednávku, to ešte neznamená, že ide o väčšinový trend. Takto, na základe zastaraných informácií by sa tak ekologická firma ako Tesla nemala zhadzovať.
Bože, co je to za lživým článek. A ne omlouvám se, zaplaceny článek na objednávku konkurence. Čtu dnes články o Tesle, jeden vychvaluje a druhy kritizuje. Tento rok započal začátek konce mnoha dnes známých automobilek. Okolo roku 2027 se objeví jistě první krachy a případně slučování automobilek. Je mi líto ale informace čerpat z článků, které přece nebude někdo psát pro dobro lidem ale novináři musí taky vydělat. Prosím informace jsou v oficiálních datech o ekonomické situaci každé společnosti. Tesla? Dnes velmi zdravá a silné rostoucí firma, ovšem to je problém pro konkurenci! Proto i tento článek víme?
Nevěřící Tomášové, stížnůstkáři všech zemi, zkrachovalí investoři, závistiví pokrytci.
Všichni nakonec sklapnou a budou tam, kde je jejich místo.
Twitter musí vydělávat. Nyní probíhá řízení krizovým managementem.
Boze to je hloupy clanek. Par podivinu, kteri by radi slyseli jenom svoji pravdu zrusi rezervaci a udela se z toho nejaka majorita. Podivne rizeni twitteru, zruseni zbytecnych pozici, vyhazovy a prodeje majetku. Musk ma proste prachy na to, aby si mohl dovolit rikat, co si mysli, ne kazdy si to muze dovolit. Je to potreba, hlavne je nutne, aby se korporaty znovu staly politicky neaktivni a mysleli jenom na business, ne na politickou korektnost
„Důvodem je především podivný styl řízení Twitteru, údajné přelévání zaměstnanců mezi Teslou a Twitterem a další povedené eskapády“
Důvodem toho 80% zhodnocení od 3. ledna?
Zřejmě je myšleno delší období, řekněme poslední rok? A za toto období klesly akcie Tesly asi nejvíce ze všech významných automobilek, co jsem tak zběžně koukal.