Nissan jde na reklamu na svůj elektromobil Nissan Leaf od lesa. Už delší dobu cílí na mladé publikum skrze hry. Nyní opět navázal spolupráci s vydavatelskou firmou Electronic Arts a hráčům budovatelské strategie SimCity nabídnul unikátní novou stavbu: solární dobíjecí stanici pro elektromobily Nissan Leaf, které se nově prohánějí ulicemi virtuálních měst.
foto: EA/Nissan
Nová budova velké dobíjecí stanice Nissan napájené solárními panely je pro hru přístupná jako DLC, tedy bonusový obsah zdarma ke stažení. Zároveň se ve hře díky němu objeví i nový typ aut – elektromobily Nissan Leaf, které budou u dobíjecí stanice zastavovat.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
VIDEO: elektromobil Smart ED jako ovladač pro videohru
Pro Nissan i Electronic Arts jde o velmi chytrý tah. EA tímto způsobem mohou hráčům nabízet “brandovaný” nový obsah zcela zdarma, zatímco pro Nissan jde o vítanou reklamu u potenciálních současných či budoucích zákazníků (případně jejich dětí).
Zároveň tím Nissan šíří povědomí o elektromobilitě jako takové, což je možná ještě důležitější, než reklama na samotný produkt. Kolem a kolem, vítáme něco takového jako parádní způsob jak dát o elektromobilech vědět široké veřejnosti.
Co se týká samotného nového SimCity 2013, z celé hry je silně cítit snaha o propagaci šetrného přístupu. Jako zdroje elektřiny totiž můžete vybudovat např. větrné nebo solární elektrárny.