Děkujeme! Magazín Hybrid.cz slaví 10 let

Před deseti lety mě při pohledu z okna na “fosily” zaplněné parkoviště napadlo, že takhle, beze změny, to přeci nemůže pokračovat donekonečna. Zrodil se nápad na webový magazín Hybrid.cz, který díky vám všem slaví první dekádu své existence.

Za pouhých 10 let se alternativní mobilita posunula z nuly k vozům jako Tesla Model S. Kam půjde dál?
foto: Tesla

Během deseti let se proměnil internet samotný, svět dopravy i náš magazín. Z ničeho jsme se dostali na více než 6000 návštěv denně. Vydali jsme přes 8 000 článků. A vy jste k nim přidali přes 70 000 komentářů, v naprosté většině věcných, užitečných a zajímavých.

Jsme aktivní na sociálních sítích Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn i YouTube. Všude tam nás můžete sledovat a podpořit. Stejně tak budeme rádi pokud se přihlásíte k odebírání našeho měsíčního zpravodaje nebo zaregistrujete, aby se vám snáz komentovalo.

Děkujeme za vaši přízeň. Víme, že máme stále co dohánět. Na základě nedávného průzkumu už několik týdnů připravujeme novou verzi webu, která nabídne moderní design i četná funkční a obsahová vylepšení.

Budeme vám vděčni, pokud s námi zůstanete i nadále. A samozřejmě rádi uvítáme i nové čtenáře. Sdílejte naše články, řekněte o nás svým přátelům a známým. Pomůžete tak nejen nám, ale i celému odvětví nové mobility a, jakkoliv to zní přehnaně, v konečném důsledku možná i tou pomyslnou svojí troškou životnímu prostředí okolo nás.

vlastní

57 Comments on “Děkujeme! Magazín Hybrid.cz slaví 10 let”

  1. Já si již několik let
    Já si již několik let otvírám Hybrid místo večerníčku.
    Že se Hybridu vždycky všechno nepovedlo na 110%? Ukažte mi někoho, komu ano! A antiteslákům můžu vzkázat jen jedno – udělejte vlastní web! Nebo rovnou e-automobilku, mluvkové…
    Díky Hybride, budu Tě číst dál!

  2. Já se těším pokaždé na
    Já se těším pokaždé na nové info a nedá mi to, poděkovat za tuhle možnost.
    Chápu rozhořčení lidí co chtějí i jiné auta než Teslu,ale bohužel, toho zas tak moc není.

    Přál bych vám,sobě i všem co tu nahlíží, aby témata byla co nejblíž běžného života.
    Něco jako –
    Již od zítřka v prodeji první – Škoda Elektra za 350 000,- Kč
    dojezd 250 km
    záruka na batérii 5 let. nebo 300000 km

    Pro sedláky jako Pepa,tažné zařízeni zadarmiko!
    Zdar a sílu!

    1. Stránku preteslovali
      Stránku preteslovali ostatný výrobcovia aut svojou neschopnosťou a pseudovýrobou EV…Keď sa tieto skostnatelé automobilky prestanú hrať na to ako začínajú vyrábať EV a konečne prídu na trh s ozajstnými EV tak sa stránka zmení na premercedesovanú, prevolkswágenovanú, prefiatovanú, preoplovanú… atď…atď…

      1. „ostatný výrobcovia aut
        „ostatný výrobcovia aut svojou neschopnosťou a pseudovýrobou EV“ se alespon snazi (jakkoliv s mizernymi uspechy) vyrabet a prodavat neco alespon vzdalene se blizici autu pro masove nasazeni. Na rozdil od vyrobce luxusnich elektrickych aut, ktery se do sub-mega kategorie ani nechysta…

        1. Ale nesnažía..robia to len
          Ale nesnažía..robia to len preto aby spriemerovali emisie u svojich emisných aut. Tlačia ju do toho predpisy na emisie. Keby skutočne chceli robiť seriózne EV tak už ich tu máme plno.Všímaj si čo robí VW po emisnom škandále. Až keď ich klepli po prstoch, tak majú veľkolepé plány s EV a s dojazdom až 500 km a nabíjačkami 350kW. Nemuseli podvádzať a vymýšľať podvodný softvér. Mohli hneď prejsť na hybridy s benzinovým motorom. Ta technológia tu už bola. A čo sa týka Tesly, tak aj séf Audi povedal, že všetko čo dotaraz urobila bolo správne. Začínajúca automobilka nemá prostriedky na to, aby rozbehla masovú výrobu. Začala s malým športiakom,zarobila si teraz vyrába luxusné 5 metrove auto a peniaze z tohto auta použíje a bude vyrábať strednú triedu.Stále sa rozvíja. Kúpila bývalú automobilku, stavia supercharger po celom svete a pred dokončením je továreň na baterky…je toho tak málo?..

  3. Gratulujem a zelam vela
    Gratulujem a zelam vela uspechov do dalsich rokov. Caka nas dalsich uzasnych 10 rokov kedy sa zacnu diat velke veci.

    Taktiez zelam co najmenej tesla haterov, ktorym tesla nijak neublizila ale maju potrebu si do nej kopnut. Asi mame uz velku konkurenciu EV aby sme so kopali do tesly.

    1. Ja bych spis rekl co nejmin
      Ja bych spis rekl co nejmin fanatickych Tes-loveru typu Cyp-isek, Kuk-OT, jen-ja, Von-drak a pod, kteri delaji medvedi sluzbu nejen Tesle, ale cele elektromobilite.

      Protoze kdokoli „normalni“ si zkusi neco najit o elektromobilite a narazi na jejich vylevy, nutne musi dospet k nazoru, ze je to technologie jen pro magory/psychopaty (kdyz jsem to naposled zkusil spocitat, tvorili temer tretinu zdejsich prispevku). Bohuzel.

      1. „Fanaticky“ „Tes-loveri“
        „Fanaticky“ „Tes-loveri“ maju aspon optimistickejsie vizie nez trolovia co tu vypisuju ze sa nic neda a ze EV je uplne nanic, ze? Co ste vy spravil pre elektromobilitu viac nez ty tesla fanusikovia, co stoja za firmou, ktora ako prva priniesla seriove EV a nie iba hracky? To co tu ma tesla teraz sme mohli mat vsetci uz pred 10timi rokmi. Li-ion baterie sa nejak zasadne nezlepsili. Keby nebolo tesli nic sa nepohne dopredu. Navyse doteraz nemaju konkurenciu. Takze pokial nebude konkurencia maju vsetci pravo byt fanatikmi.

        1. No mne by teda zajimalo, jak
          No mne by teda zajimalo, jak rozvoji elektromobility prispivaji mistni tesloveri s prispavky, ze cokoli jineho nez Tesla je totalni odpad (a stovky variaci na toto tema) – clovek EV neznaly si toto precte, rekne si ze 2,5 mega na teslu nema a cokoli jineho je i podle EV nadsencu k nicemu….
          Ano, to co vyrabi tesla se dalo vyrobit i drive (na druhou stranu lionky byly pred 10 lety nesrovnatelne drazsi nez dnes), nicmene uprimne si nemyslim, ze nejaka velka automobilka by byla schopna zpusobit takovy hype jako Musk a primet lidi kupovat si sportacek na popojizdeni, za trojnasobek ceny ekvivalnesntiho spalovaku…. On ani Musk netusil jestli to vyjde, ale svete div se o to zajem nakonec byl…
          Jinak jen pro info, nejprodavanejsi EV je porad s prehledem Nissan Leaf, jako bonus stoji asi tretinu toho co tesla…
          Ona tesla je takove ferrari – je to fakt super kara, ale drtiva vetsina lidi takove auta nekupuje….

        2. Kde pisu, ze je to uplne na
          Kde pisu, ze je to uplne na nic? Predpokladam, ze se (stejne jak od Radovana ohledne dani) odpovedi nedockam.

          Pod „stoja za firmou“ si nepredstavuju onanii na foru, kde kazde druhe slovo je „schaaade“, „rakovina“ nebo „pitomec“, pardon…

          Co jsem udelal pro elektromobilitu? Predpokladam, ze dotaz neni na me akademicke/hobby uspechy v oblasti autonomnich vozitek. Takze tyden jsem testoval a po dlouhe uvaze (ac nerad) dospel k nazoru, ze nepodporim vyrobce v zakonzervovani soucasneho stavu koupi produktu, ktery mi ve stavajici podobe nevyhovuje.

          Konec OT

              1. Existuje cosi jako
                Existuje cosi jako kolektivní podvědomí. Je řízeno myšlenkami a názory a má davové sklony. Využívá také myšlenek, které jsou hojně diskutovány a prezentovány. Takže jakmile začínáme hovořit o daních, zdaňování a vůbec o tomto státem legalizovaném okrádání občanů (protože stát je jen institucializované násilí), začínáme tyto věci diskutovat a šířit, začínáme je do obecného povědomí posouvat. Namísto svobody.
                Vámi prezentované možnosti a nápady dalších a dalších způsobů zdaňování, tedy okrádání občanů byrokraty a politiky, může lehce ponouknout minimálně tyto 2 skupiny, aby jich využily. Protože mezi nimi většinově nejsou žádní myslitelé, ale rádi přejímají takové nápady.
                Což úzce souvisí s legislativní korupcí, rakovinou společnosti. Tedy působením různých šíbrů, kteří díky zákonům živí své podnikání a sebe sama. Příkladem jsou třeba podpory solárních elektráren před rokem 2009, biopaliva, ale třeba i povinné standardy BOZP nebo pracovně-lékařské služby a další platby, které musíte vydávat, když se svobodně rozhodně dělat nějakou činnost v daném státě.
                Proto raději hovořím o svobodě, o nevytváření něčeho, čím poškozuji ostatní. To má cenu rozvíjet a prosazovat. To je moje odpověď.

    1. mě Tesla neživí a i tak
      mě Tesla neživí a i tak ji velebím 😉 Je to totiž prosté : jediná automobilka co naférovku řekla a to taky udělala a přitom nelezla ropákoj dořiti ;))) Všechny ostatní jsou až béčka (včetně Nissanu co současně vyrábel fosílije pak zradil ikdyž věřím že Ghosn to myslel dobře)

        1. I ostatní výrobci mají
          I ostatní výrobci mají možnost čerpat finanční podporu na prodej elektromobilů, ale mnozí nemají co nabídnout .Je to snad vina Tesla motors, že příliš dlouho čekali . Evropská finanční podpora je omezena nákupní hodnotou vozidla , do které se ani nejlevnější model Tesla nevleze .
          To že výrobce maximum finančních prostředku přesouvá do investic bych nenazýval ztrátou. V Tesla motors se snaží maximálně využít dobu po kterou není na trhu konkurenční model jiné značky . Snaží se vybudovat co nejsilnější pozici na trhu .
          https://www.youtube.com/watch?v=hZVH0R4dztQ

          1. To se honzo.t nemá cenu s
            To se honzo.t nemá cenu s takovými týpky rozčilovat. Já si taky často poslechnu – nejen u nás v hospodě – jak mně musí všichni podporovat v ceně jimi spotřebované elektřiny, když mám na střeše rodinného domku fotovoltaiku.
            Ale můžu za to, že se mi všichni smáli, že to nebude fungovat a jen vyhodím prachy, když jsem investoval 450 tisíc a zadlužil se, abych si FVE mohl s příslibem zeleného bonusu pořídit? Protože jsem chtěl vyrábět elektřinu čistě, na svém a podpořit nové technologie?
            Je to totéž, jako borci, co by hned pozavírali všechny politiky u moci, ale když se jich zeptám, koho teda volili, co by to dělal lépe, tak odpoví, že k volbám posledních 26 let nešli, když už to není jako za komančů povinné. Prostě o ničem.

            1. Jo to si vzpomínám jak mi
              Jo to si vzpomínám jak mi jeden starej komouš z Pejhřimova kdysi nadšeně sděloval, že už ví koho bude volit, že prej má svýho koně, že prej Miloše Zemana!…
              No a tak se ČSSD poprvé dostali k moci a když jsem ho za pár let zase potkal, tak mě hned napadl cože to tam v tý Praze děláme za bordel?!? To už mě fakt vytočil tak jsem mu napálil, že ten bordel dělá ten jeho kůň, ten premiér Miloš Zeman, kterýho s takovou slávou zvolil, tak ať si ho laskavě zavolá k zodpovědnosti, nebo ať si celou tu pos*anou vládu přestěhuje k sobě Pejhřimova a my a celá republika jim pak bude moct nadávat co to tam v tom Pejhřimově děláte za bordel?!? …
              Vytřeštil voči a už ani necek, nikdy :D:D

              A takovejdlech alibistickejch bezcharakterní komoušskejch kverulantů máme plnou republiku >:((

    1. Podle fotek to vypadá na
      Podle fotek to vypadá na americkou verzi. Ta je v Evropě v podstatě neprodejná, dobíjet jí lze jedině jednofázově ze zásuvky 240V (29 hodin). Ještě možná i přes americkou CHAdeMO redukci, ale to nevím jistě. Evropské Superchargery použít nejde a palubní připojení na internet v Evropě také nefunguje. Docela by mě zajímalo, jestli už se někomu podařilo předělat USA verzi Tesly na Evropskou.

          1. 60Hz bych se az tak nebal
            60Hz bych se az tak nebal (jako u kazdeho spinaneho zdroje bude prvnim stupnem nabijecky usmernovac), problem bude spis napeti – nasich 230V nejspis zvladne (plus minus to odpovida americkemu „trifazovemu“ 240V), ale nas trifazovy 400V uz nejspis ne (jedna nabijecka pro cely svet je pokud si dobre pamatuju az od letosniho leta). Navic, v domacnostech se prakticky nevyskytuje silnejsi vstupni jistic nez 32A na fazi.

              1. Ted to nemuzu najit, ale
                Ted to nemuzu najit, ale nekdy v prubehu leta vysel (na nekterem zahranicnim serveru – electrek?) clanek, ze vestavena nabijecka uz nebude mit nekolik verzi (US/EU/buhvicojeste), ale bude jen jedna univerzalni pro cely svet, ktera stravi jakekoliv vstupni napeti. Myslim, ze to bylo ve stejne dobe, kdy se prechazelo ze single/dual (11/22kW) na jednu, kdy si vykon nabijecky vybiram pri vyrobe.

    1. Mě nejvíc nakoplo když
      Mě nejvíc nakoplo když ukázali normálně vypadajíci rodinný auto vlastní konstrukce s tím, že to rozjedou sériově + ta megaobrazovka, nyní zřejmě naprosto praktická záležitost. To byl zlom a přerod z garážovky v automobilku. Svitla naděje, že to možná někdy v budoucnu bude mainstream.

  4. Gratuluju.
    6000 návštěv

    Gratuluju.
    6000 návštěv denně, jakej to dává příjem pokud vůbec?

    Solárním tuk tukem z Indie do Londýna
    Stavba
    https://vimeo.com/100576976
    Zvuky z kabiny a řízení
    https://vimeo.com/123178309
    FB
    https://www.facebook.com/ProjectTejas
    Web
    http://www.solartuktuk.com

    Londýn
    Solar-powered tuk-tuk completes India to UK trip
    http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-37389181

Napsat komentář