Před deseti lety mě při pohledu z okna na “fosily” zaplněné parkoviště napadlo, že takhle, beze změny, to přeci nemůže pokračovat donekonečna. Zrodil se nápad na webový magazín Hybrid.cz, který díky vám všem slaví první dekádu své existence.
foto: Tesla
Během deseti let se proměnil internet samotný, svět dopravy i náš magazín. Z ničeho jsme se dostali na více než 6000 návštěv denně. Vydali jsme přes 8 000 článků. A vy jste k nim přidali přes 70 000 komentářů, v naprosté většině věcných, užitečných a zajímavých.
Jsme aktivní na sociálních sítích Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn i YouTube. Všude tam nás můžete sledovat a podpořit. Stejně tak budeme rádi pokud se přihlásíte k odebírání našeho měsíčního zpravodaje nebo zaregistrujete, aby se vám snáz komentovalo.
Děkujeme za vaši přízeň. Víme, že máme stále co dohánět. Na základě nedávného průzkumu už několik týdnů připravujeme novou verzi webu, která nabídne moderní design i četná funkční a obsahová vylepšení.
Budeme vám vděčni, pokud s námi zůstanete i nadále. A samozřejmě rádi uvítáme i nové čtenáře. Sdílejte naše články, řekněte o nás svým přátelům a známým. Pomůžete tak nejen nám, ale i celému odvětví nové mobility a, jakkoliv to zní přehnaně, v konečném důsledku možná i tou pomyslnou svojí troškou životnímu prostředí okolo nás.
Happy Birthday!!!
Happy Birthday!!!
Také děkuji.
Tento web je
Také děkuji.
Tento web je jedna ze stránek, které čtu vesměs pravidelně a snad i všechny články co vyjdou.
Jen tak dál.
Já si již několik let
Já si již několik let otvírám Hybrid místo večerníčku.
Že se Hybridu vždycky všechno nepovedlo na 110%? Ukažte mi někoho, komu ano! A antiteslákům můžu vzkázat jen jedno – udělejte vlastní web! Nebo rovnou e-automobilku, mluvkové…
Díky Hybride, budu Tě číst dál!
Já se těším pokaždé na
Já se těším pokaždé na nové info a nedá mi to, poděkovat za tuhle možnost.
Chápu rozhořčení lidí co chtějí i jiné auta než Teslu,ale bohužel, toho zas tak moc není.
Přál bych vám,sobě i všem co tu nahlíží, aby témata byla co nejblíž běžného života.
Něco jako –
Již od zítřka v prodeji první – Škoda Elektra za 350 000,- Kč
dojezd 250 km
záruka na batérii 5 let. nebo 300000 km
Pro sedláky jako Pepa,tažné zařízeni zadarmiko!
Zdar a sílu!
Za 10 let jste stránku. tak
Za 10 let jste stránku. tak preteslovali že stojí za pěkné hovno jako Tesla. Gratuluji
Stránku preteslovali
Stránku preteslovali ostatný výrobcovia aut svojou neschopnosťou a pseudovýrobou EV…Keď sa tieto skostnatelé automobilky prestanú hrať na to ako začínajú vyrábať EV a konečne prídu na trh s ozajstnými EV tak sa stránka zmení na premercedesovanú, prevolkswágenovanú, prefiatovanú, preoplovanú… atď…atď…
„ostatný výrobcovia aut
„ostatný výrobcovia aut svojou neschopnosťou a pseudovýrobou EV“ se alespon snazi (jakkoliv s mizernymi uspechy) vyrabet a prodavat neco alespon vzdalene se blizici autu pro masove nasazeni. Na rozdil od vyrobce luxusnich elektrickych aut, ktery se do sub-mega kategorie ani nechysta…
Ale nesnažía..robia to len
Ale nesnažía..robia to len preto aby spriemerovali emisie u svojich emisných aut. Tlačia ju do toho predpisy na emisie. Keby skutočne chceli robiť seriózne EV tak už ich tu máme plno.Všímaj si čo robí VW po emisnom škandále. Až keď ich klepli po prstoch, tak majú veľkolepé plány s EV a s dojazdom až 500 km a nabíjačkami 350kW. Nemuseli podvádzať a vymýšľať podvodný softvér. Mohli hneď prejsť na hybridy s benzinovým motorom. Ta technológia tu už bola. A čo sa týka Tesly, tak aj séf Audi povedal, že všetko čo dotaraz urobila bolo správne. Začínajúca automobilka nemá prostriedky na to, aby rozbehla masovú výrobu. Začala s malým športiakom,zarobila si teraz vyrába luxusné 5 metrove auto a peniaze z tohto auta použíje a bude vyrábať strednú triedu.Stále sa rozvíja. Kúpila bývalú automobilku, stavia supercharger po celom svete a pred dokončením je továreň na baterky…je toho tak málo?..
Gratulujem a zelam vela
Gratulujem a zelam vela uspechov do dalsich rokov. Caka nas dalsich uzasnych 10 rokov kedy sa zacnu diat velke veci.
Taktiez zelam co najmenej tesla haterov, ktorym tesla nijak neublizila ale maju potrebu si do nej kopnut. Asi mame uz velku konkurenciu EV aby sme so kopali do tesly.
Ja bych spis rekl co nejmin
Ja bych spis rekl co nejmin fanatickych Tes-loveru typu Cyp-isek, Kuk-OT, jen-ja, Von-drak a pod, kteri delaji medvedi sluzbu nejen Tesle, ale cele elektromobilite.
Protoze kdokoli „normalni“ si zkusi neco najit o elektromobilite a narazi na jejich vylevy, nutne musi dospet k nazoru, ze je to technologie jen pro magory/psychopaty (kdyz jsem to naposled zkusil spocitat, tvorili temer tretinu zdejsich prispevku). Bohuzel.
„Fanaticky“ „Tes-loveri“
„Fanaticky“ „Tes-loveri“ maju aspon optimistickejsie vizie nez trolovia co tu vypisuju ze sa nic neda a ze EV je uplne nanic, ze? Co ste vy spravil pre elektromobilitu viac nez ty tesla fanusikovia, co stoja za firmou, ktora ako prva priniesla seriove EV a nie iba hracky? To co tu ma tesla teraz sme mohli mat vsetci uz pred 10timi rokmi. Li-ion baterie sa nejak zasadne nezlepsili. Keby nebolo tesli nic sa nepohne dopredu. Navyse doteraz nemaju konkurenciu. Takze pokial nebude konkurencia maju vsetci pravo byt fanatikmi.
No mne by teda zajimalo, jak
No mne by teda zajimalo, jak rozvoji elektromobility prispivaji mistni tesloveri s prispavky, ze cokoli jineho nez Tesla je totalni odpad (a stovky variaci na toto tema) – clovek EV neznaly si toto precte, rekne si ze 2,5 mega na teslu nema a cokoli jineho je i podle EV nadsencu k nicemu….
Ano, to co vyrabi tesla se dalo vyrobit i drive (na druhou stranu lionky byly pred 10 lety nesrovnatelne drazsi nez dnes), nicmene uprimne si nemyslim, ze nejaka velka automobilka by byla schopna zpusobit takovy hype jako Musk a primet lidi kupovat si sportacek na popojizdeni, za trojnasobek ceny ekvivalnesntiho spalovaku…. On ani Musk netusil jestli to vyjde, ale svete div se o to zajem nakonec byl…
Jinak jen pro info, nejprodavanejsi EV je porad s prehledem Nissan Leaf, jako bonus stoji asi tretinu toho co tesla…
Ona tesla je takove ferrari – je to fakt super kara, ale drtiva vetsina lidi takove auta nekupuje….
Kde pisu, ze je to uplne na
Kde pisu, ze je to uplne na nic? Predpokladam, ze se (stejne jak od Radovana ohledne dani) odpovedi nedockam.
Pod „stoja za firmou“ si nepredstavuju onanii na foru, kde kazde druhe slovo je „schaaade“, „rakovina“ nebo „pitomec“, pardon…
Co jsem udelal pro elektromobilitu? Predpokladam, ze dotaz neni na me akademicke/hobby uspechy v oblasti autonomnich vozitek. Takze tyden jsem testoval a po dlouhe uvaze (ac nerad) dospel k nazoru, ze nepodporim vyrobce v zakonzervovani soucasneho stavu koupi produktu, ktery mi ve stavajici podobe nevyhovuje.
Konec OT
Jakých daní?
Jakých daní?
http://www.hybrid.cz/ceska-vl
http://www.hybrid.cz/ceska-vlada-chysta-srotovne-i-dotace-na-elektroauta#comment-70310
Existuje cosi jako
Existuje cosi jako kolektivní podvědomí. Je řízeno myšlenkami a názory a má davové sklony. Využívá také myšlenek, které jsou hojně diskutovány a prezentovány. Takže jakmile začínáme hovořit o daních, zdaňování a vůbec o tomto státem legalizovaném okrádání občanů (protože stát je jen institucializované násilí), začínáme tyto věci diskutovat a šířit, začínáme je do obecného povědomí posouvat. Namísto svobody.
Vámi prezentované možnosti a nápady dalších a dalších způsobů zdaňování, tedy okrádání občanů byrokraty a politiky, může lehce ponouknout minimálně tyto 2 skupiny, aby jich využily. Protože mezi nimi většinově nejsou žádní myslitelé, ale rádi přejímají takové nápady.
Což úzce souvisí s legislativní korupcí, rakovinou společnosti. Tedy působením různých šíbrů, kteří díky zákonům živí své podnikání a sebe sama. Příkladem jsou třeba podpory solárních elektráren před rokem 2009, biopaliva, ale třeba i povinné standardy BOZP nebo pracovně-lékařské služby a další platby, které musíte vydávat, když se svobodně rozhodně dělat nějakou činnost v daném státě.
Proto raději hovořím o svobodě, o nevytváření něčeho, čím poškozuji ostatní. To má cenu rozvíjet a prosazovat. To je moje odpověď.
Stránka je super až na ten
Stránka je super až na ten prehnaný teslafilizmus. Ale pokiaľ vás finančne podporuje Tesla tak chápem to neustále velebenie značky Tesla.
mě Tesla neživí a i tak
mě Tesla neživí a i tak ji velebím 😉 Je to totiž prosté : jediná automobilka co naférovku řekla a to taky udělala a přitom nelezla ropákoj dořiti ;))) Všechny ostatní jsou až béčka (včetně Nissanu co současně vyrábel fosílije pak zradil ikdyž věřím že Ghosn to myslel dobře)
Tesla žije z dotací USA
Tesla žije z dotací USA jejich výroba je pěkně ztrátová.
I ostatní výrobci mají
I ostatní výrobci mají možnost čerpat finanční podporu na prodej elektromobilů, ale mnozí nemají co nabídnout .Je to snad vina Tesla motors, že příliš dlouho čekali . Evropská finanční podpora je omezena nákupní hodnotou vozidla , do které se ani nejlevnější model Tesla nevleze .
To že výrobce maximum finančních prostředku přesouvá do investic bych nenazýval ztrátou. V Tesla motors se snaží maximálně využít dobu po kterou není na trhu konkurenční model jiné značky . Snaží se vybudovat co nejsilnější pozici na trhu .
https://www.youtube.com/watch?v=hZVH0R4dztQ
To se honzo.t nemá cenu s
To se honzo.t nemá cenu s takovými týpky rozčilovat. Já si taky často poslechnu – nejen u nás v hospodě – jak mně musí všichni podporovat v ceně jimi spotřebované elektřiny, když mám na střeše rodinného domku fotovoltaiku.
Ale můžu za to, že se mi všichni smáli, že to nebude fungovat a jen vyhodím prachy, když jsem investoval 450 tisíc a zadlužil se, abych si FVE mohl s příslibem zeleného bonusu pořídit? Protože jsem chtěl vyrábět elektřinu čistě, na svém a podpořit nové technologie?
Je to totéž, jako borci, co by hned pozavírali všechny politiky u moci, ale když se jich zeptám, koho teda volili, co by to dělal lépe, tak odpoví, že k volbám posledních 26 let nešli, když už to není jako za komančů povinné. Prostě o ničem.
Jo to si vzpomínám jak mi
Jo to si vzpomínám jak mi jeden starej komouš z Pejhřimova kdysi nadšeně sděloval, že už ví koho bude volit, že prej má svýho koně, že prej Miloše Zemana!…
No a tak se ČSSD poprvé dostali k moci a když jsem ho za pár let zase potkal, tak mě hned napadl cože to tam v tý Praze děláme za bordel?!? To už mě fakt vytočil tak jsem mu napálil, že ten bordel dělá ten jeho kůň, ten premiér Miloš Zeman, kterýho s takovou slávou zvolil, tak ať si ho laskavě zavolá k zodpovědnosti, nebo ať si celou tu pos*anou vládu přestěhuje k sobě Pejhřimova a my a celá republika jim pak bude moct nadávat co to tam v tom Pejhřimově děláte za bordel?!? …
Vytřeštil voči a už ani necek, nikdy :D:D
A takovejdlech alibistickejch bezcharakterní komoušskejch kverulantů máme plnou republiku >:((
Můžeš to rozepsat, jaký
Můžeš to rozepsat, jaký dotace dostávaj do kapsy a od koho?
No u mne tesla dost klesla,
No u mne tesla dost klesla, kdyz na ferovku prohlasila, ze kaslou na levnejsi EV a zustanou u sveho nejlevensji modelu se startovaci cenou hrube pres milion Kc…
Mali by ste si zmeniť
Mali by ste si zmeniť názov na na tesla a nepoužívať hybrid lebo stránka čo prehnane podporuje výrobcu elekromobilov sa nemôže volať hybrid. Ja sem chodím už roky ale v poslednom čase oveľa menej, Je oveľa viac objektívnejších stránok ako vaša!
Můžete napsat tři nebo
Můžete napsat tři nebo čtyři objektivnéjší weby? Děkujeme.
Taky gratuluju.
Členem již
Taky gratuluju.
Členem již 5 roky 30 týdny, Kdo má víc?:)
No ctu to tady asi i dele,
No ctu to tady asi i dele, ale porad jsem se nejak nerozhoupal k registraci 😀
Tak to probohaa ani
Tak to probohaa ani nedělej, užere ti kus tvýho já :)))
Gratulujem.
Jeden z mála
Gratulujem.
Jeden z mála webov na ktorom sa človek dozvie nové a zaujímavé informácie. Prajem veľa úspechov v ďalšej zmysluplnej práci.
Gratuluji, smekám a jen tak
Gratuluji, smekám a jen tak dál….
To už je 10 let. Čas
To už je 10 let. Čas neúprosně plyne.
Chtěl bych poděkovat a popřát lidem, kteří se podílejí na provozu a tvorbě článků, aby jim ten tvůrčí elán vydržel i nadále .
Za mě je prostě Hybrid.cz >numero uno<
Díky redakci hybrid.cz,
Díky redakci hybrid.cz, rád sem chodím, jsou zde erudovaní přispěvatelé a dvě novinky/pracovní den pomáhají ozvláštnit dobu.
Hodně štěstí do příštích 10 let!
Ďakujem,Ďakujeme za
Ďakujem,Ďakujeme za skvelé ecoprebúdzanie k čistému životnému zajtrajšku Mr.Horčk
Velká
Velká Gratulace.
https://www.stream.cz/dobyvanivesmiru/10012476-auto-z-budoucnosti
Gratulace!
Gratulace!
gratuluji
gratuluji
Gratulace! A jako bonus, kdo
Gratulace! A jako bonus, kdo by chtel ojetou teslu S za 1.2M, tady je : https://www.sauto.cz/osobni/detail/tesla/model-s/16989633?goFrom=list
Podle fotek to vypadá na
Podle fotek to vypadá na americkou verzi. Ta je v Evropě v podstatě neprodejná, dobíjet jí lze jedině jednofázově ze zásuvky 240V (29 hodin). Ještě možná i přes americkou CHAdeMO redukci, ale to nevím jistě. Evropské Superchargery použít nejde a palubní připojení na internet v Evropě také nefunguje. Docela by mě zajímalo, jestli už se někomu podařilo předělat USA verzi Tesly na Evropskou.
+1
+1
dobu nabijeni muzete zkratit
dobu nabijeni muzete zkratit zvysenim amper, neni nutno nabijet z obycejne zasuvky. Palubni nabijecka zvlada 40A (single) nebo 80A (dual charger).
CHAdeMO funguje jen pokud ma auto dostatecne novy software, ktery to uz podporuje.
Zní to sice logicky,
Zní to sice logicky, protože teoreticky by to jít mohlo, ale jak a po čem, (resp. přes jakou zásuvku) dostanete do auta jedinou fází 40 anebo dokonce 80A? EU wallbox je pro US verzi Tesly nepoužitelný a ten americký bude nejspíš vyžadovat 60Hz. ???
60Hz bych se az tak nebal
60Hz bych se az tak nebal (jako u kazdeho spinaneho zdroje bude prvnim stupnem nabijecky usmernovac), problem bude spis napeti – nasich 230V nejspis zvladne (plus minus to odpovida americkemu „trifazovemu“ 240V), ale nas trifazovy 400V uz nejspis ne (jedna nabijecka pro cely svet je pokud si dobre pamatuju az od letosniho leta). Navic, v domacnostech se prakticky nevyskytuje silnejsi vstupni jistic nez 32A na fazi.
Jedna nabíječka pro celý
Jedna nabíječka pro celý svět? Jako jeden standard? Tak to mi nějak uteklo. Oč se má jednat?
Ted to nemuzu najit, ale
Ted to nemuzu najit, ale nekdy v prubehu leta vysel (na nekterem zahranicnim serveru – electrek?) clanek, ze vestavena nabijecka uz nebude mit nekolik verzi (US/EU/buhvicojeste), ale bude jen jedna univerzalni pro cely svet, ktera stravi jakekoliv vstupni napeti. Myslim, ze to bylo ve stejne dobe, kdy se prechazelo ze single/dual (11/22kW) na jednu, kdy si vykon nabijecky vybiram pri vyrobe.
do auta snadno dostanete
do auta snadno dostanete 32A. Vice nez 32A po jedne fazi uz je v Evrope problem. Ikdyz obcas se vidi 63A.
50 nebo 60Hz je tomu uplne jedno. Stejne tak je jedno jestli mate sigle nebo dual charger nebo novou po-faceliftovou nabijecku.
Velká gratulace deníku co
Velká gratulace deníku co jako jeden z mála hlásá NEZAUJATOU PRAVDU, AŤ ŽIJE TESLA.
Tak jsem zbrousil na
Tak jsem zbrousil na nejstarší stránky. Začalo to vše hybridy od Lexusu a „průlomy“ v oblasti bioethanolu, vodíkového pohonu a pohonu na stlačený vzduch.
No, a už 5.října tam byla taková nenápadná noticka o jednom start-upu z Kalifornie, kterému nikdo nevěřil.
Mě nejvíc nakoplo když
Mě nejvíc nakoplo když ukázali normálně vypadajíci rodinný auto vlastní konstrukce s tím, že to rozjedou sériově + ta megaobrazovka, nyní zřejmě naprosto praktická záležitost. To byl zlom a přerod z garážovky v automobilku. Svitla naděje, že to možná někdy v budoucnu bude mainstream.
Nikdo nevěřil , já
Nikdo nevěřil , já koupil akcie Tesly za 120 000….
Já nekoupil a prohloupil.
Já nekoupil a prohloupil. Teď jsem si mohl vozit zadek v Tesle. Bych si nejraději (ten zadek) nakopal.
Gratuluji!
Mohl bych se
Gratuluji!
Mohl bych se zeptat proč dochází občas k odhlášení ze stránek? Prostě v mobilu otevřu hybrid.cz a občas nejsem přihlášen. A když se přihlásím, tak se automaticky nedostanu na stránku na které jsem byl naposled…
Děkuji za zlepšení. 😉
Ještě to skonzultuji s
Ještě to skonzultuji s naším programátorem, ale přihlašovací cookies nejspíš po nějaké době vyprší, možná záleží i na nastavení vaše prohlížeče. Podíváme se na to a dáme vědět.
Děkuji. Nastavení Chrome v
Děkuji. Nastavení Chrome v mobilu mám výchozí.
Gratuluju.
6000 návštěv
Gratuluju.
6000 návštěv denně, jakej to dává příjem pokud vůbec?
Solárním tuk tukem z Indie do Londýna
Stavba
https://vimeo.com/100576976
Zvuky z kabiny a řízení
https://vimeo.com/123178309
FB
https://www.facebook.com/ProjectTejas
Web
http://www.solartuktuk.com
Londýn
Solar-powered tuk-tuk completes India to UK trip
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-37389181
Upřímně, je to pro nás
Upřímně, je to pro nás především koníček :).
Tak hlavně jestli se aspoň
Tak hlavně jestli se aspoň zaplatí.