Podle nejnovějších informací se zcela rozpadla tajná jednání mezi americkou společností Apple a evropskými automobilkami BMW a Daimler. Apple u nich chtěl vyrábět svůj elektromobil.
foto: Magna Steyr
Od doby co se objevily informace, že Apple pracuje na vlastním elektromobilu, se internet plní nejrůznějšími teoriemi. Elon Musk říká, že je jasné, že Apple připravuje elektromobil, protože práci a hlavně najímání stovek lidé nelze utajit.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Apple najímá další experty pro své robotické auto
Ostatně, mnohé z nich Apple přetáhl právě z Tesla Motors. Mezitím se objevily zkazky, že základem pro elektromobil Apple by mohlo být BMW i3, protože podle všeho Apple jednal s BMW o zakázkové výrobě jejich elektromobilu.
Tato jednání se ovšem údajně rozpadla už v průběhu minulého roku (proto asi také tolik rozporuplných informací v této věci). Donedávna prý Apple jednal také s koncernem Daimler. Odtud nedávno prohlášení šéfa Daimleru, že vývoj Apple auta jde velmi dobře.
Podle německého deníku Handelsblatt ale ani tato jednání nikam nevedla. Vše prý ztroskotalo na tom, že Apple chtěl svůj robotický (?) elektromobil silně integrovat do ekosystému iCloud. To se ale evropským automobilkám nelíbilo.
Ty místo toho údajně prosazovaly vysokou ochranu uživatelských informací. Ať je to jak je to, teď prý Apple jedná v Rakousku s Magna Steyr. Jeden z největších světových výrobců automobilových součástek už v minulosti několikrát prezentoval zajímavé koncepty elektromobilů.
V jaké fázi jednání s Rakušany jsou není jasné. Jisté je, že pro Apple na elektromobilu, resp. „projektu Titan“, pracují stovky lidí v tajných vývojových laboratořích v Sunnyvale v Kalifornii a v německém Berlíně. Apple údajně chce uvést elektromobil na trh v roce 2019.
Hele FOKTa už zase „PRÝ“
Hele FOKTa už zase „PRÝ“ perlí :))))
auto.cz/majitele-tesly-model-x-trapi-vyklopne-dvere-94666
investicniweb.cz/zpravy-z-trh
investicniweb.cz/zpravy-z-trhu/2016/4/22/nemecke-automobilky-pry-svolaji-630000-vozu-kvuli-emisim/
Viděli ste už někdy
Viděli ste už někdy větší úchylnost?? :)))))
novinky.cz/auto/401248-shell-ukazal-trimistny-koncept-auta-s-delkou-2-5-metru.html
Smrtelný křeče ropáků.
Smrtelný křeče ropáků.
ROPACI
ROPACI
A hele, souboj se
A hele, souboj se přiostřuje, původně to mělo být 2020 teď je to 2019.
Elon to s M3 asi pěkně nakop. 😀
auto.idnes.cz/apple-icar-maga
auto.idnes.cz/apple-icar-maga-steyr-05k-/automoto.aspx?c=A160422_111217_automoto_fdv
ale kapet logiku to má, konkurent Rakušan by byl odplatou za neochotu Němce … a dokat Epl prachy má tak přitahuje 😉 tak uvidí se
:)) vcelku se to dalo
:)) vcelku se to dalo očekávat hej 🙂 Tak za:
1) bmw a daimler nechce vyrábět elektromobily protože chce dotočit svoje spalováky
2) jsou podřízeni německé vládě a lobby a ty rozhodly že jestli elektromobily tak MOŽNÁ a až v roce 2040 😉
3) Německé automobilky by byli sami proti sobě podporovat konkurenci a ještě k tomu americkou 😉
4) I kdyby dělali pro epl vydělali by kuloví stejně jako čínani na ajfónech, známe epl na čem dře 😉
Takže nejlepší by bylo kdyby se srandovní firma na přepálená vozařovátka vydal stejnou cestou jako TESLA = VOD PÍKY :)))))))
PS: … dokať má ještě z čeho sponzorovat TITAN …
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2017-apple-titan/
ta dvojka je krapet mimo,
ta dvojka je krapet mimo, neb od Nemecke vlady dostavali Nemecke automobilky dotace na vyvoj prave EV, a kdys jim dosla trpelivost a chteli dotace utnout, tak se automobilky uracili dat do prodeje alespon nejake EV, ty si dnes muzeme za velke finance poridit od vsech automobilek ktere ty dotace v miliardach brali, takze Nemecka vlada chtela EV a ma je i coby soucast energetickeho planu
vláda není jeden člověk
vláda není jeden člověk a nejspíš hraje na vobě strany. Každopádně výsledkem je : MOŽNÁ/POZVOLNA a až od 2020 do 2040 😉 Německo je samej kompromis … jooo s možností odsunutí/posunutí termínu samozřejmě jak jinak 😉
Saman, kde se daj dohledat
Saman, kde se daj dohledat informace o ťch dotacích automobilkám v Německu a kdy to bylo a jaký ty německy elektrický auta si teď můžem koupit?
mozna nekde
mozna nekde tady
kcc-hho.webnode.cz/business/germany/
Svět potřebuje víc CNG
Svět potřebuje víc CNG aut a ne drahý elektromobily, které si koupí sotva 2% zájemců o nový vůz. Bez spalovacího motoru to zatím nejde nebo jde, ale extrémně blbě a draze.
No informace že to bez
No informace že to bez spalovacího motoru nejde je samozřejmě propaganda. Ovšem že jde, ale musí se chtít, a ono se NECHCE 😉
Každopádně zemák neboli roztátý permafrost kerý do atmosféry spálením uvolní další teplo vyvolá jen ještě větší globální oteplování a tím pádem v ČR i míň vody 😉 CO2 je holt CO2
Uvědomte si soudruzi, že KAŽDÝ KLASICKÝ SPALOVACÍ MOTÓR je jen STROJ NA TEPLO. Na kola jde jen 33% energie páliva … 😉
kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/rtu/
neres CO2, to je jen pro ty
neres CO2, to je jen pro ty co radi obchodujou s necim virtualnim, v tomto pripade s emisnima povolenkama, CO2 tu bylo a bude i bez aut a lidstva
to je uplne fuk jesi je co2
to je uplne fuk jesi je co2 nox dox či fox, prostě sračky do atmosféry pro skleníkový efekt 😉
o sklenikovej efekt v osobni
o sklenikovej efekt v osobni automobilove doprave taky nejde, nakladni doprava, letecka doprava, lodni doprava, ty vsechny vcetne prumyslu vyprodukujou tak 98% toho co ovlivnuje sklenokovej egekt a tam nijak osobni EV nepomuzou 😉
to kde EV pomuzou je dobudoucna zlepseni zdravi nas vsech tim ze nebudeme muset dychat ruzne prachove castice ktere z fosilnich aut litaj
jaak nepomůžou? kdyby se
jaak nepomůžou? kdyby se vyměnili současný benzin/dizl za cng a k tomu se samozřejmě zlikvidovali elektro tzn převládli CNG který má navíc větší emise CO2 nez benzin/dizl tak to víž že by Global Otepl přidali…. A my potřebujem ubírat a fofrem
novinky.cz/zahranicni/svet/401347-doba-bezstarostne-spotreby-skoncila-rekl-tajemnik-osn-pri-podpisu-klimaticke-dohody.html
o zadnem CNG nikde nic
o zadnem CNG nikde nic nepisu, to je jen krec automobilek co se chytaj kazdeho stebla a par spolecnosti co s plynem pobchodujou jim nahodilo udici, CNG ma asi podobnou budoucnost jako benzin a nafta, do par desitek let jsou fuc a nestekne po nich ani „shell“
V samotném automobilovém
V samotném automobilovém průmyslu pracuji lidé ve vývoji, kteří chtějí inovace, ale vedeni těchto firem nechce jít do rizika a případného neúspěchu.
Třeba Smart byl od prvopočátku projektován pro alternativní pohon
http://www.hybrid.cz/elektromobil-smart-ed-treti-generace-prvni-dojmy
Trvalo léta, než se tak stalo a vozidlo bylo tímto pohonem osazeno.
Továrna Apple
Ve městě Detroit
kde se v minulost vyráběly první elektromobily, je spousty nevyužitých továren, zde by mohl Apple vyrábět svůj elektromobil. Američané nemají problém se za prací stěhovat a zvučné jméno firmy by přitáhlo spousty zájemců.
Pro mě je článek překvapením, protože Apple je synonymem pro inovace a čekal bych, že jako u předchozích produktů překvapí . Tak nějak to zavání obavou z neúspěch nebo nedostatkem financí pro uskutečnění projektu. Přenést případná rizika neúspěchu na druhou stranu ?
Zajímavá stavba
Apple Campus 2: April 2016 Progress Update 4K
Steve Jobs presents the plan for the new Apple Campus (2011) LAST STEVE JOBS FOOTAGE
Možná souvisí ? Divize BMW i neztrácí jen zákazníky, opustili ji i čtyři klíčoví lidé z vedení
Cituji: ,,Tak nějak to
Cituji: ,,Tak nějak to zavání obavou z neúspěch nebo nedostatkem financí pro uskutečnění projektu. Přenést případná rizika neúspěchu na druhou stranu ?“.
Nemyslím si, že chtějí případný neúspěch hodit na automobilku. Podle mne se jen chtějí zaštítit zvučným jménem. Jen si to představte Apple plus Daimler (Mercedes Benz) nebo BMW. Podle mě si chtěli zajistiti určitou exklusivitu touto spolupráci a zároveň se jednoduše podělit o náklady. Nehledal bych v tom nic světoborného. Možná tam může být malá obava ze vstupu do automobilové branže, proto Daimler a spol. Přeci jen dělat telefony a tablety a nejednou auta, to je veliký rozdíl. Jinak ale platí to, co píši výše.
Apple značka č. 1 na
Apple značka č. 1 na světě se potřebuje nečím zaštiťovat??? 😀
http://www.novinky.cz/interne
http://www.novinky.cz/internet-a-pc/401697-trzby-applu-po-13-letech-klesly-a-bude-hur.html
Jen tak pro
Jen tak pro porovnání
Gigafactory: 5 miliard dolarů
Tesla roční obrat: 4 miliardy dolarů
Čistý zisk Apple za toto „špatné“ čtvrtletí: 10,5 miliard dolarů
starym fosilmi automobilkam
starym fosilmi automobilkam preju, aby je EV doba pekne sesrotovala, skoda ze lide tak jak tak slisi jen na penize a PR, a tak je lidi budou kupovat tak jak tak i v dobe EV
Jak byste si chtěl KUPOVAT
Jak byste si chtěl KUPOVAT EV když na něj nemáte?
Na splátky samozřejmě,
Na splátky samozřejmě, jak myslíš asi že se v americe kupuje solár 😉
Kolik lidi by si před pár
Kolik lidi by si před pár lety koupilo mobil za 12 000 kč a teď už jim to nepřijde vůbec divný.
Kolik lidi si před pár
Kolik lidi si před pár lety koupilo mobil?? Spousta! třeba ja v roce 2003 za 15.000 na splátky jako prd 😉
Miliony to nebyli.
Miliony to nebyli.
Nikomu nepreji, aby zahynul
Nikomu nepreji, aby zahynul na zadnim sedadle Tesly
:))) Karotka hele dej si
:))) Karotka hele dej si mrkvičku a vodpal :))
Je mi Vás opravdu líto
Je mi Vás opravdu líto všech ekoblbečku!!!
pozri sa do zrkadla a tam
pozri sa do zrkadla a tam zbadáš blbečka…
Fňuky fňuk.
Fňuky fňuk.
aspon se podepis ekoblbecku
aspon se podepis ekoblbecku 🙂
Hlavně klid karotka
Hlavně klid karotka …
youtube.com/watch?v=x59BDg3CnhQ
… a dej si mrkvičku :)))
Zde se stále a stále
Zde se stále a stále ukazuje jak zavedené automobilky prostě nechtějí vyrábět elektromobily. Nedávno šéf Fiatu teď BMW a Daimler. Když to auto budou vyrábět pro Apple tak jim přece může být úplně jedno zda se ten elektromobil prodá, protože věřím, že by s Apple měli dohodu o vyrobených kusech a ty peníze by z toho elektromobilu dostaly.
Ne, protoze to pro neni
Ne, protoze to pro neni ekonomicky vyhodne. Stejne jako pro Teslu to neni vyhodne, jen to jeste neriznali.
Jaký, že elektromobil jsi
Jaký, že elektromobil jsi vyrobil a prodával, že výš, že to není výnosné? Tesla 3 ukáže zda to půjde nebo ne. Pak se ostatní budou posmívat nebo budou ryt rypákem o zem.
Akorát tak živit tvoji
Akorát tak živit tvoji starou je ekonomicky nevýhodný.
Zeby radoby vtipny primitiv,
Zeby radoby vtipny primitiv, no to uz se obcas stava.
Tuším, že by si nasadili
Tuším, že by si nasadili kukačku do vlastního hnízda. Začali by vyrábět něco, co by je mohlo v budoucnu přerůst. BMW EV „docela jde“ a Daimler zas umí robotický řízení určitě líp než aktuálně Apple (a elektro bere od Tesly?). Nemají Applu zapotřebí. V tomhle případě je z jejich pohledu Apple ten kdo něco potřebuje (továrny, know how výroby).
Aspoň mi to tak přijde :).
know how vyroby je dnes
know how vyroby je dnes lehce ziskatelne, staci nalakat klicove zamestnance a do 2-3 let mas funkcni fabriku co bude auta stavet skoro sama
ostatne Tesla tak zacala taky, fabrika je z dob GM a Toyoty a o vyrobu modelu S se stara byvalej sef fabriky Toyoty v Canade, stacili jen penize a ty spravny lidi, a obojiho ma Apple na rozdavani, a co nema to si muze koupit
EV maji tu vyhodu ze postradaji to co stoji na vyvoji skoro nejvic a je pro to potreba neskutecne dobre odladit vyrobu, motor a prevodovka, jinak je auto jen skorabka s hromadou dratu, takovej trosku slozitejsi telefon
tady mozna Apple trosku zaspal, ale v dobe krize automobilek mohl nejakou celkem levne poridit, treba Saab, ne kvuli znacce, ale prave pro onu vyrobu a zkusenosti s vyrobou, pritom Saab se prodal za necelou pulmiliardu dolaru, to bude jiste min nez kolik jiz dali do projektu Titan
Prodeje BMW EV i3 a i8 teď
Prodeje BMW EV i3 a i8 teď šli rapidně dolů! ;D
to tak bejva kdys se ohlasi
to tak bejva kdys se ohlasi ze se vyda nova lepsi verze, uplne stejne klesaj prodeje i u fosilnich aut, kdys se vyda zminka o nastupce nebo kdys se objevi konkurence
u i8 to bude i diky tomu ze se proste trh pomalu nasicuje, zakazniku co si chtej koupit GT podobne i8 zas tolik nebude, i tak byli a jsou jeho prodeje nad ocekavanim
nasYcuje
nasYcuje