Tachyon Speed, prototyp elektrického supersportu, který si nechal navrhnout E.ON od společnosti RAESR, má nejen mimozemské vzezření, ale i parametry.
foto: E.ON
E.ON nedávno spustil globální reklamní kampaň na podporu elektromobility. V doprovodném videu ukázal několik úžasných elektromobilů, včetně zakázkového supersportu Tachyon Speed.
Auto vyvíjí kalifornská společnost Rice Advanced Engineering Systems and Research (RAESR) už od poloviny roku 2012. Připomíná Batmobil nebo stíhačku – z dobrých důvodů.
Cílem vývojářů bylo minimalizovat aerodynamický odpor. I proto zvolili tandemový posez. Přesto je ale tento koeficient na hodnotě 0.39 (Tesla Model S má 0.24)
Kombinovaný výkon šesti (!) elektromotorů je 1250 koní a točivý moment činí 4948 Nm. Karoserie je vyrobena z uhlíkových vláken. Díky tomu auto váží pouze 1338 kg.
Z 0 na 100 km/h zrychlí auto během tří sekund. Z 0 na 193 km/h za méně než sedm sekund. Maximální rychlost je 386 km/h. Jako u každého elektromobilu je však také u Tachyon Speed nejdůležitější dojezd. Ten má v běžném městském provozu činit 241 km.
No fajn,jako hračka pro fajnovky skvělé!
Mnohem víc se
No fajn,jako hračka pro fajnovky skvělé!
Mnohem víc se těším na Zoe nebo něco podobného za rozumnou cenu.
U mne i Twizy má větší význam než Tachyon.
Pak má mít E.OF prachy na rychlonabíječky v Česku, když
Pak má mít E.OF prachy na rychlonabíječky v Česku, když je cpe v Kalifornii do blbin. 🙁
ideální kraksna na každodenní cesty do práce a z5t :)))
ideální kraksna na každodenní cesty do práce a z5t :)))
To bude asi odpověď na ty kecy, že ‚Vyrobit elektromobil
To bude asi odpověď na ty kecy, že ‚Vyrobit elektromobil dokáže přece každý‘.
Shrneme-li to: po pěti letech vývoje, použití exotických materiálů, nadstandardního počtu motorů a hromadě propálených peněz jsme vyrobili prototyp, který je ve všech parametrech dvakrát horší než naše sériová konkurence.
No vyrobit ho dokaze kazdy kto ho vyrobit chce. Na tych
No vyrobit ho dokaze kazdy kto ho vyrobit chce. Na tych parametroch velmi nevidim zeby ho vyrobit chceli. Skor im islo o design prip. nejaky experiment.
A parametrově zatím ani nepředčí plánovaný Tesla
A parametrově zatím ani nepředčí plánovaný Tesla Roadster 2, který se mě osobně mnohem více líbí.
Omg lepsi aerodyn. koeficient ma kamen ked ho hodim. To fakt
Omg lepsi aerodyn. koeficient ma kamen ked ho hodim. To fakt ostatny vedia iba kecat a nevedia vyrobit EV sportiak? Btw. kde je rimac? Roky o nom pocuvam ale zeby sa predaval o tom neviem.
Zjisti ti, co je to aerodynamický koeficient, nebo se
Zjisti ti, co je to aerodynamický koeficient, nebo se přihlaš na střední školu, než tu začneš blbě kecat.
Dojezd v běžném městském provozu činit 241 km. Idealni
Dojezd v běžném městském provozu činit 241 km. Idealni auto na ceske mestske zpomalovaci pruhy.
WTF ved to tesla poraza vo vsetkych parametroch načo neco
WTF ved to tesla poraza vo vsetkych parametroch načo neco take vyvíjať ?
Taky si říkám, že to jim představení nového Roadsteru
Taky si říkám, že to jim představení nového Roadsteru muselo hezky hnout žlučí. „Vyvíjí od roku 2012“, asi v tom roce i vývoj ukončili 😀 😀
+1 🙂
+1 🙂
jdou na to pomalu
jdou na to pomalu