Německá kancléřka Angela Merkelová navštívila na frankfurtském autosalonu stánek značky Toyota. Při této příležitosti si prohlédla Toyotu Mirai, první sériově vyráběný vůz na vodíkový pohon na světě.
foto: Toyota
TISKOVÁ ZPRÁVA
Angela Merkelová se setkala s Johanem van Zylem, prezidentem a generálním ředitelem společnosti Toyota Motor Europe (TME). Zástupce značky představil německé kancléřce výhody technologie vodíkového pohonu, jakožto budoucnost mobility.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Toyota Mirai – první auto na vodík
Toyota potvrdila Mirai, auto na vodík, pro rok 2015
Autosalon Ženeva 2015: evropská premiéra vodíkového auta Toyota Mirai
Angela Merkelová, která má doktorát z fyziky, byla překvapena možnostmi, jaké nabízí využití vodíku v automobilismu. Ocenila zejména ekologický přínos vozů poháněných vodíkovými články. Podle ní mohou pomoci v realizaci ekologické politiky spolkové vlády.
Toyota Mirai bude pro zákazníky v Německu k dispozici od poloviny října. Německý trh bude jedním z prvních v Evropě, kde se bude tento průkopnický vůz prodávat.
Plány pro vozy Toyota Mirai v Evropě
Představení na trhu: září 2015
Trhy: Velká Británie, Německo, Dánsko v roce 2015, Belgie a poté další trhy v r. 2016 postupně s rozvojem vodíkové infrastruktury
Roční prodejní objem: 50 až 100 vozů/rok v letech 2015 a 2016
Cena: 66 000 eur + DPH (Německo)
V Nemecku jezdi nekolik
V Nemecku jezdi nekolik mestskych autobusu na vodik jiz nekolik let a zadna katastrofa se nekonala. Jezdi v centrech mest a jsou bezemisni a tiche jako EV.
firemni sestsakramentsky
firemni sestsakramentsky drahý vodíkobusy jo, Jsou každý večer v servisní garáži dopravního podniku na servisní knížku a germánské firmy přez městské dotace do nich jako vodíkových pionýrů co mají prošpapat cestičku (či spíše protáhnout trubky) jen sypou a sypou €jra, protože se komerčně prostě nemůžou a nemůžou vyplatit ;)))DD
osobne nemam nič proti
osobne nemam nič proti hodikovym autam, ale ib v „lokalnom“ využití. Rozumejte tomu tak, že sa vodik musí „vyrábať“ z prebitku (nočný prebitok elektriky vodnej, veternej elektrárne a pod.). Firmi sídlace v okolí by tam hodili na natankovať vodík a ok, tlakovalo by sa to za prebytkovu elektriku, vyrabalo by sa to za prebytkovu elektriku a par aut v okoli by na to jazdilo. Prečo nie. Vyhneme sa neefektivnemu skladovaniu, neefektivnemu transportu atd atd.
ALE VODIK NA KOMERČNÉ ÚČELY JE TOTÁLNA KRAVINA a presadí sa to iba vďaka budúcej vodikovej lobby, inak to zmysel nedáva.
A pre všetkych EV nadšencov….viem o tom že inteligentne siete dokažu prebytkovu elektriku tiež viužiť…sám by som sa rád toho zúčastnil 😉
Japonsko vodíkový vozy
Japonsko vodíkový vozy vyrobí
Německo vodíkový stanice postaví
——————————– sečteno a podtrženo
Co si o tom myslíte?? ;))
No já nevím, ta cena mi
No já nevím, ta cena mi připadá kapku ulítlá. A pokud bych se měl rozhodnout mezi tímto a Teslou 3…
šmarja už aby se ta TESLA
šmarja už aby se ta TESLA MODEL 3 příští rok v březnu přišla ukázat, jak já nesnáším germány co mě cpou šikmáckou vodíkovku !! :)))))
no paráda
pojízdná bomba
no paráda
pojízdná bomba s dostatečnou razancí pro v rámci multikulti
se nastěhovavší členy ISIL do evropy
… molekuly vodíku jsou
… molekuly vodíku jsou prý velmi malé a lehce unikají i přez „jakékoli“ těsnění, vodík není cítit blablablablablablablablabla
youtube.com/watch?v=vZ_PiRVHiVg
870 bar pod zadní sedačkou a do garáže s tím :))))))
cesta na Mars zajištěna
cesta na Mars zajištěna !!! :DDD
Merkelová bude už vždy
Merkelová bude už vždy známá jako ničitelka celé Evropy, neboj
ona nemůže být člověk
neue Hitler? Heil Merkel?
neue Hitler? Heil Merkel? Smutne
chudinka malá víš jako to
chudinka malá víš jako to má s nima těžký !!
autoforum.cz/bleskovky/merkelova-predstavila-nahradni-plan-snizovani-emisi-co2-zas-tak-odlisny-ale-neni/
:))))))))))))))))))))))))
Endžíla nezapře svoji
Endžíla nezapře svoji vědeckou minulost… Mezitím se v Německu budují stacinární vodíkové stanice na na energii z OZE.
Určitě časem přibude nějaký test. Za rok budeme moudřejší. 🙂
P.S. Pokud tam má opravdu zásuvku ChaDeMo, tak by mohla nastat i taková situace, že by se z něj daly mobilně nabíjet vybité baterky elektromobilů. Takový elektrický anděl bude potřebovat jenom větší vodíkovou nádrž. Přece jenom je zatím hustota energie baterií pořád ještě nižší, než hustota energie stlačeného H2, plyne z toho snadnější a zřejmě i levnější transport energie.
blablablablablablabla a
blablablablablablabla a fakta
zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/nemecke-elektrarny-prodelavaji-desitky-z-nich-maji-zavrit-1006721
zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/nemecku-chybi-na-likvidaci-jadernych-elektraren-az-30-miliard-eur-1227296
To by mě zajímalo jesi by
To by mě zajímalo jesi by i v takovým autě s 870 bar natlakovanýho vodíku pod zadníma sedačkama i jezdila??
Myslím že neeeee :)))))))))))))
kcc-hho.webnode.cz/vodikomobil/a2015-toyota-mirai/
PS: u TESLY nebyla?? bych ji poslala pozvánku na předávačku 29.09.2015 do FREMONTU na MODEL X a rovnou přez TWITTER :)))
Poslete ji někdo odkaz :)))))))))))))))
Já si myslím, že klidně.
Já si myslím, že klidně. Ona je fyzik, má doktorát a dokáže si představit, co to udělá a jak je to zabezpečené. Ostatně, crash testy to má už určitě za sebou. Já bych se toho také tak nebál, i když popravdě, baterie mi připadají zajímavější. 🙂
Jediné, čeho bych se opravdu bál, kdyby něco jezdilo na radioaktivní palivo. V tomto případě, i když, nebo právě proto, že jsem si o tom dost přečetl, tak bych se moc nespoléhal. V případě havárie nebo poruchy jsou ekologické dopady značně neúměrné k užitné hodnotě.
ehehem jo jako nový a pro
ehehem jo jako nový a pro paní kancléřku by to bylo řekněme „zabezpečený“ ale jako 10ti letá lehce rezlá ojetina pro běžnýho civilistu a po tisících kusech na ulicíéch … ehm bezpečno?? :)))))
Proč ne, tlakové lahve se
Proč ne, tlakové lahve se také používají 20-30 let. Musí procházet pravidelnými zkouškami těsnosti a pevnosti a vydrží až půl hodiny v ohni, než vyletí pojistný ventil. Předpisy musí být samozřejmě přiměřené riziku. Kdo nemá zkoušku (STK), nemůže na silnici.
Máte to stejný, jako když jeden kamarád jezdil s ojetinou bez víčka u nádrže. Přesvědčil jsem ho, že až nějaký náruživý kuřák si bude zapalovat poblíž, tak by pak mohl být lehce ožehlý (ten kuřák). Tak šel a koupil korkovou zátku… Ano, rizika jsou, uvidíme, co ukáží testy.
jo a vydrží všechno to
jo a vydrží všechno to drncání na českým tankodromu a mají v sobě 10 bar
kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/cng-lpg/
tajdlenc je ale 870 bar 🙂
a my už nechceme sponzorovat německý lahvě Linde Tekno a konrolovat a vyměňovat je, my chceme americký baterky z dílny TESLA a srrrr na němce 😉 co siskůva myslel? :DD
To jsou inspirace konspirace
To jsou inspirace konspirace víš kolik to dalo práce zaplatit tolik lidí !! :))))))))))))))
zpravy.e15.cz/burzy-a-trhy/zahranicni-akcie/volkswagen-drti-skandal-s-emisemi-akcie-se-propadly-o-petinu-1228895
extrémně nebezpečné je
extrémně nebezpečné je prý i pár bublinek NEKONCENTROVANÉHO HHO VODÍKU !! :))
kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/hho/
youtube.com/watch?v=vZ_PiRVHiVg
natož 870 atmosfér, no těpic, nebo spíš bum :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Dobre jim tak !!
Dobre jim tak !!