Volkswagen investuje v číně 10 mld. eur na rozvoj elektromobility

Jan Horčík - 16 Listopad 2017

V průběhu následujících sedmi let chce Volkswagen investovat v Číně přes 10 mld. eur na rozvoj elektromobility. Bude to mimo jiné znamenat 40 nových modelů elektromobilů.auto továrna Volkswagen Čína výroba elektromobilů

Výroba elektromobilů značky Volkswagen se už od příštího roku rozjede v Číně
foto: Volkswagen

Od aféry dieselgate otočil koncern Volkwagen o 180 ° a hodlá se stát jedním z největších světových výrobců elektrických aut do zásuvky. Zatím tedy alespoň na papíře.

Brzy už ale možná doopravdy. Šéf VW China Jochem Heizmann, že první elektromobily vyráběné ve společném německo-čínském podniku půjdou do výroby v první polovině příštího roku. Na trhu pak budou brzy poté.

Do roku 2025 by tak chtěl Volkswagen v Číně nabízet 40 aut do zásuvky. Globálně chce mít koncern do roku 2030 v nabídce dokonce až 300 aut do zásuvky!

A už za osm let mají tvořit pětinu až čtvrtinu jeho celkových prodejů. Je nasnadě, že většinu tohoto počtu se Volkswagen chystá prodat právě v Číně (1,5 milionu ročně v roce 2025).

Čína je už dnes pro koncern VW nejdůležitějším trhem, Evropa je druhá. Právě Čína zavedla kvóty na výrobu elektrických aut do zásuvky. V roce 2019 tak každá automobilka musí vyrábět desetinu aut s nulovými emisemi.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ford zakládá v Číně společný podnik na výrobu elektromobilů, investuje stovky milionů dolarů

zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/ford-zaklada-v-cine-spolecny-podnik-na-vyrobu-elektromobilu-investuje-stovky-milionu-dolaru-1339564

sarkazmus s použitím fordovho "akýkoľvek"

Off

Desetitisíce bezdomovců v Dílí co nemaj kam jít a spí vedle silnic se teď dusí smogem.
https://www.youtube.com/watch?v=HisQL1QTV94

http://www.bbc.com/news/av/world-asia-india-41917369/hair-raising-drive-through-delhi-smog

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

off

kreslený humor
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23559393_1667360116661116_7049121873307185600_n.jpg?oh=e7e238858606e019e16cb9848a6db746&oe=5A974F6A

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

off

Les SC
https://electrek.files.wordpress.com/2017/11/9456h5w00byz.jpg?quality=82&strip=all

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

A kdy nám Vlkohrad sdělí to sladký tajemství kolik z těch 40 aut do zásuvky je čistě elektrickejch a kolik hybridů?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak maximálně půl na půl, ale VW oficiálně říká, že v reálu se hybridy moc nevyplácí, takže jich rozhodně bude dělat méně než třeba taková Toyota.

off

Vejletní megalodě za sebou nechávaj ohromný množství exhalací a odpadu.
https://www.theguardian.com/environment/2016/may/21/the-worlds-largest-cruise-ship-and-its-supersized-pollution-problem
Všechny tydle vejletní megakonzervy prej vychrchlaj do atmosféry tolik síry co 365 milionů aut... :O!!!!!

A jak je na tom teď těch příslovečnejch 15 megalodí co zamoří celou planetu víc než všechna auta?
https://www.quora.com/Is-it-true-that-the-15-biggest-ships-in-the-world-produce-more-pollution-than-all-the-cars

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aspoň ozeleňují moře :)

Síra není tak moc nebezpečná, dnes globálně ničí pouze stříbrné šperky, třeba v Česku už modernější uhelné elektrárny s nižší koncentrací síry dávno neničí lesy, ale naopak podporují v růstu třeba řepku a další zemědělské plodiny, které by jinak potřebovali k intenzivnějšímu růstu dodávat síru práškováním.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No, ale...pokud jsem to dobře četl, tak loď která, takto přepravuje auta má jen 7,8 procentní spotřebu paliva oproti tomu, kdyby ta auta jela po vlastní ose...takže se jedná o nejekologičtější dopravu. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

U těch megalodí jde o staré typy škodlivin jako SOx, NOx a velké saze, v těch jsou matematicky porovnatelní s milióny osobáků na benzín.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V rámci ochrany planety je potřeba s tím samozřejmě něco dělat. Ale problém aut je ten, že nám hulí přímo pod nos, zatímco u těch lodí se to tak nedá říct.
Takže oboje je potřeba vyřešit.

Američani to maj prej tak, že ty největší lodní rakovinomety se směj k americkému pobřeží přiblížit jen na 200 mil.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Josef

To má i Evropa. I pro lodě platí Euronormy. Lodní motory dovedou jet jak na mazut, tak i na naftu. Nafta se používá v přístavech.

A jak to dělaj, maj 2 nádrže a přepnou ventil?

I ten mazut je moc drahej, prej jezděj na ještě větší odpady.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Jo v Číně je víc elektrických aut než v celém zbytku světa.

Aspoň někdo tu elektromobilitu tlačí a prosazuje dopředu!

Obrázek uživatele Radovan

Taky by mně zajímalo jak chtějí chlapci z Vlčího hradu svými Lidovými Vozidly rozvíjet v Číně elektromobilitu. Tam už je hoši dávno rozvinuto. Učit se ovšem můžete, to ano, třeba u B.Y.D. https://www.youtube.com/watch?v=sLo3Pn4KC3w

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

BYD roste z náklaďáků a autobusů, osobní auta umí VW stále ještě nesrovnatelně líp, zvláště záplavů různých tvarů na jednom podvozku.

Obrázek uživatele Radovan

Sračkomety a plynoprdy s ošulenými emisemi samozřejmě, v tom jsou ve VW přeborníci. V elektromobilech nikoliv.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Elektropohon je to nejjednoduší na světě, baterie si v reálu nezvládá vyrábět ani Tesla, a musí se nakupovat u Japonců, Korejců či Číny, takže hlavní je umění masové sériové výroby, a dělat více druhů automobilů na jednom podvozku, a v tom je VW nejlepší.

Obrázek uživatele Radovan

Jsou na to dobří, o tom žádná, jen se jim často zvrhává. Nedávno dokázali rychle vyrábět tanky, letadla, ponorky, cyklon B, vyhlazovací tábory, výkonné kremační pece, hromadné nesprchování, prostě jde jim to. Abych ale uvedl i pozitivní věci, tak třeba VW Brouk v milionových počtech, systém figurek Playmobil, hračky Bruder....... .
To všechno chce kázeň, pořádek, železnou disciplínu a ne dodavatelské řetězce, ale řetězy a okovy, jak Vám řekne každý, kdo pro německé koncerny dodává. Jedno zda automotiv nebo třeba Siemens.
Ovšem na to umění platforem vidíme stále jen eGolf a eUp.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

VW je obšehlost od "česká" Tatrofka a taky za to za komačů vyplatil VW jake si pidiodškodné, které si komouššký papaláši nacpali do chřtanů a teřichů.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

kedy sa zástupcovia auto a pridruženého priemyslu stretli s mamamerkel? vysvetlilijej, že ŽIADNA ZMENA sa KONAŤ NEBUDE. ale reklama, ako ste si mojhli všimnúť je o tom, že matka sa teší tomu zašpinenému oblečeniu - môže vyskúšať nový prášok.
môžete si kúpiť akýkoľvek BEV s podmienkou, že bude mať elektromotor S VNÚTORNÝM SPAĽOVANÍM ropných derivátov!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Naopak VW chce dělat hybridů daleko méně než třeba Toyota, podle něj se dva druhy motorů výrobně nevyplácejí, a tak upřednostňuje pro města čistě elektrická řešení či plyn, pro vesnice malé benzíny a pro dálnice dízly už skutečně plnící na tratích normy.

Bodejť by chtěl, když je jejich slavnej GTE Passat asi o 120 kg tězší než čistá ICE verze a spotřebu o moc nevylepšili a agretáty jenom přidávali místo aby je slučovali a ubírali jak to udělala Toyota. Žádný řešení vod podlahy, ale jen honem honem slepenec, aby se neřeklo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter


185.66.36.26