Volkswagen Golf GTD nabídne nejvýkonnější a zároveň nejhospodárnější turbodiesel

redakce - 17 Únor 2020

Volkswagen oslaví na mezinárodním Ženevském autosalonu (5. až 15. března) světovou premiéru modelu Golf GTD.Golf GTD díky novému motoru snoubí suverénní dynamiku s vysokou hospodárností a minimálními emisemi.

Golf GTD díky novému motoru snoubí suverénní dynamiku s vysokou hospodárností a minimálními emisemi.
foto: Volkswagen

První Volkswagen Golf GTD byl představen v roce 1982 a do kompaktní třídy vnesl nové impulzy svým turbodieselem a podobným sportovním charakterem, jakým se vyznačoval první Golf GTI. Dlouhou tradici verzí „GTD“ přenese do budoucnosti vrcholná vznětová verze vycházející z nové, osmé generace modelu Golf.

Na dynamickém konceptu prvního modelu Golf GTD se ani po téměř čtyřech desetiletích nic nezměnilo. Nový Volkswagen Golf GTD bude znovu jedním z nejhospodárnějších a současně i nejsportovnějších kompaktních modelů na trhu.

Výrazného zvýšení výkonových parametrů bylo dosaženo s minimálními emisemi. Sportovní TDI se může pochlubit optimalizovanou účinností a dalším snížením emisí CO2. Současně se zlepšily reakce motoru na povely řidiče.

Díky novému systému Twindosing SCR s dvojitým vstřikováním kapaliny AdBlue se podařilo v porovnání s předchůdcem enormně snížit emise oxidů dusíku. TDI nového modelu Golf GTD se tak řadí mezi nejčistější spalovací motory na světě.

Čtyřválec se ostatně spouští pulzujícím tlačítkem na zcela digitalizované přístrojové desce, které symbolizuje tep nové doby. Vozidlo na obrázku výše je studií, která se příliš neliší od budoucí sériově vyráběné verze.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele M.Krupka

Motor TDI nového modelu Golf GTD se tak řadí mezi nejčistější spalovací motory na světě jen do té doby, dokud nenatankuje první nádrž nespecifikovanou naftou z levného zdroje. Pak pomalu kaput vstřikování a nejčistší motor TDI z dílny Volkswagenu přestává patřit mezi nejčistší motory na světě. Může mi někdo z odborníků Volkswagenu říci, jak dokáží zabránit, aby jakýkoliv uživatel nenatankoval druhořadou naftu z nespecifikovaného zdroje?
Dále bych chtěl znát jak se takový motor chová v zimě, když je teplota motoru pod bodem mrazu a jakýkoliv majitel požaduje od vozu výkon. Studený olej, studený filtr, zmrzlá nafta. Ono v laboratoři se dějí věci jinak, než v reálném světě a pánové z Volkswagenu to jistě ví, jen tuto skutečnost jaksi nezveřejňují.

Všude je to stejné, chce to kvalifikovaného a dobrého uživatele.
To co popisujete je fakt - automobilka tomu nezabrání, je to na uživateli.
Analogicky - jak zabráníte uživateli elektromobilu, aby nepřebíjel/nepodbíjel baterku, aby z ní v zimě za studeného stavu nestahal nesmyslný výkon. Aby rozpálenou baterku pod dálniční jízdě nepřipojil na rychlo nabíječku?

Když bude uživatel pako, tak zlikviduje elektromobil stejně dobře jako auto se spalovacím motorem.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele M.Krupka

Jenže natankování špatné nafty leckdy neovlivní ani sám uživatel. Teplotu motoru,oleje, filtru v lednu venku po nastartování rovněž uživatel neovlivní. Automobilka neovlivní ani krátké trasy s takovým motorem jenž uživatel jezdí po městě. A to všechno má vliv na ten jejich takzvaný čistý diesel.

Natankování špatné nafty lze eliminovat tím, kde kdo tankuje, případně může tankovat "prémiové palivo"

Teplotu motoru, oleje atd neovlivní (pokud nemá auto v garáži), ale může se k tomu autu zachovat slušně, že ho nepodtáčí a nepřetáčí - říká tomu řidičské umění - ano věc, co dneska 2/3 řidičů už nemají.
Krátké trasy uživatel uvlivní - koupit si dneska naftové auto na pojížděčky po městě může jen neřidič.

Neobhajuju, že je nafta super, jen konstatuji, že přes všechnu techniku jsou auta (jakákoliv) hlavně o řidiči...a čím dál víc vidím jako nejlepší ochranu životního prostředí z individuální dopravy v tom, že řízení nebude běžné - bude to znova o umění a znalostech, holt ne každý bude moci držet volant

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele M.Krupka

Ani "premiové" palivo není zárukou kvality paliva nacházejícího se v nádržích čerpací stanice, která zrovna prosakuje. Kvalitu paliva ovlivňuje příliš mnoho faktorů od samotné ropy až po dobu skladování v samotné nádrži auta. A řekněte lidem, že si mají za premiové paliva připlatit, když žádný zásadní rozdíl běžný uživatel řidič-neřidič necítí. Kromě toho, že musí vydat víc peněz z poloprázdné peněženky.

Neřidičů na silnicích potkávám stále více a více.

Kudy z toho ven???

Ano kvalitu ovlivňuje spousta faktorů, ale je třeba jít po tom gro.
Jsou dodavatelé nekvalitou profláklí a dodavatelé, kde je na kvalitu dbáno - mohu jet k těm, kde je kvalita známa - to velmi eliminuje riziko...
Jistě za kvalitu se holt platí (i když...skoro bych řekl, že je to spíš o znalostech a orientaci v oboru)...a to se nerado slyší...je to o prioritách - buď může většina národa mít hadry Adidas (nebo co letí dneska za značku), novej iPhone a jíst humusy a jezdit v autech na utrejchy, nebo holt nebudou mít super značkový hadry, nebudou mít iPhone, ale budou jíst lépe a auta budou taky čištější, že nespalují humusy...o tom, že by většina národa měla šanci dosáhnout na elektromobily si iluze nedělám..

Je-li peněženka poloprázdná na nádrž benzínu - nikdy z ní nebude možno zaplatit řádově dražší elektromobil.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Tomu se da zamezit pomoci BMS a palubniho pocitace. Mrknete, jakou ma Etron rezervu (rozdil mezi celkovou a vyuzitelnou kapacitou), tam se predpoklada, ze uzivatel bude pako. Pro vyuziti vysoke akcelerace i pri studene baterce by mohlo napomoci pouzivani ultrakapacitoru, kter eby vyhlazovaly jak vybijeci tak nabijeci spicky. Co se tyce teple baterky a nabijeni, tak vyrobce muze (vlastne mel by) baterku klimatizovat.
Rekl bych, ze pokud je BEV dobre vyreseno, je mene nachylne na uzivatelske chyby. Ja treba nedokazu parnerce vysvetlit, ze kdyz jede se studenym spalovakem, ze jej nema do kopce (mame dedinu v udoli) vytacet a nema v kopci radit nahoru, ale ten kopec pekne vyjet na dvojku 1400 otacek. Prece jen ma jen 100 m na delku. Jenze ona dost casto specha. Nastaveni nabijeni na 12 carek z 16ti zvlada perfektne.

Berte konkrétně, které auto to má - ten dieselovej golf je taky na trhu s kůží s tím co je...

Jsou tam ty superkapacitory? Nebo je to jen další vize budouncnosti?
Bude baterku nachlazovat, pokud nebude vědět, že chcete navíc dobíjet?

Pěkná knížecí rada - točit auto se spalovákem do kopce 1400 otáček je vražda...

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Priznam se, ze nevim, zda tamty ultrakapacitory jsou, prijdou mi tam logicke. Ale jinak BMS chrani baterku docela dorbe, kdyz ji porovnate s zivotnosti s tou v mobilu nebo notasu.
Je 1400 otacek na naftaka moc nebo malo? A rozhodne se mi zda lepsi ten kousek vyjet na dvojku (kdy jde motor polehku), nez tam cpat v pulce kopce trojku a donutit jej vice zabirat.

Nejsou bo jsou drahé a to jak fakt
BMS žádný zázrak není - stačí si projít bezpečnostní nosmy pro baterky. Mimochodem když vím, jak se chovat k baterkám tak ani v mobilu a ntb ji nemám ve špatném stavu.
Samozřejmě málo - naftu točit pod 1 500 RPM je sice ambiciozní, ale hodně o řidičském umu, automaty to umí dlouhodobě blbě a lidi ještě hůř. Jak víc zabírat? Chápete vůbec fyzikálně problém a funkci převodovky?

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Mate nejaky SW, kterym dokazete u mobilu ci notasu nastavit max nabiti na 80 % a pripadne pri vybiti pod 10, aby se oboje uspalo? Pokud BMS neni zadny zazrak, proc tedy vydrzi ty stejne baterky vic cyklu?
Ja si myslim, ze fci prevodovky chapu. A myslim si, ze chapu spravne (prip. me opravte), ze pokud pojedu do kopce na 1400 otacek na dovjku, tak bude lepsi nez motor roztahovat na 1250 otacek na trojku. Samozrejme studeny motor nechci tocit pres 2000. Pokud pojedu na vyssi prevodovy stupen, musim dodat do valcu vice paliva, motor zaziva vyssi razove namahani, nez kdyz pojede polehku.

se SW si na androidu můžete hrát třeba s Accu Battery.
Jasně, že BMS žádný zázrak není - je to lepší než nic, ale umí to tak srovnat články (nejčastěji vybitím do odporu na hodnotu napětí nejhoršího článku), změří to nějak proud a nějak to posčítá napětí, v lepším případě to zná nějaké teploty. Např práce s poklesem napětí pod zátěží se pro většinu BMS zmůže max na nějaký warning.

Co jste popsal, přeloženo do mé řeči: je lepší jet do kopce s podtočeným autem, než s brutálně podtočeným autem.
Proč si myslíte, že motoru vadí vytočit nad 2000 RPM? - určitě je to pro něj lepší ho držet někde 1900 RPM než 1400 nebo 1250 RPM

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Diky, nastuduji. Vic me to tedy trapi u notasu jak u telefonu, ale urcite nastuduji i pro telefon.
Co by dle Vas mel jeste BMS delat, aby se vyrazneji prodlouzila zivotnost baterii?
Vzdy mi to rikal tatka, ze nemam vytacet studeny motor, jinak urvu vanu (to rikalaval u T613), dale jsem i nedavno cetl nejake rady na automobilovych serverech, ze se studeny motor nema vytacet (nejsme si jist, zda tam padlo tech 2000 otacek ci ne). Ale logicky, pokud vyjhizdite z domu do kopce, ktery ma 100 m na delku, budete zbytecne motor vytacet do 2500 - 3000 otacek, abyste mohl po padesati metrech radit na trojku a mel tim padem 1500 - 2000 otacek, nebo tech 50 metru jeste pojedete pozvolna na dvojku a nebudete si zbytecne hrat s plynem a zaradite az za horizontem, kde je to mirne z kopce a tudiz pro razeni na vyssi stupen je to (dle meho nazoru) idealnejsi?

Obrázek uživatele Marek_

Do toho kopce bych jel na takový přecodový stupeň, abych tam měl cca. kolem 2000 otáček.

PS:
Pokud bych použil výraz "ideálnější" nebo ještě hůř "nejideálnější" u zkoušky z Optimalizace sítí u prof. Janáčka, tak už pak nemusím říkat nic a rovnou si vybrat náhradní termín :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Definování parametrů BMS co, jak a hlavně proč by měla BMS dělat fakt není na takovéhle forum, ale dobře se za to platí.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Tomáš

Dik. To je fakt. To uz moc cistej dyzl nebudet.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A o čem ten článek vlastně je? O tom, že ten golf je nejlepší auto na světě a že si ho máme koupit?
Marně jsem se v článku snažil vyčíst nějaké informace o použité technice a dozvěděl jsem se jen, že má pulzující startovací tlačítko na digitalizované přístrojovce.

Obrázek uživatele sy35

https://www.transportenvironment.org/news/new-diesel-cars-linked-tiny-cancer-causing-particles-are-invisible-law Pokud tohle platí, tak výborně, jen tak dál:-D

---

Toyota Prius II

Obrázek uživatele Tomáš

Dost desive cteni.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Obrázek uživatele Kuk

off
První Porše Tukan lehnul popelem i s garáží na Floridě. Výrobce potvrdil že to je první shořelej kus Tukanu. Důvod požáru neznámý = klidně mohlo blafnout něco jinýho než auto. Nikdo nezahynul.
https://electrek.co/2020/02/17/porsche-taycan-fire-burning-garage-florida/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

A příští týden nějaká firma uvede na trh nejvýkonnější a zároveň nejhospodárnější parostroj.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S2
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
------------------------------------------------- ...

Obrázek uživatele Marek_

Pokud jim to někdo bude kupovat, tak v pohodě, ať klidně vyrábí :-)

O spalovací auta je zatím zájem, tak je vyrábí a snaží se omezovat emise, co to technologicky jde. No a ruku v ruce s tím vyrábí i elektromobily, ať už kvůli snížení flotilových emisí nebo i kvůli tomu, že tomu věří.

---

Lexus GS 450h Premium

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A máme tu další "nejčistčí" diesel od VW. Asi si jeho výfuk zavedu do obýváku a bude se opájet čistým vzduchem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ahoj, až někdy ušetříš na Teslu a vypoví ti baterie, tak si těch desitíců toxických článků můžeš v tom obýváku nacpat třeba do prd... :D

Obrázek uživatele Kuk

Řekni mámě ať ti utře hubu hadrem na podlahu, smrdí ti.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Chovejte se prosim slusne.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Obrázek uživatele jurazhor

FUJ!

---

jurazhor

Co to tu dělá? Hybrid se mění na VWfossilZlodejPodvodnik.cz? :)
VW je zloděj a podvodník, ne hybrid, tedy pokud za to nedostáváte zaplaceno samozřejmě :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Uklidnete se please.

write cesky, troubo :-D
btw, co je na tom neklidného? to mi pověz :)

Obrázek uživatele Tomáš

Off.
Pro vsechny zdejsi mudrce kteri vi jak na to.... https://cleantechnica.com/2020/02/17/tesla-is-hiring-for-ai/

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Obrázek uživatele Tomáš

Kdyby lidi nekuchali filtry u ojetin tak by to bylo dobry.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Nebylo by to DOBRÝ - jen by to nebylo tak BLBÝ jako to je. Vyrábění energie neobnovitelným způsobem (spalováním) je prostě jen buď blbý, nebo hodně blbý, nebo tragický. Nikdy se nemůže dostat do skupiny UJDE TO, natož DOBRÉ či vyšší.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S2
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
------------------------------------------------- ...

Kerosin má pravdu. Pálení ropy je pořád pálení a plýtvání ať má jakýkoli filtr.

hloupost.... kdyby nekuchali filtry u ojetin, tak by platili jak mourovatí o to více korporátním fašistům, co schválně vyrábějí šunty, aby se porouchaly a tys musel platit znovu ;)

už se prober do reality

Obrázek uživatele Tomáš

Já jsem probrán, řekl bych. Vy se zdáte býti duchem v jiné dimenzi.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

jak může být ještě někdo tak naivní, pouze malé děti :)
is.gd/Uy1wlo

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Trhni si nohou.

to mi připomíná odpovědi tenkráte ve školce, když se nic neví :)

Zda se mi o trosilinku lepsi nez odpovedet veci, kterou dotycny nerikal a ani nikdy nemyslel a pak tu vec vyvratit :-) No a vim i o cloveku, ktery odpovida jen urazkami. :-)

řekl někdo, kdo si hraje na "korektního", ale je zde považován svými "vědomostmi" za nejhloupějšího, až je všem k smíchu, prostě takový "korektní" šáša, parodie si o skeč říká :)

Občas bych za reakci "trhni si" i poděkoval :-D (ale o tom až jindy).

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A čím ekologickým vyrobíte elektrinu Vy do tých vaších baterkových zázrakov?

Předně FVE (třeba ta moje na provoz námi používaného auta stačí), dále větrem, a protože by jste mi odepsal, že nemůžeme spoléhat na zdroje elektřiny závislé na počasí, tak jako většina skousnu atom.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S2
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
------------------------------------------------- ...

záleží na každém, pro co se rozhodne, troubo :)

Obrázek uživatele Tomáš

Trenim ebonitove tyce Anonyme.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Nekdo vlastni solarni elektrarnou a nekdo elektrinou ze site. Mix obsahuje od vodnich elektraren, pres vetrnne, solarni, uhelne az jaderne. A nepocitejte jen CO2. Vetsina tech nejjedovatejsich zplodin z dieselmotoru v elektrarnach nevznikaji, nebo jsou odfiltrovany. Rakovinu maji nejvic dieselmotory na krku.

je to nejúspornější a nejekologičtější diesel na světě dle metodiky VW. Metodika je to spolehlivá a léty prověřená. Bohužel se na to při aféře dieselgate přišlo...:)

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Obrázek uživatele Kuk

VW jenom mlátí klackem do mrtvýho koně, kterýho samo zabilo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Treba se budou dobre prodavat, uvidime.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Obrázek uživatele Marek_

Ze se budou dobře prodávat, je jisté, jinak by je VW nedával na trh :-) Jen k tomu letos musí přidat "pár" elektrik a plug-in, aby to vyvážil a dosáhl požadovaných emisí, to je vše.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Kuk

Co tady ten rakovinomet dělá??? Je to snad hybrid, elektromobil nebo sand auto na plyn? Není. Je to jen reklama na rakovinomet a ještě s křížem po funuse.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Soukromej server si sem muze postovat co chce. Ale jinak se taky divim.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Otazne je ci je vobec co oslavovat.

Jak pisou v textu, je to technika z roku 1982.

Těm marketingovým řečem uvěřím, až budou ochotní zavést své výfukové zplodiny do nasávání vzduchu do kabiny

Obrázek uživatele Tomáš

Ja bych fsevhny ty dyzli zakazala. Stejne jen otravuji.
Vera Pohlova.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To by bol konečne ten rozhodujúci K.O. úder pre všetkých pochybovačov, ktorí tvrdia, že dízel je škodlivý
:)))

Obrázek uživatele Tomáš

Pan je ekofanatik? V zasade mate pravdu ale zavest ted naraz elektromobilitu proste nejde. Ekonomicky a ani fyzicky. To jeste potrva a muzete si tady psat co chcete. Budte rad ze na to aspon EU tlaci. Jinde na to prdeji uplne.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Nic se nezavádí naráz, snad kromě některých nehmotných záležitostí.
Nevím proč se lidi rozplývají nad tím co by kdyby naráz...

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Stejne muzete dat KO uder Einsteinovi a zastancum Teorie relativity, az prekonate rychlost svetla.

Ať si udělají marketing jaký chtějí. Stejně to bude pořád jen uklepaný vybrující diesel.

---

20 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Tomáš

Obrits h hyb to zachrani.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >22000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/


10% sleva na produkty EVmotionNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?